ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття по функціональній підготовці з співробітниками чергових караулів ПДПЧ-16


Скачати 263.8 Kb.
Назва ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття по функціональній підготовці з співробітниками чергових караулів ПДПЧ-16
Сторінка 1/3
Дата 30.04.2013
Розмір 263.8 Kb.
Тип План-конспект
bibl.com.ua > Право > План-конспект
  1   2   3
ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник начальника ГУ МНС України

в Миколаївській області

по роботі з персоналом

Є.А. Присяженко
“_____” _____________ 2006р.
ПЛАН-КОНСПЕКТ

проведення заняття по функціональній підготовці

з співробітниками чергових караулів ПДПЧ-16
Тема 1.18: Про законодавче врегулювання питання боротьби з корупцією в Україні”
Навчальна мета: Довести вимоги Закону до особового складу. Ознайомити особовий склад з основними завданнями про врегулювання.
Час: 45 хвилин
Місце проведення: учбовий клас.
Навчально-матеріальне забезпечення: план-конспект.
Література: Закон України “Про боротьбу з корупцією”.

Указ Президента України „ Про концепцію боротьби з корупцією на 1998-2005 роки.
Порядок проведення заняття:
1. Організаційний момент - 5 хв.

перевірка присутніх;

оголошення теми і мети заняття, питань, які мають вивчатися.
2. Контроль знань - 35 хв.

перевірка засвоєння раніше пройденого матеріалу.
Питання, які вивчатимуться:


  1. Поняття корупції та корупційних діянь.

  2. Органи, які ведуть боротьбу з корупцією.

  3. Відповідальність за вчинення корупційних діянь.

  4. Запобіжний вплив на соціальні передумови корупції,

запобігання корупційним діянням.

  1. Відповідальність керівників за невжиття заходів щодо

боротьби з корупцією.

  1. Підстави і порядок адміністративного провадження у справах про

корупційні діяння або інші правопорушення, пов’язані з

корупцією.

  1. Відповідальність за умисне невиконання своїх обов’язків по

боротьбі з корупцією.

  1. Система забезпечення боротьби з корупцією:

  • інформаційно-аналітичне забезпечення;

  • механізм контролю;

  • науково-методичне забезпечення;


ЗАКОН УКРАЇНИ

Про боротьбу з корупцiєю

( Вiдомостi Верховної Ради (ВВР), 1995, N 34, ст. 266 )

( Вводиться в дiю Постановою ВР

N 357/95-ВР вiд 05.10.95, ВВР, 1995, N 34, ст.267 )

Цей Закон визначає правовi та органiзацiйнi засади запобiгання корупцiї, виявлення та припинення її проявiв, поновлення законних прав та iнтересiв фiзичних i юридичних осiб, усунення наслiдкiв корупцiйних дiянь.

Боротьба з корупцiєю здiйснюється на основi чiткої правової регламентацiї дiяльностi державних органiв, служб i осiб, уповноважених на виконання функцiй держави, забезпечення гарантiй прав та iнтересiв фiзичних i юридичних осiб.

Роздiл I

ЗАГАЛЬНI ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Поняття корупцiї та корупцiйних дiянь

Пiд корупцiєю в цьому Законi розумiється дiяльнiсть осiб, уповноважених на виконання функцiй держави, спрямована на протиправне використання наданих їм повноважень для одержання матерiальних благ, послуг, пiльг або iнших переваг.

Корупцiйними дiяннями є:

а) незаконне одержання особою, уповноваженою на виконання функцiй держави, у зв'язку з виконанням таких функцiй матерiальних благ, послуг, пiльг або iнших переваг, у тому числi прийняття чи одержання предметiв (послуг) шляхом їх придбання за цiною (тарифом), яка є iстотно нижчою вiд їх фактичної (дiйсної) вартостi;

б) одержання особою, уповноваженою на виконання функцiй держави, кредитiв або позичок, придбання цiнних паперiв, нерухомостi або iншого майна з використанням при цьому пiльг чи переваг, не передбачених чинним законодавством.

Подарунок (винагорода), отриманий зазначеними особами за обставин, передбачених пунктом "а" частини другої цiєї статтi, у тому числi такий, що надiйшов без їх вiдома, а також вартiсть незаконно одержаних послуг пiдлягають стягненню (вiдшкодуванню) в доход держави. ___________

Примiтка. Пiд дiяльнiстю осiб, уповноважених на виконання функцiй держави, слiд розумiти i дiяльнiсть посадових осiб мiсцевого самоврядування, що спрямована на здiйснення повноважень мiсцевого самоврядування. ( Статтю 1 доповнено примiткою згiдно iз Законом N 90-IV вiд 11.07.2002 )

Стаття 2. Суб'єкти корупцiйних дiянь та iнших правопорушень, пов'язаних з корупцiєю

За корупцiйнi дiяння та iншi правопорушення, пов'язанi з корупцiєю, на пiдставi цього Закону несуть вiдповiдальнiсть такi особи, уповноваженi на виконання функцiй держави:

а) державнi службовцi;

б) народнi депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республiки Крим, депутати сiльських, селищних, мiських, районних, обласних рад; ( Пункт "б" статтi 2 в редакцiї Закону N 171/97-ВР вiд 03.04.97, iз змiнами, внесеними згiдно iз Законом N 90-IV вiд 11.07.2002 )

в) посадовi особи мiсцевого самоврядування. ( Статтю 2 доповнено пунктом "в" згiдно iз Законом N 90-IV вiд 11.07.2002 )

Стаття 3. Межi дiї Закону

Суб'єкти, зазначенi у статтi 2 цього Закону, за вчинення корупцiйних дiянь та iнших правопорушень, пов'язаних з корупцiєю, несуть адмiнiстративну та дисциплiнарну вiдповiдальнiсть на пiдставi цього Закону. Питання про кримiнальну, цивiльно-правову та матерiальну вiдповiдальнiсть за корупцiйнi дiяння та правопорушення, пов'язанi з корупцiєю, вирiшуються вiдповiдно до вимог чинного законодавства.

Вiйськовослужбовцi та iншi особи, якi згiдно з чинним законодавством притягаються до вiдповiдальностi за адмiнiстративнi правопорушення вiдповiдно до дисциплiнарних статутiв, у разi вчинення корупцiйних дiянь та iнших правопорушень, пов'язаних з корупцiєю, несуть вiдповiдальнiсть, передбачену цим Законом.

Стаття 4. Органи, якi ведуть боротьбу з корупцiєю

Боротьбу з корупцiєю ведуть вiдповiднi пiдроздiли:

а) Мiнiстерства внутрiшнiх справ України; а-1) податкової мiлiцiї; (Статтю 4 доповнено пунктом "а-1" згiдно iз Законом N 85/98-ВР вiд 05.02.98 )

б) Служби безпеки України;

в) органiв прокуратури України; iншi органи та пiдроздiли, що створюються для боротьби з корупцiєю згiдно з чинним законодавством.

Роздiл II

ПОПЕРЕДЖЕННЯ КОРУПЦIЇ

Стаття 5. Спецiальнi обмеження щодо державних службовцiв та

iнших осiб, уповноважених на виконання функцiй

держави, спрямованi на попередження корупцiї

Державний службовець або iнша особа, уповноважена на виконання функцiй держави, не має права:

а) сприяти, використовуючи своє службове становище, фiзичним i юридичним особам у здiйсненнi ними пiдприємницької дiяльностi, а так само в отриманнi субсидiй, субвенцiй, дотацiй, кредитiв чи пiльг з метою незаконного одержання за це матерiальних благ, послуг, пiльг або iнших переваг;

б) займатися пiдприємницькою дiяльнiстю безпосередньо чи через посередникiв або пiдставних осiб, бути повiреним третiх осiб у справах державного органу, в якому вона працює, а також виконувати роботу на умовах сумiсництва (крiм наукової, викладацької, творчої дiяльностi, а також медичної практики);

в) входити самостiйно (крiм випадкiв, коли державний службовець здiйснює функцiї з управлiння акцiями (частками, паями), що належать державi, та представляє iнтереси держави в радi товариства (спостережнiй радi) або ревiзiйнiй комiсiї господарського товариства), через представника або пiдставних осiб до складу правлiння чи iнших виконавчих органiв пiдприємств, кредитно-фiнансових установ, господарських товариств тощо, органiзацiй, спiлок, об'єднань, кооперативiв, що здiйснюють пiдприємницьку дiяльнiсть; ( Пункт "в" частини першої статтi 5 iз змiнами, внесеними згiдно iз Законом N 622-XIV вiд 05.05.99 )

г) вiдмовляти фiзичним та юридичним особам в iнформацiї, надання якої передбачено правовими актами, умисно затримувати її, надавати недостовiрну чи неповну iнформацiю.

Обмеження, передбаченi у пунктах "б" i "в" частини першої цiєї статтi, не поширюються на депутатiв сiльських, селищних, мiських, районних, обласних рад, якi здiйснюють депутатськi повноваження, не пориваючи з виробничою чи службовою дiяльнiстю. ( Статтю 5 доповнено частиною другою згiдно iз Законом N 171/97-ВР вiд 03.04.97 )

Державний службовець, який є посадовою особою, не має також права:

а) сприяти, використовуючи своє посадове становище, фiзичним та юридичним особам у здiйсненнi ними зовнiшньоекономiчної, кредитно-банкiвської та iншої дiяльностi з метою незаконного одержання за це матерiальних благ, послуг, пiльг або iнших переваг;

б) неправомiрно втручатися, використовуючи своє посадове становище, у дiяльнiсть iнших державних органiв чи посадових осiб з метою перешкодити виконанню ними своїх повноважень;

в) бути повiреним третiх осiб у справах державного органу, дiяльнiсть якого вiн контролює;

г) надавати незаконнi переваги фiзичним або юридичним особам пiд час пiдготовки i прийняття нормативно-правових актiв чи рiшень.

Особи, якi претендують на зайняття посади в системi державної служби або на виконання iнших функцiй держави, попереджаються про встановленi щодо них обмеження.

Стаття 6. Фiнансовий контроль

Декларування доходiв осiб, уповноважених на виконання функцiй держави, здiйснюється в порядку i на пiдставах, передбачених статтею 13 Закону України "Про державну службу" ( 3723-12 ).

В разi вiдкриття валютного рахунку в iноземному банку державний службовець або iнша особа, уповноважена на виконання функцiй держави, зобов'язана у десятиденний строк письмово повiдомити про це податкову службу iз зазначенням номера рахунку i мiсцезнаходження iноземного банку.

Вiдомостi про доходи, цiннi папери, нерухоме та цiнне рухоме майно i вклади у банках посадових осiб, зазначених у частинi першiй статтi 9 Закону України "Про державну службу", та членiв їх сiмей пiдлягають щорiчнiй публiкацiї в офiцiйних виданнях державних органiв України. До обрання або призначення кандидата на вiдповiднi посади цi вiдомостi попередньо подаються органу чи посадовiй особi, якi здiйснюють обрання або призначення на цi посади. ( Частина третя статтi 6 iз змiнами, внесеними згiдно iз Законом N 171/97-ВР вiд 03.04.97 )

Роздiл III

ВIДПОВIДАЛЬНIСТЬ ЗА КОРУПЦIЙНI ДIЯННЯ ТА IНШI

ПРАВОПОРУШЕННЯ, ПОВ'ЯЗАНI З КОРУПЦIЄЮ

Стаття 7. Вiдповiдальнiсть за вчинення корупцiйних дiянь

Вчинення особою, уповноваженою на виконання функцiй держави, будь-якого iз зазначених у статтi 1 цього Закону корупцiйних дiянь, якщо воно не мiстить складу злочину, тягне за собою адмiнiстративну вiдповiдальнiсть у виглядi штрафу вiд двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мiнiмумiв доходiв громадян i звiльнення з посади або iнше усунення вiд виконання функцiй держави. Таким особам забороняється займати посади в державних органах та їх апаратi протягом трьох рокiв з дня їх звiльнення.

Вчинення корупцiйних дiянь, передбачених цим Законом, народним депутатом України, депутатом Верховної Ради Автономної Республiки Крим, депутатом або головою мiсцевої Ради народних депутатiв тягне за собою адмiнiстративну вiдповiдальнiсть у виглядi штрафу вiд двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мiнiмумiв доходiв громадян i дострокове припинення депутатських повноважень або звiльнення з виборної посади. Рiшення про дачу згоди на притягнення їх до адмiнiстративної вiдповiдальностi за вчинення корупцiйних дiянь i дострокове припинення депутатських повноважень або звiльнення з виборної посади приймається вiдповiдною Радою на пленарному засiданнi. Порядок притягнення народного депутата України до вiдповiдальностi у цих випадках визначається Законом України "Про статус народного депутата України" ( 2790-12 ). Таким особам забороняється балотуватися у депутати або на виборнi посади в державнi органи протягом п'яти рокiв з дня припинення депутатських повноважень або звiльнення з посади та займати посади в державних органах та їх апаратi протягом трьох рокiв з дня припинення депутатських повноважень або звiльнення з посади. (Частина друга статтi 7 iз змiнами, внесеними згiдно iз Законом N 171/97-ВР вiд 03.04.97 )

Примiтка. Пiд iншим усуненням вiд виконання функцiй держави в цьому Законi розумiється дострокове припинення депутатських повноважень або звiльнення з виборної посади, а так само звiльнення з вiйськової служби вiйськової посадової особи (крiм вiйськовослужбовцiв строкової служби).

Стаття 8. Вiдповiдальнiсть за порушення спецiальних обмежень, встановлених для осiб, уповноважених на виконання функцiй держави

Порушення особою, уповноваженою на виконання функцiй держави, будь-якого iз зазначених у статтi 5 цього Закону обмежень, якщо воно не мiстить складу злочину, тягне за собою адмiнiстративне стягнення у виглядi штрафу вiд п'ятнадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мiнiмумiв доходiв громадян.

Повторне протягом року порушення будь-якого iз зазначених у статтi 5 цього Закону обмежень тягне за собою адмiнiстративну вiдповiдальнiсть у виглядi штрафу вiд двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мiнiмумiв доходiв громадян i звiльнення з посади чи iнше усунення вiд виконання функцiй держави.

Стаття 9. Вiдповiдальнiсть за порушення вимог фiнансового контролю

Порушення особою, уповноваженою на виконання функцiй держави, вимог щодо декларування доходiв (неподання або подання неповних чи неправдивих вiдомостей про доходи та зобов'язання фiнансового характеру) тягне за собою адмiнiстративну вiдповiдальнiсть у виглядi штрафу вiд п'ятнадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мiнiмумiв доходiв громадян i звiльнення з посади чи iнше усунення вiд виконання функцiй держави, а також є пiдставою для вiдмови у призначеннi на посаду та для позбавлення права балотуватись у депутати або на виборнi посади в державнi органи.

Неподання або невчасне подання державним службовцем або iншою особою, уповноваженою на виконання функцiй держави, вiдомостей про вiдкриття валютного рахунку в iноземному банку тягне за собою адмiнiстративну вiдповiдальнiсть у виглядi штрафу вiд п'ятнадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мiнiмумiв доходiв громадян i звiльнення з посади чи iнше усунення вiд виконання функцiй держави.

Стаття 10. Вiдповiдальнiсть керiвникiв за невжиття заходiв щодо боротьби з корупцiєю

Керiвники мiнiстерств i вiдомств, державних пiдприємств, установ та органiзацiй чи їх структурних пiдроздiлiв у разi виявлення чи отримання iнформацiї про вчинення пiдлеглим корупцiйного дiяння або порушення спецiальних обмежень, встановлених статтею 5 цього Закону, в межах своєї компетенцiї зобов'язанi вжити заходiв до припинення таких дiянь та негайно повiдомити про їх вчинення будь-який з державних органiв, зазначених у пунктах "а", "а-1" i "б" статтi 4 цього Закону. ( Частина перша статтi 10 iз змiнами, внесеними згiдно iз Законом N 148-IV вiд 12.09.2002 )

Умисне невжиття такими керiвниками заходiв, передбачених частиною першою цiєю статтi, тягне за собою адмiнiстративну вiдповiдальнiсть у виглядi штрафу вiд двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мiнiмумiв доходiв громадян.

Повторне протягом року вчинення дiяння, передбаченого частиною другою цiєї статтi, тягне за собою адмiнiстративну вiдповiдальнiсть у виглядi штрафу вiд двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мiнiмумiв доходiв громадян i звiльнення з посади чи iнше усунення вiд виконання функцiй держави.

Стаття 11. Вiдповiдальнiсть за умисне невиконання своїх обов'язкiв по боротьбi з корупцiєю

Умисне нескладення або невчасне складення протоколу про вчинення корупцiйного дiяння чи iншого правопорушення, пов'язаного з корупцiєю, за наявностi для цього пiдстав, або умисне неподання до суду протоколу про вчинення корупцiйного дiяння чи iншого правопорушення, пов'язаного з корупцiєю, особою, на яку покладено цi обов'язки, тягне за собою адмiнiстративну вiдповiдальнiсть у виглядi штрафу вiд п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мiнiмумiв доходiв громадян i звiльнення з посади чи iнше усунення вiд виконання функцiй держави.

Стаття 12. Пiдстави i порядок адмiнiстративного провадження у справах про корупцiйнi дiяння або iншi правопорушення, пов'язанi з корупцiєю

Порядок адмiнiстративного провадження у справах про корупцiйнi дiяння або iншi правопорушення, пов'язанi з корупцiєю, а також виконання постанов
  1   2   3

Схожі:

ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття по гуманітарній підготовці з співробітниками...
Тема 21: Інтеграційний процес в Європейському Союзі і перспективи подальшого розширення ЄС
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття по функціональній підготовці з співробітниками...
Указу Президента України від 27 січня 2003 р. №47/2003 «Про заходи щодо вдосконалення державного управління у сфері пожежної безпеки,...
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття по функціональній підготовці з співробітниками...
Тема: «Конституція України та Закон України «Про дисциплінарний статут органів внутрішніх справ України» від 22. 02. 2006р. №3460-IV...
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення семінарського заняття по функціональній...
Процес підготовки проекту Основного Закону почався після проголошення державного суверенітету України
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття по гуманітарній підготовці з співробітниками...
Тема №20 Основні міжнародні та національні політико-правові документи з прав людини
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття по гуманітарній підготовці з співробітниками...
Тема 19: Релегійні конфесії в україні та їх роль у духовному відродженні українського народу
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття по гуманітарній підготовці з співробітниками...
Тема 17: Внесок українського народу в перемогу у Великій вітчизняній війні (1941-1945рр.)
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття по функціональній підготовці з особовим...
ТЕМА: 14 Організаційний устрій та порядок функціонування цивільного захисту країни
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття по функціональній підготовці з особовим...
Навчальна мета: Довести вимоги Положення про територіальний устрій до особового складу
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з особовим складом чергових...
МЕТА: вивчити з особовим складом чергових караулів основні положення Закону України
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка