Анкета для учнів «Мої життєві та професійні плани»


Скачати 2.6 Mb.
Назва Анкета для учнів «Мої життєві та професійні плани»
Сторінка 1/23
Дата 21.02.2016
Розмір 2.6 Mb.
Тип Анкета
bibl.com.ua > Психологія > Анкета
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   23








Комунальний заклад Львівської обласної ради

ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Психологічний супровід профільного навчання в ЗНЗ
методичні матеріали семінару для слухачів

«Школи молодого психолога»

2014 р.

Діагностичний інструментарій

1. Анкета для учнів «Мої життєві та професійні плани»

2. Анкета для батьків з професійного самовизначення

3. Анкета для учнів з вибору профілю навчання

4. Анкета “Ваша майбутня професія”

5. Анкета: "Моє ставлення до навчання"

6. Карта пізнавальних інтересів.

7. ОДАНІ-2 (орієнтаційно-діагностична анкета інтересів створена С.Я. Карпіловською і Б.О. Федоришиним на основі модифікації анкети інтересів А.Є. Голомштока і О.І. Мешковської)

8. Питальник професійної готовності (ППГ за Л. Кабардовою)

9. Методика Л. Йовайши

10. Анкета інтересів

11. Тест «Квадрат інтересів»

12. Методика Голанда (Визначення професійної спрямованості)

13. Тест структури інтересів і схильностей

14. Активізуюча профорієнтаційна методика (М. Пряжніков, доктор педагогічних наук, професор факультету психології МГУ ім. М.В. Ломоносова)

15. Вивчення професійних намірів старшокласників

16. Опитувальник мотиваційних впливів на вибір професії (розроблено Д. Барбуто та Р. Сколком, переклад О. Сидоренко)

17. Діагностична методика «Професійна готовність»

18. Опитувальник щодо визначення професійних переваг

19. Визнач свій стиль мислення

20. Опитувальник навчальної активності школярів (НАШ-01)

Анкета для учнів

«Мої життєві та професійні плани»
Прізвище, ім’я _____________________________________________

Дата народження «__» _________ _____ Стать ______ Вік ______

Школа __________________________ Клас ______________________

Дата опитування «___» _________ 20 _____ Час ____ год. ______ хв.

Моя майбутня професія ______________________________________

Інструкція: Просимо уважно ознайомитися з питаннями та різноманітними варіантами відповідей на кожне з них, а потім зазначити ті варіанти, які співпадають з Вашою думкою. Бажано в кожному випадку вибирати лише один варіант відповіді. Можливою, але менш бажаною є відповідь, що складається з 2-3-х варіантів. Свій вибір зазначте, поставивши хрестик (Х) у клітинці – навпроти потрібної Вам відповіді, а якщо обираєте більше, ніж 1 варіант (але не більше 3-х), то зазначте свій вибір у клітинках не хрестиком, а цифрами 1, 2, 3, починаючи з того варіанту, який є, на Вашу думку, найважливішим (тобто, проранжуйте обрані відповіді).

Якщо жоден з вказаних варіантів Вам не підодить, запишіть власну відповідь, проте вдавайтеся до цього якнайменшее.

Дякуємо за щирі відповіді та співпрацю!

  1. Чи обрали Ви вже професію, вид діяльності, – те, чим Ви будете займатися по закінченні школи?

 Так, я добре собі це уявляю;

 маю певні плани, але ще сумніваюся у виборі;

 ні, хоча час від часу розмірковую про це;

 навіть не замислювався над цим;

Свій варіант: ____________________________________________

  1. Що буде для Вас визначальним при виборі подальшого навчання чи конкретного фаху?

 власні уподобання, реалізація своїх основних інтересів та захоплень;

 високий рівень заробітної плати;

 висока вірогідність працевлаштування;

 високий престиж професії;

 порада чи вказівка батьків або інших родичів;

 порада товаришів;

 ще не знаю;

що ще _________________________________________________

  1. З яких джерел Ви отримуєте найбільше інформації про різні професії?

 вдома, – від батьків чи родичів;

 від друзів, знайомих однолітків;

 в школі, – від учителів чи спеціально запрошених представників різних професій психолога чи соціального педагога

 на підставі власних життєвих спостережень;

 з книг, кінофільмів;

 із засобів масової інформації (газет, радіо, телебачення та ін..);

 з реклами, оголошень;

 з випадково почутих розмов;

інше __________________________________________________

  1. Що приваблює Вас у майбутній професії?

 реалізація своїх інтересів, нахилів та здібностей;

 самостійний і творчий характер праці;

 ЇЇ престижність;

 можливість стати самостійною і незалежною особистістю;

 можливість отримати матеріальну незалежність, жити в достатку;

 ЇЇ важливість осягнути високу посаду, набути ваги в суспільстві;

 можливість самоствердження;

що ще _________________________________________________

  1. Наскільки серйозним і обдуманим вважаєте Ви своє рішення щодо подальшого навчання та вибору конкретного фаху?

 остаточним і безповоротним;

 дуже серйозним, обґрунтованим вагомими аргументами;

 достатньо серйозним на даний момент;

 не дуже серйозним, але мені воно здається цікавим;

 випадковим, але можливо, з цього буде певна користь;

 я не надаю жодного значення подібному питанню;

що ще _________________________________________________

  1. Як Ви оцінюєте рівень своєї поінформованості про майбутню професію?

 як високий, – є досвід практичної роботи в даній області;

 як досить високий (в тому числі – і за розповідями осіб, що працюють у цій області), але без власного практичного досвіду;

 як невисокий, отриманий лише з довідників для вступників (чи джерел масової інформації);

 як низький, що ґрунтується на випадкових відомостях;

 як майже відсутній;

інше __________________________________________________

  1. Чи намагаєтеся Ви активно розшукувати інформацію про обрану Вами професію?

 так, постійно читаю книги, розпитую людей, стежу за будь-якою інформацією на цю тему;

 активно – ні, але при нагоді можу про щось запитати, уточнити, взяти до уваги;

 ні;

 це зайве, оскільки я вже пробував працювати за обраною спеціальністю;

що ще _________________________________________________

  1. Чи розмовляєте Ви з батьками про те, що збираєтеся робити по закінченні школи?

 так, часто;

 час від часу, – при нагоді;

 майже ні;

 ніколи;

Свій варіант___________________________________________

  1. Як ставляться родичі до Ваших планів по закінченні школи?

 цілком схвально, і обіцяють підтримку;

 в цілому – позитивно;

 нейтрально: не дуже вдоволені, але й не заперечують;

 байдуже, хоч і знають про них;

 не схвалюють, але і не протидіють;

 категорично проти, і пропонують свої варіанти;

 вдома взагалі не знають про мої плани;

інше __________________________________________________

  1. До якого роду занять Ви, на Вашу думку, більше схильні?

 до педагогічної, виховної роботи;

 до наукової діяльності;

 до організаторської, адміністративної, громадської діяльності, до керівної роботи;

 до роботи, пов’язаної з певним видом художньої творчості (література, драматургія, образотворче мистецтво та ін.);

 до спокійної роботи з конкретним колом завдань, виконуваної за встановленим планом, без «несподіванок»;

 до створення конкретних речей власними руками;

 до розпорядження і рекламування товарів;

 до організації власної справи;

 точно не можу сказати, у мене немає конкретних нахилів;

Свій варіант_____________________________________________

  1. Який стиль роботи Вам більше імпонує?

 працювати як підлеглий, виконуючи конкретні завдання;

 працювати як підлеглий, але з завданнями, що допускають вияв власної ініціативи;

 працювати спільно з групою;

 працювати самостійно, відокремлено, щоб ніхто не втручався;

 очолювати роботу, бути організатором, адміністратором;

 бути «генератором ідей» чи «аналітиком», але не адміністратором;

 не знаю, не замислювався над подібним питанням;

інше __________________________________________________

  1. Від чого насамперед, на Вашу думку, залежить успіх людини у житті?

 від її характеру та здібностей;

 від спеціальної освіти;

 від зв’язків з «корисними» людьми;

 від везіння, щасливої долі, «фарту»;

 від щасливого випадку; збігу обставин

 не знаю;

інше __________________________________________________

  1. Проаналізуйте зазначені нижче цінності і пронумеруйте їх числами від 1 до 14: від найважливішої – до найменш важливої, на Вашу думку (проранжуйте)

 мати надійних і цікавих друзів;

 виховати в собі сильний характер;

 отримати матеріальну незалежність;

 досягти хорошого фізичного розвитку: бути «в хорошій формі»;  отримати цікаву професію;

 розвинути і реалізувати свої творчі можливості;

 отримати вищу освіту;

 стати інтелігентною людиною;

 жити в достатку, без побутових проблем;

 створити щасливу сім’ю;

 стати порядною, чесною людиною;

 досягти високого духовного розвитку;

 розширити свій світогляд, розвинути ерудицію;

 досягти високої посади, набути значимості в суспільстві.

  1. Я думаю, що по закінченні школи … _________________________



Анкета для батьків з професійного самовизначення учнів
Прізвище, ім’я, по-батькові ___________________________________

Професія __________________________________________________

Прізвище, ім’я дитини _______________________________________


  1. Чи вибрала Ваша дитина навчальний заклад для продовження освіти (або майбутню професію)?

а) так, вибрала;

б) вибрала, але ще вагається;

в) не вибрала;

г) не знаю.

  1. Який шлях набуття освіти (професії) Ви рекомендуєте синові (дочці)? Назвіть навчальний заклад.

а) профтехучилище;

б) технікум;

в) йти працювати;

г) ВНЗ.

  1. Чи співпадає Ваша рекомендація з думкою дитини?

а) повністю співпадає;

б) співпадає в основному;

в) не співпадає;

г) не знаю.

  1. Як Ви готуєте сина (дочку) до майбутньої професії?

а) розповідаєте про свою професію, трудові традиції сім’ї;

б) знайомите зі своїм підприємством;

в) рекомендуєте літературу з урахуванням інтересів дочки (сина);

г) радите вибрати гурток, секцію, лекторій;

д) відвідуєте з нею музеї, виставки для розвитку інтересів;

е) інші форми (допишіть______________________________.

  1. Яким чином Ви могли б долучитися до роботи школи щодо підготовки дітей до праці і вибору майбутньої професії?

а) організували би екскурсію на своє підприємство;

б) виступили би з бесідою, розповіддю про свою професію;

в) керували б гуртком;

г) організували би суспільно-корисну, виробничу працю учнів;

д) виїхали би з учнями в табір праці і відпочинку;

е) запросили б до учнів своїх товаришів по роботі, людей цікавих та важливих у суспільстві професій;

ж) організували б конкурс-огляд трудових умінь;

з) організували б індивідуальне шефство, наставництво (інше)

Своя пропозиція______________________________________

  1. Чи достатньо у Вас знань, щоб надати дитині кваліфіковану допомогу щодо вибору майбутньої професіїї?

а) так, завжди достатньо;

б) не вистачає спеціальних знань з профорієнтації;

в) не вистачає загальних психолого-педагогічних знань;

г) не задумувався.

  1. Як Ви підвищуєте рівень знань і вмінь із сімейного виховання, профорієнтації?

а) передплачуєте спеціальні журнали, відвідую лекції з педагогіки;

б) консультуюсь з педагогами;

в) відвідую батьківські збори;

г) не займаюся педагогічною самоосвітою.

8. Що, на Ваш погляд, потрібно зробити педагогам батькам для поліпшення підготовки учнів до майбутньої професії?



  1. Що на Вашу думку слід враховувати, допомагаючи дитині робити її професійний вибір ?

а) її можливості ( здібності, нахили, інтереси);

б) її бажання, мрії, прагнення:

в) ситуацію в суспільстві стосовно можливості працевлаштування;

г) свої можливості: допомагати, наставляти, сприяти профзростанню

д) результати профдіагностичних обстежень та рекомендацій;

е) свій варіант________________________

Анкета для учнів з вибору профілю навчання


  1. Які предмети цікавлять Вас найбільше? _____________________

_______________________________________________________

  1. Які предмети вивчати найлегше? ___________________________

_______________________________________________________

  1. Назвіть навчальні предмети, які Вам не подобаються? _________

_______________________________________________________

  1. Які предмети даються важко ? _____________________________

_______________________________________________________

  1. До яких навчальних предметів Ви проявляєте інтерес протягом декількох останніх років? _________________________________

_______________________________________________________

  1. Чим вам подобається займатись у вільний час? _______________

_______________________________________________________

  1. Які гуртки, секції, факультативи

а) відвідували ___________________________________________

б) відвідуєте ____________________________________________

г) хочете відвідувати _____________________________________

  1. Який профіль навчання відповідає Вашим нахилам та здібностям?

а) суспільно-гуманітарний (філологічний, історико-правовий, юридичний);

б) природничо-математичний (фізико-матматичний, біологічний, географічний, медичний);

в) технологічний (інформатика, менеджмент);

г) художньо-естетичний (музичний, образотворчий, театральний);

д) спортивний.

  1. У яких видах навчальної діяльності досягаєте успіху?

  2. Чи плануєте використовувати обраний профіль при виборі майбутньої професії (продовжувати навчання з опорою на знання з даного профілю)?

Анкета для батьків з вибору профілю навчання дитини

  1. Де Ваша дитина буде продовжувати навчання після закінчення 9 класу?

а) в 10 класі даної школи;

б) в училищі;

в) в гімназії, ліцеї;

г) коледжі, технікумі;

д) інше _________________________________________________

  1. Що було вирішальним у цьому виборі?

а) здібності і нахили дитини;

б) орієнтація на майбутню професію;

в) бажання отримати належну підготовку до вступу у ВНЗ;

г) інше _________________________________________________

  1. У якій сфері професійної діяльності Ви бачите свою дитину?

а) людина-природа;

б) людина-техніка;

в) людина-людина;

г) людина-художній образ;

д) людина-знакова система.

  1. Якщо Ваша дитина планує продовжити навчання у 10 класі, то який профіль, на Вашу думку, відповідає її інтересам та здібностям?

а) філологічний;

б) фізико-математичний;

в) природничий;

г) суспільно-гуманітарний;

д) універсальний;

е) інший ________________________________________________
Діагностична методика «Професійна готовність»
Інструкція. «Вам пропонується перелік твердженнь щодо особливостей ваших уявлень про майбутню професію. Якщо ви погоджуєтесь з тим, що написано в твердженні, то в бланку відповідей поставте «+», не погоджуєтесь – знак «-«. Довго не роздумуйте над відповіддю – важливою є ваша перша реакція. Відповісти потрібно на всі запитання. Будьте відвертими.»

Запитання

  1. Я належу до тих людей, які вибирають не конкретну професію, а рівень освіти.

  2. Я не приймаю важливих рішень миттєво.

  3. Коли мені потрібно відважитись на важливу справу, я дуже ретельно оцінюю свої здібності.

  4. Я знаю, в яких умовах буду працювати.

  5. Я аналізую своє минуле.

  6. Я важко переношу невдачі у житті.

  7. Я знаю обов’язки, котрі буду виконувати на роботі.

  8. Мене обов‘язково будуть поважати за мої знання та досвід.

  9. Я шукаю в минулому причини того, що зі мною відбувається сьогодні.

  10. Мені не подобається, що пошук улюбленої справи вимагає багато зусиль.

  11. Усі мої дії підпорядковані певній меті.

  12. Я маю звичку думати про те, що зі мною відбувалось раніше.

  13. На мою думку, детальна обізнаність в майбутній роботі не гарантує від розчарування.

  14. Я докладу усіх зусиль, щоб мати високі знання і навики хоча би в одній галузі (практичній або теоретичній).

  15. Для мене стало звичкою аналізувати важливі події мого життя.

  16. Я нічого не роблю без причини.

  17. Мене цілком задовільняє моя пасивність.

  18. Я задумуюсь про те, що мене очікує в майбутньому.

  19. Я надаю перевагу спокійній, маловідповідальній роботі.

  20. Я належу до тих людей, що чинять необдумано.

  21. Я буду змінювати місця праці до того часу, поки не знайду те, що мені потрібно.

  22. Навіть перша велика невдача може вивести мене з рівноваги.

  23. Я не задумуюсь про своє майбутнє.

  24. Я не виберу роботу, що вимагає великої віддачі.

  25. Я знаю самого себе.

  26. Я буду досягати поставленного мною завдання, навіть якщо це викличе незадоволення рідних і близьких.

  27. З якнайбільшої кількості пізнаних мною професій, мені легше буде зробити вибір.

  28. Мені не подобається бути самостійним.

  29. Я не збираюсь заздалегідь планувати рівень освіти, який би хотів отримати.

  30. Мене лякають ситуації, в котрих я повинен сам приймати рішення.

  31. Я не шкодую часу на обдумування варіантів складних математичних задач.

  32. Коли у мене виникають невдачі, я починаю думати, що ні на що не здатен.

  33. Я не уявляю себе працівником, що вирішує виробничі та особисті проблеми, пов‘язані з виробництвом.

  34. Я сумніваюсь, що зміг би виконати виробничі завдання без допомоги керівника.

  35. Мені важко дізнатись про перспективи, які дає та чи інша професія.

  36. Я вважаю, що в основі інтуїції лежать знання.

  37. Читання довідників про професії мені нічого не дає.

  38. У мене немає стійких поглядів на моє професійне майбутнє.

  39. У моєму житті мало успіхів.

  40. Я прагну цілеспрямовано дізнаватись, про професії, навчальні заклади, місця праці.

  41. Я сильно хвилююсь,про те чи зможу здолати труднощі, а,можливо, і невдачі в своїй професійній діяльності.

  42. Я визнаю тільки обдуманий ризик.

  43. Багато моїх планів не здійснюється через невпевненість у собі.

  44. Я належу до тих людей, що живуть сьогоденям..

  45. Я з дитинства звик доводити розпочату справу до кінця.

  46. Я боюсь робити важливі кроки в своєму житті.

  47. Я знаю, що мені цікаво.

  48. Бувало, що я будував образ «ідеальної професії» без конкретної назви.

  49. Коли я іду на компроміс, у мене погіршується настрій.

  50. Я готовий докласти багато зусиль, щоб досягнути того, що мені потрібно.

  51. Я знаю, чого я досягну в житті.

  52. Я можу назвати професії, які цікавили мене в дитинстві.

  53. Я мало задумуюсь про своє життя.

  54. Я не можу визначити свого ставлення до того, що мені необхідно приймати рішення.

  55. Оцінюючиі професії, я надаю емоціям велику роль.

  56. Коли я що-небудь дуже захочу, то подолаю усі перепони.

  57. У мене немає певних вимог до майбутнього.

  58. Під час прийняття рішень я довіряю інтуїції.

  59. Мені не подобається, коли від мене вимагають ініціативи та активності.

  60. Я знаю, що у мене є такі риси характеру, які просто необхідні для моєї професії.

  61. Я – листок, якого несе течія.

  62. Коли я думаю про те, що мені потрібно вибирати професію і місце праці (навчання), то у мене псується настрій.

  63. Під час вибору із двох або декількох можливостей, я вибираю ту, яка зовнішньо більш приваблива.

  64. Своєю поведінкою тепер я будую фундамент для майбутнього.

  65. Коли щось завадить отримати обрану професію, я легко зміню її на іншу.

  66. Я ніколи не задумувався, за якими законами збудований світ професій.

  67. Я вважаю, що люди, які багато досягли в житті, знали, чому вони чинять так, а не інакше.

  68. Практичні заняття (в гуртках, секціях) дуже допомогли мені в розумінні світу професій.

  69. Я важко уживаюсь з іншими людьми.

  70. Я свідомо прагну до досягнення обраної мети.

  71. Будь-яка порада, подана мені зі сторони, може похитнути мій вибір професії.

  72. Я знаю, що для мене в житті важливо.

  73. Я не довіряю тому, що написано в книгах про професії.

  74. Я планую своє життя хоча би на тиждень вперед.

  75. Я не знаю, чому я вибрав саме цю професію.

  76. Кращий спосіб познайомитись з професією – поговорити з тим, хто за нею працює.

  77. Мені не подобається, коли багато думають про майбутнє.

  78. У навчальному закладі я отримаю всі необхідні знання і більше ніколи вчитися не буду.

  79. Я знаю галузь, у якій досягну вищих успіхів, ніж в інших.

  80. Заздалегідь відомих способів вивчення світу професій не існує.

  81. Мені не подобається, коли багато розмірковують про те, ким бути.

  82. Мені складно спланувати своє життя, навіть на тиждень вперед.

  83. Я вважаю, що в суспільстві всі рівні за становищем.

  84. Більшість відомостей про професії я сприймаю як непотрібні.

  85. Фактично я вибираю навчальний заклад, не думаючи, де я буду працювати після його закінчення.

  86. Мене не хвилює,, чи будуть поважати мене на роботі як професіонала.

  87. У своїх вчинках я опираюсь на перевірену інформацію (відомості).

  88. Усе, що зі мною стається,- справа випадку.

  89. Мені не хочеться брати на себе відповідальність за вибір професії.

  90. У важливих рішеннях я не іду на компроміси.

  91. Я не довіряю рекламі професій.

  92. Я не розумію причин багатьох моїх вчинків.

  93. Моя самооцінка співпадає з тією, як оцінюють мене друзі.

  94. Я не розумію самого себе.

  95. Я починаю нервувати, коли задумуюсь про те, що мене очікує.

  96. Мій досвід доводить, що від аналізу своїх думок і переживань користі мало.

  97. Я не знаю, як здійснити свій професійний вибір.

  98. Я можу відмовитись багато від чого, зараз цінного для мене, заради перспективних професійних цілей.

  99. Я уявляю, яким я буду через 10 років.

Ключ

Автономність (А)

Номер

8 14 19 24 30 34 45 50 53 57 61 65 71 75 78 83 86 92 94 96

Знак

+ + - - - - + + - - - - - - - - - - - -

Проінформованість (І)

Номер

1 4 7 13 21 27 35 37 40 48 66 68 73 76 80 84 91

Знак

+ + + - + + - - + + - + - - - - -

Прийняття рішення (Р)

Номер

2 3 11 16 20 25 31 36 42 47 51 56 58 63 67 72 79 87 90 93

Знак

+ + + + - + + + + + + + - - + + + + + +

Планування (П)

Номер

5 9 12 15 18 23 29 38 44 52 60 64 70 74 82 85 88 97 98 99

Знак

+ + + + + - - - - + + + + + - - - - + +

Емоційне ставлення (Е)

Номер

6 10 17 22 26 28 32 33 39 41 43 46 49 54 55 59 62 69 77 81 89 95

Знак

- - - - + - - - - - - - - - - - - - - - - -



Анкета “Ваша майбутня професія”
Анкета призначена для виявлення профорієнтаційних уявлень старшокласників, дослідження бажаного характеру майбутньої професії та особливостей роботи в сфері обраної ними професії. Дані отримані в результаті анкетування, дозволяють визначити повноту уявлень учня про майбутню професію, його спрямованість на певний характер трудової діяльності, а також виявляє внутрішні протиріччя в уявленнях учнів про майбутню професію та роботу, допомагає встановити ступінь відповідності їх уявлень реальній картині. Результати анкетування дозволяють здійснювати корекційну, профорієнтаційну роботу з учнями. Анкета може широко використовуватись для контролю ефективності профорієнтаційних взаємодій.

Інструкція:

«Вам пропонується перелік пропозицій, які мають декілька варіантів закінчень. Виберіть один із варіантів і відмітьте його в бланку відповідей».

  1. Мені хотілось би працювати...

а – в приміщенні;

б – на відкритому повітрі;

в – в незвичайних умовах (в горах, на морі, в лісі і т. д.)

г – з чергуванням умов праці.

  1. Я хотів в би, щоб режим робочого дня був...

а – чітким, систематичним (початок і кінець роботи не змінюються);

б – по змінах (то ранок, то вечір);

в – вільним (початок і кінець визначають працівники);

г – ненормованим.

  1. Мені зручно працювати...

а – сидячи (за столом, пультом і т. д.);

б – стоячи (за прилавком і т. д.);

в – у відрядженнях;

г – чергування постійного місця з відрядженнями.

  1. Мені б хотілося, щоб робота була пов’язана з ...

а – простими механізмами, ручними операціями;

б – машинами і механізмами з ручним управлінням;

в – автоматичними, автоматизованими приладами;

г – функціональними знаряддями: тіло.голос.слух і т.д..

  1. Мені б хотілось всю роботу виконувати ...

а – наодинці;

б – самостійно, але щоб навколо були люди;

в – в колективі;

г – з людьми, спілкуючись і керуючи ними.

  1. Мені більше подобається робота, в якій необхідно ...

а – чіткий рух;

б – координація руху;

в – швидкість руху;

г – велика сила.

  1. В моїй роботі має бути важливим ...

а – стійкість уваги;

б – спостережливість;

в – пам’ять на числа, дати;

г – уява.

  1. Успіх в моїй роботі залежить від ...

а – технічної обдуманості;

б – здатності подумки уявляти невидимі процеси, предмети і їх співвідношення;

в – самоконтролю;

г – емоційності, вміти входити в контакт з іншими людьми.

  1. Майбутню роботу мені хотілось би виконувати ...

а – за заданим планом,

б – за планом, але отримувати в процесі нову інформацію;

в – за планом, але мати можливість змінити його;

г – оперативно, коли робота ставить все нові задачі.

  1. В своїй роботі я волів би нести відповідальність ...

а – тільки за себе, за виконання свого завдання;

б – за виконання завдання групи;

в – за роботу механізмів, техніку безпеки;

г – за спільні, матеріальні цінності.

  1. Мені подобається робота, в якій необхідно ...

а – розпізнавати, визначати властивості предметів;

б – перетворювати, обробляти предмети;

в – відкривати, придумувати нові зразки продукції;

г – виявляти вплив на інших людей.

  1. Мені подобається ...

а – оцінювати продукцію,

б –обслуговувати людей;

в – находити нові варіанти вирішення задач;

г – організовувати виробничі процеси, діяльність.

  1. Мені хотілось би, щоб майбутня робота була пов’язана з ...

а – керівництвом людьми, трудовими колективами;

б – вихованням і навчанням дітей;

в – приборкуванням стихійних сил природи;

г – комфортним, спокійним середовищем.

  1. Мені хотілося б, щоб результати моєї майбутньої роботи були ...

а – малопомітними, відомими лише вузькому колу спеціалістів;

б – відомі трудовому колективу, широкому колу спеціалістів;

в – відомі всій державі;

г – всесвітньовідомі.

  1. Мені хотілось би, щоб від результатів моєї роботи ...

а – залежала лише моя заробітна плата;

б – безпосередньо залежало виконання виробничого завдання відділу, цеху, групи;

в – залежало життя і здоров’я людей;

г – мир та спокій на землі.

  1. Після закінчення роботи ...

а – я хотів(ла) б відволіктись від неї, займатися іншими своїми справами;

б – цікаво було б продовжувати думати про неї і вдома;

в – ні про що би більше не думав (ла), лише продовжував (ла) займатись нею;

г – і не згадував (ла) б про роботу до наступного дня.

  1. Хотів (ла) б, щоб робота була ...

а – поряд з домом (недалеко від місця проживання);

б – цікава, а далеко чи близько від дому – не важливо;

в – не пов’язана з відрядженнями;

г – подалі від дому.
Бланк відповідей


пропозиції

Відповіді




а

б

в

г















  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   23

Схожі:

Виховання ключових життєвих компетентностей Година спілкування Учнів...
Мета: вчити дітей приймати правильні життєві рішення; формувати основні життєві компетенції; розвивати почуття відповідальності за...
АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ Я
Чи переживають учні успіхи і невдачі свого класу, чи вболівають за свій колектив?
ВПЛИВ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ НА ЖИТТЄВІ ДОМАГАННЯ ОСОБИСТОСТІ
Життєві домагання, вимоги, очікування, бажання та надії щодо свого життя та майбутнього на шляху самореалізації та самоздійснення...
Про оформлення папки «Календарні плани учителя» у 2013– 2014 н р
Плани повинні бути у папці(тверда обкладинка) з файлами, кількість яких можна збільшувати
Тема Психічні стани людини. Професійні стани
...
Урок засвоєння нових знань Хід уроку І. Організаційний момент. Привітання,...
Навчальна: ознайомити учнів із неклітинними формами життя; розглянути особливості будови і життєві цикл вірусів; обговорити можливі...
1. Орфоепічні норми української  та методика формування орфоепічних...
ПЛАНИ-ВІДПОВІДІ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ПОЧАТКОВА ШКОЛА) – для іспиту  «Педагогіка з частковими методиками»
Об’єднане Королівство Великобританії та Північної
Поурочні плани – конспекти для уроків «Країнознавства» з англійської мови. Запропоновані уроки можуть бути використовуваними на факультативних...
Урок-свято з курсу «Мої права»
Мета: узагальнити знання дітей про їхні права; перевірити уміння учнів використовувати свої права в повсякденному житті;розвивати...
АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ «Молодь і протиправна поведінка»
Шановні учні! Ми запрошуємо Вас до участі у проведенні моніторингу з проблем агресивної поведінки, жорстокості, злочинності. Основна...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка