Найкращі матеріали, представлені на ХIII обласній педагогічній виставці


Скачати 73.68 Kb.
НазваНайкращі матеріали, представлені на ХIII обласній педагогічній виставці
Дата29.04.2013
Розмір73.68 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Біологія > Документи
Найкращі матеріали, представлені на ХIII обласній педагогічній виставці


  1. Куриленко Зінаїда Григорівна, вчитель біології Золотоніської гімназії ім. С.Д. Скляренка Золотоніської міської ради, вчитель-методист


Уроки цікавої зоології (Програма факультативного курсу та методичні розробки уроків)
Анотація

У методичному посібнику представлено програму, тематичний план, методичні розробки уроків до факультативного курсу «Уроки цікавої зоології». Курс розрахований на учнів 8-х класів.

Загальний обсяг: 17 годин.

Факультативний курс сприятиме розширенню та поглибленню знань про особливості будови, живлення та поведінки тварин, їх пристосувань до мінливих умов природного середовища, про роль тварин у формуванні і збереженні динамічної рівноваги навколишнього природного середовища.

Обсяг: 61 ст.


  1. Підгора Ніна Вікторівна, вчитель біології Хацьківської загальноосвітньої школи I-III ступенів Черкаської районної ради, заслужений вчитель України, Юрченко Людмила Петрівна, вчитель біології Черкаської гімназії № 31 Черкаської міської ради, старший вчитель


Довідниковий теоретичний матеріал та лабораторний практикум до курсу за вибором «Основи цитології» для учнів 10-х класів природничого профілю
Анотація

У навчально-методичному посібнику представлено програму, тематичний план, довідковий теоретичний матеріал. а також лабораторні та практичні роботи, що становлять складову даного курсу за вибором. Посібник створено з метою поглиблення та розширення знань учнів 10-х класів природничого профілю щодо життєдіяльності організмів на клітинному рівні організації.

Обсяг: 32 ст.


  1. Носаєва Ірина Петрівна, вчитель Червонослобідської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 Черкаської районної ради, заслужений вчитель України


Пізнавальні завдання до розділу «Людина»
Анотація

Методичний посібник створено відповідно до нової програми 12-ти річної школи. У посібнику представлено завдання, різноманітні за змістом і ступенем складності (найбільше завдань високого рівня, які розраховані на учасників учнівських олімпіад з базових дисциплін та біологічних турнірів). Посібник створено з метою забезпечення вчителів та учнів комплектом дидактичних матеріалів (творчі завдання, пізнавальні задачі, гіпотетичні ситуації) до найважливіших тем розділу «Людина».


  1. Пенькова Віра Григорівна, методист міського методичного кабінету установ освіти м. Черкас, учитель біології Першої міської гімназії, вчитель-методист, Діхтяр Тамара Василівна, вчитель біології Черкаської спеціалізованої школи I-III ступенів № 33 ім. В. Симоненка, Черкаської міської ради, старший вчитель, Кумечко Людмила Павлівна, вчитель біології Черкаської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 7, Черкаської міської ради, старший вчитель


Лабораторна робота в структурі уроку (навчально-методичний посібник)
Анотація

У навчально-методичному посібнику з метою підвищення ефективності навчання та рівня зацікавленості учнів 7-го класу біологією, автори пропонують розробки лабораторних робіт та методику їх проведення на різних етапах уроку. В залежності від мети і структури уроку, лабораторну роботу доцільно проводити на етапах вивчення нового матеріалу, закріплення та поглиблення знань, контролю та узагальнення знань. Раціонально використовуючи лабораторну роботу як форму організації навчального процесу та враховуючи дані методичні рекомендації щодо їх проведення, вчителі забезпечать ефективне формування вмінь та навичок учнів, які передбачені навчальною програмою.


    1. Хижняк Катерина Іванівна, вчитель біології Степанецької спеціалізованої школи I-III ступенів Канівської районної ради, вчитель-методист



Тематичне оцінювання знань учнів з біології у 10 класі
Анотація

Методичний посібник містить різнорівневі завдання для оцінювання знань учнів у 10 класі природничого профілю відповідно до чинної програми з біології. Завдання для поточного та тематичного оцінювання знань представлені у тестовій формі (I та II рівень складності).

Блок завдань III рівня складності містить відкриті питання, біологічні задачі, таблиці.

Блок завдань IV рівня складності містить запитання на аналіз і синтез, порівняння та узагальнення, пояснення результатів дослідів. Крім того, у посібнику представлені інструкції до практичних робіт.

Обсяг: 23 ст.


  1. Бас Валентина Іванівна, вчитель біології Худяківської загальноосвітньої школи I-III ступенів Черкаської районної ради


Кров і лімфа ( методичний посібник)
Анотація

У методичному посібнику представлено розробки уроків до теми «Кров і лімфа» (6 год.), орієнтовне календарно-тематичне планування цієї теми відповідно до чинної програми (8 клас).

Розроблений автором цикл уроків характеризується яскравою, естетично-емоційною виховною цілеспрямованістю, духом пошуку, творчістю учителя та учнів, забезпечуючи таким чином єдність виховання, навчання та розвитку учнів. Розумова діяльність учнів на уроках стимулюється шляхом складання завдань, постановкою пізнавальних і проблемних задач.


  1. Курган Людмила Василівна, методист районного методичного кабінету відділу освіти Уманської районної державної адміністрації


Дослідницька робота у навчальних закладах
Анотація

Методичний посібник містить методики проведення дослідів з польовими та овочевими культурами. Особлива увага приділяється роботі з учнями на навчально-дослідній ділянці, ефективність якої залежить від методично правильно закладених і проведених дослідів. Лише в такому разі вона сприятиме вихованню в учнів інтересу до біології і сільського господарства.


  1. Гаврилюк Наталія Миколаївна, вчитель біології Оксанинської загальноосвітньої школи I-III ступенів Уманської районної ради


Активні та інтерактивні методи навчання, їх вибір і поєднання у навчальному процесі
Анотація

У методичному посібнику представлено розробки уроків до теми «Обмін речовин та енергії» (5 год.), календарно-тематичне планування цієї теми та сценарій виховного заходу «Земля – наш дім, природа – мати». Матеріали посібника допоможуть вчителям методично правильно створити такі умови навчання, за яких кожен учень відчує інтелектуальну спроможність. Автор пропонує раціональний вибір типів уроків та логічне дотримання основних елементів їх структури. Н а різних етапах уроку автор радить застосовувати елементи новітніх технологій, зокрема: інтерактивного, проблемного та особистісно орієнтованого навчання. Обсяг: 32 ст.


  1. Руденко Алла Анатоліївна, вчитель біології та географії Черкаської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 21 Черкаської міської ради.


Використання проблемно-пошукових методів навчання та елементів інноваційних технологій на уроках біології
Анотація

У методичному посібнику представлено розробки циклу уроків до теми «Біологічні основи поведінки людини. Вища нервова діяльність» (9год.), які мають інноваційний зміст та відповідають основним принципам педагогічної діяльності. Зокрема, до уроку №3 підготовлено мультимедійну презентацію (25 слайдів), що ілюструє теоретичний матеріал уроку. До теми також розроблено завдання до тематичного оцінювання, що допоможе виявити рівень засвоєння та розуміння навчального матеріалу учнями. Обсяг: 63 ст.


  1. Миронюк Галина Миколаївна, вчитель біології Стеблівської загальноосвітньої школи I-III ступенів ім. І.С. Нечуя-Левицького Корсунь-Шевченківської районної ради


Організація позакласної роботи в галереї кімнатних рослин (методичний посібник)

Анотація

У методичному посібнику автор аргументовано доводить, що у розвитку творчих здібностей учнів, прищеплюванні любові до живого природного оточення допоможуть натуральні навчально-наочні посібники (живі об’єкти) – кімнатні квіти. Використання кімнатних рослин на уроках дає можливість вчителю переносити знання учнів з репродуктивного на творчий рівень – уміння застосовувати знання для пояснення явищ і процесів, усвідомлювати. узагальнювати та систематизувати їх. Живі об’єкти змушують вносити в пізнавальну діяльність свій досвід і знання, одержувати нову інформацію із джерел, які вони шукають самостійно. Автор пропонує тематику екскурсій у галереї кімнатних рослин (7 кл.), сценарії інтелектуальних ігор та подорожей.

Обсяг: 64 ст.


  1. Міняйло Любов Анатоліївна, вчитель біології Золотоніської гімназії ім. С.Д. Скляренка Золотоніської міської ради, вчитель-методист


Активізація пізнавальної діяльності на уроках біології (методичний посібник)
Анотація

Посібник містить цикл навчальних ігор, творчі завдання, методичні розробки нестандартних уроків, а також біологічні диктанти та тести. Автор пропонує методи навчання, які стимулюють пізнавальну активність і сприяють збагаченню учнів навчальною інформацією. Пізнавальний інтерес на початковій стадії формується під впливом емоційних чинників, тому автор пропонує використовувати такі методи і прийоми, які викликають позитивні дії та настрій – образність, здивування, цікавість. Обсяг: 55 ст.


  1. Мищенко Ніна Іванівна, вчитель біології Жовнинського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа I-III ступенів» Чорнобаївської районної ради


Проект «Лікарські рослини моєї школи»
Анотація

Автор описує основні етапи діяльності вчителя та учнів у даному проекті, очікувані та кінцеві результати роботи. Зібрані матеріали автор пропонує використовувати вчителям біології, географії, хімії як джерело додаткової інформації при підготовці до уроків. Певну цінність представляє і тематика дослідів з агротехніки вирощування кукурудзи.


  1. Кириленко Лідія Миколаївна, директор, вчитель початкових класів Паланоцької загальноосвітньої школи I-II ступенів Маньківської районної ради, Баранюк Олена Іванівна, вчитель біології Паланоцької загальноосвітньої школи I-II ступенів Маньківської районної ради


Організація дослідницької роботи учнів з біології на навчально-дослідних ділянках
Анотація

Представлений матеріал містить методики проведення дослідів з біології. Автори знайомлять із планом роботи на навчально-дослідній ділянці та квітниках. Представлений ілюстративний матеріал свідчить про результативність дослідницької роботи учнів початкової та основної школи. Матеріали стануть у нагоді вчителям біології та початкової ланки в організації дослідницької роботи учнів.

Схожі:

Підсумки обласної педагогічної виставки – 2007 р (хімія)
В педагогічній виставці взяли участь представники18 регіонів області. Було представлено 38 робіт
Тема: Профілактика стресів у педагогічній практиці
Матеріали: маркери, фломастери, аркуші паперу, бейджі, стікери, плакати, дошки, роздаткові матеріали
Викладач НЕСИНОВА С. В
«Сучасні проблеми права в Україні»: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Вибрані найкращі тези доповідей
УМОВИ УЧАСТІ у Всеукраїнському конкурсі-виставці
У Всеукраїнському конкурсі-виставці "Кращий вітчизняний товар 2013 року" можуть приймати участь підприємства, які мають юридичну...
ВИКЛАДАЧ ТОДОРОШКО Т. А
«Актуальні досягнення юридичної науки в ХХІ столітті» Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Вибрані найкращі тези...
Умови участі у V Міжнародній виставці «Довкілля 2012» Учасники виставки можуть замовити
Умовою участі у V Міжнародній виставці «Довкілля 2012» є подання до 5 квітня 2012 року
«ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ»
Львівщини басейну Дніпра проведений обласний етап дитячої еколого-краєзнавчої естафети,,Малі ріки – життя України” на який були представлені...
НАЙКРАЩІ САНАТОРІЇ ТРУСКАВЦЯ, МОРШИНА ТА СХІДНИЦІ  ОСІНЬ – 2010

Запрошуємо до участі у загальнонаціональній багатогалузевій виставці,...
Повна назва фірми
Особливості застосування методів поведінкової терапії у соціально-педагогічній...
Особливості застосування методів поведінкової терапії у соціально-педагогічній роботі з дітьми «групи ризику»Вступ
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка