Підготувала


НазваПідготувала
Дата26.11.2013
Розмір59.1 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи
Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради

Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 19»




Підготувала:

Часовікова В.І.,

вчитель правознавства

КЗ «НСЗШ № 19»


м.Нікополь

2013 р.
Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради
Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 19»

«МАЄШ ПРАВО – КОРИСТУЙСЯ НИМ»
Навчально-дослідницький проект у 10 класі

Тип проекту – міжпредметний, груповий,

довготривалий

Підготувала:

Часовікова В.І.,

вчитель правознавства

КЗ «НСЗШ № 19»
м.Нікополь

2013 р.



(право вільно обирати і бути обраним)

Навчально-дослідницький проект у 10 класі
Тип проекту – міжпредметний, груповий,

довготривалий
Актуальність і доцільність цього проекту полягає у важливості громадянської освіти школярів, яка є важливою складовою випереджаючої освіти, оскільки саме в її межах формуються основні уявлення про соціальне партнерство, демократичні цінності, громадянські права і обов’язки. Однією з основних рис громадянського суспільства є розвинена громадянська політична культура та свідомість.

«Щось пізнаючи, я знаю, для чого це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосувати» - такою є філософія сучасного розуміння методу проектів.
Мета проекту:


  • виховання свідомої, вільної та відповідальної особистості, здатної жити і творити в сучасному демократичному суспільстві;

  • здобуття учнями досвіду громадянських вчинків і переживань, основних громадянських умінь;

  • формування толерантних відносин.


Завдання проекту:


  • залучення учнів до творчої, науково-дослідницької діяльності й розвиток їхніх творчих здібностей;

  • формування в підлітків уміння працювати в команді;

  • вчити критично сприймати інформацію, самостійно її аналізувати;

  • розвивати комунікативні вміння.





Етапи і зміст роботи над проектом:
І етап – підготовчий:

  • визначення теми, мети, завдання проекту;

  • аналіз проблем, які виникнуть у ході реалізації проекту;

  • обговорення методів дослідження.


ІІ етап – організаційний:

  • збір інформації;

  • аналіз вхідної інформації;

  • побудова алгоритму діяльності;

  • покрокове планування роботи.


Крок 1. Відвідати у жовтні разом з батьками відвідати виборчу дільницю, проаналізувати порядок її роботи.

Крок 2. Разом з батьками відвідати виборчу дільницю у день виборів – 28 жовтня 2013 року, проаналізувати хід голосування, активність виборців.

Крок 3. Дослідити роль та організацію агітаційної роботи перед виборами різними політичними партіями.

Крок 4. Провести анкетування родичів, сусідів.
ІІІ етап – практичний


  • реалізація запланованих кроків;

  • обробка зібраних матеріалів;

  • оформлення кінцевих матеріалів;

  • розробити проекти:

  • реклами, що закликає громадян України брати участь у виборах;

  • реклами, як запобігти можливим махінаціям під час виборів;

  • пам’ятки спостерігача із запобігання порушенням виборчого законодавства;

  • анкет.


ІV етап - підсумковий

  • підготовка та проведення презентації;

  • захист проекту;

  • аналіз результатів;

  • коригування;

  • оцінювання якості проекту.



І. Підготовчий етап
У проекті взяли участь учні 10 класу. Для всіх учасників проекту були проведені консультації, практичні заняття (складання анкет), тренінги «Як проводити опитування».






ІІ. Організаційний етап
Кожен з учасників проекту виконував свою роботу, працювали як індивідуально так і у групах.


ІІІ. Практичний етап
Учні опитали батьків, родичів, сусідів за складеними анкетами:

Анкета № 1:

Я не голосував на виборах тому, що:

    • «Я вважаю, що мій голос не вплине на результат виборів»

    • «Ніхто з кандидатів не викликав у мене симпатій»

    • «Я не довіряю жодній політичній партії»

    • «Мене це не хвилює»

    • Інші причини (вказати які) _____________________________________

____________________________________________________________

Анкета № 2:

Я голосував на виборах тому, що:

    • «Це мій громадянський обов’язок»

    • «Я не хочу, щоб моїм голосом хтось скористався»

    • «Я віддав свій голос за …»

    • «Я не хотів, щоб переміг …»

    • Інші причини (вказати які) _____________________________________

____________________________________________________________
Узагальнили матеріали, зібрали афоризми з теми проекту:



Погану владу обирають хороші громадяни, які не голосують.
Дж. Нейтан



Громадянином у загальному сенсі є той, хто причетний і до владарювання, і до підкорення.
Аристотель



Заповнили таблиці:


  • Громадян повинен брати участь у виборах тому, що …

_______________________________________________

_______________________________________________




  • Громадянин може не брати участі у виборах тому, що …

_________________________________________________

_________________________________________________





ІV етап - підсумковий
Презентація проекту підтвердила очікувані результати. Пройшла вона жваво, цікаво у формі круглого столу. Учні поділилися своїми враженнями про хід передвиборчої агітації, особливості її проведення як різними політичними партіями, так і кандидатами в депутати. Анкетування, на жаль, підтвердило невисокий рівень активності молодих громадян нашої країни у день виборів. Запропоновані реклами, пам’ятки викликали неабиякий інтерес у школярів. Вирішили: з результатами проекту ознайомити учнів 11 класу та батьків нашої школи.

Схожі:

Уроках української мови Методичні рекомендації підготувала
...
Підготувала вчитель початкових класів І категорії

Ребуси 5-7 класи Підготувала Василенко Валентина Миколаївна

Урок німецької мови у 8 класі на тему: Підготувала

Підготувала урок
Біологія: підруч для 8 кл загальноосвітн навч закл. / С. В. Межжерін, Я. О. Межжеріна. К.: Освіта, 2008. 256с
Підготувала і провела вчитель музичного мистецтва Гадяцької спеціалізованої...

«Невмируща поезія Лесі Українки»
Підготувала учитель української мови та літератури Монастирищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Матеріали статті до міської газети «Козацька вежа» (підготувала практичний...

ПРОГРАМА (для гурткової роботи) Підготувала
Моделюючі вправи, що пропонуються авторами дають можливість наблизити теорію до життя
Урок з основ здоров’я. 1 клас
Підготувала вчитель Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Зуєва Наталя Олександрівна
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка