ЗАКОН УКРАЇНИ №2289-VІ


Скачати 0.62 Mb.
Назва ЗАКОН УКРАЇНИ №2289-VІ
Сторінка 1/6
Дата 09.04.2013
Розмір 0.62 Mb.
Тип Закон
bibl.com.ua > Право > Закон
  1   2   3   4   5   6
Порівняльна таблиця

щодо змін в чинному законодавстві з питань державних закупівель


П О С Т А Н О В А
від 17 жовтня 2008 р. N 921


Про затвердження Положення про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти


ЗАКОН УКРАЇНИ № 2289–VІ

Про здійснення державних закупівель

Примітки

П.2. 1) акцепт тендерної ропозиції - прийняття замовником тендерної пропозиції, яку визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки, та надання згоди на її оплату. Тендерна пропозиція вважається акцептованою, якщо замовник подав учаснику в установлений у тендерних документах строк письмове підтвердження акцепту тендерної пропозиції

Ст.1.1) акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції – прийняття замовником пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції, яку визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки, та надання згоди на взяття зобов'язань на оплату предмета закупівлі або його частини (лота). Пропозиція конкурсних торгів або цінова пропозиція вважається акцептованою, якщо замовником подано учаснику в установлений цим Законом строк письмове підтвердження про акцепт такої пропозиції;


Уточнено в контексті Бюджетного кодексу

---

Ст.1 2) Генеральний замовник – орган державної влади, державна, комунальна установа чи організація, визначені відповідно Кабінетом Міністрів України, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями або виконавчими органами місцевих рад відповідальними за організацію і проведення процедур закупівель на засадах координації відповідно до цього Закону.


Введено визначення.

П.2. 4) Державні кошти - кошти Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів, державні кредитні ресурси, а також кошти Національного банку, державних цільових фондів, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, які спрямовуються на придбання товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення діяльності зазначених органів, кошти підприємств, кошти, які надаються розпорядникам державних коштів під гарантії Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування за кредитами, які надаються міжнародними фінансовими організаціями або на умовах співфінансування разом з міжнародними фінансовими організаціями.


Ст.1 4). Державні кошти – кошти Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів, кошти Національного банку України, державних цільових фондів, Пенсійного фонду України, кошти загальнообов'язкового державного соціального страхування, кошти загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття, кошти загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням, кошти, передбачені Законом України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності», кошти установ чи організацій, утворених у встановленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями чи органами місцевого самоврядування, кошти державних та місцевих фондів, кошти державного оборонного замовлення, кошти державного замовлення для задоволення пріоритетних державних потреб, кошти державного матеріального резерву, кошти Аграрного фонду, кошти Фонду соціального захисту інвалідів, кошти, які надаються замовникам під гарантії Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування за кредитами, позиками, які надаються іноземними державами, банками, міжнародними фінансовими організаціями або на умовах співфінансування разом з іноземними державами, банками, міжнародними фінансовими організаціями, кошти підприємств та їх об'єднань.


Розширено.

Включено до переліку кошти комунальних підприємств.


П.2. 8) забезпечення виконання договору про закупівлю - надання учасником замовнику гарантій виконання своїх зобов'язань за договором про закупівлю, включаючи такі види забезпечення, як порука, гарантія, застава, завдаток;
П.2 7) забезпечення тендерної пропозиції (далі - тендерне забезпечення) - надання учасником замовнику гарантій виконання своїх зобов'язань у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, включаючи такі види забезпечення, як порука, гарантія, застава, завдаток;




Ст.1

7) забезпечення виконання договору про закупівлю – надання учасником замовнику гарантій виконання своїх зобов'язань за договором про закупівлю, включаючи такі види забезпечення як порука, гарантія, застава, завдаток, неустойка, депозит;

8) забезпечення пропозиції конкурсних торгів – надання учасником замовнику гарантій виконання своїх зобов'язань у зв'язку з поданням пропозиції конкурсних торгів, у тому числі такі види забезпечення: порука, гарантія, застава, завдаток, депозит;


Доповнено види забезпечень

----

Ст. 1. 9) Закупівля на засадах координації – проведення процедури закупівлі генеральним замовником, який діє в інтересах замовників, у порядку, визначеному цим Законом.


Введено визначення.

28) змова - домовленість між двома чи кількома учасниками процедури закупівлі, спрямована на встановлення ціни тендерної пропозиції, цінової пропозиції на штучних або неконкурентних засадах з відома чи без відома замовника.


Ст.. 1. 11) змова – домовленість між двома чи кількома учасниками процедури закупівлі, спрямована на встановлення ціни пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції на штучних або неконкурентних рівнях з відома або без відома замовника;


Доповнено

П.2. 20) Тендерний комітет - група спеціалістів, призначених замовником відповідальними за проведення процедур закупівлі згідно з цим Положенням.



Ст.1. 14) Комітет з конкурсних торгів – службові (посадові) та інші особи замовника (генерального замовника), призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно з цим Законом.


Розширено визначення.

Не уточнено, хто це «інші особи».

П.2. 15) послуги - будь-яка закупівля, крім товарів і робіт, включаючи підготовку спеціалістів, забезпечення транспортними засобами та засобами зв'язку, освоєння технологій, наукові дослідження, медичне та побутове обслуговування, поточний ремонт, а також консультаційні послуги. До консультаційних послуг належать послуги, пов'язані з консультуванням, експертизою, оцінкою, підготовкою висновків і рекомендацій;

Ст.1. 15) Консультаційні послуги – інтелектуальна, нематеріальна діяльність, результати якої не є фізично осяжними, у тому числі аудиторські, юридичні, консалтингові послуги, послуги, пов'язані з консультуванням, експертизою, оцінкою, підготовкою висновків і рекомендацій, послуги з навчання, підготовки спеціалістів.


Розширено визначення.




Ст.1. 18) оголошення про результати процедури закупівлі – оголошення про результати проведення торгів, повідомлення про результати проведення попередньої кваліфікації, інформація про результати процедури запиту цінових пропозицій, інформація про результати проведення в одного учасника , повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, повідомлення про відміну процедури закупівлі в одного учасника;


Розширено визнчення

---

Ст.1. 19) Орган оскарження – Антимонопольний комітет України.


Принципова зміна.

П.2 13) Підприємства - державні, у тому числі казенні підприємства, установи та господарські товариства, у статутному капіталі яких державна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, їх дочірні підприємства, а також підприємства і господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 та більше відсотків належать державним, у тому числі казенним підприємствам і господарським товариствам, у статутному капіталі яких державна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.

Ст.1. 21) Підприємства – підприємства, утворені в установленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування та уповноважені на отримання державних коштів, взяття за ними зобов'язань і здійснення платежів, у тому числі державні, казенні, комунальні підприємства, а також господарські товариства, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, їх дочірні підприємства, а також підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить державним, у тому числі казенним, комунальним підприємствам та господарським товариствам, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, об'єднання таких підприємств (господарських товариств).


Розширено.

П.2. 14) Пов'язана особа - особа, що відповідає будь-якій з таких
ознак:

юридична особа, яка здійснює контроль за учасником або
контролюється таким учасником, або перебуває під спільним
контролем з таким учасником;

фізична особа або члени її сім'ї, які здійснюють контроль за
учасником;

посадова особа учасника, уповноважена здійснювати від імені
учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або
припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім'ї такої
посадової особи.

Під здійсненням контролю в цьому Положенні слід розуміти
володіння безпосередньо або через пов'язаних фізичних чи юридичних
осіб найбільшою часткою (паєм, пакетом акцій) статутного капіталу
учасника або управління найбільшою кількістю голосів у керівному
органі такого учасника, або володіння часткою (паєм, пакетом
акцій), яка становить не менш як 20 відсотків статутного капіталу
учасника. Для фізичної особи загальна сума володіння часткою
статутного капіталу учасника (голосів у керівному органі)
визначається як загальна сума корпоративних прав, що належить
такій фізичній особі, членам її сім'ї та юридичним особам, які
контролюються такою фізичною особою або членами її сім'ї.

У цьому Положенні членами сім'ї вважаються подружжя та їх
діти, батьки, брати, сестри, онуки, подружжя дітей, батьків,
братів, сестер і онуків.

Ст.1 22) Пов'язана особа – особа, яка відповідає будь-якій з наведених нижче ознак:

юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі, або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі;

фізична особа або члени її сім'ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;

службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім'ї такої службової (посадової) особи;

члени сім'ї посадової (службової) особи замовника, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.

Під здійсненням контролю слід розуміти володіння безпосередньо або через більшу кількість пов'язаних фізичних чи юридичних осіб найбільшою часткою (паєм, пакетом акцій) статутного капіталу учасника процедури закупівлі, або управління найбільшою кількістю голосів у керівному органі такого учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), яка становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.

Для фізичної особи загальна сума володіння часткою статутного капіталу учасника процедури закупівлі (голосів в органі управління) визначається як загальний обсяг корпоративних прав, що належить такій фізичній особі, членам її сім'ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім'ї.

Для цілей цього Закону членами сім'ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дід, баба, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи за умови їх постійного проживання разом із пов'язаною особою і ведення з нею спільного господарства.

Розширено.

П.2. 16) Предмет закупівлі - визначені замовником (за обсягом,
номенклатурою або місцем поставки товару (виконання робіт, надання послуг
) товари, роботи чи послуги, на які в межах єдиної процедури закупівлі дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції, внесені на переговорах при застосуванні процедури закупівлі в одного учасника. Кількість тендерних пропозицій на один предмет закупівлі при проведенні торгів не може бути меншою ніж дві.



Ст.1 24) Предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі і на які учасникам дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Для проведення процедури закупівлі має бути не менше двох пропозицій, крім випадків застосування замовником процедури закупівлі в одного учасника.


Відсутній порядок визначення.

3. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з підпунктами 15 і 22 пункту 2 цього Положення та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97 ( v0822217-97 ) за показником п'ятого знака (класифікаційне угруповання "категорія") із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.

При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого і дев'ятого знаків Класифікатора ( v0822217-97 ) (класифікаційні угруповання "підкатегорія" і "тип").

Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається на основі Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000 ( v0174241-00 ).

Під час здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт назва предмета закупівлі визначається на основі Державного класифікатора видів науково-технічної діяльності ДК 015-97 (va822217-97 ) за показником четвертого знака (класифікаційне угруповання "вид") із зазначенням у дужках конкретної назви науково-технічної роботи.

У разі здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт за різними темами, які належать до одного виду науково-технічних робіт згідно з Класифікатором ДК 015-97 ( va822217-97 ), для їх замовлення замовник повинен оголосити процедуру закупівлі та визначити предмет закупівлі науково-технічних робіт за різними темами як окремі лоти.

4. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до підпункту 17 пункту 2 цього Положення на
основі Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000 ( v0174241-00 ), а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 "Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування".

Об'єктом будівництва є кожна відокремлена будівля (виробничий
корпус або цех, склад, житловий будинок тощо) чи споруда (міст,
тунель, платформа, дорога тощо) з усіма улаштуваннями (галереями,
естакадами тощо), монтаж устаткування, меблів, інвентарю,
підсобних та допоміжних пристроїв, що є невід'ємними від неї, а
також за потреби з інженерними мережами, які прилягають до неї. На
будівництво об'єкта повинен бути складений окремий проект і
кошторис або кошторисний розрахунок (об'єктний кошторис або
об'єктний кошторисний розрахунок).





Виключено
  1   2   3   4   5   6

Схожі:

ЗАКОН УКРАЇНИ №2289-VІ "Про здійснення державних закупівель"
Цей Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
ЗАТВЕРДЖЕНО
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01. 06. 2010р....
Комунальне підприємство Севастопольської міської Ради
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України №2289-VI від 01. 06. 2010 «Про здійснення державних закупівель»...
Комунальне підприємство Севастопольської міської Ради
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України №2289-VI від 01. 06. 2010 «Про здійснення державних закупівель»...
Комунальне підприємство Севастопольської міської Ради
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України №2289-VI від 01. 06. 2010 «Про здійснення державних закупівель»...
Комунальне підприємство Севастопольської міської Ради
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України №2289-VI від 01. 06. 2010 «Про здійснення державних закупівель»...
Г. О. Єсіна ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель»(2289-VI)з змінами,...
Г. О. Єсіна ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» (2289-VI) зі змінами,...
КОНКУРСНИХ ТОРГІВ на закупівлю: Паливо рідинне та газ; оливи мастильні
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» (2289-VI) зі змінами,...
Конкурсних торгів від «10» лютого 2011 р голова комітету з конкурсних торгів
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» №2289-VI від 01....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка