РІШЕННЯ


Скачати 88.08 Kb.
Назва РІШЕННЯ
Дата 20.04.2013
Розмір 88.08 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VIII сесія VІ скликання

РІШЕННЯ

[проект]


________ № ______________

Про регулювання підприємницької діяльності в тимчасових спорудах міста Києва
Відповідно до статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", Закону України "Про благоустрій населених пунктів" з метою впорядкування розміщення тимчасових споруд, забезпечення правопорядку, безпеки та благоустрою у м. Києві, Київська міська рада вирішила:

ВИРІШИЛА:



1. Внести до Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд (малих архітектурних форм) в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва (додаток до рішення), затвердженого рішенням Київської міської ради від 24.02.2011 N 56/5443 (зі змінами та поповненнями), такі зміни і доповнення:

1.1. Пункт 4.5 викласти у такій редакції:

"4.5. Вирішення питань щодо пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою, розрахунки її розмірів та укладання договору на пайову участь (внесок) в утриманні об'єктів благоустрою.

4.5.1. Для укладення договору про сплату пайової участі суб'єкт господарювання звертається до Головного управління містобудування та архітектури із заявою, до якої додаються такі документи:

- реквізити замовника (найменування, П. І. Б., адреса, контактна інформація, платіжні реквізити);

- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а для фізичних осіб - копія паспорта та ідентифікаційного коду;

- схема місця розташування ТС із зазначенням площі ТС з прив'язкою до місцевості, виконана замовником в М 1: 500;

- фотофіксація місця розташування ТС на момент подання документів;

- копія договору оренди на землю або дозволу Головного управління містобудування та архітектури, або Тимчасового ордеру на розміщення ТС (МАФ), виданого ГУ містобудування та архітектури, або паспорту прив’язки, погодженого ГУ містобудування та архітектури (документи дозвільного характеру на розміщення ТС).
Перелік документів, що додаються до заяви, є вичерпним.
4.5.2. Заява та документи, що додаються до неї, подаються особисто заявником (керівником юридичної особи, фізичною особою - підприємцем) або уповноваженою ним особою. Заявник несе відповідальність за достовірність відомостей, зазначених у заяві та документах, що додаються до неї.

Усі заяви щодо укладення договору про сплату пайової участі підлягають обов'язковій реєстрації у відповідному журналі Головного управління містобудування та архітектури та розміщенню на сайті Київської міської державної адміністрації.
4.5.3. За наявності всіх документів, передбачених підпунктом 4.5.1 цього Порядку, а також за умови можливості прив'язки заяви до наявної картки ТС в єдиній електронній базі даних ТС в м. Києві Головного управління містобудування та архітектури протягом десяти робочих днів:

- перевіряє адресу розміщення ТС на відсутність заборон та обмежень;

- перевіряє чи не відносить ТС до переліку ново встановлених у період дії мораторію на розміщення ТС;

- заносить відповідні дані до електронної бази даних ТС у м. Києві
У разі позитивних результатів розгляду документів, суб'єктом господарювання укладається договір із Головним управлінням внутрішньої торгівлі та побутового обслуговування населення про сплату пайової участі. Розмір пайової участі (внеску) розраховується відповідно до рішення Київради.
4.5.4. Підставами для відмови в укладенні договору про сплату пайової участі є:

- місце розміщення ТС підпадає під тимчасові заборони, встановлені рішенням Київської міської ради;

- подання заявником неповного пакета документів, зазначених у підпункті 4.5.1 цього Порядку;

- виявлення в поданих документах недостовірних відомостей;

- підтвердження факту встановлення тимчасової споруди у період дії мораторію на розміщення ТС (окрім випадків передбачених пунктом 4 даного рішення).
Перелік підстав для відмови є вичерпним.
Відмова надається Управлінням заявнику у письмовому вигляді особисто через представника чи поштою не пізніше 30 днів з дня реєстрації заяви, передбаченою пунктом 4.5.1.
Відмову в укладенні договору про сплату пайової участі може бути оскаржено у порядку, встановленому законодавством.

2. Суб’єкти підприємницької діяльності, тимчасові споруди (далі – ТС) яких розміщені на підставі раніше виданих дозвільних документів, а саме: договорів оренди на землю або тимчасових ордерів (дозволів), або паспортів прив’язок на розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм), мають першочергове право на укладання договорів пайової участі, при умові, що вони розміщені:

  • поза межами 20 метрової зоні біля входів/виходів із метрополітену ;

  • поза межами 100 метрової зони від території дошкільних та шкільних навчальних закладів (стосується лише тих ТС у яких ведеться діяльність з продажу тютюнових виробів, пива, горілчаних та слабоалкогольних напоїв).


3. Власники тимчасових споруд (суб’єкти підприємницької діяльності), які сплатять пайовий внесок до 12.12.2012, автоматично отримують право на підписання договору земельного сервітуту під зазначеною ТС та гарантовано отримують право включення цієї ТС до «Комплексної схеми розміщення ТС».

3.1. Договір земельного сервітуту укладається не менше ніж на 3 роки.

3.2. Розмір плати за сервітутне землекористування дорівнює розміру земельного податку, визначеного п.274.1. ст.274 Податкового кодексу України.

3.3. ТС, які сплатили пайовий внесок, але були встановлені в період мораторію на розміщення ТС та не мають документів зазначених в п. 2., не мають права автоматично укладати договір земельного сервітуту.
4. Доручити Головному управлінню контролю за благоустроєм виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та районним в місті Києві державним адміністраціям:

- протягом 10 днів з дня прийняття даного рішення надати до Головного управління містобудування та архітектури перелік тимчасових споруд встановлених у період дії мораторію на розміщення ТС;

- щотижнево надавати до Головного управління містобудування та архітектури інформацію про ново встановлені тимчасові споруди;

- під час формування пропозицій на демонтаж незаконно встановлених тимчасових споруд, першочергово виносити на розгляд Головного управління містобудування та архітектури перелік ТС, які ново встановлені у 2012 році та в період дії мораторію на розміщення ТС.

Рішення про розміщення нових тимчасових споруд приймаються Головним управлінням містобудування та архітектури виключно на підставі розробленої схеми прив’язки ТС, фото фіксації об’єкта, зазначенням відповідних креслень фасадів ТС.
5. Заборонити Головному управлінню внутрішньої торгівлі та побутового обслуговування населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) укладати договори пайової участі з власниками тимчасових споруд, які встановлені у період дії мораторію на розміщення ТС.
6. Внести зміни до рішення Київської міської ради від 26.01.2012р № 2/7339 «Про деякі питання здійснення підприємницької діяльності в тимчасових спорудах»:

6.1. Пункт 3 рішення доповнити новим абзацом:

«Встановити, що власники тимчасових споруд, які сплатили пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою відповідно до рішення Київської міської ради від 24.02.2011 N 56/5443 "Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд (малих архітектурних форм) в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради", мають права на отримання 50% знижки від розміру загальної вартості пайової участі».

6.2. Останній абзац пункту 3 рішення викласти у такій редакції пунктів 3, 4 та 5:

«- при сплаті пайової участі у період з 01.05.2012 до 31.08.2012 помножується на коефіцієнт 1,00;

- при сплаті пайової участі у період з 01.09.2012 по 31.12.12 помножується на коефіцієнт 1,50».
7. Доручити Головному управлінню містобудування та архітектури спільно з Головним управлінням земельних ресурсів, Головним управлінням контролю за благоустроєм, Головним управлінням внутрішньої торгівлі та побутового обслуговування населення та районними в місті Києві державними адміністраціями:

7.1. У термін до __.__.20__ року розробити проект Комплексної схеми розміщення ТС впорядкування та розміщення тимчасових споруд у місті Києві на 2013-2020 рр. (далі – проект Комплексної схеми) та оприлюднити його на офіційному веб-сайті виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для обговорення згідно з Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;

7.2. У термін __.__.20__ року винести на розгляд Київради проект Комплексної схеми розміщення ТС, погоджений на громадських обговореннях;

7.3. Під час розробки проекту Комплексної схеми першочергово звернути увагу на такі пріоритети по розміщенню ТС почергово:

Перший пріоритет - наявність договорів оренди на землю, укладених до 2008 року для розміщення ТС (МАФ), підтвердження здійснення відповідної орендної плати по цими договорами, а також здійснення плати пайового внеску в утриманні об’єктів благоустрою;

Другий пріоритет - наявність відповідних дозвільних документів (дозволів (тимчасових ордерів) на розміщення ТС виданих, позитивних висновків на розміщення ТС, паспортів прив’язок розміщення ТС виданих та погоджених ГУ містобудування та архітектури) а також здійснення плати пайового внеску в утриманні об’єктів благоустрою;



8. Виконавчому органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

8.1. До __.__.20__ року створити робочу групу по розробці та обговоренню проекту Комплексної схеми розміщення ТС з представників відповідних структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), зазначених в розділі 7 даного рішення (по одному представнику від організації), представників депутатського корпусу Київради (за згодою) та представників громадських організацій та об’єднань (за згодою), які представляють інтереси підприємців.

8.2. До __.__.20__ року підготувати зміни до положень про порядок роботи Головного управління контролю за благоустроєм виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головного управління внутрішньої торгівлі та побутового обслуговування населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), та про ліквідацію комісії з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у місті Києві та Комісії з питань координації заходів по впорядкуванню розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в місті Києві затверджених розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в частині введення особистої адміністративної та фінансової відповідальності керівників цих структурних підрозділів за порушення та невиконання норм цього Рішення.

8.3. Здійснити організаційно-правові заходи щодо виконання цього рішення.

8.4. Привести свої нормативно-правові акти у відповідність до цього рішення.

8.5. Головним управлінням з питань регуляторної політики та підприємництва разом з громадськими об’єднаннями провести ревізію договорів пайової участі, виданих Головним управлінням містобудування та архітектури та Головним управлінням внутрішньої торгівлі та побутового обслуговування населення з метою формування єдиної електронної бази ТС м. Києва та виявлення ТС, які було розміщено у період дії мораторію на розміщення ТС.

9. Офіційно оприлюднити це рішення в газеті Київської міської ради "Хрещатик".
10. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань торгівлі, підприємництва, громадського харчування та послуг.
Заступник Київського міського голови –

секретар Київради  Г. Герега

Схожі:

1. Зміни (призначено або звільнено)
Назва уповноваженого органу емітента, який прийняв рішення про зміну складу посадових осіб, дата прийняття рішення, зміст такого...
План Поняття і види актів суду першої інстанції. Відмінність рішення...
Негайне виконання рішення суду, визначення порядку виконання, надання відстрочки і розстрочки виконання рішення. Звернення рішення...
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ емітента
Назва уповноваженого органу емітента, який прийняв рішення про зміну складу посадових осіб, дата прийняття рішення, зміст такого...
Рішення, прийняті на засіданні
Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради від 16. 01. 2008 №3
Заняття №1
Мета: Формування умінь в учнів приймати самостійні рішення, освоєння алгоритму ухвалення рішення з метою його застосування при виборі...
СТАН ВИКОНАННЯ УКРАЇНОЮ РІШЕННЯ Третьої НАРАДИ СТОРІН ОРГУСЬКОЇ КОНВЕНЦІЇ
Україною своїх зобов’язань по Конвенції, яким повторно констатовано, що Україна порушує вимоги Конвенції, не бере участі в достатній...
Рішення, прийняті на засіданні
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради від 17 жовтня 1995 року №668 «Про створення жіночої...
Додаток 1 до рішення Національної ради 20. 01. 2010 №2 ЗАЯВА
Оператор телекомунікацій Фізична особа суб’єкт підприємницької діяльності Падюков Володимир Борисович, м. Суми, провайдер, запис...
9. УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ Кожен може прийняти рішення, володіючи достатньою...
Кожен може прийняти рішення, володіючи достатньою інформацією. Компетентний менеджер приймає рішення і у разі її нестачі. Талановитий...
Варіанту № студента за списком в журналі групи НЕОБДХІДНО: Надати...
Карбукова місцевий суд скасував своє рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами, повторно розглянув справу по суті і постановив...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка