Пропозиції та зміни до Положення про проведення I-ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін


Скачати 486.35 Kb.
Назва Пропозиції та зміни до Положення про проведення I-ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін
Сторінка 1/4
Дата 12.04.2013
Розмір 486.35 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Спорт > Документи
  1   2   3   4
Пропозиції та зміни до Положення

про проведення I-ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін


Існуюче Положення

Пропозиції про внесення змін

Нова редакція Положення

1. Загальні положення

1.1. Положення про проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових і спеціальних дисциплін розроблено у відповідності до Типового положення про Головне управління освіти і науки Київської міської державної адміністрації, управління освіти і науки обласної, Севастопольської міської державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2000 № 1326 (із змінами), наказу Міністерства освіти України від 18.08.1998 № 305 «Про затвердження Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.09.1998 за № 598/3038.







1.2. Метою прийняття цього Положення є вдосконалення практики проведення в області інтелектуальних змагань, які сприяють розвитку творчого потенціалу молоді.







1.3. І – ІІІ етапи Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін (далі – Олімпіади) проводяться щороку серед учнів загальноосвітніх і професійно-технічних закладів освіти з таких базових дисциплін: українська мова та література, українська мова та література у ЗНЗ з румунською мовою навчання, російська мова і література, світова література, історія, правознавство, іноземні мови (англійська, німецька, французька, іспанська), румунська мова та література, математика, фізика, астрономія, хімія, біологія, екологія, географія, інформатика, економіка, трудове навчання, педагогіка і психологія.







1.4. На І – ІІІ етапах Олімпіад з базових дисциплін до всіх учасників змагань ставляться однакові вимоги, незалежно від типу, форм власності, розташування, підпорядкування навчального закладу, де учні здобувають середню освіту.







1.5. На всіх етапах Олімпіад учні мають право:

- брати участь у змаганнях за клас, не молодший, ніж клас їх навчання;

- за бажанням на загальних засадах брати участь у змаганнях серед учнів старших (порівняно з класом фактичного навчання) класів.

За бажанням учасник має

1.5. На всіх етапах Олімпіад учні мають право:

- на загальних засадах брати участь у змаганнях серед учнів старших (порівняно з класом (курсом) фактичного навчання) класів (курсів) у межах визначених вікових груп кожного навчального предмета (крім учасників 11-го класу)

1.6. Учні загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, навчально-виховних комплексів, професійно-технічних закладів, тощо беруть участь у змаганнях на рівних правах.

Учні ліцеїв, гімназій беруть участь у змаганнях між відповідними типами навчальних закладів.

1.6. Учні загальноосвітніх шкіл, навчально-виховних комплексів, професійно-технічних закладів, тощо беруть участь у змаганнях на рівних правах.

Учні ліцеїв, гімназій беруть участь у змаганнях між відповідними типами навчальних закладів

1.7. Студенти вищих навчальних закладів будь-якого рівня акредитації (технікумів, коледжів тощо) не мають права брати участі в учнівських олімпіадах на будь-яких етапах, навіть якщо прийом до зазначених вищих навчальних закладів здійснюється на підставі документу про базову загальну середню освіту.







1.8. Основним завданням учнівських Олімпіад є:- стимулювання творчого самовдосконалення учнівської молоді;

- виявлення та розвиток обдарованих учнів і надання їм допомоги у виборі професії, залучення їх до навчання у вищих навчальних закладах області, країни;

- формування творчого покоління молодих науковців та практиків для різних галузей суспільного життя;

- підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових та фахових дисциплін, прищеплення широким колам учнівської молоді навичок дослідницької роботи;

- пропаганда досягнень науки, техніки та новітніх технологій, популяризація серед молоді робітничих професій;

- підведення підсумків роботи факультативів, гуртків секцій, учнівських наукових товариств, активізація форм позакласної та позашкільної роботи з учнями;

- підвищення рівня викладання базових дисциплін, фахової підготовки учнів;

- залучення професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів, працівників наукових закладів України до активної допомоги навчальним закладам у справі поліпшення стану викладання дисциплін і підвищення рівня знань, умінь та навичок учнівської молоді.







1.9. Керівником Олімпіад І-ІІІ етапів є Головне управління освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації.

Заходи, пов'язані з проведенням учнівських Олімпіад, проводяться у відповідності до наказу Головного управління освіти і науки Чернівецької обласної держадміністрації (далі – ГУОН).







1.10. ГУОН здійснює контроль за дотриманням вимог цього Положення під час проведення І-ІІІ етапів Олімпіад.







1.11. Організатором Олімпіад є Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (далі – Інститут), на який покладається відповідальність за організаційно-методичне забезпечення проведення відповідних олімпіад.

Безпосередню роботу щодо організації заходів, пов'язаних з проведенням Олімпіад, здійснює методист науково-методичного центру Інституту, що відповідає за фах: координує діяльність відповідних районних оргкомітетів Олімпіад, готує методичні рекомендації щодо форм та методів проведення змагань, залучає провідних фахівців вищих навчальних закладів до навчання переможців ІІІ етапу Олімпіади та тренування членів команд школярів області, що братимуть участь у ІV етапі олімпіад.







1.12. Для організації та проведення І-ІІІ етапів Олімпіад створюються організаційні комітети з кожного фаху, а для перевірки якості виконання завдань – журі, апеляційні комісії.







1.13. Оцінка змісту робіт учасників Олімпіад знаходиться в компетенції виключно членів журі відповідних змагань, а при наявності апеляції – апеляційних комісій. Оцінка робіт учасників за рішенням журі (апеляційних комісій) є остаточною.

Оцінка робіт учасників за рішенням оргкомітету, журі та апеляційних комісій є остаточною.

1.13. Оцінка змісту робіт учасників Олімпіад знаходиться в компетенції виключно членів журі відповідних змагань, а при наявності апеляції – апеляційних комісій. Оцінка робіт учасників за рішенням оргкомітету, журі та апеляційних комісій є остаточною.

1.14. Для формування завдань кожного етапу Олімпіад оргкомітети створюють комісії, до яких входять фахівці відповідної галузі у складі не більше трьох осіб. Члени комісії несуть персональну відповідальність за науковий рівень змісту завдань та їх конфіденційність до моменту оприлюднення.







1.15. Для консультацій щодо розв'язання спірних питань в роботі журі (правильність перевірки, об'єктивність оцінювання робіт та визначення переможців олімпіад) призначаються експерти-консультанти.







1.16. Олімпіади проводяться за очною формою змагань. Проведення заочних змагань будь-яких етапів, за результатами яких визначаються переможці або здійснюється відбір учасників наступних етапів змагань, забороняється.

Не забороняється проведення заочних тренувальних («товариських») змагань тощо, за результатами яких офіційно переможці не визначаються.







1.17. Учасники Олімпіад (за їх бажанням) отримують завдання і дають на них відповідь державною або іншою (національних меншин) мовою, повідомивши за десять днів Інститут, із зазначенням у Заявці на участь команди у ІІ або ІІІ етапі Олімпіади мови, якою він бажає отримати завдання з відповідного предмета.

Завданнями, перекладеними на заявлену мову національних







меншин, учасників забезпечує Інститут.

Застосована учасником змагань мова національних меншин під час виконання завдань не може впливати на оцінку журі.







1.18. Переможців Олімпіад визначають в особистій першості.

Переможці ІІ–ІІІ етапів Олімпіад загальноосвітніх навчальних закладів, районів (міст) для подальших змагань об’єднують у групи (далі – команди). Для участі в Олімпіадах команди формують відповідно до територіального розташування закладів освіти, в яких вони навчаються. Додатково (за рішенням оргкомітетів) може визначатись командна першість змагань.







1.19. Вчителі загальноосвітніх навчальних закладів, викладачі професійно-технічних навчальних закладів, викладачі та наукові працівники вищих навчальних закладів, наукових установ, працівники органів освіти методичних та інших установ і організацій області, які брали активну участь у підготовці учнів до змагань та проведенні цих заходів, можуть бути відзначені відомчими та іншими нагородами.







2. Проведення Олімпіад

2.1. Олімпіади з базових дисциплін проводяться в три етапи:

2.1.1. І етап Олімпіад з базових дисциплін проводиться у навчальних закладах області у жовтні щороку.

2.1.2. Склад оргкомітетів та журі, експертів-консультантів та апеляційних комісій Олімпіад, а також рішення оргкомітетів затверджуються наказом керівника навчального закладу.

Участь у І етапі є добровільною.

І етап Олімпіад з базових дисциплін проводиться у навчальних закладах області у жовтні щороку. Участь у І етапі є добровільною.

2.1.3. Завдання для учасників Олімпіад готують комісії, склад яких затверджується наказом керівника навчального закладу.

Завдання для учасників Олімпіад готують предметно-методичні комісії

2.1.3. Завдання для учасників Олімпіад готують предметно-методичні комісії, склад яких затверджується наказом керівника навчального закладу

2.1.4. Звіти про проведення Олімпіад з базових дисциплін та заявки на участь команд у ІІ етапі оргкомітети надсилають до районних (міських, методичного кабінету ПТНЗ) оргкомітетів до 1 листопада поточного року.

2.2. ІІ (районний, міський, серед закладів ПТО) етап Олімпіад з базових дисциплін проводиться в межах певного регіону (району, міста), науково-методичного центру ПТО у листопаді-грудні щороку за графіком, затвердженим наказом ГУОН, та єдиними для всіх пакетованими завданнями, які затверджує директор Інституту.

2.2.9.Склад оргкомітетів і журі, експертів-консультантів і апеляційної комісії, а також рішення відповідних оргкомітетів затверджуються наказами відділів (управлінь) освіти районних державних адміністрацій (міських рад).







2.2.10. Оргкомітети надсилають звіт про проведення Олімпіад та заявки на участь у III етапі відповідним обласним оргкомітетам до 27 грудня поточного року.

Рейтинг участі у ІІ етапі олімпіад серед загальноосвітніх навчальних закладів не визначається

2.2.10. Оргкомітети надсилають звіт про проведення Олімпіад та заявки на участь у III етапі відповідним обласним оргкомітетам до 27 грудня поточного року. При однаковій кількості набраних загальних балів переваги має учасник, який зайняв перше місце. Рейтинг участі у ІІ етапі олімпіад серед загальноосвітніх навчальних закладів не визначається.

2.2.11. Відділи освіти (управління) районних державних адміністрацій (міських рад), оргкомітети Олімпіад проводять тренувальні збори переможців Олімпіад.

Підготовка переможців II етапу олімпіад з базових дисциплін до участі в ІІІ етапі здійснюється не за рахунок навчального часу.







2.2.12. Інтернет олімпіади з базових дисциплін, переможці яких стають учасниками ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад, проводяться у січні місяці в режимі онлайн.

Переможці Інтернет олімпіади (перше місце) стають учасниками ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад

2.2.12. Інтернет олімпіади з базових дисциплін проводяться у січні місяці в режимі онлайн.

Переможці Інтернет олімпіади (перше місце) стають учасниками ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад

2.2.13. Тренувальні збори проводяться не пізніше, ніж через 5 днів після закінчення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.


Тренувальні збори проводяться після закінчення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у терміни, визначені наказом відділу/управління освіти

2.2.13. Тренувальні збори проводяться після закінчення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у терміни, визначені наказом відділу/управління освіти
  1   2   3   4

Схожі:

ГРАФІК проведення он-лайн консультування щодо підготовки до І-ІІ...
Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2012/2013 н р з 8 жовтня
НАКАЗ
Всеукраїнських учнівських олімпіад та фінальних етапів турнірів у 2012/2013 навчальному році та з метою підтримки, розвитку творчого...
НАКАЗ
Всеукраїнських учнівських олімпіад та фінальних етапів турнірів у 2012/2013 навчальному році та з метою підтримки, розвитку творчого...
Методичні рекомендації щодо підготовки і проведення І-ІІІ етапів...
Всеукраїнських учнівських олімпіад із суспільно-гуманітарних дисциплін у 2011/2012 навчальному році
Про організацію та проведення в області заходів Всеукраїнських учнівських...

Про підсумки проведення ІІ та ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських...
Важливий напрямок роботи з обдарованими дітьми – підготовка та їх участь у Всеукраїнських олімпіадах. Олімпіади сприяють розвитку...
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕТІЇВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ НАКАЗ від 23. 12. 2013р №388-0
Про підсумки ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2013-2014 навчальному році та організацію...
Про проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2012-2013 навчальному році
Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів в Івано-Франківській області, затверджених наказом головного управління...
НАКА З
Про проведення IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін та фінального етапу турнірів у 2005/2006 навчальному...
Методичні рекомендації методистів науково-методичного центру природничо-математичних...
ППОЧО щодо підготовки та проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, географії та економіки, фізики та астрономії,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка