СТАТУТ


Скачати 0.61 Mb.
Назва СТАТУТ
Сторінка 1/6
Дата 20.02.2016
Розмір 0.61 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
  1   2   3   4   5   6


“ЗАТВЕРДЖЕНО”

Міністерство освіти і науки України

Заступник міністра І.Р. Совсун
Наказ № ____ від “___” ___________ 2015 р.



СТАТУТ



ДРОГОБИЦЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА


ПОГОДЖЕНО

Конференцією трудового колективу

Протокол №2 від 29 квітня 2015 р.

Головуюча Н.В. Скотна

ЗМІСТ


РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА


3

РОЗДІЛ ІІ. ЦИВІЛЬНА ПРАВОЗДАТНІСТЬ УНІВЕРСИТЕТУ


5

РОЗДІЛ ІІІ. ЗАСНОВНИК, ЦЕНТРАЛЬНИЙ ОРГАН ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ У СФЕРІ ОСВІТИ І НАУКИ, ЇХ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ У СФЕРІ ОСВІТИ І НАУКИ, ЇХ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ


8

РОЗДІЛ ІV. УПРАВЛІННЯ УНІВЕРСИТЕТУ. ГРОМАДСЬКІ, НАГЛЯДОВІ, РОБОЧІ ТА ДОРАДЧІ ОРГАНИ


9

  1. КЕРІВНИК УНІВЕРСИТЕТУ, ФАКУЛЬТЕТУ, НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ

9

  1. ВЧЕНІ РАДИ

16

Вчена рада Університету

16

Вчена рада інституту/факультету

20

  1. НАГЛЯДОВА РАДА




23

4. ОРГАНИ ГРОМАДСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

24

Конференція трудового колективу Університету

24

Конференція трудового колективу інституту/факультету

25

Студентське самоврядування

26

Наукові товариства студентів (слухачів), аспірантів, докторантів

і молодих вчених


29

  1. РОБОЧІ ТА ДОРАДЧІ ОРГАНИ




31

РОЗДІЛ V. НАУКОВА, НАКОВО-ТЕХНІЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В УНІВЕРСИТЕТІ


32

РОЗДІЛ VІ. МІЖНАРОДНЕ СПВІРОБІТНИЦТВО ТА ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УНІВЕРСИТЕТУ


33

РОЗДІЛ VІІ. КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ


34

РОЗДІЛ VІІІ. ДЖЕРЕЛА НАДХОДЖЕННЯ І ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ МАЙНА ТА КОШТІВ УНІВЕРСИТЕТУ

  1. МАТЕРІАЛЬНО – ТЕХНІЧНА БАЗА І ПРАВОВИЙ РЕЖИМ МАЙНА, ПОРЯДОК ЇХ ВИКОРИСТАННЯ

2. ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ І ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ


38
38
41

РОЗДІЛ ІХ. ПОРЯДОК ЗВІТНОСТІ ТА КОНТРОЛЮ ЗА ЗДІЙСНЕННЯМ ФІНАНСОВО- ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ


43

РОЗДІЛ Х. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ


43

РОЗДІЛ ХІ. ПОРЯДОК РЕОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЛІКВІДАЦІЇ УНІВЕРСИТЕТУ

43

РОЗДІЛ І.

ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА
1. Даний Статут розроблено відповідно до законодавства України і є документом, який регламентує діяльність Дрогобицького державного педагогічного Університету імені Івана Франка (далі по тексту – Університет).
2. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 вересня 1998р. № 1382 на базі Дрогобицького державного педагогічного інституту імені Івана Франка утворено Дрогобицький державний педагогічний Університет імені Івана Франка.
3. Історія розвитку Університету бере свій початок з 1940 р., коли відповідно до Постанови Ради Народних Комісарів УРСР від 15.04.1940 р. № 461 був створений Дрогобицький учительський інститут. Згодом, згідно Постанови Ради Міністрів УРСР від 25.10.1951 р. № 2733, Дрогобицький учительський інститут реорганізовано в Дрогобицький державний педагогічний інститут, якому у 1954 р. присвоєно ім’я Івана Франка. У вересні 1998 року на базі педагогічного нституту створено Дрогобицький державний педагогічний Університет імені Івана Франка (Постанова Кабінету Міністрів України від 04 вересня1998 р. № 1382).
4. Місцезнаходження Університету: 82100, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Івана Франка, 24; тел. (03244) 410474, факс 38376, e-mail: [email protected],

офіційний сайт http://ddpu.drohobych.net/
5. Університет є юридичною особою публічного права, утворений у формі державної установи, що діє на засадах неприбутковості, має відокремлене майно, може від свого імені набувати майнових і особистих немайнових прав, бути позивачем і відповідачем у суді.
6. Університет веде самостійний баланс, має розрахунковий, поточний, інші рахунки в територіальному органі державної казначейської служби та/або установах банку, має:

6.1. печатку із зображенням державного герба України та власною назвою;

6.2. індивідуальну символіку - логотип, прапор, та офіційний гімн;

6.3. інші атрибути юридичної особи.
7. Діяльність Університету базується на принципах:

7.1. Автономії та самоврядування;

7.2. Розмежування прав, повноважень і відповідальності засновника, уповноваженого органу, до сфери управління якого належить Університет, органів управління Університету та його структурних підрозділів;

7.3. Поєднання колегіальних та єдиноначальних засад;

7.4. Незалежності від політичних партій, громадських і релігійних організацій.
8. Основними завданнями Університету є:

8.1. Провадження на високому рівні освітньої діяльності, яка забезпечує: здобуття особами вищої освіти відповідного ступеня за обраними ними спеціальностями, перепідготовку, стажування, спеціалізацію та підвищення кваліфікації кадрів;

8.2. Провадження наукової діяльності шляхом проведення наукових досліджень і забезпечення творчої діяльності учасників освітнього процесу, підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації і використання отриманих результатів в освітньому процесі;

8.3. Участь у забезпеченні суспільного та економічного розвитку держави через формування людського капіталу;

8.4. Формування особистості шляхом патріотичного, правового, екологічного виховання, утвердження в учасників освітнього процесу моральних цінностей, соціальної активності, громадянської позиції та відповідальності, здорового способу життя, вміння вільно мислити та самоорганізовуватися в сучасних умовах;

8.5. Забезпечення органічного поєднання в освітньому процесі освітньої, наукової та інноваційної діяльності;

8.6. Створення необхідних умов для реалізації учасниками освітнього процесу їхніх здібностей і талантів;

8.7. Збереження та примноження моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства;

8.8. Поширення знань серед населення, підвищення освітнього і культурного рівня громадян;

8.9. Налагодження міжнародних зв’язків та провадження міжнародної діяльності в галузі освіти, науки, спорту, мистецтва і культури;

8.10. Вивчення попиту на окремі спеціальності на ринку праці.
9. Структурні підрозділи Університету утворюються рішенням вченої ради Університету за поданням ректора Університету та на основі принципів діяльності передбачених цим Статутом забезпечують реалізацію головних завдань, прав та обов’язків Університету.
10. Структурними підрозділами Університету є: навчально-наукові інститути, факультети, кафедри, філії, навчально-консультативні центри, бібліотека, департаменти, відділи, центри, сектори, служби, підготовчі відділення та інші структурні підрозділи.

10.1. Навчально-науковий інститут ­­– структурний підрозділ Університету, що об’єднує відповідні кафедри, лабораторії, науково-дослідні центри та експериментальні лабораторії, які провадять освітню діяльність і проводять наукові дослідження;

10.2. Факультет – структурний підрозділ Університету, що об’єднує не менш як три кафедри та/або лабораторії, які в сукупності забезпечують підготовку не менше 200 здобувачів вищої освіти денної форми навчання;

10.3. Кафедра – базовий структурний підрозділ Університету (його філій, інститутів, факультетів), що провадить освітню, наукову та методичну діяльність за певною спеціальністю (спеціалізацією) чи міжгалузевою групою спеціальностей, до складу якого входить не менше п’яти науково-педагогічних працівників, для яких кафедра є основним місцем роботи, і не менш як три з них мають науковий ступінь або вчене (почесне) звання.

11. Окремими структурними підрозділами Університету є:

11.1. Центр перепідготовки та післядипломної освіти, який здійснює спеціалізоване вдосконалення освіти та професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників, професіоналів, фахівців шляхом поглиблення, розширення і оновлення їх професійних знань, умінь і навичок та отримання іншої спеціальності на основі здобутого раніше освітньо-кваліфікаційного рівня відповідно до ліцензії;

11.2. Філія в місті Хуст Закарпатської області, яка здійснює підготовку фахівців і утворена з метою наближення місця навчання до місця проживання студентів;

11.3. Оздоровчий табір «Смерічка», який створено з метою забезпечення проживання, відпочинку та оздоровлення осіб, які навчаються та осіб, які працюють в Університеті та інших осіб у встановленому порядку;

12. Рішення про реорганізацію та ліквідацію структурних підрозділів Університету увалюються вченою радою Університету за поданням ректора Університету;
13. Гарантії, права і обов’язки наукових, науково-педагогічних та інших працівників визначаються відповідно до законодавства та внутрішніх документів Університету, а саме: Колективного договору, правил внутрішнього розпорядку Університету, трудових договорів (контрактів), посадових інструкцій, тощо.
14. Діяльність Університету, що здійснювалась внаслідок створення навчальних (навчально-виховних) комплексів, у тому числі загальноосвітніх навчальних закладів, продовжується та здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
РОЗДІЛ ІІ.

ЦИВІЛЬНА ПРАВОЗДАТНІСТЬ УНІВЕРСИТЕТУ
1. Цивільна правоздатність Університету виникає з моменту його створення і припиняється з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про його припинення.
2. Університет здійснює освітню та інші види діяльності, перелік яких встановлюється законодавством, з моменту отримання спеціального дозволу (ліцензії).
3. Цивільна правоздатність Університету складається з його прав та обов’язків, передбачених законодавством України та цим Статутом.
4. Університет має право:

4.1. Розробляти та реалізовувати освітні, наукові програми в межах ліцензованої спеціальності;

4.2. самостійно визначати форми навчання та форми організації освітнього процесу;

4.3. Обирати типи програм підготовки бакалаврів і магістрів, що передбачені Міжнародною стандартною класифікацією освіти;

4.4. Приймати на роботу науково-педагогічних, наукових, педагогічних та інших працівників;

4.5. Формувати та затверджувати власний штатний розпис;

4.6. Приймати остаточне рішення щодо визнання, у тому числі встановлення еквівалентності, здобутих в іноземних вищих навчальних закладах ступенів бакалавра, магістра, доктора філософії, доктора наук і вчених звань доцента, професора під час зарахування на навчання та/або на посаду наукового чи науково-педагогічного працівника;

4.7. Запроваджувати рейтингове оцінювання освітніх, науково-дослідницьких та інноваційних досягнень учасників освітнього процесу;

4.8. Самостійно розробляти та запроваджувати власні програми освітньої, наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності;

4.9. Самостійно запроваджувати спеціалізації, визначати їх зміст і програми навчальних дисциплін;

4.10. Присуджувати ступені вищої освіти здобувачам вищої освіти, які відповідно до законодавства успішно пройшли процедуру атестації після завершення навчання на відповідному рівні вищої освіти;

4.11. Приймати остаточне рішення щодо присудження наукових ступенів акредитованими спеціалізованими вченими радами;

4.12. Утворювати загальноосвітні навчальні заклади за погодженням з органами місцевого самоврядування;

4.13. Утворювати, реорганізовувати та ліквідовувати свої структурні підрозділи;

4.14. Утворювати навчальні, навчально-наукові та навчально-науково-виробничі комплекси, наукові парки та входити до складу консорціуму, зберігаючи при цьому статус юридичної особи;

4.15. Провадити видавничу діяльність, зокрема видавати та реалізовувати навчальну літературу, методичні, науково-методичні, наукові, науково-технічні видання, друковані засоби масової інформації (газети, часописи, альманахи тощо), здійснювати друкування, копіювання, сканування, ламінування, запис інформації на носії; а також розвивати власну поліграфічну базу;

4.16. Провадити на підставі відповідних договорів спільну діяльність з навчальними закладами, науковими установами та іншими юридичними особами;

4.17. Провадити освітню діяльність спільно з іноземними навчальними закладами за узгодженими програмами;

4.18. Розміщувати свої навчальні, науково-дослідні та навчально-науково-виробничі підрозділи на підприємствах, в установах та організаціях;

4.19. Брати участь у роботі міжнародних організацій;

4.20. Запроваджувати власну символіку та атрибутику;

4.21. Встановлювати власні форми морального та матеріального заохочення учасників освітнього процесу;

4.22. Звертатися з ініціативою до органів, що здійснюють управління у сфері вищої освіти, про внесення змін та розроблення нових актів законодавства у сфері вищої освіти, а також брати участь у роботі над проектами;

4.23. Провадити фінансово-господарську та іншу діяльність відповідно до законодавства та даного Статуту;

4.24. Розпоряджатися власними надходженнями, зокрема від надання платних послуг передбачених законодавством;

4.25. Відкривати поточні та депозитні рахунки в установах державних банків;

4.26. Надавати послуги, пов’язані з підготовкою до захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата (доктора філософії) або доктора наук у встановленому порядку;

4.27. Проводити понад обсяги, встановлені навчальними планами, з видачею або без видачі відповідних документів про освіту, платні курси, гуртки та факультативи для осіб різного віку за науковим, технічним, художнім, туристичним, екологічним, спортивним, оздоровчим та гуманітарним напрямами;

4.28. Організовувати та проводити концертно-видовищні заходи;

4.29. Виготовляти, реалізовувати та ремонтувати меблі, побутові столярні вироби, садово-городній інвентар;

4.30. Надавати спеціально облаштовані приміщення, що перебувають на балансі Університету для тимчасового проживання; надавати під час канікул вільні спеціально облаштовані приміщення гуртожитків для тимчасового проживання; надавати спеціально облаштовані приміщення гуртожитків Університету для проживання: осіб, які навчаються або працюють у виші, абітурієнтів відповідного навчального плану під час вступних іспитів, осіб, які направлені у відрядження до Університету;

4.31. Надавати платні послуги зі здійснення доступу до мережі Інтернет, локальних і корпоративних комп’ютерних мереж, автоматизованих баз даних та пошукових систем, надавати в користування електронну пошту;

4.32. Надавати додаткові освітні та інші послуги (у тому числі платні) відповідно до законодавства;

4.33. Здійснювати інші права, що не суперечать законодавству.
5. Університет зобов’язаний:

5.1. Вживати заходів, у тому числі шляхом запровадження відповідних новітніх технологій, щодо запобігання та виявлення академічного плагіату в наукових роботах наукових, науково-педагогічних, педагогічних, інших працівників і здобувачів вищої освіти та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності;

5.2. Мати внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти;

5.3. Створювати необхідні умови для здобуття вищої освіти особами з особливими освітніми потребами;

5.4. Оприлюднювати на офіційному веб-сайті, на інформаційних стендах та в будь-який інший спосіб інформацію про реалізацію своїх прав і виконання зобов’язань;

5.5. не рідше ніж один раз на п’ять років забезпечувати підвищення кваліфікації та стажування педагогічних та науково-педагогічних працівників зі збереженням середньої заробітної плати;

5.6. Для проведення навчально-виробничої практики осіб, які навчаються в Університеті, а також для власної господарської діяльності, створювати власні або використовувати за договорами інші матеріально-технічні бази;

5.7. Створювати працівникам Університету: належні умови праці, підвищення кваліфікації, побуту, відпочинку та медичне обслуговування;

5.8. Залучати до навчально-виховного процесу провідних вчених;

5.9. Забезпечувати культурний і духовний розвиток особистості, виховання осіб, які навчаються в Університеті, в дусі патріотизму і поваги до Конституції України;

5.10. Здійснювати бухгалтерський, оперативний облік та ведення статистичної звітності згідно з законодавством.
  1   2   3   4   5   6

Схожі:

РЕДАКЦІЙНИЙ СТАТУТ ТЕЛЕОРГАНІЗАЦІЇ
Цей Редакційний статут (далі Статут) містить вимоги до створення та поширення інформації
СТАТУТ

СТАТУТ

СТАТУТ Учнівського самоврядування Черкаської загальноосвітньої школи...
Ити демократію в суспільстві, усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попереднім, нинішнім та майбутнім поколінням...
СТАТУТ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА

СТАТУТ КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА

СТАТУТ
Повноваження Міністерства як центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки
СТАТУТ
Федерація діє на засадах законності, добровільності та рівноправності її членів, самоврядування та гласності
СТАТУТ
Засновник здійснює фінансування НВК, його матеріально-технічне забезпечення, встановлює статус
СТАТУТ
Установчими зборами засновників Громадської організації «Асоціація незалежних фінансових консультантів «Фінконсул»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка