Визначення проблеми, яку передбачаеться розв´язати шляхом державного регулювання


Скачати 41.8 Kb.
Назва Визначення проблеми, яку передбачаеться розв´язати шляхом державного регулювання
Дата 17.04.2013
Розмір 41.8 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Аналіз регуляторного впливу

рішення Нікопольської міської ради «Про затвердження положення

про Нікопольський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у новій редакції»


  1. Визначення проблеми, яку передбачаеться розв´язати шляхом державного регулювання


На теперішній час в місті існує категорія громадян, що перебуває у складних життєвих обставинах (інваліди, люди з частковою втратою рухової активності у зв´язку зі старістю або станом здоров´я, самотні, безпритульні, люди, що не мають житла, в наслідок стіхійного лиха, катастрофи тощо). Ці громадяни потребують сторонньої допомоги, яку надає територіальний центр. Але існуюче Положення про Нікопольський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (далі-Положення) не охоплює весь контингент людей, яким необхідна допомога центру, тому необхідно внести зміни згідно Постанов КМУ.

Найчастіше вище згадана категорія людей малозабезпечена. Нове Положення пропонує використовувати розрахунок плати за послуги, виходячи з доходу кожного, хто звертається за допомогою.


  1. Цілі державного регулювання

Розширення контингенту осіб, яким будуть надаватися безоплатні, в обсягах, визначених державними стандартами, соціальні послуги, а саме громадянам похилого віку, інвалідам, хворим (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), у яких рідні є громадянами похилого віку чи визнані інвалідами в установленому порядку.

Введення диференційованої плати за надання соціальних послуг в розмірі 12 відсотків середньомісячного сукупного доходу особи, яка потребує їх надання, за останні шість місяців.
3.Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей

Альтернативний спосіб 1.

Внести зміни до Положення про Нікопольський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) згідно Постанови КМУ 07.11.2012р. №1024 та Постанови КМУ 19.12.2012р. №1184.

Це дасть можливість розширити контингент осіб, яким будуть надаватися безоплатно, в обсягах, визначених державними стандартами, соціальні послуги.

А також для осіб, які будуть отримувати платі соціальні послуги, встановлюється диференційована оплата за отримувані послуги.

Альтернативний спосіб 2.

Не вносити зміни до Положення про Нікопольський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (далі-Положення).

Якщо не привести у відповідність Положення до Постанов КМУ, то самотньо проживаючі громадяни похилого віку, інваліди, хворі, які не здатні до самообслуговування або перебувають у складних життєєвих обставинах і не можуть їх самостійно подолати, та мають рідних, які є особами похилого віку чи визнані інвалідами в установленому порядку, можуть залишитися без соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

А для осіб, які потребують платних соціальних послуг, оплата за ці послуги може значно перевищувати 12 відсотків від отримуваного середньомісячного сукупного доходу цих осіб. Тому вони не будуть мати можливість їх замовляти і оплачувати в повному обсязі.
4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв´язання проблеми
Для вирішення питання безоплатного обслуговування громадян, при зверненні їх до територіального центру, вони повинні надати ксерокопію документів рідних, що підтверджують їх непрацездатність (свідотство про народження, документи, що підтверджують інвалідність тощо).

Для встановлення диференційованної оплати за соціальні послуги, громадянам необхідно надати довідку про доходи за останні шість місяців, що передують місяцю звернення. Після надання такої довідки буде розрахована сума ліміту на соціальні послуги
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Впровадження даного регуляторного акта забезпечить надання соціальних послуг більшій категорії незахищених громадян, а також зробить ці послуги більш доступними.
6. Очікувані резальтати від прийняття регуляторного акта.

Аналіз вигод та витрат

Втрати

Вигоди

Органи влади

Витрати, пов’язані з підготовкою та оприлюдненням регуляторного акта

Виконання Закону України „Про соціальні послуги ”

Комунальна установа

Витрати з місцевого бюджету

Розширення контингенту осіб, які будуть обслуговуватися територіальним центром.

Фізичні особи

Відсутні

Надання безоплатних послуг для більшої категорії громадян.

Самотньо проживаючі громадяни будуть мати можливість оплачувати соціальні послуги диференційовано.


7. Обгрунтування строку дії регуляторного акта

Термін дії запропонованого регуляторного акта необмежений з можливістю внесення до нього змін.
8. Показники результативності регуляторного акта

1) Кількість обслужених самотньо проживаючих громадян, яким будуть надані соціальні послуги безоплатно.

2) Надання платних соціальних послуг:

- чисельність осіб, яким вони будуть надані;

- кількість наданих послуг;

- сума коштів, що надійшла від отримувачів платних соціальних послуг.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Відстеження результативності зазначеного регуляторного акту здійснюватися за статистичними даними.

Базове відстеження проводиться до дня набирання чинності регуляторним актом. Повторне відстеження результативності здійснюється через рік з дня набрання чинності регуляторним актом, але не пізніше двох років.

Періодичне відстеження проводиться один раз на три роки.

Начальник управління праці О.В.Скрипник

та соціального захисту населення

Схожі:

Закону України «Про засади держаної мовної політики»
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Аналіз регуляторного впливу
Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Нікопольської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території міста Нікополя»
1 . Визначення   та  аналіз  проблеми,  яку  пропонується розв’язати...
«Про затвердження Правил утримання домашніх та інших тварин і поводження з ними  у м. Нікополі»
«Про встановлення  тарифів на послуги з перевезення пасажирів у міському...
Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Про затвердження Положення про порядок видалення зелених насаджень у м. Кременчуці
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради
Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання
«Про затвердження «Положення про міський цільовий фонд охорони навколишнього природного середовища»
АНАЛІЗ регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської...
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка