1- а контрольна робота для керівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану з питань застосування сімейного законодавства. 2-а


Скачати 206.33 Kb.
Назва 1- а контрольна робота для керівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану з питань застосування сімейного законодавства. 2-а
Дата 23.03.2013
Розмір 206.33 Kb.
Тип Закон
bibl.com.ua > Право > Закон




Виступ начальника реєстраційної служби Головного управління юстиції у Волинській області Передона Сергія Володимировича

Робота реєстраційної служби області за І півріччя 2012 року
Державна реєстрації актів цивільного стану

Відповідно до статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» систему органів державної реєстрації актів цивільного стану складають: 21 відділ державної реєстрації актів цивільного стану та 395 виконкомів сільських, селищних, міських рад, що проводять державну реєстрацію актів цивільного стану.

Штатна чисельність у відділах державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб області складає 85 оперативних та 11 технічних працівників.

З урахуванням Закону України « Про вищу освіту » мають повну вищу юридичну освіту 64 працівники, базову вищу – 11 та 10 посад оперативних працівників у відділах державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб області не заповнені.

З метою підвищення кваліфікації працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб області відділом державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби головного управління юстиції в першому півріччі проведено 2012 року проведено 2 наради-семінари з керівниками органів державної реєстрації актів цивільного стану, опрацьовано методичні листи, узагальнення та роз”яснення Державної реєстраційної служби України щодо практичного застосування норм чинного законодавства при державній реєстрації актів цивільного стану тощо. Написана 1- а контрольна робота для керівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану з питань застосування сімейного законодавства.

2-а керівники відділів державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб області пройшли навчання у Центрі перепідготовки працівників юстиції у м. Києві.

Достатня увага відділом державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби головного управління юстиції в першому півріччі 2012 року приділялась аналітичній роботі. Підготовлено 9 аналізів та узагальнень що стосуються роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану, які доводились до відділів державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції.

Відділами державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції зроблено 73 аналізи та узагальнення щодо діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану.

З метою здійснення контролю за роботою органів державної реєстрації актів цивільного стану області відділом державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби головного управління юстиції проводились комплексні та цільові перевірки відділів державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції.

В першому півріччі 2012 року здійснено 1 комплексну перевірку (відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційої служби Рожищенського районнго управління юстиції), 2 цільових перевірки (відділи державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб по Володимир-Волинському району Володимир-Волинського міськрайонного та Ківерцівського районнго управлінь юстиції). За результатами перевірок складались довідки з рекомендаціями щодо усунення виявлених недоліків та встановлювався відповідний термін. Окремі відділи державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції заслуховувались на колегії головного управління юстиції.

Певна робота в цьому напрямку проводилась і відділами державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб районних, міських та міськрайонних управлінь юстиції, які перевірили роботу 133 виконавчих комітетів сільських, селищних та міських рад щодо дотримання законодавства при державній реєстрації актів цивільного стану.

Відповідно до статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» відділи державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб проводять державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті, вносять зміни до актових записів цивільного стану, поновлюють та анулюють їх; формують Державний реєстр актів цивільного стану громадян, ведуть його, зберігають архівний фонд; здійснюють відповідно до законодавства інші повноваження.

Органами державної реєстрації актів цивільного стану області в першому півріччі 2012 року зареєстровано 17 428 ( 2011 рік –17 579) актів цивільного стану ( на 151 менше ). З них: 7 475 ( 2011 рік – 7 021 ) народжень ( на 454 більше), 7 078 ( 2011 рік –7 253) смертей ( на 175 менше ), 2 373 ( 2011 рік – 2 709 ) шлюбів ( на 336 менше ), 297 ( 2011 рік- 408) розірвання шлюбів ( на 111 менше ), 205 ( 2011 рік – 171 ) зміни імені ( на 34 більше)

Як свідчить аналіз, органами державної реєстрації актів цивільного стану області в першому півріччі 2012 року було видано 22 251 свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану ( 2011 рік – 22 536 ) що на 285 менше. З них видано вперше 17 870 свідоцтва і 2 261 – повторно. Із документів, які надіслані відділами державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції до відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби головного управління юстиції щодо обліку та витрачання бланків свідоцтв вбачається, що органи державної реєстрації актів цивільного стану, в основному, дотримуються вимог Інструкції. Позитивним є те, що протягом двох років не зіпсовано жодного свідоцтва.

На виконання статті 20 Закону України „Про державну реєстрацію актів цивільного стану” працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану області надаються громадянам платні послуги.

Відділи державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб в першому півріччі 2012 року працювали згідно Положення про надання платних послуг, затвердженого наказом начальника Головного управління юстиції у Волинській області від 07 жовтня 2008 року397 та розмір плати за надання платних послуг, затверджених наказом від 24 лютого 2011 року № 84 (зі змінами). Плата за надання платних послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахунку і дані заносяться до Реєстру обліку наданих платних послуг.

За перше півріччя 2012 року у держбюджет було стягнуто 11 878 грн. державного мита. Зменшилась сума коштів, отриманих від надання органами державної реєстрації актів цивільного стану платних послуг, яка становить 732 378 гривень, що на 284 048 гривень менше в порівнянні з першим півріччям 2011 року. За проведення урочистої реєстрації шлюбу було отримано 305 350 гривень.

Якщо говорити про матеріально-технічне забезпечення відділів державної реєстрації актів цивільного стану, то слід сказати, що 8 відділів державної реєстрації актів цивільного стану знаходяться в приміщеннях, які належать до державної власності, 13 – до комунальної, 17 приміщень знаходяться в оренді, 4 на балансі головного управління юстиції, 15 опалюються централізовано, 6 – мають місцеве опалення, 8 приміщень потребують ремонту.

Відділи державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб головного, районних, міських та міськрайонних управлінь юстиції мають в своєму розпорядженні 101 кімнату, в тому числі 51 кабінет для роботи оперативних працівників. Приміщення відділів державної реєстрації актів цивільного стану займають площу майже 5 300 кв.м.

В першому півріччі 2012 року вживались заходи щодо забезпечення ефективного функціонування Державного реєстру актів цивільного стану громадян. Здійснювався постійний моніторинг функціонування Реєстру. За результатами аналізу інформацій відділів державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служби міських, районних та міськрайонних управлінь юстиції встановлено наявність в першому півріччі 2012 року окремих фактів відсутності доступу реєстраторів до Реєстру. Причини, що перешкоджали роботі відділів державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб териториальних управлінь юстиції у Реєстрі, у більшості випадків були пов”язані з відсутністю зв”язку з сервером, а також за обставин відсутності електропостачання, стихійного лиха, пошкодження лінії зв”язку. Своєчасне врегулювання наказом Міністерства юстиції України від 12 лютого 2009 року № 257/5 порядку державної реєстрації актів цивільного стану у наведених ситуаціях забезпечило виконання завдань органів державної реєстрації актів цивільного стану по державній реєстрації актів цивільного стану та реалізації прав громадян на отримання документів. У першому півріччі 2012 року при випадках відсутності доступу до Реєстру складено 9 актових записів цивільного стану (6 актових записів склали відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Луцького міського та 3 актових записи відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Володимир-Волинський реєстраційної служби Володимир-Волинського міськрайонного управління юстиції).

У першому півріччі 2012 року загальна кількість виданих витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян становить 9 795 у тому числі 971 оплатних, 8 824 безоплатних: сума стягнутої плати за видані витяги з Реєстру складає 70 883 (у першому півріччі 2011 році загальна кількість витягів з Реєстру-9226 в тому числі 1 056 оплатних, 8 170 безоплатних; сума стягнутої плати за видані витяги з Реєстру складає 77 088).

На виконання наказу Міністерства юстиції України від 24.07.2008 № 1269/5 „Про затвердження Інструкції з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян” працівники відділів державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції протягом 4 років в залежності від кількості наявних архівних книг державної реєстрації актів цивільного стану, мають внести до Реєстру 8747 книг державної реєстрації актів цивільного стану за період 1995-1950 роки. Всього в першому півріччі 2012 року внесено 1 356 книг ( 49,8 % від кількості, що необхідно було внести в 2012 році).

Найбільшу кількість книг за період з 01.01.2009-01.07.2012 внесено до Реєстру станом на 01.07.2012 у відділах державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб по місту Володимир-Волинський (99,4%) Володимир-Волинського міськрайонного, Шацького (100%), Ратнівського районних (90,8%), Нововолинського міського (94,8%) управлінь юстиції.

Заслуговує уваги те, що за вимогами Інструкції з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян внесення архівного фонду до реєстру відбувається у кожному випадку при повторній видачі свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану, внесенні змін до актового запису, його анулюванні, направленні копії актового запису цивільного стану. Таким чином, на даному етапі йде процес формування архівних даних у Реєстрі не тільки за період 1995-1950 років. За наслідками проведених аналізів стану внесення архівних відомостей встановлено, що завдяки проведеним заходам у всіх відділах державної реєстрації актів цивільного стану спостерігається тенденція щодо збільшення внесених архівних відомостей.

Органами державної реєстрації актів цивільного стану велика увага приділяється питанням вдосконалення та організації особистого прийому громадян. Вдосконалюються й поновлюються стенди наглядної агітації з матеріалами, що роз'яснюють порядок державної реєстрації актів цивільного стану, правила заповнення та оформлення заяв щодо повторної видачі свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.

З метою популяризації та підвищення правової свідомості населення активно проводиться робота з роз'яснення діючого законодавства. Протягом першого півріччя 2012 року працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб у громадських приймальнях, на підприємствах, в установах та організаціях проведено 279 зустрічей, надруковано у засобах масової інформації 65 статей проведено 13 виступів на радіо та 3 на місцевому телебаченні.

Відділами державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб головного, районних, міських та міськрайонних управлінь юстиції своєчасно та належно вносяться зміни до других примірників актових записів цивільного стану на підставі надісланих повідомлень. Так, за перше півріччя 2012 року до відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби головного управління юстиції надійшло 2073 повідомлень, з яких 1 958 виконано, залишок невиконаних повідомлень – 115.

На сьогоднішній день, приділяючи важливе значення розвитку співробітництва в галузі надання правової допомоги у цивільних та сімейних справах, Україною підписано з багатьма державами та ратифіковано договори про правову допомогу та правові відносини у цій сфері.

Порядок надання правової допомоги щодо витребування документів про реєстрацію актів цивільного стану, зокрема, між державами-членами СНД, врегульовано Конвенцією про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах, підписаною 22.01.1993 в Мінську в редакції до неї Протоколу, підписаної 28.03.1997 в Москві.

На виконання пункту 6.2 наказу Міністерства юстиції України від 02.08.2007 року № 597/5 „ Про затвердження безпосередніх зносин органів юстиції України в рамках Конвенції про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах 1993 року в частині виконання доручень у цивільних справах” в першому півріччі 2012 року виконано 188 клопотань про надання правової допомоги та 15 звернень громадян щодо витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, які надійшли до відділів державної реєстрації актів цивільного стану області з інших держав, до іноземних держав було направлено 65 клопотань.
Легалізація об’єднань громадян

Протягом І півріччя 2012 року реєстраційною службою головного управління було зареєстровано 5 осередків політичних партій, 2 благодійні організації, 14 місцевих громадських організацій, легалізовано шляхом повідомлення про заснування: 7 осередків всеукраїнських та міжнародних громадських організацій.

Реєстраційною службою головного управління юстиції протягом І півріччя 2012 року було відмовлено в реєстрації та легалізації 13 громадським формуванням, з них 9 у реєстрації та 4 у погодженні змін та взятті до відома змін. Підставами для відмов були невідповідності поданих на реєстрацію установчих документів вимогам Закону України «Про політичні партії в Україні» та наказу Міністерства юстиції України № 26/5 від 04.04.2005, недостовірно надана інформація про прийняті зміни.

Сектором, що здійснює легалізацію об’єднань громадян та інших громадських формувань, протягом І півріччя 2012 року була надана на особистому прийомі правова допомога 54 громадянам. На інформаційних стендах постійно розміщується інформація щодо переліку документів, які потрібно подавати для реєстрації (легалізації) об’єднань громадян. Слід зазначити, що реєстраційна служба головного управління через засоби масової інформації повідомляє про зареєстровані та ліквідовані нею об’єднання громадян та інші громадські формування, осередки політичних партій, доводить до відома населення області через місцеве радіо та веб – сайт управління юстиції про чинне законодавство щодо реєстрації та легалізації громадських формувань.

Протягом І півріччя 2012 до Головного управління юстиції скарги на дії працівників головного та територіальних управлінь юстиції щодо легалізації громадських формувань не надходили.

26 березня 2012 року Міністерством юстиції України до Головного управління юстиції направлено для розгляду за належністю заяву про легалізацію шляхом повідомлення про заснування Молодіжного об’єднання «Волинська правозахисна група». За результатами проведеної правової експертизи зазначеної заяви наказом Головного управління юстиції у Волинській області від 28 березня 2012 року № 144 відмовлено у легалізації шляхом повідомлення про заснування Молодіжного об’єднання «Волинська правозахисна група». Вищевказане громадське формування звернулося до Волинського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління юстиції, третя особа – Міністерство юстиції України, про визнання наказу Головного управління юстиції у Волинській області від 28.03.2012 № 144 неправомірними дій та зобов’язання вчинити дії.

06 квітня 2012 року Волинським окружним адміністративним судом відкрито провадження по справі за адміністративним позовом Молодіжного об’єднання «Волинська правозахисна група» до Головного управління юстиції у Волинській області, третя особа – Міністерство юстиції України, про визнання наказу Головного управління юстиції у Волинській області від 28.03.2012 № 144, визнання неправомірними дій та зобов’язання вчинити дії (справа № 2а – 0370/961/12).

Постановою Волинського окружного адміністративного суду від 19 квітня 2012 року в задоволенні адміністративного позову повністю відмовлено. Інформація щодо оскарження постанови Волинського окружного адміністративного суду на даний час в головному управлінні юстиції відсутня.

Відповідно до ст. 25 Закону України “ Про об’єднання громадян ” сектором державної реєстрації юридичних осіб та легалізації об’єднань громадян головного управління протягом І півріччя 2012 року було проведено 20 перевірок відповідності статутної діяльності зареєстрованих громадських організацій чинному законодавству По результатах проведених перевірок громадських та благодійних організацій складено відповідні акти та довідки. По осередках політичних партій інформація у встановлені терміни була надіслана Державній реєстраційній службі України Міністерства юстиції України.

Типовими недоліками, які були виявлені при перевірках статутної діяльності організацій, є недотримання статутів організацій щодо діяльності їх постійно діючих керівних органів, несвоєчасне подання реєструючому органу відомостей про зміни у статутних документах організацій та їх відсутність за місцезнаходженням, а також несвоєчасне надання інформації про усунення недоліків, виявлених в ході перевірок.

З метою припинення зазначених вище порушень, складено акти перевірок про усунення виявлених недоліків в об’єднаннях громадян, а також 8 актів про відсутність об’єднань громадян за місцезнаходженням. Одночасно працівниками реєстраційної служби головного управління постійно наголошується керівникам об’єднань громадян про своєчасність подання інформації щодо проведених змін у статутній діяльності для реєстрації.

Протягом І півріччя 2012 року сектором державної реєстрації юридичних осіб та легалізації об’єднань громадян реєстраційної служби Головного управління взято участь у проведенні 1 комплексної перевірки роботи районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції з питань легалізації об’єднань громадян та реєстрації благодійних організацій, інших громадських формувань. По її наслідках складена відповідна довідка.

Типовими недоліками роботи реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції щодо реєстрації (легалізації) об’єднань громадян є низький рівень правової експертизи установчих документів, що подаються на реєстрацію, згідно вимог чинного законодавства, а саме: статути об’єднань громадян не відповідають ст.13 Закону України «Про об’єднання громадян», встановлено недостатнє опрацювання установчих документів об’єднань громадян; у заявах, поданих на реєстрацію громадських організацій, не зазначається постійно діючий керівний статутний орган та ін.

Проблемними питаннями, які потребують негайного вирішення при легалізації громадських формувань, є неузгодженості в чинному законодавстві, що стосуються легалізації об’єднань громадян. Так, не вирішено питання щодо адміністративної відповідальності керівників об’єднань громадян та благодійних організацій в зв’язку із порушенням ними вимог чинного законодавства щодо повідомлення реєструючих органів про зміни в установчих документах, місцезнаходження та керівників. Багато питань виникають з організаціями, які фактично припинили свою статутну діяльність, однак документи на ліквідацію та припинення своєї діяльності не подають і формально вважаються діючими.

Сектором державної реєстрації юридичних осіб та легалізації об’єднань громадян Головного управління юстиції у Волинській області постійно проводиться робота щодо підвищення кваліфікації начальників та спеціалістів реєстраційних служб районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції з питань реєстрації громадських та благодійних організацій, інших громадських формувань, тобто на базі Головного управління юстиції проводяться наради – семінари. Так, протягом І півріччя 2012 року проведено 2 семінари, на яких аналізувалися результати проведеної роботи реєстраційних служб головного та територіальних управлінь юстиції, а також обговорювались результати комплексної перевірки роботи головного управління юстиції.

Протягом І півріччя 2012 року проводилося також стажування у секторі новопризначених працівників реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції, які займаються цим напрямком діяльності відповідно до наказу головного управління юстиції. За вказаний період у секторі пройшли стажування 6 спеціалістів (начальників) реєстраційних служб.
Протягом І півріччя 2012 року реєстраційними службами територіальних управлінь юстиції у Волинській області було зареєстровано 15 структурних утворень політичних партій (І півріччя 2011- 30), 1 благодійну організацію (І півріччя 2011 - 3), 7 громадських організацій (І півріччя 2011 – 21), легалізовано шляхом повідомлення про заснування: 1 громадську організацію (І півріччя 2011 – 1), 23 осередки Всеукраїнських та міжнародних громадських організацій (І півріччя 2011 – 14), 41 первинний осередок політичних партій (І півріччя 2011 – 43) та 3 організаційні ланки всеукраїнських профспілок ( І півріччя 2011 - 0).

Найбільше зареєстровано в І півріччі 2012 року громадських організацій реєстраційною службою Любешівського районного управління юстиції (2), та реєстраційними службами Горохівського, Маневицького, Рожищенського та Старовижівського районних управлінь юстиції (1).

Протягом І півріччя 2012 року реєстраційними службами територіальних управлінь юстиції зареєстровано 15 структурних утворень політичних партій а саме: Горохівського районного управління юстиції ( 4), Локачинського та Ратнівського районних управлінь (2), Луцького міського, Камінь – Каширського, Любешівського, Маневицького, Рожищенського, Старовижівського та Турійського районних управліннь (1). В порівняні з аналогічним періодом 2011 року реєстрація структурних утворень політичних партій зменшилась на половину, що свідчить про невелике навантаження на територіальні управління юстиції.

Благодійні організації у І півріччі 2012 року були зареєстровані лише реєстраційною службою Луцького міського управління юстиції (1).

Реєстраційними службами територіальних управлінь юстиції в І півріччі 2011 року відмовлено у реєстрації 1 громадському формуванню (реєстраційна служба Ківерцівського районного управління юстиції).

Спеціалістами та керівниками реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції здійснено 49 виступів у місцевих засобах масової інформації, надано роз’яснень письмово та на особистому прийомі 262 громадянам.

Згідно вимог чинного законодавства та у відповідності до зареєстрованих статутних документів працівниками реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції прийнято 50 рішень щодо скасування записів про реєстрацію громадських формувань. В більшості випадків це були рішення про припинення діяльності зареєстрованих осередків політичних партій на виконання відповідних наказів Державної реєстраційної служби України та рішень вищестоящих керівних органів політичних партій.

На виконання вимог чинного законодавства щодо здійснення контролю за діяльністю зареєстрованих громадських формувань, реєстраційними службами територіальних управлінь юстиції проведено 116 перевірок, за результатами яких складено 44 акти про діяльність громадських формувань, яка узгоджується з вимогами законодавства та статутів. Також складено 29 актів перевірки громадських формувань, в діяльності яких виявлені окремі порушення та надано роз’яснення. Встановлено 10 громадських формувань, які відсутні за своїм місцезнаходження, про що складено відповідні акти.

Протягом І півріччя 2012 року сектором державної реєстрації юридичних осіб та легалізації об’єднань громадян реєстраційної служби Головного управління взято участь у проведенні 1 комплексної перевірки роботи районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції з питань легалізації об’єднань громадян та реєстрації благодійних організацій, інших громадських формувань. По її наслідках складена відповідна довідка.

Типовими недоліками роботи реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції щодо реєстрації (легалізації) об’єднань громадян є низький рівень правової експертизи установчих документів, що подаються на реєстрацію, згідно вимог чинного законодавства, а саме: статути об’єднань громадян не відповідають ст.13 Закону України «Про об’єднання громадян», встановлено недостатнє опрацювання установчих документів об’єднань громадян; у заявах, поданих на реєстрацію громадських організацій, не зазначається постійно діючий керівний статутний орган та ін.

Реєстраційні служби територіальних управлінь юстиції також здійснюють контроль за виконанням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади у сфері легалізації об’єднань громадян. Необхідно відмітити роботу в даному напрямку таких реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції як Любешівського, Рожищенського, Ратнівського, Турійського та Горохівського управлінь юстиції.

Працівниками вищевказаних реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції проводяться перевірки, семінари з секретарями сільських та селищних рад, розробляються методичні рекомендації з питань легалізації об’єднань громадян, публікуються інформаційні матеріали в засобах масової інформації.
Державна реєстрація юридичних осіб – підприємців
Сектор державної реєстрації юридичних осіб та легалізації об’єднань громадян реєстраційної служби Головного управління юстиції у Волинській області також здійснює державний нагляд за дотриманням законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, вживає заходів до запобігання порушень у зазначеній сфері, здійснює методологічне та інформаційне забезпечення діяльності державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. На виконання вищевказаного сектором реєстраційної служби в І півріччі 2012 року було направлено державним реєстраторам області для використання та врахування в роботі 14 інформаційних листів щодо роз’яснення чинного законодавства.

На виконання вимог наказу Міністерства юстиції України від 14.10.2011 № 3175/5 сектором державної реєстрації юридичних осіб та легалізації об’єднань громадян реєстраційної служби було розроблено план проведення в органах державної реєстрації перевірок щодо дотримання законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців на 2012 рік. Згідно плану проведено 4 планових перевірки щодо дотримання державними реєстраторами чинного законодавства в сфері реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та 1 позапланову.

На виконання Указу Президента від 25.01.2012 № 33/2012 «Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування» та наказу Міністерства юстиції України від 23.03.12012 № 448/5 «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки наявності в осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, корпоративних прав», сектором державної реєстрації юридичних осіб та легалізації об’єднань громадян проведено в І півріччі 2012 року 234 спеціальні перевірки на підставі відповідних запитів.

На виконання наказу Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 575/5 «Про тимчасові міжвідомчі спеціальні комісії з питань проведення інвентаризації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», головним управлінням юстиції також створено відповідну тимчасову міжвідомчу спеціальну комісію, в яку входять і спеціалісти реєстраційної служби області. 17.08.2012 на засіданні комісії проаналізовано аналітичні інформації відповідних реєструючи органів щодо зареєстрованих до 01.07.2004 фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб, відомості про яких на дату завершення процесу включення до ЄДР не включені. За результатами засідання комісії узагальнена інформація про вищевказаних осіб буде передана виконавчим комітетам міських рад (міст обласного значення ) та районним державним адміністраціям для подальшого введення в ЄДР.


Аналіз роботи реєстраційної служби у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
На виконання наказу Міністерства юстиції від 7 вересня 2011 року № 2074/5 «Про структурні підрозділи територіальних органів юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру та з питань банкрутства» (із змінами) у Волинській області утворено 19 реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції, з них 2 відділи та 2 сектори, що забезпечуватимуть реалізацію повноважень Укрдержреєстру у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Головою Укрдержреєстру, Єфіменком Л.В., погоджено положення про реєстраційні служби територіальних управлінь юстиції. Крім того розроблено та затверджено положення про відділи та сектори державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, посадові інструкції на начальників відділів, завідувачів секторів та головних спеціалістів, що виконуватимуть функції державних реєстраторів.

Разом з тим, розроблено та затверджено номенклатури справ структурних підрозділів реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно на 2012 рік..

Станом на 17.08.2012 органи державної реєстрації прав забезпечені відповідними приміщеннями, підключені до зовнішніх мереж передачі даних та встановлені точки доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

7 працівників реєстраційних служб взяли участь у тренінгу, організованого Укрдержреєстром спільно з американською Компанією "Кімонікс Інтернешнл ІНК", у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно із залученням провідних науковців цивільного та земельного права та з метою подальшого проведення такого навчального семінару на місцях з працівниками реєстраційних служб.

Крім того, всі державні службовці, які прийняті на посади, що забезпечуватимуть реєстрацію речових прав на нерухоме майно пройшли навчання по веденню Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у Волинській філії ДП «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України. Разом з тим працівниками відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби ГУЮ у Волинській області спільно з працівниками ДП «Інформаційний центр» та приватним нотаріусом Куртою Н.В. проведено 2 семінари для співробітників реєстраційних служб області (01.03.2012 проведено семінар з начальниками реєстраційних служб «Щодо кадрового та матеріально – технічного забезпечення територіальних підрозділів в частині державної реєстрації прав на нерухоме майно та 11.04.2012 семінар «Щодо актуальних питань діяльності органів державної реєстрації речових прав на нерухоме майно» спільно з працівниками ДП «Інформаційний центр» та приватним нотаріусом.

З метою здійснення контролю щодо кількості реєстраційних дій в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відділом державної реєстрації речових прав на нерухоме майно встановлено контроль співробітникам територіальних реєстраційних служб, зокрема, 100 дій в тиждень ( № 02-2.12/1249 від 18.04.2012).

Разом з тим, працівниками відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Головного управління юстиції у Волинській області щомісячно проводиться внутрішнє навчання.

Станом на 17.08.2012 Головним управлінням юстиції у Волинській області на посади реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції призначено 28 осіб, з них 9 начальників служб, 1 начальник відділу, 2 завідувачі сектору та 17 головних спеціалістів. Кадрове забезпечення органів державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Волинської області становить 65 %.

На начальників реєстраційної служби Любешівського, Маневицького, Горохівського районних управлінь юстиції до Укрдержреєстру надіслано матеріали особової справи щодо погодження.

На даний час вживаються заходи щодо заповнення вакантних посад, головних спеціалістів, що виконуватимуть функції державних реєстраторів прав. Здійснюється облаштування структурних підрозділів територіальних управлінь юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, комп’ютерною та іншою оргтехнікою.


Начальник реєстраційної служби

головного управління юстиції С.В. Передон

Схожі:

Аналіз роботи з державної реєстрації нормативно-правових актів
Державною реєстрацією нормативно-правових актів в Головному управлінні юстиції у Волинській області займається сектор реєстрації...
ЗАЯВ А
Назва документа, що підтверджує припинення попереднього шлюбу, номер та дата складання актового запису про розірвання шлюбу (смерть),...
ЗАТВЕРДЖУЮ Н ачальник відділу державної реєстрації актів цивільного...
...
Інформація про роботу сектору реєстрації нормативно-правових актів,...
Державною реєстрацією нормативно-правових актів в Головному управлінні юстиції у Волинській області займається сектор реєстрації...
Про вдосконалення порядку державної реєстрації нормативно-правових...
Затвердити Порядок подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної...
У загальнення стану роботи реєстраційної служби головного управління...
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо діяльності Міністерства юстиції України, Міністерства культури України,...
ГРАФІК особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів Міністерства
Департамент цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин
Міжнародні угоди з питань сімейного права
Для шлюбно-сімейного права характерною є уніфікація не матеріально-правових норм, а колізійних. Це засвідчують, зокрема, перші Гаазькі...
О. М. Остапчук «30» січня 2012 року
Завідувач сектору реєстрації нормативно -правових актів, право освітньої діяльності та систематизації законодавства
Реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичної особи:...
У разі подання електронних документів для проведення державної реєстрації юридичної особи підтвердженням внесення плати за проведення...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка