Виховний захід на тему: „Життя без насильства” Учасники


Скачати 43.71 Kb.
Назва Виховний захід на тему: „Життя без насильства” Учасники
Дата 08.02.2014
Розмір 43.71 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Виховний захід на тему: „Життя без насильства”

Учасники: діти 8-А класу, кількість – 10 осіб

Форма роботи: групова, бесіда з елементами тренінгу з використанням інноваційних технологій.

Дата проведення: 19 листопада 2013 рік

Мета бесіди: ознайомити дітей з актуальністю проблеми насильства у шкільному середовищі, навчити їх розрізняти види насильства та розробити відповідну стратегію поведінки у ситуаціях ризику, аргументувати свої дії з попередження насильства на основі власної відповідальності, виокреслити механізм захисту прав дітей.

Час проведення:

Обладнання:

Хід бесіди з елементами тренінгу

Вступне слово вихователя. Сьогодні, діти, ми з вами відправимося в подорож по безкрайніх просторах світового океану прав і обов’язків, навчимося долати насильство в учнівському середовищі, шанувати закони України. Збагатимо свої знання з правової свідомості, будемо вчитися захищати себе від жорстокого, агресивного ставлення інших, поважати один одного, допомагати долати труднощі.

1. Вправа „Розшифруйте назву”

Мета – активізувати розумову діяльність учнів, налаштувати на роботу.

Завдання – дітям пропонується переглянути слайд №1 та визначити, яку назву має виховний захід.

Обладнання: слайди із презентації із зашифрованим висловом „Життя без насильства”, стікери, ручки.

2. Мозковий штурм „Що таке насильство, його прояви”

Мета – розширити знання учнів щодо поняття „насильство”, сфокусувати увагу дітей на актуальній проблемі людства.

Завдання – учням пропонується написати, що таке насильство, його прояви на основі власних знань, особистого бачення цієї проблеми. Діти зачитують власні визначення та вивішують їх на „дереві” (додаток 1).

Вихователь пропонує власний варіанти визначення насильства.

Насильство – це застосування агресивних, жорстоких дій однієї людини по відношенню до іншої, що порушують права і свободу особистості та завдають шкоди фізичному, психічному, моральному здоров’ю, а також розвитку. Насильство є демонстрацією сили і бажанням здобути цілковитий контроль та владу над іншою стороною..

Слова, які характеризують насильство – жорстокість, агресія, погроза, ґвалт, силування, примус.

3. Вправа „Міф чи реальність”

Мета – розширити систему знань учнів щодо проявів насильства в учнівському середовищі.

Завдання – дітям пропонується прослухати факти про насильство та виявити, що являється правдою, а що ні. Для цього їм надаються дві картки з позначками „так”, „ні”.

Перелік запитань:

  1. Насильство має і позитивні сторони (НІ);

  2. Використання нецензурних слів дитиною по відношенню до іншої не є

проявом насильства (НІ).

  1. Насильство – це коли видно сліди на тілі жертви (НІ).

  2. Б’ють заслужено (НІ).

  3. У школі найбільш розповсюджене психологічне насилля, використання нецензурних слів однієї дитини по відношенню до іншої (ТАК).

  4. Дитина, яка потерпає від насильства повинна мовчати про це (НІ).

  5. Хлопці схильні до проявів насильства більше, ніж дівчата (ТАК).

  6. Насильство не карається законом України (НІ).

  7. Насильство – це ознака мужності дитини у школі (НІ).

  8. З 11 років дитина несе адміністративну відповідальність перед

законом (ТАК).

  1. Розповідати, про те, що над Вам були здійснені насильницькі дії – це

ознака слабкості дитини (НІ).

  1. Кримінальна відповідальність неповнолітніх настає з 16 років (ТАК).

  2. Особи, які чинять насильство – психічно хворі (НІ).

  3. Насильство – це не злочин, а нормальне явище у школі (НІ).

  4. Міліція не повинна втручатися у вирішення проблеми насильства (НІ).

4. Вправа „Види насильства”

Мета - навчити учнів розрізняти види насильства, давати їх характеристику, виховати людську гідність.

Завдання – дітям демонструються різни види картинок, що стосуються насильства, необхідно детально їх вивчити та виявити, який саме вид насильства зображений та підняти відповідну картку з написом.

Обладнання: слайди із презентації №2 - № 14 набори карток по видам насильства – фізичний, сексуальний, психологічний, економічний.

Види насильства та їх характеристика:

1. Приниження особи, брудні лайки, образи - психологічне насильство;

2. Побиття - фізичне насильство;

3. Примус до сексуальних дій - сексуальне насильство;

4. Тілесні ушкодження - фізичне насильство;

5. Повне вилучення або обмеження коштів - сексуальне насильство;

6. Вигнання дитину з дому – економічне насильство;

7. Спроби задушення - фізичне насильство;

8. Проституція - сексуальне насильство;

9. Втягнення дітей до вживання алкоголю та наркотиків - фізичне насильство;

10. Обмеження свободи дій - психологічне насильство;

11. Використання зброї - фізичне насильство;

12. Жебракування - економічне насильство;

• ПАМЯТАЙТЕ!

• Ти маєш право відмовитися робити те, до чого тебе примушують силою або образливими, злими словами.

• Ми подібні, але всі різні.

• Твоя власність належить тільки тобі.

• Ти маєш право на допомогу.

• Кожна людина має право жити вільно, у безпеці, відчуваючи тепло і любов!

14. Підведення підсумків. Рефлексія.

13.Підсумкова бесіда.

- Як зробити наше життя кращим, добрішим? Протягом тисячоліть люди шукали відповіді на ці питання. І ось яке «золоте правило» винайшли. Зачитуються вислови.

Завершується заняття оптимістичною дитячою піснею, та читанням вірша:

Мій улюблений світ –

Без насильства.

Без жорстокості, болю, зла.

Тут народом складена пісня

Містить тільки хороші слова.

Мій улюблений світ –

Без насильства,

Де немає страждання й війни,

Де розквітла калина барвиста

І пісень не почуєш сумних.

Мій улюблений світ – це не казка

А реально щасливе життя.

Бо звільнивши наш світ без насильства

Можна сміло іти в майбуття.

Схожі:

Уроки сталого розвитку Позакласний виховний захід на тему «Вода джерело життя»
Позакласний виховний захід на тему «Вода – джерело життя». 6 клас Преображенської ЗОШ І –ІІІ ступенів
Над якою я працюю,— «Мотивація до здорового способу життя в школярів»....
Цей захід актуальний, тому що одним із завдань сучасної освіти є формування особистості, адаптованої до життя в суспільстві; виховання...
Виховний захід на тему
Україну; формувати в дітей почуття обов’язку перед батьками, своїм народом, своєю Батьківщиною
Виховний захід на тему: «Ставимо п’єсу!»
На сцені збирається гурт хлопців та дівчат, з-за сцени чутно голоси та крики. На возі виїжджає Солопій Черевик з дружиною
Комбінаторика нашого життя
Виховний захід з математики за темою «Комбінаторика». Спрямований на пропаганду ролі вчителя
Виховний захід на тему
Україна – країна смутку і краси, радості й печалі, розкішний вінок із рути й барвінку, над якими світять яскраві зорі, це історія...
Виховний захід на тему: «Подорож океаном комп’ютерних знань»
Етап планування виховного заходу. На даному етапі йде підбір питань, завдань для заходу, місця і часу проведення
Виховний захід «Ми за здоровий спосіб життя»
Мета: закріпити знання учнів про те, що найбільше багатство людини – це здоров’я; викликати бажання виховувати здорові звички – займатися...
Хімія і наше життя
Разом з тим проводиться пропаганда здорового способу життя, що є найактуальнішою темою для сучасної молоді. Цей виховний захід проводиться...
Шкільний виховний захід до річниці Чорнобильської трагедії. Маловічко Віктор Олексійович
Мета: осмислити та усвідомити масштаби трагічних подій, розбудити почуття відповідальності перед наступним поколінням, виховувати...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка