Тема: Світ мого «Я» Мета


Скачати 51.17 Kb.
Назва Тема: Світ мого «Я» Мета
Дата 15.12.2013
Розмір 51.17 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
Тема: Світ мого «Я»

Мета: познайомитись з учнями, надати їм можливість поринути у власний внутрішній світ, вчити бачити в оточуючих людях позитив, формувати соціальну компетентність засобами ігрового спілкування.

Тип уроку : колективне ігрове спілкування з елементами тренінгу.

Обладнання : серветки, клубочок ниток, папір для тестування, ручки, бланки для анкети «Моя унікальність».

Примітки: діти і класний керівник спілкуються сидячі у колі.
Структура заняття

  • Добрий день, хлопчики та дівчатка. Сьогодні ми зібралися з вами разом, щоб поспілкуватися, познайомитись, і перш за все з самими собою.

А працювати ми будемо за таким девізом: 
Не просто слухати, а чути. 
Не просто дивитися, а бачити. 
Не просто відповідати, а міркувати. 
Дружно й плідно працювати.

Вправа 1.«Пов’язувальна нитка»

Хід вправи: Діти стають у коло, педагог дає одному з них клубочок ниток. Той, тримаючи кінець нитки в одній руці, іншою передає клубок дитині, яка стоїть поряд. При цьому промовляє слова вітання. Так діти, поступово розмотуючи клубок, передають його одне одному, по колу. Наприкінці утворюється коло з нитки, яку малята тримають в руках. Педагог підкреслює: «Ви передали одне одному частинку своєї душі, тепла, і тепер ви – одне ціле. Так має бути завжди».

Варіант вправи: Слова вітання не повторюються. Наприклад: «Доброго дня!», «Здрастуй», «Привіт!», «Доброго здоров’я», «Добридень», «Вітаю», «Здоровий будь» тощо.
Вправа 2. «Знайомство»

  • Кожен з вас зараз представиться за таким планом

    • мене звуть…

    • я люблю…

    • я не люблю…

Наприклад:

  • Мене звуть Стависька Анна Сергіївна, я дуже люблю дітей, інтелектуальні ігри та свою родину, не люблю коли обманюють, сваряться та погану погоду.

(діти розповідають про себе)

Вправа 3. «Сніжинка»

  • У вас в руках серветка, зараз не задаючи запитань, чітко виконуйте мої розпорядження, відірвіть куточок серветки, згорніть її навпіл, одірвіть ще куточок, знову згорніть навпіл і одірвіть куточок…

  • Розгорніть ваші серветки, подивіться які вони всі гарні, і які всі різні. Як і ви всі різні, але кожен гарний по-своєму.

І так само як і у цих сніжинок різна форма і різний вигляд ,так і у вас різні можливості дані природою ,я маю на увазі ваше здоров’я.

Щоб краще зрозуміти ваше уявлення про здоров’я, я проведу невеличке анкетування. Вправа 4. Тестування «Що я знаю про шкідливі звички?»

Позначити правильні варіанти відповідей.

1.   Шкідливі звички — це:

а)   мити руки з милом перед їдою;

б)   палити, вживати алкоголь та наркотики;

в)   вранці та ввечері чистити зуби;

г)   човгати ногами; смоктати пальці, гризти нігті.

2.   Що відбувається з дитиною, яка вживає алкоголь? ,

а)   Вона швидше росте;

б)   у неї покращується пам'ять;

в)   вона догано вчиться;

г)   вона завдає неабиякої шкоди власному здоров'ю.

3.   Які наслідки може викликати паління?

а)   Захворювання на рак легенів;

б)   піднесення настрою;

в)   зниження гостроти зору, слуху;

г)   прискорення процесів дорослішання.

4.   До чого призводить вживання наркотиків?

а)   З'являється унікальна можливість відвідати віртуальні світи;

б)   виникає фізіологічна і психологічна залежність від отрути;

в)   деградує мозок людини;

г)   людина стає більш розкутою і товариською.

Правильні варіанти відповідей:

1.   б, г.

2.   в, г.

3.   а, в.

4.   б, в.

За кожну правильну відповідь учень зараховує собі 1 бал.

8 балів — учень має чіткі уявлення про наслідки шкідливих звичок.

7—5 балів — загалом учень знає про шкідливий вплив алкоголю, тютюну та наркотиків на організм людини, але не має уявлення про конкретні наслідки вживання цих небезпечних речовин.

4—0 балів — учень потребує особливої уваги з боку педагогів та батьків і додаткової роз'яснювальної роботи щодо наслідків шкідливих звичок.

Що таке шкідливі звички? Які шкідливі звички ви знаєте?Паління, вживання наркотиків і алкоголю назвали шкідливими звичками тому, що вони дуже небезпечні для здоров'я. Проте, є чимало інших шкідливих звичок, які також ідуть не на користь людині: наприклад, однією з найпоширеніших є звичка горбитись. Вона призводить до викривлення хребта, що погіршує роботу органів кровообігу, дихання, травлення. Узагалі здавна вважали, що коріння всіх хвороб криється у неправильній поставі. Отже ,сідаємо рівно і продовжимо наше знайомство.

Вправа 5. «А вам слабо?»

  • Кожен з нас особистість, чим же особливим ви відрізняєтесь від інших. Проведемо конкурс «А вам слабо?», де кожен з вас зможе проявити себе або показавши що він особливе вміє, або розповісти, чим особливим відрізняється від інших.

(діти розповідають про себе)
Влітку ви дуже багато проводили часу в русі і на свіжому повітрі,а зараз ми уже багато часу провели сидячи за партами,тому давайте проведемо веселу фізкультхвилинку.

Вправа 6. Фізкультхвилинка: ( треба тими частинами тіла, що я назву написати в повітрі цифри) – діти встають біля парт. 
Ніс – цифра 1 
Права рука – 2 
Діва рука – 3 
Праве плече – 4 
Ліве плече – 5 
Права нога – 6 
Ліва нога – 7 
Те місце,яким ми сідаємо – 8 
Коліна – 9 
Разом: права рука – 1, ліва – 0. 

Вправа 7. «Калейдоскоп емоцій»

Вчительь описує певну ситуацію, діти мімікою показують свій настрій.

Наприклад:

  1. У твого друга день народження.

  2. Твоя бабуся погано почувається.

  3. Ти бачиш, як хлопчик ламає гілку дерева.

  4. Ти бачиш на вулиці слона.

  5. Ти загубив свою іграшку.

  6. Ти побачив гарну квітку.


Від нашого уроку я б хотіла залишити собі щось на згадку про вас, і найкращім вважаю ваші відверті роздуми про себе.

Вправа 8. Анкета «Моя унікальність» (Додаток 1)

Вправа 9.«Відгадай, хто я?»

Педагог рахує до десяти. Діти фантазують, хто в кого перетворюються. Це можуть бути тварини (казкові або реальні), різні предмети та інше. Потім одна дитина показує, а інші відгадують, що або кого вона відображає. Діти можуть об’єднатися в пари і показувати композицію разом. Після того, як вони відгадали, що зображували, можна запропонувати їм доповнити показ невеличкою казкою, яку вони придумали.

Підсумок уроку.

Вправа 10 «Віночок побажань»

Всі учасники стають у коло один за одним та кладуть праву руку на плече сусіду. Кожен учасник по черзі називає ім'я сусіда і щось йому бажає. Гра закінчується, коли всі учасники обмінялися побажаннями.

Здоров‘я – це одна з головних умов досягнення успіху в житті. Бережіть його з молодих літ, зміцнюйте й примножуйте його. Не витрачайте даремно цей безцінний скарб, дарований Природою. Пам‘ятайте, що Ваше здоров‘я – у Ваших руках. Будьте здоровими! 

Я маю надію,що нам було весело і ми гарно і корисно провели час, отож бажаю Вам здоров’я і сили для навчання, щоб навчання в нашому класі було легким і веселим !!! І на згадку про наш урок у вас залишиться гарний настрій( у вигляді смайлика.).
(Додаток 1)






Вид спорту, Розшифруй своє ім’я :

Заняття, Т-таємнича,

Музика, А-акуратна,

Улюблене місце у школі Н-натхненна,

Я-яскрава

Єдине бажання Найулюбленіший спогад

Схожі:

Dniprodzerzhyns'k where he took various technical courses until 1933....
Від.: Я, Олександер, народився в 1916-му році, на Кам'янщині. Я даю свідчення, те що я пережив особисто і те, що я бачив. Мого батька...
Тема. Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни Мета уроку:...
Світ прекрасний навколо тебе – Сонце ясне і синє небо, Птахи і звірі, гори і ріки Нехай він буде таким навіки. Нехай людина добро...
О. В. Крутенко зНАННЯ, РОДИНА, БАТЬКІВЩИНА бЕЗЦІННИЙ СКАРБ МОГО ЖИТТЯ!
Знання, родина, Батьківщина – безцінний скарб мого життя!”: Методичні рекомендації до проведення Першого уроку у 2012 – 2013 навчальному...
Міністерство освіти і науки України
Мета мого досвіду: формування високоосвіченої, інтелігентної. Інтелектуальної, творчої особистості, конкурентноздатної, спроможної...
Тема: "Україна в огні" твір про трагедію українського народу Мета
Мета: Опрацювати вершинний твір О. Довженка; виховувати любов до рідного краю, національну гідність і свідомість; розвивати творчу...
Сонячний, радісно-бешкетливий світ
Тема. Сонячний, радісно-бешкетливий світ дитинства в повісті Марка Твена “Пригоди Тома Сойєра”
Тема: Рідна Україна. Світ природи. Т. Г. Шевченко. Розповідь про поета
Мета: ознайомити учнів з дитинством Т. Г. Шевченка, яке минуло на мальовничій Черкащині; з його збіркою поезій «Кобзар»; розвивати...
Роз-друкована фотографія мого автомобіля

Тема: Світ чисел
Мета: Зробити стислий історичний огляд винекнення чисел, показати роль математики в житті людини. Розвивати винахідницьке та інтелектуальне...
Тема: «Бережіть книгу, вона відкриває світ»
Мета: збагачувати знання учнів засобами залучення до книги; формувати щоденну потребу у читанні; сприяти розширенню активного читацького...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка