Diane Browder, Lynn Ahlgrim-Delzell


Скачати 286.92 Kb.
НазваDiane Browder, Lynn Ahlgrim-Delzell
Сторінка1/2
Дата17.12.2013
Розмір286.92 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Біологія > Документи
  1   2


Diane Browder, Lynn Ahlgrim-Delzell


Перевірка знань на основі шкільної програми для

Програми Розвитку Ранніх Писемних Навиків

Рівень 3

Зміст:


Ціль 1.1 Прочитати нові слова

Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Ціль 2 Вказати на текст

Ціль 3 Сказати чи вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання

Ціль 4 Відповісти на конкретні запитання

Ціль 5.1 Сегментація

Ціль 6 Визначити літеру-звук відповідності

Ціль 7.1 Вказати на/сказати перші звуки в словах

Ціль 7.2 Визначити картинки, які починаються на звуки в 7.1

Ціль 9 Учні вказують картинки, які представляють нові слова
Код учня:______
Дата №1: ______ Дата №2: ______ Дата №3: ______ Дата №4:______
Екземенатор: ____________________________________

Читання нових слів

Ціль 1.1
Вказівки для демонстрування: Скажіть: «Я знайду слово. Ось так, Моу.» Доторкніться до слова «Моу». Скажіть: «Тепер ти знайди слово «Моу». Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, підбадьорте учня, кажучи: «Ось так» і повторіть.
Вказівки для тестування: Представте кожне слово спочатку без вказування, кажучи «Вкажи на хлопця.» Дайте учневі 5 секунд для відповіді.
Допустима підказка: «Яке слово?»
Оцінка: Слово для демонстрування не враховується. Поставте галочку у відповідній колонці коли учень дає правильну відповідь самостійно, без підказки. За кожну самостійну правильну відповідь поставте один бал. Підбийте загальну суму балів в останньому рядку.


Слово

Тест1

Тест2

Тест3

Тест4




Самост.

Самост

Самост

Самост

Моу













Хлопець













Хотіти













Він













Є













Разом














Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Ціль 1.2
Вказівки для демонстрування: Скажіть Ось речення. В ньому пропущене одне слово. Яке слово сюди підходить?» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Зупиніться на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи: «Ось так».
Вказівки для тестування: Скажіть: «Послухай». Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Перегорніть сторінку Скажіть Ось речення. В ньому пропущене одне слово. Яке слово сюди підходить?» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Зупиніться на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів.
Допустима підказка: «Яке саме слово?»
Оцінка: Слово для демонстрування не враховується. Поставте галочку у відповідній колонці коли учень дає правильну відповідь самостійно, без підказки. За кожну самостійну правильну відповідь поставте один бал. Підбийте загальну суму балів в останньому рядку.


Слово

Тест1

Тест2

Тест3

Тест4




Самост.

Самост

Самост

Самост

Зелена













Хочу













Хоче













Він













Він













Є













Є













Хлопець













Хлопець













Разом













Вказувати на текст

Ціль 2
Вказівки для демонстрування: Я буду вказувати на слова під час читання. Дивіться. Прочитайте рядок, проводячи пальцем під кожним словом під час його читання. Скажіть: Тепер ти попробуй. Вкажи на слова коли я читаю їх». Підкажіть що учень має робити, вказуючи на перше слово. Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи: «Ось так» і повторіть. Сповільніть темп читання якщо в учнів сповільнена реакція.
Допустима підказка. «Вкажи на всі слова».
Вказівки для тестування: Представте кожне речення, вкажіть на перше слово, скажіть: «Вказуй на слова коли я читаю». Почекайте 5 секунд на відповідь учня. Сповільніть темп читання якщо в учня сповільнена реакція.
Допустима підказка: «Вкажи на всі слова».
Оцінка: Поставте галочку в колонці «часткова» якщо учень зробив спробу вказати на речення. Зарахуйте речення, на які учень вказав правильно. Не ставте бали за часткову спробу. Підбийте загальну суму балів в останньому рядку. Речення для демонстрування не враховується.





Тест 1

Тест 2

Тест 3

Тест 4

Речення

Часткова

Повна

Часткова

Повна

Часткова

Повна

Часткова

Повна

Моллі – щаслива жаба.

























Моу, зелена жаба, дуже радісний!

Він іде в магазин для тварин, щоб купити одну домашню тварину.

Але Моу не знає, яку домашню тварину він хоче купити!

























“Я міг би купити кролика,” сказав Моу.

“Але... я справді хочу собаку.

Або я міг би купити кота.”

























Моу пішов у магазин, щоб купити домашню тварину.

Моу все ще на знав, яку тварину він вибере!

Спочатку він побачив собаку, яка сиділа на коврику.

Моу сказав: “Мені подобається ця собака.”

























Потім... він побачив кота!

“Мені подобається цей кіт”

Але Моу міг купити тільки ОДНУ тварину!

“Ох, я можу купити лише ОДНУ тварину!”

























Але Моу міг купити тільки ОДНУ тварину!

“Ох, я можу купити лише ОДНУ тварину!”

“Я думаю, що куплю собаку

Він сподобався мені найбільше!”

























Разом

























Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання

Ціль 3, частина 1
Ця секція складається з 3 частин: 1) передбачити пропущене слово; 2) вказати на малюнок, який представляє це слово; 3) спарувати слово з малюнком.
Передбачити пропущене слово і спарувати його з малюнком.
Вказівки для демонстрування: Якщо учень невербальний, запрограмуйте засіб для видавання слів. Скажіть: «Я прочитаю рядок і вставлю пропущене слово. Тоді я вкажу на слово ось тут. Ось так.» Прочитайте рядок, вказуючи на слова, скажіть «жаба» коли ви відліплюєте слово на велкро. Натисніть на правильний вибір на технологічному засобі коли ви читаєте слово «жаба». Опісля доторкніться до слова «жаба». Скажіть: «Ось слово «жаба». Тепер твоя черга. Скажи пропущене слово і знайди його на цій сторінці.» Прочитайте рядок ще раз. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи, «Ось так» і повторіть.
Вказівки для тестування: Запрограмуйте засіб для видавання слів. Скажіть: «Скажи пропущене слово і знайди його на цій сторінці.» Прочитайте кожен рядок, вказуючи на слова, затримуючись на пропущеному слові. Відліпіть слово на велкро коли учень говорить чи натискає на правильне слово на засобі для видавання слів. Дайте учневі 5 секунд на відповідь, потім переходьте до наступного слова.
Допустима підказка: «Скажи пропущене слово» чи «Вкажи на пропущене слово».
Оцінка: Поставте галочку напроти слова якщо учень його сказав (чи використав ЗВС, щоб його сказати), і іншу галочку якщо учень спарував слово з малюнком. Поставте один бал за кожне сказане слово і один бал за спароване слово. Підбийте загальну суму балів в останньому рядку. Речення для демонстрування не враховується.





Тест 1

Тест 2

Тест 3

Тест 4

Речення

сказав

спарував

сказав

спарував

сказав

спарував

сказав

спарував

Моу – зелена жаба.

























Моу все ще на знав, яку тварину він вибере!

























“Але... я справді хочу собаку.”

























Моу сказав: “Мені подобається ця собака.”

























“Мені подобається цей кіт.”

























“Ох, я можу купити лише ОДНУ тварину!

























Разом

























  1   2

Схожі:

Diane Browder, Lynn Ahlgrim-Delzell
Вказівки для демонстрування: Скажіть: «Я знайду слово. Ось так, Моу.» Доторкніться до слова «Моу». Скажіть: «Тепер ти знайди слово...
Diane Browder, Lynn Ahlgrim-Delzell
Вказівки для демонстрування: Скажіть: «Я знайду слово. Ось так, Моу.» Доторкніться до слова «Моу». Скажіть: «Тепер ти знайди слово...
Навчання вчителів аналізу завдань у рамках залучення школярів середніх...
Дайєн М. Браудер (Diane M. Browder), Кетерін Трела (Katherine Trela) і Брі Хіменез (Bree Jimenez)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка