ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ, РОБІТ І ПОСЛУГ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ


Скачати 181.67 Kb.
Назва ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ, РОБІТ І ПОСЛУГ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ
Дата 27.04.2013
Розмір 181.67 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи

Ідентифікаційний код ЄДРПОУ

0

4

0

5

5

1

7

9



Державне статистичне спостереження


Конфіденційність статистичної інформації забезпечується

статтею 21 Закону України "Про державну статистику"




Порушення порядку подання або використання даних державних статистичних спостережень тягне за собою відповідальність, яка встановлена статтею 186³ Кодексу України про адміністративні правопорушення



ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ,

РОБІТ І ПОСЛУГ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ


за січень – грудень 2012 року


Подають:

Термін подання

№ 1–торги

юридичні особи, на яких поширюється дія Закону України "Про здійснення державних закупівель":

Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації – головні розпорядники бюджетних коштів1 (з урахуванням зведеної інформації щодо розпорядників коштів відповідних місцевих бюджетів, а також підприємств, щодо яких здійснюються функції з управління комунальним майном) – головним управлінням статистики в Автономній Республіці Крим, областях, місті Києві та Управлінню статистики в місті Севастополі;

центральні органи виконавчої влади – головні розпорядники бюджетних коштів1, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня1, розпорядники державних кредитних ресурсів, коштів Національного банку України, Пенсійного фонду України, державних цільових фондів, державних та місцевих фондів, коштів загальнообов’язкового державного соціального страхування, Фонду соціального захисту інвалідів (з урахуванням зведеної інформації по всіх підпорядкованих їм установах, організаціях, а також державних, комунальних, у тому числі казенних підприємствах, установах та господарських товариствах, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, їх дочірніх підприємствах, а також підприємствах і господарських товариствах, у статутному капіталі яких 50 та більше відсотків належить державним, у тому числі казенним, комунальним підприємствам і господарським товариствам, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, об'єднання таких підприємств (господарських товариств), щодо яких здійснюються функції з управління державним майном або корпоративними правами держави) – Головному міжрегіональному управлінню статистики у м. Києві.


не пізніше

16 числа після

звітного періоду

(квартальна)

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Держкомстату

від 09.11.2011 № 290

1 Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31.05.2006р. № 296-р




Респондент:
Найменування: ___Ульяновська районна державна адміністрація__________________________________________


Місцезнаходження (юридична адреса): ___26400 Кіровоградська обл. м .Ульяновка вул. Леніна 72 _______________
____________________________________________________________________________________________________

(поштовий індекс, область /АР Крим, район, населений пункт, вулиця /провулок, площа тощо,

____________________________________________________________________________________________________

будинку /корпусу, № квартири /офісу)

Адреса здійснення діяльності, щодо якої подається форма звітності (фактична адреса): __м. Кіровоград Головне управління економіки обласної державної адміністрації ______________________
____________________________________________________________________________________________________

(поштовий індекс, область /АР Крим, район, населений пункт, вулиця /провулок, площа тощо,

__________________________________________________________________________________________________

будинку /корпусу, № квартири /офісу)








Код

рядка

Усього за процедурами закупівель

У тому числі за видами процедур закупівель

Закупівлі без застосу-вання процедур

відкриті торги

двосту-пеневі

торги

запити

цінових пропозицій

попередня кваліфікація учасників

закупівлі

в одного

учасника

А

Б

1=2+3+4+5+6

2

3

4

5

6

7

І. ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКУПІВЕЛЬ – одиниць


Усього оголошень про результати

проведення процедур закупівель

(р. 100 >= р. 101)



100

8

5










3

х

з них

оголошень про результати проведення процедур закупівель, які відмінені чи визнані замовником такими, що не відбулися, в цілому



101

2

2













х


Усього проведено процедур закупівель з урахуванням частин предмета закупівлі (лотів) (р. 110 >= р. 112)


110

6

4










2

х

з них

процедури закупівель відмінені чи визнані такими, що не відбулися за частинами предмета закупівлі (лотами)

112

2

2













х

Кількість учасників, які подали пропозиції конкурсних торгів для участі у процедурах закупівлі (р. 120 >= р. 130)

120

24

21










3

х

Кількість пропозицій конкурсних торгів, у тому числі за частинами предмета закупівлі (лотами)

121

24

21










3

х

з них

кількість відхилених пропозицій конкурсних торгів

122

3

3













х

Кількість учасників – переможців

(р. 130 = р. 131 + р. 132)

130

7

4










3

х

у тому числі

























вітчизняних

131

7

4










3

х

іноземних

132



















х

Кількість укладених договорів

(р. 140 = р. 150 + р. 160)

140

7

4










3

423

з них

























з вітчизняними суб’єктами господарювання – резидентами України

150

7

4










3


423

з іноземними суб’єктами господарювання – нерезидентами України

160






















Кількість договорів, укладених за рамковими угодами

170










х




х

х

Кількість укладених договорів у попередні роки, які виконуються

180

1

1
















Усього звернень щодо усунення порушень під час проведення процедур закупівель


190



















х




Код

рядка

Усього за процедурами закупівель

У тому числі за видами процедур закупівель

Закупівлі без застосу-вання процедур

відкриті торги

двосту-пеневі

торги

запити цінових пропозицій

попередня кваліфікація учасників

закупівлі в одного учасника

А

Б

1=2+3+4+5+6

2

3

4

5

6

7

II. ВАРТІСHA XAPAКTEPИCTИKA ЗАКУПІВЕЛЬ – тис.грн.

Загальна річна сума коштів, запланованих замовником для закупівлі товарів, робіт і послуг (р. 200 >= р. 201 + р. 202)


200

16859,4

х

х

х

х

х

2877,5

кошти державних, казенних, комунальних підприємств

201




х

х

х

х

х

2877,5

кошти господарських товариств, у яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50 відсотків


202




х

х

х

х

х




Загальна сума коштів, яку заявили у звітному періоді для закупівлі товарів, робіт і послуг

210

16859,4

15308,5










1550,9

х

Загальна сума коштів за укладеними договорами у звітному періоді для закупівлі товарів, робіт і послуг


220

16849,7

15298,8










1550,9

2877,5

у тому числі за рахунок

коштів Державного бюджету України

221

12843,6

12843,6













125,8

коштів бюджету Автономної

Республіки Крим

222






















коштів місцевих бюджетів

223

4006,1

2455,2










1550,9

2751,7

коштів Національного банку України

224






















коштів державних цільових фондів, державних та місцевих фондів

225






















коштів Пенсійного фонду України

226






















коштів загальнообов’язкового державного соціального страхування, Фонду соціального захисту інвалідів

227






















державних кредитних ресурсів

228






















коштів державних, казенних, комунальних підприємств

229






















коштів господарських товариств , у яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50 відсотків

230






















Загальна сума коштів (фактичні видатки) у звітному періоді за укладеними договорами для закупівлі товарів, робіт і послуг

240

3721,6

2426,7










1294,9

2877,5

у тому числі

























товарів

241

3721,6

2426,7










1294,9

2065,7

робіт

242



















334,6

послуг

243



















477,2

Загальна сума коштів (фактичні видатки) у звітному періоді за договорами, укладеними в попередні роки, які виконуються


250

99,5

99,5

















____________________________________________ _______Васільєва Л.В._______________

Місце підпису керівника та/або особи, (ПІБ)

відповідальної за достовірність наданої інформації
__________Виконавець_______________________ ______________Хмара О.В___________

(ПІБ)
телефон: _0525921187_____ факс: _0525922376______ електронна пошта: __ _ulian@ul.kw.ukrtel.net_______

Схожі:

ЗАКОН УКРАЇНИ Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти
Цей Закон встановлює загальні правові та економічні засади здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок державних...
ЗАКОН УКРАЇНИ №2289-VІ "Про здійснення державних закупівель"
Цей Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
Закон України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами)...
Рахунковою палатою України, Міністерством внутрішніх справ України, Національним банком України, Головним контрольно-ревізійним управлінням...
Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який...
Тендерний комітет група спеціалістів, призначених замовником відповідальними за проведення процедур закупівель згідно з Положенням...
Р І ШЕННЯ
«Про затвердження Типового положення про комітет з конкурсних торгів», з метою організації та проведення процедур закупівель товарів...
Аналіз впливу регуляторного акта проекту рішення міської ради
«Про затвердження персонального складу та Положення про конкурсну комісію з визначення постачальників (виконавців) при здійсненні...
ЗМІНИ, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 року №921
Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 р. №921 «Про затвердження Положення про закупівлю товарів, робіт...
ЗАКОН УКРАЇНИ
Закон регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами...
До Програми проведення Конкурсу у 2010 році РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ...
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ)
Лекція 11. Облік касових операцій та операцій з іншими грошовими коштами
Грошові кошти є найбільш ліквідними активами. Вони присутні на початковому та кінцевому етапах облікового циклу, який включає придбання...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка