Вимоги до виховних досягнень учнів


Скачати 474.99 Kb.
НазваВимоги до виховних досягнень учнів
Сторінка1/4
Дата22.04.2013
Розмір474.99 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
  1   2   3   4
1 клас

Змістові

лінії

Етапи роз-ку особистості

Напрями

діяльності

Зміст виховної діяльності

(орієнтовна тематика виховних справ)

Вимоги до виховних досягнень учнів


1. Ціннісне ставлення до себе

(до свого фізичного, психічного, соціального «Я»)

Фізичний розвиток


Фізично-оздоров-ча діяльність, профілактика шкідливих звичок

«Якщо хочеш бути здоровим – загартовуйся», «Чистота – запорука здоров’я», «Вогонь буває різним», «Абетка пішохода», «Пригоди маленьких зубчиків»;

«Розкажи про себе», «На кого ти хочеш бути схожим?», «Мій настрій», «Книга в житті людини», «Наша мова солов’їна»;

«Азбука ввічливості», «Бути вихованим.Що це означає?», «Я і мої друзі», «Мій клас і я», «Як треба поводитись у школі, вдома, на вулиці?»

Сформованість основ духовно-морального та фізи-чного розвитку особистості: усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я (фізичного, психі-чного, соціального, духовного, культурного) кожної лю-дини; адаптація до змін навколишнього середовища, піз-нання прекрасного у собі, основ самооцінки, самоконт-ролю, саморегуляції, самоповаги, безпеки власної життє-

діяльності; знання та навички ведення здорового спосо-бу життя (дотримання правил гігієни, рухового режиму)

Психічний розвиток


Пізнавальна діяльність, інтелектуальне виховання

Соціальний розвиток

Вільне спілкування

формування клас-ного колективу


2. Ціннісне ставлення до праці


Соціальний розвиток


Трудова, суспільно корисна діяльність

«Бджілка мала, та й та працює», «Про двох братів – Умійка та Невмійка», «Знайомимось з пофесією», «Коли я виросту...», «Місто веселих майстрів», «Збережемо книгу», «Подарунок малюкам дитячого садка»

Сформованість понять та уявлень про важливість праці в житті людини: уявлення про типи професій, вміння і навички самообслуговування, повага до людини праці, почуття відповідальності, вимогливості, дбайли-вості, старанності, наполегливості, охайності


3. Ціннісне ставлення до природи


Екологічна, суспільно корисна діяльність

«Чистий клас», «Збережемо чистим довкілля», «Зелені друзі мого краю», «Перші весняні квіти», «Зустріч перна-тих друзів», «Тварини – не іграшки», туристська прогуля-нка «До чистих джерел», «Природа в загадках, прислів’ях, віршах»

Сформованість понять та уявлень про довкілля: усвідомлення краси природи та її функції в житті люди-ни, пізнавального інтересу до природи, відповідального та дбайливого ставлення до неї,необхідності гармоній-ного співіснування людини та природи

4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва


Духовно-соціальний розвиток



Художньо-естетична, творча діяльність

«Музика поруч з нами», «Краса природи в пісні та в сло-ві», «Мистецтво слова», «Абетка мистецтва», «Таємниця однієї картини», «Світ казки», «Культура поведінки: ідемо до театру (музею, кінотеатру, на виставку...)»

Сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті та в мистецтві:

основ про видову специфіку мистецтв, вміння відчувати та розуміти художні образи, навичок виконувати творчі завдання

5. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей


Ціннісно-орієнтаційна діяльність
(формування морально-етичних, сімейних, патріотичних, громадянських якостей, правової культури)

«Мої обов’язки в сім’ї»,«Мама, тато, я – дружна сім’я», «Що означає бути вихованою людиною?», «Відкриваємо скриньку добрих справ», «Чарівні слова відкривають серця», «Чесним треба бути всюди», «Школа гарної поведінки», «Про дружбу», «Скриня народної мудрості»

Сформованість основ національних та загально-людських цінностей: уміння та навичок підтримки та збереження міжособистісної злагоди та мирного розв’язування конфліктів; здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших; моральних якостей


6 . Ціннісне ставлення до суспільства і держави

«Та земля мила, де мати народила», «Моя рідна Україна», «Символи моєї держави», «Знай і поважай Герб, Прапор і Гімн своєї Батьківщини», «Ми – українці», «У країні рідної мови», «Мова рідна, слово рідне», «Правовий букварик», «Я маю право...», «Кожна людина має право»

Сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу: почуття поваги та гордості до рідного краю, народу, мови; приналежності до укр.нації, відчуття себе громадянином України, шанування державних символів; любові до культури свого народу, його традицій; розуміння правил взаємодії людей у колективі, суспільстві, толерантного ставлення до інших


2 клас

Змістові

лінії

Етапи роз-ку особистості

Напрями

діяльності

Зміст виховної діяльності

Виховні досягнення


1. Ціннісне ставлення до себе

(до свого фізичного, психічного, соціального «Я»)

Фізичний розвиток


Фізично-оздоров-ча діяльність, профілактика шкідливих звичок

«Як не захворіти», «Подорож до Країни Здоров’я», «Профілактика інфекційних захворювань», «Старти надій», «Сам удома»;

«Що потрібно знати про свій характер?», «Книга – мій друг», «Як організувати свій день?»,

«Чарівні слова», «Мій день народження», «Дав обіцянку – виконуй», «Умій слухати», «Однокласник, товариш, друг»

Сформованість основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості:

- усвідомлення цінності власного життя і збереження

здоров’я кожної людини;

- адаптація до змін навколишнього середовища, пізнання

прекрасного у собі, основ самооцінки, самоконтролю,

саморегуляції, самоповаги, безпеки власної життє-

діяльності;

- знання та навички ведення здорового способу життя

Психічний розвиток


Пізнавальна діяльність, інтелектуальне виховання

Соціальний розвиток

Вільне спілкування

формування клас-ного колективу


2. Ціннісне ставлення до праці


Соціальний розвиток


Трудова, суспільно корисна діяльність

«Навіщо людина працює», «Землю сонце прикрашає, а людину – праця», «Діло майстра хвалить», «Книжкова лікарня», «Подарунки молодшим друзям», «Професія моїх батьків», «Кращий мамин помічник»

Сформованість понять та уявлень про важливість праці в житті людини: уявлення про типи професій, вміння і навички самообслуговування, повага до людини праці, почуття відповідальності, вимогливості, дбайли-вості, старанності, наполегливості, охайності


3. Ціннісне ставлення до природи


Екологічна, суспільно корисна діяльність

«Чисте джерело», «Збережемо красу природи», «Екологіч-на стежка в різні пори року» (вулицею міста), «Чорнобиль – рана України», «Первоцвіти просять захисту», «Якби тварини вміли говорити», «Тварини моєї місцевості», вікторина-гра «Що покласти в рюкзак для мандрівок»

Сформованість понять та уявлень про довкілля: усвідомлення краси природи та її функції в житті люди-ни, пізнавального інтересу до природи, відповідального та дбайливого ставлення до неї,необхідності гармоній-ного співіснування людини та природи

4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва


Художньо-естетична, творча діяльність

«Музичний фольклор рідного краю», «Народні звичаї», «Краса природи у творах образотворчого мистецтва», «Ча-рівне слово поезії», «Я вишиваю рушничок», «Лине пісня колискова», «Театр актора і ляльки», «Культура поведін-ки: ідемо до театру (музею, кінотеатру, на виставку...)»

Сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті та в мистецтві:

основ про видову специфіку мистецтв, вміння відчувати та розуміти художні образи, навичок виконувати творчі завдання

5. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Духовний розвиток




Ціннісно-орієнтаційна діяльність
(формування морально-етичних, сімейних, патріотичних, громадянських якостей, правової культури)

«Мій товариш», «Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести вам радість, люди!», «Про справжню дружбу», «Школа вишуканих манер», «Ти – вихована дитина?», «Турбота. Діти допомагають дітям», «Як би я вчинив?», «Шануй батька і неньку», «Берегиня», «Рушник моєї бабусі»

Сформованість основ національних та загально-людських цінностей: уміння та навичок підтримки та збереження міжособистісної злагоди та мирного розв’язування конфліктів; здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших; моральних якостей


6 . Ціннісне ставлення до суспільства і держави

«Наша Вітчизна – Україна», «У нас одна Батьківщина – наша рідна Україна», «Ми – українці», «Я – син своєї землі», «Українці за кордоном», «Славетні українці», «Моя мала батьківщина», «Рід, родина, рідня», «Моя вулиця», «Пам’ятаймо героїв», «Мої права та обов’язки», «Дитяча праця та права дитини»

Сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу: почуття поваги та гордості до рідного краю, народу, мови; приналежності до укр.нації, відчуття себе громадянином України, шанування державних символів; любові до культури свого народу, його традицій; розуміння правил взаємодії людей у колективі, суспільстві, толерантного ставлення до інших


3 клас

Змістові

лінії

Етапи роз-ку особистості

Напрями

діяльності

Зміст виховної діяльності

Виховні досягнення


1. Ціннісне ставлення до себе

(до свого фізичного, психічного, соціального «Я»)

Фізичний розвиток


Фізично-оздоров-ча діяльність, профілактика шкідливих звичок

«Як я дбаю про своє здоров’я?», «Продукти харчування: наші друзі і вороги», «Здоровим будь!», «Спортивна надія», «Свято Мийдодира»;

«Мій характер», «Мій улюблений герой», «Найцінніше в моєму житті»;

«Мої доручення», «Дисципліна і культура», «Ти – вихова-на дитина?», «Мій день: хороше і погане»

Сформованість основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості:

- усвідомлення цінності власного життя і збереження

здоров’я кожної людини;

- адаптація до змін навколишнього середовища, пізнання

прекрасного у собі, основ самооцінки, самоконтролю,

саморегуляції, самоповаги, безпеки власної життє-

діяльності;

- знання та навички ведення здорового способу життя

Психічний розвиток


Пізнавальна діяльність, інтелектуальне виховання

Соціальний розвиток

Вільне спілкування

формування клас- ного колективу


2. Ціннісне ставлення до праці



Соціальний розвиток


Трудова, суспільно корисна діяльність

«Праця годує, а лінь – марнує», «Цінуймо працю інших», «Усі професії потрібні, усі професії важливі», «Скибочка хліба», «Мої досягнення», «За що ми любимо свою професію», «До джерел народних ремесел»

Сформованість понять та уявлень про важливість праці в житті людини: уявлення про типи професій, вміння і навички самообслуговування, повага до людини праці, почуття відповідальності, вимогливості, дбайли-вості, старанності, наполегливості, охайності


3. Ціннісне ставлення до природи


Екологічна, суспільно корисна діяльність

«Чисте подвір’я», «Подорож лісовою стежкою», «На квіти осені чарівні подивись», «Збережемо красу природи», «За-повідні місця мого краю», «Чорнобиль не має минулого часу», «Таємниці Катерини Білокур», «Ти відповідальний за тих, кого приручив», одноденна туристська прогулянка

Сформованість понять та уявлень про довкілля: усвідомлення краси природи та її функції в житті люди-ни, пізнавального інтересу до природи, відповідального та дбайливого ставлення до неї,необхідності гармоній-ного співіснування людини та природи

4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва


Художньо-естетична, творча діяльність

«У царині мистецтва», «Музичні захоплення», «Я виши-ваю рушничок», «Кіномистецтво», «Архітектурні перлини ріного краю», «Доторкнутися словом до серця», «Культу-ра поведінки: ідемо до театру(музею, цирку, на виставку)»

Сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті та в мистецтві:

основ про видову специфіку мистецтв, вміння відчувати та розуміти художні образи, навичок виконувати творчі завдання

5. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Духовний розвиток



Ціннісно-орієнтаційна діяльність
(формування морально-етичних, сімейних, патріотичних, громадянських якостей, правової культури)

«Дерево міцне корінням, а людина родом», «Родина, ро-дина: від батька до сина», «Вчимося бути добрими людь-ми», «Якщо ти погано вчинив», «Чужого горя не буває», «Якщо твій друг помилився», «Як і чим випробовується дружба», «Про правила товаришування»

Сформованість основ національних та загально-людських цінностей: уміння та навичок підтримки та збереження міжособистісної злагоди та мирного розв’язування конфліктів; здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших; моральних якостей


6 . Ціннісне ставлення до суспільства і держави

«Я – маленький громадянин», «Кожна дитина має право», «З чого починається Вітчизна?», «Що необхідно знати про національну символіку?», «Чи знаєш ти свій край?», «Легенди мого краю», «Вулицями рідного міста», «Година пам’яті і мужності», «Моральні цінності мого народу»

Сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу: почуття поваги та гордості до рідного краю, народу, мови; приналежності до укр.нації, відчуття себе громадянином України, шанування держа-вних символів; любові до культури свого народу, його традицій; розуміння правил взаємодії людей у колективі, суспільстві, толерантного ставлення до інших

  1   2   3   4

Схожі:

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з
Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями і способами діяльності виокремлюються такі рівні навчальних досягнень школярів...
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів 6-9 класів з географії
Учень (учениця) називає окремі географічні явища та об’єкти й за допомогою вчителя знаходить відмінності між ними
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи з природознавства
Учні з допомогою вчителя розпізнає і називає окремі тіла і явища природи, мають уявлення про предмет, який вивчають
УРОК 46. КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4
Мета. Здійснити контроль навчальних досягнень учнів з метою перевірки засвоєння учнями теми
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики
До навчальних досягнень учнів з математики, які безпосередньо підлягають оцінюванню, належать
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з української...
Ри, національних і загальнолюдських духовних цінностей, розвиток творчих здібностей учнів, виховання в них естетичного смаку, високої...
Моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень учнів з іноземної...
Ні в кого не викликає сумнівів актуальність проведення моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів. Це визнано в освітянських...
Уроку: узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів....
Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Лінійні рівняння з однією змінною»
Методичні рекомендації щодо ведення класного журналу у початковій школі
Основні вимоги та рекомендації щодо оформлення записів у класному журналі для 1-4 класів встановленого зразка зазначено у «Вказівках...
Інноваційні підходи при викладанні спеціальних дисциплін в системі...
ПТО, як засіб підвищення ефективності і результативності навчальних досягнень учнів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка