Урок-казка «Пригоди Гавчика»


Скачати 67.81 Kb.
НазваУрок-казка «Пригоди Гавчика»
Дата09.02.2014
Розмір67.81 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Туризм > Урок


Первомайська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16

ім.Героя Радянського Союзу Я.М.Лобова

Первомайської міської ради Миколаївської області

Урок-казка «Пригоди Гавчика»

(грамота 1 клас)

Вчитель Орлова В.І.

2012 н.р.Тема: Закріплення звука і букви «Зз»
Мета:


  • закріплювати знання дітей про звук і букву «Зз»;

  • удосконалювати вміння читати слова, речення та тексти з вивченою буквою;

  • формувати навички читання та усного мовлення;

  • збагачувати та розвивати мову;

  • виховувати позитивні риси характеру, бережне відношення до природи.


Тип уроку: урок закріплення й систематизації знань.

Методично-дидактичне забезпечення уроку: підручник «Буквар», роздатковий матеріал,таблиці, картки для диференційованого завдання, іграшки.

Хід уроку.

І. Організаційний момент

Казка сьогодні зайшла до нас в клас. До казки, до казки запрошую вас. Казка називається «Пригоди Гавчика». Відправляючись до казки, ми часто будемо виконувати різні граматичні завдання в яких часто зустрічатимемо слова з буквою «зе», котру ми щойно вивчили.

Казкові пригоди відбувалися напередодні Нового року, тому за ваші

хороші відповіді та старанність отримаєте не оцінки, а ялинкові прикраси. В кінці уроку ними прикрасимо нашу казкову ялиночку (червоні кульки – ви відповідали відмінно, жовті – треба ще постаратися).


  • У будинку-конурі

Жив він в нашому дворі.

Лиш 3 букви всього знав

Та казав все: «Гав» та «Гав»!

Про це в дворі давно всі знали,

Тому і Гавчиком його прозвали.

  • Як ви гадаєте, хто ж жив у будинку-конурі, що у нашому дворі? (вчитель демонструє будинок, в якому знаходиться іграшка-песик).

  • Песик, собачка, цуценя.

  • А чому не собака?

  • Бо Гавчиком називають маленького песика.

Діти співвідносять запропоновані звукові моделі з відповідними

словами: цуценя, песик.

  1. Мовна розминка.

  1. - Гавчик вийшов на подвір’я і злякався: «Що це?»

- Пір’я!

Пір’їна он лежить і ворушиться, а песик так її боїться.

  • Діти покажіть Гавчику, чому ворушилась пір’їна.

(діти 2-3 рази дують на пір’їнку. Вона ворушиться.)

  • Ага, тепер я здогадався.

То вітерець із нею грався.

  1. Вправа-гра «Прочитай-додай»

(вчитель демонструє картки. Діти читають склади. Учитель доповнює реченнями)

  • Аз-аз-аз

  • Заспокоївсь Гавчик враз.

  • Із-із-із

  • І в будиночок заліз,

  • Зе-зе-зе

  • Там він кісточку гризе .

  1. Активізація опорних знань.

  • Пішов наш Гавчик мандрувати.

Він хоче все на світі знати.

Одного разу заблудився.

«Як дивно тут» - він зупинився.

Паркан високий і ворота.

А що ж за ворітьми дізнатися охота.
/ - Ворота відчиняться лише тоді коли учні чітко прочитають склади з карток (хорове читання). /

За, зу, зо, зе, зи, зі - прочитали дружно всі.

То, ту, ти, ті, те, та - відчинилися ворота.

(На дошці ілюстрації тварин, що живуть у зоопарку.) Діти хором читають назву «Зоопарк»

  • Хто живе у зоопарку? (відповіді дітей)

Песик побоявся сам заходити до зоопарку. А от дівчинка Зіна побувала там зі своїм татком. А що вона побачила прочитаємо.

  1. Робота над текстом.

  1. Читання по частинах (абзаци).

  2. Вибіркове читання.

  • Де жили леви, леопарди, вовки?

  • Який настрій був у Зіни, а який у звірів?

(діти зачитують відповідні абзаци. Читання оцінюється.)

Гавчик низько опустив голову і відправився додому.

  • Чому він опустив голову?

  • Він засумував. Шкода звірів, які жили в клітках. Адже на волі жити набагато краще! /відповіді дітей/

  1. Робота за картками з диференційованими завданнями.

Тієї ночі песик спав неспокійно.

Проснувся рано, а кругом біло-біло. От і зима...

Незручно було спати Гавчику, бо йому щось заважало. І подушечка зависока. Просунув лапку Гавчик під неї і здивувався: «Що це?»

Кісточка, різочка і пакуночок.

Кісточка - для Гавчика подарунок

Різочка - щоб далеко сам не ходив і уроки добре вчив.

А на пакунку надпис «Дітям».

  • Це, напевно, дітки вам. Хто ж це все приготував?

Діти коротко розповідають про подарунки від Святого Миколая, які вони одержали та з карток читають

1.побажання

2.друкують речення

  1. Читання деформованого тексту.

Зовсім покращився настрій у нашого Гавчика. Він весело підстрибуючи, побіг за ворота. А там на снігу зграйка синичок. Щось метушаться, бігають. Підбіг до них песик та зразу: «Гав!»

Синички миттю розлетілися. Гавчик почухав лапкою за вухом і так розгублено:

«От дурненькі, я лише з вами привітався!»

Гавчик підійшов ближче і на снігу знайшов аркуш паперу на якому синички щось написали. Він попробував прочитати, та нічого з того не вийшло.

(Діти знайомляться з таблицею на якій записано деформований текст. Читання тексту окремими учнями та хорове читання.)

Слухаючи, як читають учні песик підняв голову і побачив, що синички примостилися на годівничці.

  • Так от ви де, хитрунки!

  1. Розвиток мовлення.

Діти складають оповідання 5-6 речень на тему «Біля годівнички».

  1. Словотворення.

Гавчик помітив, що хтось сором’язливо виглядає із-за дерева та до нього:

  • Ти хто?

  • Сніговик.

  • А чому повісив носа?

  • Та настрій у мене зовсім не святковий.

(діти пояснюють вислів «повісити носа»)

  • Створимо святковий настрій Сніговичку — запропонував Гавчик.

/Робота виконується в парах/.

З окремих складів, які записані на сніжинках, скласти слово, придумати речення. Якщо завдання вдалось виконати добре, діти мають подарувати сніжинку Сніговичку.

Повеселішав Сніговичок, а з ним і Гавчик .

Нам пора теж прикрасити свою казкову ялинку. Ялинку знань, умінь і навичок.

(діти прикріплюють, отримані ялинкові прикраси, та переконуються, що червоних кульок набагато більше, ніж жовтих, і роблять висновок, що на уроці працювали добре)

От ялинка й заіскрилась.

Але казка не скінчилась.

Де ж наш Гавчик?

Он заснув, бо він стомився.

А урок наш закінчився.

Урок закінчився, але новорічна казка продовжується. Синички, Гавчик, Сніговичок і я дякуємо вам за хорошу роботу на уроці.

Веселого, казкового вам Новорічного свята!

Схожі:

Відділ освіти Єнакієвської міської ради
«Володарка погоди»), як народжується Сніжинка і від чого тане (казка «День народження Сніжинки»), хто такі космічні гості – комети...
Відділ освіти Єнакієвської міської ради
«Володарка погоди»), як народжується Сніжинка і від чого тане (казка «День народження Сніжинки»), хто такі космічні гості – комети...
5 клас ( 2 год на тиждень, 70 год на рік)
Народна казка. Казка як жанр фольклору. Казки про тварин — один з найдавніших різновидів казки. Т. Л: народна казка, «мандрівний...
Для учнів 5 класу Пригоди на сторінках сучасної книги
«Пригоди на сторінках сучасної книги (за повістю-казкою Івана Андрусяка «Стефа і її Чакалка»)»
Урок з елементами дослідження Мета
Тема: «Драма-казка «Микита Кожум’яка» Олександра Олеся» (урок з елементами дослідження)
План-конспект уроку з Охорони праці. Тема: Як правильно діяти під...
Мета: засвоєння учнями знань про правильне поводження під час дорожньо-транспортної пригоди
7 клас УРОК-КАЗКА
Черноусова Л. М., учитель української мови та літератури КЗОСЗШ №135, м. Дніпропетровськ
УРОК КАЗКА З АЛГЕБРИ У 7 КЛАСІ НА ТЕМУ: "МНОГОЧЛЕНИ"
На базарі їх не купиш, на дорозі не знайдеш, їх не завжди на терезах, і ціни не підбереш
Всеволода Нестайка «Незвичайні пригоди в лісовій школі»
Уроки читання за літературним твором – дитячою повістю казкою Всеволода Нестайка «Незвичайні пригоди в лісовій школі» (уривок)
Пригоди здорової їжі” (Nutri Ventures (Cyber Group Studios)
Зелене світло” (Green Light), займайтеся мистецтвом та кулінарією із головними героями мультика “Тельмо та Тула” (Telmo and Tula)...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка