№
п/п
|
|
|
1.
|
Адміністративний орган (структурний підрозділ, що надає послугу)
|
Сектор з питань банкрутства Головного управління юстиції у Волинській області
|
2.
|
Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги
|
Юридичні або фізичні особи-підприємці, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, визнання його банкрутом, перебування у процедурі банкрутства.
|
3.
|
Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
|
Довідка надається безоплатно
|
4.
|
Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
|
Довідка надається на підставі письмового запиту який подається до сектору з питань банкрутства особисто або за допомогою поштового зв’язку; оформляється на бланку заявника (для фізичних осіб-підприємців за наявності), підписується заявником (керівником для юридичних осіб) та скріплюється його печаткою (за наявності). Запит повинен містити таку інформацію: для юридичних осіб – повне найменування боржника з обов’язковим зазначенням коду боржника згідно з ЄДРПОУ; для фізичних осіб-підприємців – прізвище, ім’я, по батькові, номер та дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про проведення державної реєстрації. Місцезнаходження юридичної особи чи місце проживання фізичної особи.
|
5.
|
Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис станів надання послуги
|
|
5.1
|
Послідовність дій одержувача адміністративної послуги
|
Видача довідки передбачає такі дії: для одержувача адміністративної послуги: подання до територіального органу з питань банкрутства запиту з інформацією, що зазначена в пункті 4 цього стандарту; отримання довідки.
|
5.2
|
Послідовність дій адміністративного органу
|
Для адміністративного органу: прийняття запиту; реєстрація запиту в журналі реєстрації вхідної кореспонденції; розгляд запиту; перевірка в Єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, інформації про порушення провадження у справі про банкрутство підприємств, визнання їх банкрутами, перебування у процедурі банкрутства; видача довідки.
|
6.
|
Вичерпний перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги
|
Територіальний орган з питань банкрутства повертає запит заявникові без розгляду в разі:
запит оформлений без зазначення вимог або з виправленням відомостей, передбачених у пункті 4 цього стандарту; якщо запит подано до територіального органу з питань банкрутства щодо боржника, державна реєстрація як суб’єкта підприємницької діяльності якого проведена не на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці України.
|
7.
|
Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги
|
Територіальний орган з питань банкрутства видає довідку протягом десяти робочих днів з дати надходження запиту.
|
8.
|
Опис результату, який повинен отримувати одержувач
|
Довідка виготовляється на бланку відповідного управління юстиції та підписується його керівником або уповноваженою ним особою. У довідці зазначаються: вихідний реєстраційний номер та дата видачі довідки, відомості щодо боржника (найменування, код згідно з ЄДРПОУ ( для юридичних осіб); прізвище, ім’я та по-батькові, номер та дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб-підприємців); місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб-підприємців); основний вид діяльності відповідно до КВЕД, форма власності (у разі наявності відповідної інформації в Єдиній базі даних); відомості про порушення провадження у справі про банкрутство та судову процедуру, в якій перебуває боржник, або інформація про відсутність відомостей про порушення провадження у справі про банкрутство; посада, прізвище та ініціали особи, яка видала довідку; посада, прізвище та ініціали особи, яка підписала довідку.
|
9.
|
Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги
|
Вища спеціальна освіта, знання законодавства України та діловодства, вільне володіння українською мовою. Компетентність, оперативність, етика спілкування.
|
10.
|
Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
|
Прийом запитів та видача довідок здійснюються в Головному управлінні юстиції у Волинській області, (сектор з питань банкрутства), за адресою вул. Володимирська, 1, м. Луцьк, Інд. 43001, тел. 78-47-90, місцезнаходження відповідає транспортній і пішохідній доступності.
|
11.
|
Нормативно-правові акти, якими врегульовано порядок надання адміністративної послуги
|
Указ Президента України від 03.07.2009 №508 «Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг», постанова Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 № 737 «Про заходи щодо упорядкування адміністративних послуг», Положення про Єдину базу даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, затверджено наказом Міністерства юстиції України від 15.09.2011 № 3018/5, Типовий стандарт надання адміністративної послуги з видачі довідок з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, затверджено наказом Міністерства юстиції України 11.11.2011 №3305/5.
|
12.
|
Порядок подання скарг щодо недотримання встановленого порядку надання довідки
|
Скарга щодо недотримання встановленого порядку надання довідки подається до Головного управління юстиції у Волинській області, або до Міністерства юстиції України за адресою: м. Київ, пров.Рильський,10, або на особистому прийомі керівника Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за адресою: м.Київ, вул.Артема,73. Скарги розглядаються згідно із Законом України “Про звернення громадян” та в терміни, встановлені законодавством.
|