ПРОЕКТ ПРОГРАМИ створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків у м.


Скачати 59.89 Kb.
Назва ПРОЕКТ ПРОГРАМИ створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків у м.
Дата 23.05.2013
Розмір 59.89 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи


Додаток 1

до рішення виконавчого

комітету міської ради

від 24.04.2013 № 105
ПРОЕКТ ПРОГРАМИ

створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків у м.Синельниковому на 2013 – 2017 роки

І. Склад проблеми та обґрунтування необхідності її розв’язання

шляхом розроблення і виконання Програми

Державна політика у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру здійснюється на принципах пріоритетності завдань, спрямованих на рятування життя та збереження здоров’я людей і довкілля, та безумовного надання переваги раціональній і превентивній безпеці.

Найбільшу техногенну загрозу для території і населення становлять хімічна та пожежовибухонебезпеки. На території міста розташовані:

3 - хімічно небезпечних об’єкти – ПАТ “Інтерфом-Дніпро”, 3-тя станція підйому води водоводу “Дніпро–Західний Донбас” та ПАТ “Синельниківський молочний завод”. Загальна кількість небезпечних речовин на них – 123,2 т. У зону можливого ураження може потрапити до 254 особи. Крім того, місто потрапляє в зону зараження унаслідок аварії на аміакопроводі “Тольятті – Одеса”, в зону можливого ураження може потрапити до 3 тис. осіб;

14 - пожежо-вибухонебезпечних об’єктів. Загальна кількість небезпечних речовин складає 0,363 тис. т. У зону можливого ураження може потрапити 1,1 тис. осіб. Найбільш небезпечними з них є ТОВ “Атлантіс” та склад паливно-мастильних матеріалів районних електричних мереж;

15 - потенційно небезпечних об’єкти. Загальна кількість небезпечних речовин складає 0,028 тис. т. У зону можливого ураження може потрапити до 0,385 тис. працівників підприємств. Найбільш небезпечні: СМКП “Водоканал”, ТОВ “Синельниківський завод нових технологій”;

7 - об’єктів підвищеної небезпеки. Загальна кількість небезпечних речовин складає 0,039 тис. т. У зону можливого ураження може потрапити близько 0,034 тис. працівників робочих змін підприємств. Найбільш небезпечні: ПАТ “Синельниківська теплоізоляція” та ПАТ “Дніпронафтопродукт”.

Серед природних загроз небезпеку для населення і території міста створюють процеси підтоплення території ґрунтовими водами, які спостерігаються на загальній площі міста 13,00 га, де знаходяться 120 будинків із населенням 320 осіб.

Аналіз надзвичайних подій, які сталися в місті протягом 2011-2012 років, свідчить, що їх загальна кількість у порівнянні з останніми роками не зменшується. Всього за 2011 рік в місті відбулося 41 некласифікована подія (пожежі), в яких загинула 1 особа, у 2012 році відбулося 53 некласифіковані події (пожежі), загиблих немає.

Наявність міського матеріального резерву дозволяє аварійно-рятувальним силам своєчасно виконувати заходи, спрямовані на запобігання, ліквідацію надзвичайних ситуацій, надання термінової допомоги постраждалому населенню.

З огляду на вищезазначене у 2003 році було розроблено міську програму створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у м. Синельниковому в 2004 - 2008 роках, затверджену рішенням міської ради від 9 грудня 2003 року №230-13/ХХІV(далі – Програма).

На виконання заходів Програми у період 2004 – 2008 роки сформовано міський матеріальний резерв; придбано 70 найменувань матеріальних цінностей згідно з визначеною номенклатурою на суму 85,0 тис. грн (до переліку увійшли 49 видів засобів забезпечення аварійно-рятувальних робіт, 6–засобів хімічного та бактеріологічного захисту, 2–будівельних матеріалів, 2–засоби енергозабезпечення та насосного обладнання; паливно-мастильні матеріали та інше).

За період з 2004 року по 2012 рік з міського матеріального резерву були видані:

матеріальні цінності на запобігання виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі: майно у тимчасове користування ( мотопомпа, пожежні рукава, паяльні лампи, відбійний молоток);

паливно-мастильні матеріали – 945 л, у тому числі:

на попередження надзвичайних ситуацій, пов’язаних з пожежами в екосистемах міста, – 220 л;

на проведення запобіжних заходів, контролю та оперативного реагування аварійно-рятувальних сил і засобів у зв’язку з погіршенням погодних умов (ожеледиця, хуртовина, снігові замети) – 725 л.

Вищевказане дає змогу зробити висновок, що створення міського матеріального резерву є життєво необхідним, оскільки забезпечує матеріальну основу для оперативного проведення першочергових робіт із ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, забезпечення зниження матеріальних збитків і надання термінової допомоги постраждалому населенню.

  1. ІI. Мета Програми


Метою розробки цієї Програми є забезпечення виконання Закону України “Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру”, постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2001 року № 308 “Про Порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків” (зі змінами і доповненнями). Створення міського матеріального резерву забезпечить можливість реального та ефективного функціонування Синельниківської міської ланки територіальної підсистеми єдиної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру з найменшими фінансовими витратами і надання термінової допомоги постраждалому населенню; створення на підприємствах, в установах, в організаціях незалежно від форм власності та підпорядкування об’єктового матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків, проведення невідкладних відновлювальних робіт.
ІІІ. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми

Заходи Програми впроваджуються шляхом удосконалення системних підходів до реалізації вимог законодавчих актів у сфері захисту населення і територій під час надзвичайних ситуацій з урахуванням природних та техногенних особливостей міста Синельникове.

Забезпечення створення, утримання та поповнення міського резерву здійснюється за рахунок коштів міського бюджету в межах фінансових можливостей.

Створення, утримання та поповнення резерву може здійснюватися за рахунок добровільних пожертвувань фізичних і юридичних осіб, благодійних організацій та об’єднань громадян, інших джерел, не заборонених законодавством.

Організація заходів щодо реалізації Програми покладається на відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Синельниківської міської ради.
ІV. Строки та етапи виконання Програми

Програма реалізується протягом 2013 – 2017 років, завершення виконання грудень – 2017 року.
V. Перелік завдань і заходів Програми

Для забезпечення якісного виконання та дієвого контролю за виконанням Програми розроблено перелік завдань і заходів Програми (додаток 1) та показники оцінки ефективності виконання Програми (додаток 2).
VІ. Ресурсне забезпечення Програми

Орієнтовні обсяги фінансових витрат, необхідних для виконання Програми, у цілому і диференційовано за роками з визначенням джерел фінансування, у тому числі за рахунок коштів місцевого бюджету, а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством України, наведені у додатку 1.
VIІ. Організація управління та контролю за ходом

виконання Програми

Відповідальність за створення та накопичення резервів покладається на виконавчий комітет міської ради та керівників підприємств.

Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Синельниківської міської ради здійснює методичне керівництво і контроль за створенням, зберіганням, використанням та поповненням міського та об’єктових резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.

Координацію роботи стосовно виконання заходів міської програми, ефективного та цільового використання коштів здійснює відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради, контроль – постійна комісія міської ради з питань забезпечення законності, депутатської діяльності.
VIІІ. Очікувані результати виконання Програми

Результатом виконання Програми має стати:

підвищення ефективності захисту населення і територій, запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, зменшення негативного впливу надзвичайних ситуацій;

забезпечення:

реального та ефективного функціонування Синельниківської міської ланки територіальної підсистеми єдиної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру з найменшими фінансовими витратами;

надійної охорони, збереження міського матеріального резерву, підтримання матеріально-технічних засобів у постійній готовності до використання.

Міський голова Д.І.ЗРАЖЕВСЬКИЙ


Схожі:

Проект показників оцінки ефективності виконання міської програми...
Закупівля матеріальних цінностей, необхідних для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного...
ПРОЕКТ ПРОГРАМИ створення і використання матеріальних резервів для...
...
Завдань і заходів міської програми створення і використання матеріальних...
Визначення максимально гіпотетичної (прогнозованої) надзвичайної ситуації, характерної для конкретної території, об’єкта, а також...
Завдань і заходів міської програми створення і використання матеріальних...
Визначення максимально гіпотетичної (прогнозованої) надзвичайної ситуації, характерної для конкретної території, об’єкта, а також...
ПАСПОРТ
Назва Програми: «Міська програма створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій...
ПРОГРАМА створення і використання матеріальних резервів для запобігання,...
...
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Кабінету Міністрів України від 29 березня 2001 року №308 “Про Порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання,...
ПЛАН КОНСПЕКТ Для проведення занять з гуманітарної підготовки з начальницьким...
Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи – головний...
ПЛАН-КОНСПЕКТ
Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи – головний...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка