Закону України «Про засади держаної мовної політики»


Скачати 71.49 Kb.
Назва Закону України «Про засади держаної мовної політики»
Дата 09.04.2013
Розмір 71.49 Kb.
Тип Закон
bibl.com.ua > Право > Закон
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту рішення Кременчуцької міської ради

Про внесення змін до рішення Кременчуцької міської ради

від 31 травня 2011 року “Про затвердження нової редакції

Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці”


1.Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.


Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року №1160-ІV та методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінетом Міністрів України від 11.03.2004 року № 308 та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради “Про внесення змін до рішення Кременчуцької міської ради від 31 травня 2011 року “Про затвердження нової редакції Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці”.

Прийняття рішення Кременчуцької міської ради “Про внесення змін до рішення Кременчуцької міської ради від 31 травня 2011 року “Про затвердження нової редакції Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці” надасть можливість привести даний регуляторний акт у відповідність із чинним законодавством.


2.Цілі державного регулювання.


Метою прийняття даного рішення є:

- приведення «Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці» у відповідність до чинного законодавства а саме: у відповідність до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2012 №495 «Про внесення змін до Типових правил розміщення зовнішньої реклами», Закону України «Про засади держаної мовної політики», рішення ХХII сесії Кременчуцької міської ради від 31.07.2012 «Про внесення змін до рішень Кременчуцької міської ради» та рішення ХХVІ сесії Кременчуцької міської ради від 27.11.2012 року “Про затвердження “Архітектурно-містобудівних вимог щодо розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці”;

- врегулювання питань пов'язаних з :

а) організацією взаємодії між розповсюджувачами зовнішньої реклами, органами місцевого самоврядування та державними органами;

б) встановленням архітектурно-містобудівних та інших вимог щодо розміщення спеціальних конструкцій у місті Кременчуці;

в) створенням системи контролю за дотриманням порядку розміщення зовнішньої реклами, вивісок та табличок.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.


Перша альтернатива – якщо залишити без змін рішення сесії Кременчуцької міської ради від 31 травня 2011 року «Про затвердження нової редакції Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці» це буде суперечити чинному законодавству.

Така альтернатива є неприйнятною.
Друга альтернатива – у разі прийняття рішення сесії Кременчуцької міської ради “Про внесення змін до рішення Кременчуцької міської ради від 31 травня 2011 року “Про затвердження нової редакції Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці”, вимоги чинного законодавства будуть виконані.


4.Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.


Представлений проект регуляторного акту передбачає врегулювання правовідносин, що виникають між виконавчим органом Кременчуцької міської ради та фізичними і юридичними особами, незалежно від форми власності та підпорядкованості, що виникають в процесі розміщення зовнішньої реклами, вивісок та табличок на території м. Кременчука, та визначає порядок надання дозволів на їх розміщення.


5.Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.


Прийняття даного регуляторного акту надасть можливість контролювати порядок розміщення зовнішньої реклами, вивісок та табличок на території м. Кременчука та порядок надання дозволів на їх розміщення.


6.Очікуванні результати від прийняття регуляторного акту.
За результатами прийняття зазначеного рішення виконавчого комітету має бути досягнуто цілей, передбачених у п. 2 цього Аналізу.

До негативних результатів, які можуть впливати на виконання вимог рішення виконавчого комітету можна віднести:

- недотримання розповсюджувачами зовнішньої реклами встановленого порядку розміщення зовнішньої реклами;

- недотримання юридичних осіб або фізичних осіб — підприємців встановленого порядку розміщення вивісок та табличок, які були їм встановлені.
Таким чином, за результатами прийняття зазначеного рішення буде забезпечено:


Сфери та види впливу регулювання.


Сфери впливу

Вид впливу

Інтереси громадян

Отримання більшої інформації за рахунок рекламоносіїв, вивісок та табличок.

Збільшення видатків бюджету міста на соціальні потреби.

Інтереси суб’єктів господарювання

Створення прозорої системи прийняття рішень виконавчого комітету Кременчуцької міської ради.
Створення сприятливих умов для рекламної діяльності.

Врегулювання правовідносин, що виникають при розміщенні вивісок та табличок.

Інтереси держави

Додаткове забезпечення можливості оскарження незаконний дій розповсюджувачів зовнішньої реклами, власників вивісок та табличок.
Збільшення обсягу фактичних надходжень до бюджетів всіх рівнів.

Сфера інтересів держави

Вигода

Витрати

1. Досягнення цілей передбачених п. 2 цього аналізу.
2. Виконання обов'язків, покладених на органи місцевого самоврядування у зв'язку з прийняттям Закону України "Про рекламу", Закону України «Про засади держаної мовної політики», постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.03 р. № 2067 та Постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2012 №495 «Про внесення змін до Типових правил розміщення зовнішньої реклами».
3. Виключення ситуацій, пов'язаних з можливими корупційними діями, неофіційними витратами розповсюджувачів зовнішньої реклами, власників вивісок та табличок.

4. Створення прозорої системи прийняття рішень виконавчого комітету Кременчуцької міської ради про надання або відмову у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
5. Додаткове забезпечення можливості оскарження незаконний дій з боку осіб, уповноважених на вчинення відповідних власних повноважень.

1. Витрати, пов'язані з прийняттям регуляторного акту (рішення).
2. Витрати, пов'язані з впровадженням та контролем за дотриманням вимог регуляторного акту.

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

Вигода

Витрати

1. Досягнення цілей передбачених п. 2 цього аналізу.

2. Виключення ситуацій, пов'язаних з можливими корупційними діями, неофіційними витратами розповсюджувачів зовнішньої реклами, власників вивісок та табличок.
3. Створення прозорої системи прийняття рішень виконавчого комітету Кременчуцької міської ради про надання або відмову у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
4. Додаткове забезпечення можливості оскарження незаконних дій з боку осіб, уповноважених на вчинення відповідних власних повноважень.

1. Витрати на прийняття рішення відсутні.
2. Витрати, пов'язані з його впровадженням не можуть бути прогнозованими, оскільки прямо залежать від практичної ситуації - розміщення зовнішньої реклами, вивісок та табличок.

Сфера інтересів громадян

Вигода

Витрати

1. Досягнення цілей передбачених п. 2 цього аналізу.

2. Виключення ситуацій, пов'язаних з можливими корупційними діями, неофіційними витратами розповсюджувачів зовнішньої реклами.
3. Створення прозорої системи прийняття рішень виконавчого комітету Кременчуцької міської ради про надання або відмову у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
4. Додаткове забезпечення можливості оскарження незаконних дій з боку осіб, уповноважених на вчинення відповідних власних повноважень.

1. Витрати на прийняття рішення відсутні.
2. Витрати, пов'язані з його впровадженням не можуть бути прогнозованими, оскільки прямо залежать від практичної ситуації - розміщення зовнішньої реклами, вивісок та табличок.

7.Обґрунтування строку чинності регуляторного акту.


Строк дії регуляторного акта необмежений.
Даний регуляторний акт може бути переглянуто за ініціативою регуляторного органу або на підставі аналізу звіту про відстеження результативності цього регуляторного акту, а також внаслідок змін у чинному законодавстві.


8.Показники результативності регуляторного акту.

Ефективність регуляторного впливу рішення Кременчуцької міської ради “Про внесення змін до рішення Кременчуцької міської ради від 31 травня 2011 року “Про затвердження нової редакції Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці” визначатиметься за такими показниками:

1. Загальна кількість розповсюджувачів зовнішньої реклами (суб'єктів господарювання) на території міста;

2. Загальна кількість рекламних конструкцій;

3. Кількість звернень розповсюджувачів зовнішньої реклами (суб'єктів господарювання) на надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами;

4. Кількість наданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами;

5. Кількість виявлених порушень «Правил розміщення зовнішньої реклами у м.Кременчуці»;

6. Розмір надходжень плати на право тимчасового користування місцями, які перебувають у комунальній власності м. Кременчука під розміщення зовнішньої реклами;

7. Ступінь інформованості суб'єктів господарювання про існування даного регуляторного акта.


9.Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту.


Строк проведення базового відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись після набрання чинності даного регуляторного акта, в зв’язку з тим, частина положень регуляторного акта приймається вперше.
Строк проведення повторного відстеження результативності регуляторного акта здійснюється через рік після набрання чинності регуляторного акта, але не пізніше 2-х років.
Періодичне відстеження будуть здійснюватись кожні 3 роки.
Для відстеження використовуються статистичні дані, (звіти керівників установ, підприємств та організацій) та опитування щодо ефективності правил розміщення зовнішньої реклами у м. Кременчуці та порядку надання дозволів на їх оформлення.

Перший заступник

міського голови А.М. Погрібний

Схожі:

Р І ШЕННЯ
Заслухавши та обговоривши питання щодо прийняття Закону України «Про засади державної мовної політики», відповідно до ст. 10 Конституції...
ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО засади державної мовної політики»
Відповідно до положень Конституції України, Декларації прав національностей, Закону України «Про ратифікацію Європейської хартії...
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Враховуючи пропозиції відділу економіки комунальних підприємств та бюджетної сфери управління економічної політики, відповідно до...
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Враховуючи пропозиції відділу економіки комунальних підприємств та бюджетної сфери управління економічної політики, відповідно до...
УКРА Ї Н А ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
«а» ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,, ст. 31 Закону України Про житлово комунальні послуги, ст. 9 Закону...
УКРА Ї Н А ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
«а» ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 31 Закону України Про житлово комунальні послуги, ст. 9 Закону...
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з гуманітарної підготовки з начальницьким...
Навчальна мета: вивчити з начальницьким складом основні положення Закону України «Про засади внутрішньої та зовнішньої політики»
УКРА Ї Н А ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Відповідно до ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 31 Закону України про житлово комунальні послуги,...
УКРА Ї Н А ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Відповідно до ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 31 Закону України про житлово комунальні послуги,...
З метою громадського обговорення та згідно Закону України «Про засади...
Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Шполянська міська рада публікує проект...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка