ДО НАРАДИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ЦЕНТРАЛЬНОГО РАЙОННОГО ВІДДІЛУ


Скачати 104.97 Kb.
НазваДО НАРАДИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ЦЕНТРАЛЬНОГО РАЙОННОГО ВІДДІЛУ
Дата20.03.2013
Розмір104.97 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи
ДОПОВІДЬ

ДО НАРАДИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ЦЕНТРАЛЬНОГО РАЙОННОГО ВІДДІЛУ

ЗА ПІДСУМКАМИ РОБОТИ ЗА 2007

Товариш полковник, товариші офіцери !

На сьогоднішній нашій нараді ми підводимо підсумки роботи за 2007 рік. Необхідно відзначити, що рік був не простим, як у політичних, так і в соціальних аспектах життєдіяльності нашої держави, що у свою чергу не могло не вплинути на діяльність нашої служби. Це блокування роботи парламенту, а відповідно не прийняття ряду законодавчих документів регламентуючих, у тому числі роботу нашої служби. Випробуванням для нашої служби стали резонансні надзвичайні ситуації і події, що виникли впродовж 2007 року. У ліквідації деяких з них наш підрозділ брав безпосередню участь (надзвичайна ситуація в Новій Одесі, пожежі лісових масивів у тому же Новоодеському районі, Криму). Організація техногенного й протипожежного захисту місць проведення виборчої компанії й багато чого іншого. Я вважаю, що в цілому підрозділ з тими завданнями, які ставилися перед ним упорався, але це повторюся в цілому (тобиш взагалі). Але як Ви знаєте, є надводна й підводна частина айсберга. Отож якщо над водою перебуває невелика частина того, що зроблено з 100% позитивним результатом, то підводна частина де наші прорахунки, недоробки, кинуті на половині шляху недороблені справи, яких досить багато, тягнуть підрозділ вниз.

Товариш полковник ситуація яка склалася в підрозділі, по всіх аспектах його діяльності ретельним образом проаналізована, з нашої сторони розроблений комплекс заходів і я думаю, що після сьогоднішньої наради ми його остаточно сформуємо й приступимо до реалізації.

Отже за 2007 рік у Центральному районі зареєстровано 49 - надзвичайних подій, надзвичайних ситуацій - не зареєстровано. Кількість загиблих у результаті НП становить - 22 чоловіка: з них 11 чол. - загинуло на водній акваторії й 7 чоловік при ДТП. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року число загиблих збільшилося на 5%.

У районі виникло 186 пожеж (2006р. - 179, ріст на 7 випадків або на 3,8 %), збиток від яких склав 640 550 тис. грн. (2006 р. - 1090450тис.грн. збиток від пожеж зменшився на 44%). На пожежах загинуло 10 чоловік з них 2 дітей (2006р. - 5, ріст на 100%), Необхідно сказати, що доросле населення відносилося 100% не до благополучного та причиною їхньої загибелі послужило паління в постелі в нетверезому стані.

Вогнем знищено й ушкоджено 69 будинків і споруджень, 27 одиниць автотранспорту, врятовано 18 чоловік, матеріальних цінностей на суму більше 2 млн. грн.

На жаль доводиться констатувати той факт, що зросла майже у два рази кількість пожеж на профілактуємих торгівельно - промислових об'єктах, а саме в 2007 році таких пожеж було 14, в 2006 - 8. Хоча необхідно сказати, що з 9 пожеж на об'єктах торгівлі 3 відбулося усередині електричного устаткування (холодильники, телевізор і т. ін.) і 1 підпал. Що ж стосується пожеж на промислових об'єктах то з п'яти пожеж 3 відбулося на відкритій території (загоряння сухої трави підприємств які стоять або працюють на 10 % своїх потужностей ДП Суднобудівний завод ім. 61 Комунара, «Дормашина», завод «Металіст» і дві пожежі, що відбулися в різний час, на території маслоробного цеху заводу «Нектар», при знищенні - вирізанні встаткування, що залишилося від заводу, на металобрухт. Разом з тим ми розуміємо, що той факт, що підприємства не працюють, гроші не виділяються на зарплату робітникам і на виконання протипожежних заходів відповідно, ніяким чином не знімають відповідальності з Інженерне - інспекторського складу курируючого той або інший об'єкт. Тому всі такого роду неблагополучнІ підприємства поставлені нами на облік і заплановане проведення перевірок даних об'єктів в 1 - ому кварталі 2008 року. Також останнім часом викликають стурбованість пожежі, які виникають на об'єктах з масовим перебуванням людей (у нашім районі це пожежа в магазині «Сільпо»), у зв'язку із цим графік перевірок на січень - лютий 2008 року інспекторським складом складений у такий спосіб щоб у першу чергу 100% охопити перевірками такого роду об'єкти.

Дійовим заходом впливу на керівників підприємств, що халатно ставляться до організації й реалізації комплексу заходів, спрямованих на забезпечення протипожежного захисту своїх об'єктів, є міри адміністративного й попереджувального характеру. На жаль, необхідно констатувати той факт, що кількість заходів попереджувального характеру в порівнянні з 2006 роком зменшилася, і слово, на жаль, мною сказано не в ракурсі здійснення необгрунтованого тиску на підприємців, а у відповідності, адекватності до кількості пожеж на об'єктах, що зростає, кількості скарг населення. Роман Михайлович хочу звернутися до Вас, нашій службі державного пожежного нагляду дані такі права як не багатьом іншим службам, а ми не використовуємо напевно й 10 - й частини даних нам прав. Тому прошу Вас у корені переглянути питання свого відношення й відношення інспекторського складу до застосування заходів і не в якій мірі не кількісному, а таких які б впливали на якість, тобто впливали на поліпшення протипожежного стану об'єкта.

Товариш полковник використовуючи нагоду хотіли б звернутися до Вас із проханням про перегляд кількісного складу інспекторів державного пожежного нагляду. Протягом ряду років у Центральному районі аж до квітня 2007 року інспекторів ДПН було 4 чоловіка, із квітня відповідно до штатної розстановки чисельність зменшили до трьох. Це в свою чергу негативно вплинуло на діяльність профілактичного блоку підрозділу. Ви знаєте, що Центральний район міста Миколаєва досить специфічний - це далекість розташування ділянок, як від самого підрозділу, так і між собою, концентрація, насиченість, велика кількість об'єктів. Як у ніякому іншому районі міста в Центральному проходить більшість масових заходів міського, обласного масштабів на які задІється для чергувань інженерно-інспекторський склад. Ну й у цілому як показала практика ті завдання, які ставляться на сьогоднішній день перед державним пожежним наглядом, можливо, виконати тільки при наявності необхідного кількісного складу, тобто наявності кількості людей адекватного кількості поставлених завдань. Тому ми просимо Вас розглянути все ж таки питання по комплектації підрозділу одиницею інспектора державного пожежного нагляду.

Протягом минулого року, відповідно до плану інспекторських і інших перевірок з питань цивільного захисту, техногенної безпеки й цивільної оборони на 2007 рік, проведено 19 комплексних перевірок. У відділі на обліку перебуває 19 об'єктів, з яких 4 об'єкти підвищеної небезпеки й 16 потенційно - небезпечних об'єктів. Для 19 (100%) з вищевказаних об'єктів розроблені паспорти безпеки й спрямовані на реєстрацію в Державний департамент страхового фонду документації.

На 9 (58%) розроблені декларації безпеки з позитивним результатом, які за результатами ідентифікації визначені об'єктами підвищеної небезпеки. Обов'язкове страхування цивільної відповідальності власників, суб'єктів господарювання проведено на 15 гютенційно-небезпечних об'єктах і об'єктах підвищеної небезпеки, що становить 94% від загальної кількості об'єктів. Для 15 ПНО та ОПН складені Плани локалізації, ліквідації аварійних ситуацій, що становить 70% від загальної чисельності. На 19 об'єктах створені матеріальні резерви. До адміністративної відповідальності по ст. 188 ч.іб притягнуто 8 керівників потенційно-небезпечних об'єктів і винесена 1 постанова про застосування запобіжних заходів.

Також в 2007 році на комісії КТЕБ та НС протокол №16 від 25.10.07р. був затверджений перелік об'єктів, які підлягають обов'язковому обслуговуванню Державними аварійно-рятувальними службами. До кінця року була проведена робота по укладанню даних договорів з такими підприємствами як, ПО Тернівський переробний комбінат і КП МАМ (аеропорт). Товариш полковник ті показники, які ми маємо з питань організації цивільного захисту й техногенної безпеки об'єктів району в основному становлять 100% і 90%. Тому одним із пріоритетних напрямків нашої роботи в 2008 році є вихід на 100 % результат за всіма показниками.

Що стосується питань організації роботи підрозділу в питаннях цивільного захисту то сьогодні, згідно нашого плану проведення наради конкретно по цьому питанню буде доповідати ст. лейтенант Чистяков А.В. Я буквально скажу два слова, практично 2007 рік підрозділ працював без старшого інспектора по реагуванню. І лише 21 листопада до нас на цю посаду з Южноукраїнська був переведений співробітник. Звичайно через відсутність співробітника ряд питань впродовж року були упущені - це й проведення тих же навчань на потенційно небезпечних об'єктах, є недоліки і у роботі по забезпеченню безпеки людей на воді, питаннях стану захисних споруджень району, забезпечення радіаційного й хімічного захисту. Але разом з тим із приходом Чистякова А.В. в підрозділ, буквально за короткий час ці питання багато в чому підтягнуті. Я думаю у своїй доповіді він зупиниться більш докладно й освітить проблемні питання й шляхи їх вирішення в 2008 році.

З урахуванням вимог Департаменту по обов'язковому страхуванню життя членів ДПД і об'єктів підвищеної небезпеки, відділом вІдкорегований облік ДПД і перелік об'єктів підвищеної небезпеки. У цілому відзначається позитивна тенденція в організації, даної роботи. Усього інженерно-інспекторським складом Центрального району організовано страхування 120 об'єктів, загальна сума страхових платежів становила 66364 грн.

Аналізуючи ситуацію за останні п'ять років по виводу сигналу від приймально-контрольного приладу пожежної сигналізації на пульт централізованого спостереження в 2007 році досягнуті значні результати. На пульт Централізованого пожежного спостереження в 2007 році підключено 55 об'єктів, з них сигнал проходе по радіоканалу - 18, "автодозвон" телефоні мережі - 36. Усього підключено в районі 151 об'єкт. Згідно даних наданих «Пожзабезпечення» усього один об'єкт за минулий рік розірвав договір у зв'язку із припиненням діяльності.

Протягом року була організована й проведена певна організаційна робота по виявленню будівельних матеріалів і конструкцій з невизначеними показниками по пожежній безпеці з податьшим їх спрямовуванням на випробування в ІПЛ ГУ МНС. З початку року на випробування до ІПЛ спрямовано 14 матеріалів, що в порівнянні з 2006 роком більше на 3 матеріали. Ця робота в підрозділі проводиться на недостатньому рівні, тому що якщо взяти загальну кількість новобудов у районі, а їх 124 і 14 спрямованих матеріалів на випробування, я думаю, що тут і говорити навіть немає про що. Анатолій Орестович в 2008 році кожна перевірена новобудова повинна звернутися в нашу лабораторію із проханням випробувати оздоблювальний матеріал.

Що ж стосується питання заробляння позабюджетних коштів в 2007 році, то з початку року підрозділом зроблено 293 платні послуги на суму 68613,44 грн. Кількість зароблених коштів від доведеного бізнес - плану склало 27,45%.

Наприкінці 2007 року укладено 10 довгострокових договорів по наданню платних послуг в 2008 році на суму 57218,21грн. Також планується в першому кварталі 2008 року укласти довгострокові договори з підприємствами на суму 16994,40грн. Разом з тим товариш полковник хотілося б сказати, що аналізуючи ситуацію в 2007 році по зароблянню грошей ми бачимо перспективу на 2008 рік до 100000 грн. У першу чергу це пов'язане з тим, що укладання договорів між підприємствами й нашою службою є не обов'язковим, добровільним. На території району кількість великих підприємств, де ми могли б запропонувати свої послуги понад 500 - 1000 грн. обмежене. І навіть ті 10 договорів які укладені вимагають витрат часу 3-4 дні щомісяця в одного інспектора, тільки на оформлення, рознесення бухгалтерських документів і документального підтвердження виконаних робот. У зв'язку з вище викладеним та з урахуванням специфіки району просимо Вас переглянути доведені нормативи по підрозділу в питаннях заробляння коштів.

У зв'язку з тим, що з питань стану служби, пожежогасіння, підготовки особового складу й утримання техніки підрозділу, більш докладно після мене буде доповідати начальник частини, я буквально хочу двома словами зупинитися на проблемних питаннях:

- протипожежне водопостачання. В 2007 році це питання практично пущене на самоплив. Дуже добре, що водоканал виконує й навіть перевиконує план по заміні й ремонту пожежних гідрантів, честь їм і хвала. Роман Михайлович, а що нами зроблено по об'єктовому протипожежному водопостачанню - ні-чо-го. І це при наявності можливостей інженерно-інспекторського складу. І зайняте нами 3-тє

почесне місце в огляді-конкурсі з 4 - х можливих уже говорить багато про що. Товариш полковник, інженерно-інспекторський склад, ст. лейтенант Ангелов Юрій Петрович вже настроєні на кардинальну зміну ситуації в 2008 році, знають, що це пріоритетний напрямок роботи підрозділу, а особисто для начальника райвідділу принциповий. Тому я думаю, що в 2008 році ситуацію ми виправимо.

Залишає бажати кращого й професійна підготовка особового складу. Підведення підсумків 2006-2007 навчального року показало, що не всі співробітники частини мають достатній професійний рівень. При проведенні заліків особовий склад другої й третьої варт СДПЧ-1 зуміли виконати нормативи по СФП на навчальній башті лише на оцінку "ЗАДОВІЛЬНО", а при проведенні опитування (це теоретичні питання, слабкі знання показали співробітники другого й четвертого караулів). Це вказує на низьку вимогливість і контроль із боку керівництва частини й начальників караулів. В 2008 році необхідно докласти максимум зусиль по поліпшенню ситуації. У караулах товариші нач. кари у Вас не так багато народу тому індивідуально підійдіть до кожного співробітника, звертайте увагу на те хто й у чому відстає й в зв'язку із цим пропорційно навантажуйте на протязі чергової доби.

У минулому році, також проведена значна робота з поліпшення умов побуту особового складу частини, замінено ЗО % вікон частини на металлопластикові, проведені ремонтні роботи в душовій, сан. вузлі, роздягальні особового складу. Плануємо до кінця 1 - го кварталу закінчити ремонти на посту ГДЗС, спортзалі, приміщенні сушіння бойового одягу особового складу.

Товариш полковник хотів би ще звернутися до Вас, крім тих питань які піднімалися вище по доповіді, таких як перегляд лімітів по зароблянню коштів з урахуванням специфіки району, повернення посади інспектора державного пожежного нагляду, ще й у питаннях з якими впоратися ми самі не в змозі це надання допомоги в списанні ПРУ підрозділу, що перебуває на території, прийнятті інженерних, капітальних рішень по запобіганню осадки будівлі через постійне знаходження ґрунтової води в підвалі. Також з'явилась така проблема, що коли забивається каналізація в колодязях, які відходять від житлових будинків, фекальні стоки скрізь шви фундаментних плит попадають до підвалу підрозділу.

На цьому дозвольте мені закінчити свою доповідь. І я щиро сподіваюся, що цього року ми врахуємо всі допущені помилки й організуємо нашу роботу на більш високому професійному рівні.

Основними напрямками діяльності ЦРВ на 2008 рік е:

- якісне поліпшення організації професійної підготовки особового складу підрозділу й підтримка в постійній бойовій готовності пожежної техніки до дій по призначенню; організація й проведення роботи спрямованої на профілактику й

попередження корупційних І протиправних дій серед особового складу.

- Проведення індивідуально-виховної, і психопрофілактичної роботи з метою попередження випадків порушення дисципліни й законності;

- нарощування матеріально-технічної бази підрозділі^ і поліпшення умов побуту особового складу;

- робота органів ДПН, техногенної інспекції, а також взаємодія з органами виконавчої влади, ЗМІ, службами району спрямована на попередження виникнення НС, пожеж і загибелі людей;

- організація роботи спрямованої на посилення протипожежної й техногенної безпеки району, забезпечення цивільного захисту населення, нарощування обсягів матеріальних резервів й приведення потенційно-небезпечних і об'єктів підвищеної небезпеки у відповідність із пропонованими вимогами;

- організація роботи інспекції ДПН по наданню платних послуг юридичним і фізичним особам. Забезпечення 100% виконання реального бізнес – плану Центрального райвідділу;.

- здійснення якісного нагляду за об'єктами, шо будуються та на яких проводиться реконструкція. Взаємодія із ДПТ. Підключення об'єктів на пульт централізованого спостереження, монтаж, якісний ремонт І технічне обслуговування систем протипожежної автоматики;

- організація й проведення роботи із приведення в робочий стан систем автоматичного протипожежного захисту будинків підвищеної поверховості;

- виконання заходів щодо ремонту не справних джерел протипожежного водопостачання, домогтися в 2008 році по об'єктовому водопостачанню вийти на 100 % результат;

- організація взаємодії зі службами району, органами влади при проведенні заходів щодо пропуску паводка 2008р.;

- відпрацьовування операції «Водойма», «Житло», «Рятівник на зустріч людям», і. ін.

Начальник ЦРВ ГУ МНС України

у Миколаївській області

майор вн. сл. І.М. Мясоєдов

Схожі:

План-конспект для проведення занять по тактичній підготовці з особовим складом ПДПЧ-36
Навчальна мета: Вдосконалити знання особового складу караулу з тактичної підготовки. Навчання особового складу прийомів і способів...
ДОПОВІДЬ НА ПІДСУМКОВУ НАРАДУ З НАЧАЛЬНИЦЬКИМ СКЛАДОМ ЦЕНТРАЛЬНОГО...
Про основні проблемні питання в організаційно-управлінській діяльності підрозділу, приоритетні завдання підрозділу на 2008 рік
НОВОУШИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Новоушицького районного відділу ГУ МНС України, Новоушицького районного відділу внутрішніх справ, приписів Новоушицької районної...
ІНСТРУКЦІЯ
Жовтневого районного відділу ГУ МНС України в Миколаївській області та Жовтневого районного відділу УМВС України в Миколаївській...
Конкурсу на звання „Кращий
Територіального управління МНС України у Миколаївській області (далі – ТУ МНС) та на виконання вимог наказу МНС України від 01 вересня...
ПОЛОЖЕННЯ ПРО БІБЛІОТЕКУ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ РАЙОННОГО (МІСЬКОГО) ВІДДІЛУ ОСВІТИ
Положення визначає рівень базових вимог до бібліотеки (бібліотечно-інформаційного центру) методичного кабінету районного (міського)...
РІШЕННЯ
«Про структуру апарату Синельниківської міської ради та її виконавчих органів на 2012 рік», зазнала деяких змін: виведено зі складу...
РОЗПОРЯДОК ДНЯ
Шикування особового складу караулу, що заступає та начальницького складу підрозділу, який закріплений за зміною. Інструктаж перед...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
«Про структуру апарату Синельниківської міської ради та її виконавчих органів на 2012 рік», зазнала деяких змін: виведено зі складу...
План-конспект для проведення занять водійського складу 3-го караулу...
Навчальна мета: ознайомлення особового складу з дихальними пристроями на стиснутому повітрі
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка