«Що є любов?» Мета


Скачати 63.29 Kb.
Назва «Що є любов?» Мета
Дата 09.02.2014
Розмір 63.29 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
« Що є любов?»

Мета: сприяти усвідомленню переживань, пов'язаних з розвитком стосунків між чо­ловіками і жінками; на когнітивному рівні дати визначення понять «любов», «майбутня родина»; визначити для себе, що є важливим при виборі майбутнього партнера, розкрити значення родини в житті людини. Виховувати почуття поваги до протилежної статті, естетику почуттів.

Форма проведення: година спілкування з елементами тренінгу.

Зміст заняття

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація.
Було і буде так у всі часи:

Любов, як сонце, світу відкриває

Безмежну велич людської краси.

І тому світ завжди благословляє

І сонце, що встає, і серце, що кохає!

Василь Симоненко

Юність — це та чарівна пора, коли перед вами відкривається безмежний світ пізнання себе й довкіл­ля. Саме в юності найчастіше до кожного з нас прихо­дить кохання. Що ж таке кохання? Коли воно приходить, коли помирає? Це дуже важкі запитання.

І як стверджує Сухомлинський, пояснити важкі запитання легше казкою. Отже, спробуймо порину­ти у світ казки.

«Було це давно. Створивши світ, Бог навчив усі живі істоти продовжувати свій рід. Оселив Бог чоло­віка і жінку в полі, навчив їх будувати житло, дав чоловікові в руку лопату, а жінці — жменю зерна.

— Живіть і продовжуйте свій рід людський, — сказав Бог,— а я прийду до вас через рік.

Коли він прийшов з архангелом Гавриїлом через рік, то побачив біля молодої пари колиску з дити­ною, а в їхніх очах — якусь невідому силу, неосяж­ну красу. Ця краса була прекрасніша за небо і сон­це, за землю і пшеничне поле — прекрасніша за все, що створив Бог.

  • Що це за краса в їхніх очах? — запитав Гавриїл.

  • Це кохання! — відповів Бог. — Його дано лише людям!

  • Немає нічого вічного, і їхнє кохання теж по­мре, — сказав Гавриїл.

  • Ні! — відповів Бог. — Воно вічне.

І щоб переконатись у цьому, вони прийшли до цієї сім'ї через 50 років. Бачать, біля житла виріс чудовий сад, на ниві дозрівають жита, діти працю­ють у полі, а онуки бавляться на лузі. Біля чепурної хати сидять уже літні чоловік і жінка.

І здивувався Гавриїл, побачивши, що їхні очі те­пер випромінюють не тільки кохання, а й вірність.

  • Ось бачиш, — сказав Бог. — Кохання і далі живе в людях.

  • Так, бачу, але після їхньої смерті кохання все
    ж помре, — відповів Гавриїл.

Прийшовши втретє, побачили вони таку картину. Сидить чоловік біля могили дружини. А в його сумних очах світяться кохання, вірність і пам'ять серця. Біля чоловіка стоять його діти, очі яких теж випромінюють кохання.

І зрозумів Гавриїл, що кохання — це вічна краса і людське безсмертя. Людина народжується, живе та помирає, а кохання живе вічно».

Ось така казка.
То що ж таке кохання?

Послу­хаймо спочатку вислови видатних людей про кохан­ня, які ви мали на сьогодні підготувати.

(Звучать вислови видатних людей. Учні вивішують плакати на дошці у вигляді веселки.)

«Любов — це животворний вогонь у душі люди­ни, і все, створене нею під впливом цього почуття, має знак життя і поезії» (Тарас Шевченко).

«Кохання тане у любові, але любов у нім буя!» (Ми­хайло Старицький).

«Бережіть кохання як коштовну річ» (К.Паустовськйі).

«Кохання — це почуття самовідданої, серцевої прихильності» (Тлумачний словник).

Ми прослухали вислови видатних людей, а тепер спробуйте сформулювати і свої думки з нього приводу.

Вправа «Заверши фразу»

Інструкція. Учасникам пропонується за­вершити фрази «Лю­бов - це...».

  • З яких почуттів воно складається?

  • Чи відчули ви його?

  • Чи буває кохання з першого погляду?

  • У якому віці приходить кохання?

  • Чи потрібне кохання в шкільному віці? Чому?

  • Допомагає чи заважає кохання у навчанні?
    Чому?

  • Ваш ідеал коханої людини.

  • Яке місце у вашому житті займає кохання?

  • Як ви ставитесь до ранніх шлюбів?


Усе було як завжди, так звично — і раптом...

Він (чи вона) усміхнувся (- лася) тобі, і якось дивно за­непокоїлося серце, потемніло в очах.

Як дратують мене ці дівчата,

Навіть час на них тратити жалко!

Та з учора я став помічати

Із сусідньої парти Наталку.

Я немов би змінився відтоді:

Ради неї уроки зробив,

І волосся пригладив по моді,

І обірваний ґудзик пришив.

Наче день цей як день, що сказати?

Той же клас, ті ж хлоп'ята.

Хоча Щось не хочеться вже пустувати

І не хочеться грати в квача.

Що тут сталось — не знаю і досі.

Та душа ніби грає в луду:

Ще учора я смикав їй коси,

А сьогодні — додому веду!
Кохання. Що воно таке?

Коли приходить, що приносить?

Це, мабуть, щось таке гірке, гірке.

А серце все ж таки чомусь кохання просить!
Коли ви кохаєте і перед вами відкривається вся краса світу.

В.Бєлінський писав: «Кохання має свої закони розвитку, свій вік, як життя людське. У нього є своя розкішна весна, своє жарке літо, нарешті осінь, яка для одних буває теп­лою, світлою й родючою, для інших — холодною й неродючою».

У коханні справді можуть поєднуватися найріз­номанітніші почуття: страждання й насолода, радість і печаль, страх і сміливість, і навіть гнів і ненависть. Кохання — це полум'яне почуття, і тому влада­рювати над серцем, у першу чергу, має розум.

І незважаючи на те, що почуття не завжди при­носять нам радість, саме кохання здатне облагоро­джувати людину.

Під чарами кохання люди змінюються на краще. З'являються мета, сенс життя, людина більше сте­жить за своєю зовнішністю і поведінкою, стає добрі­шою.

Про любов складено силу-силенну легенд, ка­зок, віршів. Але кожна людина, навіть не причетна до словесності, у житті обов'язково «пише» свою не­повторну історію кохання.

Традиційно любов ми шукаємо в родині. Родина - це місце, де завжди можна знайти любов, розуміння і підтримку де можна відпочити, набратися сил, щоб краще справлятися з проблема­ми, що виникають. Створення родини - дуже важлива, відповідальна і важка спра­ва, що передбачає спільні зусилля двох людей. У щасливій родині людські по­чуття - найбільша цінність. У щасливій родині вільно обговорюються всі події не­залежно від того, болісно це або радісно. Результатом сімейної взаємодії повинен бути особистісний ріст кожного члена ро­дини, кожний у родині може посісти своє індивідуальне місце. Родина - єдине місце на землі, де ми шукаємо гармонії - заспо­коєння душі, підвищення самооцінки і надихання на подальші дії.

Вправа «Дошка оголошень»,

Інструкція. Учасникам групи пропонується написати оголошення в рубрику «Шукаю друга», попрактикуватися в описі своїх якостей і якостей, які ти хочеш, щоб були у партнера. Усі складають оголошення, і вони вивішуються на стенді з назвою «Знайомства

Обговорення.

Чим зацікавили вас оголо­шення?

Чому менша кількість учасників відгукнулися на інші оголошен­ня?

Які особисті якості для вас є важливи­ми?

Які зовнішні дані?

Які свої якості ви згадали в оголошенні як цінні?

Що означає для вас гарний супутник життя?

Яким ви уявляєте собі свого майбутнього обранця?
Вправа «Цінності»

Інструкція. Учасники, спираючись на ре­зультати обговорення попередньої впра­ви, складають список якостей, які вони вважають цінними в майбутніх обранцях. Складається загальний список, що фіксу­ється на дошці або аркуші ватману. Учас­ники визначають для себе, що є найваж­ливішим при виборі партнера, що може забезпечити стабільність шлюбу:

(Вік, зовнішність, характер, здоров'я, спільні друзі, приємні батьки, матеріальна забезпеченість, спільні захоплення, спіль­на робота, однакові цілі в житті, подібні погляди, ідеали і т. ін.)
Вправа Колаж «Моя родина в майбутньому»

Інструкція. Учням пропонується створити колаж на задану тему. Для роботи над ко­лажем учасникам надаються аркуші ват­ману, кольоровий папір, різні газети, жур­нали, листівки, рекламні проспекти.

Після створення колажів проводиться презентація та об­говорення.

Обговорення. Учасники групи по черзі розповідають про свої роботи. «Глядачі» можуть задавати питання, розпитувати про те, що їх зацікавило в роботі, виклика­ло здивування або засмутило. Діти ділять­ся своїми враженнями про зроблені робо­ти одне з одним.
Рефлексія. «Сьогодні мені…» Учасники діляться своїми почуттями, емоціями.

Шлях любові надзвичайно важкий. Тому треба дбати про любов.
Минуще все, любов лиш вічна.

Міліють ріки, душі і слова.

І лиш вона пронизує сторіччя,

Перецвітає й знову ожива.

Схожі:

ЩО ТАКЕ ЛЮБОВ?
Любов – це гріх, але такий ніжний, що заради нього варто пожертвувати власним німбом. Любов – благодать, яку потрібно з вдячністю...
Тема. Удосконалення навичок читання текстів.( К. Перелісна «Весна») Мета
К. Перелісної «Весна», активізувати пізнавальну діяльність учнів, розвивати мовлення, логічне мислення, пам’ять, виховувати любов...
Ягубецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Христинівської районної...
Мета: виховувати любов до фізкультури та спорту; розвивати руховий апарат, фізичні вміння та навички; зміцнювати здоров'я; виховувати...
Урок розвитку зв’язного мовлення Твір з елементами опису зовнішності людини «Моя матуся»
Мета: вчити писати твір з елементами опису зовнішності людини (мами); збагачувати активний словниковий запас; розвивати мовлення...
Тема. Любов Пономаренко «Гер переможений». Наскрізний гуманістичний...
Різних часових площин; засвоїти термін «Новела»; розвивати аналітичне мислення; збагачувати словник учнів; формувати їх світогляд,...
У вихорі вальсу… Бінарний виховний захід для старшокласників Мета
Мета: формувати естетичні смаки в учнів, ознайомити з історією вальсу,видатними композиторами, прививати культуру в організації дозвілля,...
Сценарій свята «ДОБРО ІДЕ ПО ЗЕМЛІ» Мета
Мета. Продовжувати формувати уявлення про доброту, прищеплювати учням високі моральні цінності людини, вчити бути милосердними, чемними,...
Тема. Охорона тваринного світу. Мета
Мета: формувати поняття «комахи», «птахи», «звірі», уміння їх розпізнавати за істотними зовнішніми ознаками, розвивати логічне мислення...
Тема: Кримські гори. Мета
Мета: знайомити учнів з характерними особливостями Кримських гір: географічним положенням, кліматом, рослинним і тваринним світом....
Уроку: вивчення нового матеріалу. Мета уроку
Мета уроку: спрямувати учнів на вивчення творів позашкільної програми, націлити на роботу з підручником, прищеплювати дітям любов...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка