ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ВІРУВАНЬ НА ШЛЯХУ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПСИХОЛОГА-КОНСУЛЬТАНТА


Скачати 13.54 Kb.
Назва ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ВІРУВАНЬ НА ШЛЯХУ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПСИХОЛОГА-КОНСУЛЬТАНТА
Дата 15.05.2013
Розмір 13.54 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
В. Карікаш

Черкаси, 2008
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ВІРУВАНЬ НА ШЛЯХУ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПСИХОЛОГА-КОНСУЛЬТАНТА

У процесі консультування психолог-консультант свідомо чи несвідомо керується не тільки своїми знаннями і технічними вміннями, не тільки своїм успішним чи не дуже досвідом, але і своїми індивідуально-професійними установками, тобто віруваннями-правилами відносно цього виду діяльності. Усвідомлення і формування таких продуктивних установок у вигляді коротких правил-концепцій може сприяти якнайшвидшому професійному становленню консультанта. Нижче приведені приклади концепцій:
1. Правило первинності внутрішньої реальності клієнта:

«Кожний в своїй реальності – реальний.»
Наслідок 1.1. Замість оцінки і пояснення внутрішнього світу людини корисніше проявити розуміння і емпатію.
Наслідок 1.2. Розуміння є первинним, згода і довіра – другорядні.
2. Правило опори на ресурс:

«Поки одні борються з недоліками, - інші розвивають свої переваги».
Наслідок 2.1. Пошук нових можливостей краще ніж пошук нових проблем.
Наслідок 2.2. Завдання не стільки позбутися чогось, скільки чогось набути.
3. Правило малих доз впливу: «Великі двері відкриваються маленьким ключем».
Наслідок 3.1. Продуктивніше більшу частину зустрічі присвятити активному слуханню, а не впливу (шукати потрібний ключик).
Наслідок 3.2. Невеликі, але конкретні і постійні дії приводять до більш стабільних результатів.
Перелік подібних правил-установок може бути продовженим. Основна ідея полягає в тому, щоб їх усвідомити, формувати і включати в практику роботи з клієнтами після відповідної супервізїї.

Схожі:

ПРОБЛЕМА ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Анотація. У статті виділені і розглянуті соціально-психологічні аспекти розвитку особистості з особливими потребами. Розкриті особливості...
Розвиток гендерної ідентичності
Колберга та її феміністська критика в роботі Гілліган, а також теорії Еріксона і Марсіа про стадії розвитку ідентичності і статуси...
Тоді ж, у ранньородовому суспільстві, виникає й інша форма чуттєво-надчуттєвого...
Тоді ж, у ранньородовому суспільстві, виникає й інша форма чуттєво-надчуттєвого типу вірувань, що дістала назву шаманізму (евенкійською...
Вступ до вивчення гендера та ідентичності: порівняльний аналіз
Мета даного модуля – познайомити студентів з тим, як поняття гендера пересікається з іншими колективними ідентичностями (расовою,...
Програма семінару-тренінгу Мета семінару : сприяти усві­домленню...
Мета семінару: сприяти усві­домленню учасником себе й влас­ної професійної діяльності як шляху до особистісного та профе­сійного...
Формування професійних умінь та навичок учнів ПТНЗ інформаційно-комунікаційними...
Формування професійних умінь та навичок учнів ПТНЗ інформаційно-комунікаційними засобами
Це система загальних знань про юридичну науку та практику, про вимоги...
Основним змістом юридичної деонтології є знання про вимоги до професійних та особистих якостей юриста. Юридична деонтологія
Заняття №1
Мета: формування уміння ставити перед собою цілі і визначати шляхи їх досягнення; актуалізація власних професійних і життєвих цілей;...
Становлення професійної компетенції студентів економічного коледжу
Освіта як основа розвитку особистості є визначальним чинником політичної, соціально-економічної, культурної та наукової життєдіяльності...
Становлення духовного здоров’я підлітків засобами туристично-краєзнавчої роботи
Духовність тлумачиться як вищий рівень розвитку особистості, суто людська ознака, яка пов'язана зі сходженням особи до вищих людських...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка