Конспект заняття соціально-морального спрямування для дітей середньої групи на тему


Скачати 70.64 Kb.
Назва Конспект заняття соціально-морального спрямування для дітей середньої групи на тему
Дата 06.01.2014
Розмір 70.64 Kb.
Тип Конспект
bibl.com.ua > Музика > Конспект
Конспект заняття

соціально-морального спрямування

для дітей середньої групи

на тему: «Ми виховані діти»
Програмовий зміст:

  • продовжувати навчати дітей «мові почуттів»;

  • розширити лексичний словник поняттями, які називають стан, емоції, настрій, його відтінки, переживання (радісно, сумно, приємно, легко);

  • навчати дітей особливим фразам і особливій поведінці, яка допомагає встановити мовний контакт (в д/грі «Закінчи фразу», в привітанні Ведмедика, в ситуації із Зайцем);

  • закріпити використання «чарівних» слів, тобто слів ввічливості (дякую, добрий день, пробачте, будьте ласкаві);

  • познайомити дітей з компліментом, вчити помічати в людині риси, вчинки, які заслуговують на похвалу, відповідати коротким відгуком з приємних і люб'язних слів.

Розвивати емоційну, виразну, життєву мову дітей.

Реалізувати одне з головних і основних правил виховання духовно і фізично здорової дитини: «Любов до людей починається з любові до себе». Розвивати чуттєве сприйняття різнохарактерної музики, гармонійний зміст рухів, жестів, ліній, емоцій з темпом, ритмом і характером музики.

Виховувати у дітей доброзичливість, повагу, любов до себе і оточуючих, бажання допомогти.

Матеріал: «чарівна» паличка, сумка з подарунками, іграшки на кожну дитину, ялинка.

Попередня робота:

- проведення дидактичних ігор «Чарівний букет», «Поздоровимо товариша з Днем народження», «Я приніс тобі подарунок», «Чарівні слова»;

  • виконання дидактичних вправ: «Назви лагідно ім'я», «Навчимо зайчика просити пробачення»;

  • читання казки «Двоє жадібних ведмежат»;

  • співання пісень «Усмішка», «День народження».


ХІД ЗАНЯТТЯ

  • Дорогі мої малята, сьогодні ми з вами помандруємо до чарівної країни - Країни ввічливості і доброти. А допоможе нам у цьому чарівна паличка.

Закрийте будь ласка очі: «Чур-чур-чура-ра-починається гра»

(Звучить музика, засвічується ілюмінація).

Ах! Яка красива і чарівна країна. В ній всі привітні і виховані.

Горобці не сваряться.

Галки не галдять.

Кішечки всміхаються

Навіть до собак. «Добрий день» і «дякую»

Чути там і тут

Весело і дружно

Всі у них живуть.

В лісочку стоїть будинок, там живе Ведмедик. У нього сьогодні День народження.

  • Як ви вважаєте, діти, Ведмедик зрадіє коли ми його привітаємо? А скажіть будь ласка, що буде приємно Ведмедику?

  • Щоб дізнатися, що подобається іншому, треба знати, що подобається тобі.

Гра «Закінчи фразу».

  • Мені добре, коли...

  • Мені приємно, коли...

  • Мене радує, коли...

  • Цікаво ви помітили, що приємно отримувати подарунки. Я знала, що у Ведмедика свято і взяла з собою подарунки. (Діжечка меду, музична листівка, малюнок). Давайте підійдемо по- ближче, привітаємося з Ведмедиком.

  • Я знаю, що Ведмедик дуже любить солодощі. А що буває солодким? (Відповіді дітей)

  • Є ще солодкі і добрі слова, привітання. Які слова? (Відповіді дітей)

  • Ведмедик дуже вдячний вам, у нього ніколи ще не було в гостях стільки добрих дітей. Як ви вважаєте, який у нього зараз настрій. А який Ведмедик, чим він вам подобається?

(Відповіді дітей)

  • Але нас чарівна паличка кличе далі, давайте попрощаємося з Ведмедиком. (Діти виходять на поляну з ялинками)

  • Подивіться, ялинка тремтить, як ви вважаєте, чому? (Відповіді дітей).

  • Давайте зробимо навколо ялинки сонечко, зігріємо її своєю добротою. (Діти беруться за руки, роблять коло і сідають на коліна).

  • А зараз пограємо в гру, будемо по черзі лагідно називати ім'я сусіда. Коли я буду називати ім'я, візьму за руку, подивлюсь в очі, посміхнусь і скажу ніжно-ніжно.

(Показ вихователя і пропонує виконати дію.)

  • Ось ялинка уже і не тремтить, їй стало тепло, радісно від нашої ніжності та доброти.

  • Ой, я чую хтось плаче. Хто ж це?

(За деревом Зайчик, бере його на руки)

  • Хто тебе образив, Зайчику?

Так засумував, що не може нічого сказати (вихователь гладить Зайчика).

  • Діти, а коли ви ображаєтесь, сумуєте? (Відповіді дітей)

  • А я знаю, що і речі вміють ображатись. А коли на дітей ображається шапочка? Черевички? Іграшки? Посуд?

  • Діти, які слова, ви знайдете, щоб заспокоїти Зайчика? (Відповіді дітей)

  • Ось і заспокоїли Зайчика. Він загубив новий м'ячик. Що робити? (Діти шукають м'яч, знаходять).

  • Зайчик вам дякує і хоче вас познайомити зі своїми друзями. Кожна дитина бере іграшку, любується нею, називає лагідно, танцює. (Танок з іграшками).

  • Гарний вийшов танок і у Зайчикових друзів добрий настрій.

  • Я вам відкриваю ще один секрет: кожного ранку у мене гарний настрій тому, що вранці ви приходите до дитячого садочка, кажете «Доброго ранку», від цих слів мені стає тепло і радісно, тому що ці слова чарівні.

  • Молодці, діти, ви мені сьогодні дуже сподобались, я вас всіх дуже люблю. Я чую ніжні звуки, та це ж сама Фея Ввічливості і Доброти спішить до нас. (Входить Фея)

Фея:

  • Добрий день, діти! Я дуже багато дізналася про ваші добрі справи. Ви привітали Ведмедика з його святом; зігріли ялинку своїм теплом, ніжністю; допомогли Зайчику знайти іграшку; всі знаєте багато добрих і гарних слів.

  • За ваші добрі слова і справи хочу зробити вам подарунок. (Дарує саморобки).

Діти повертаються у дитячий садок.

Конспект заняття

соціально-морального спрямування

для дітей середньої групи

«Мандрівка у країну

ввічливості і добра»
Програмовий зміст:

  • розширити лексичний словник поняттями, які називають стан, емоції, настрій, його відтінки, переживання (сумно, весело, радісно);

  • навчати дітей особливим фразам і особливій мовній поведінці, яка допомагає встановити мовний контакт;

  • закріпити вміння використовувати «чарівні слова», тобто слова ввічливості;

  • розвивати емоційну, виразну, чуттєву мову;

  • виховувати любов до народної творчості;

  • стимулювати мовотворення під час гри «Струмочок».

Матеріал: піктограми. Д/г «Закінчи речення», «Струмочок» «Плескай в долоні, тупочи», лист.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вихователь:

  • Діти, кому першому дозволено сісти: хлопчикам чи дівчаткам?

Дівчатка - краса, хлопчики - сила.

  • Хлопці, подивіться, які в нас дівчата.

(Наші дівчата красиві, добрі, хороші, привітні, дружні, ласкаві, охайні).

  • Дівчатка, які в нас хлопчики?

(Наші хлопці сміливі, привітні, хоробрі, сильні, уважні, чемні).

  • Діти, сьогодні вранці мені передали листа від мами одного хлопчика Андрійка.

Добрий день, малята!

Мій син не хоче ходити в дитячий садок. Він посварився з хлопчиками і тепер йому соромно і боязко йти до дитячого садочка. Що робити? Може ви допоможете?

  • Допоможемо.

  • Які слова допоможуть хлопчику Андрійку, щоб помиритися з друзями (Добрі й привітні).

  • А як би ви попросили пробачення? Які б слова сказали? (Пробач, будь ласка, вибач мене).

  • Пригадайте, які ви знаєте «чарівні слова»? (Будь ласка, дякую, до побачення, на здоров'я).

  • Чому вони чарівні? (Тому що добрі, лагідні, ніжні)

  • Я хочу перевірити, чи вмієте ви використовувати ці слова.

Д/г «Закінчи речення»:

  • Олю, дай мені олівець (будь ласка)

  • Все було дуже смачно (дякую)

  • Я хочу пройти в кімнату (проходьте будь ласка) і: - Я вам принесла стілець (сідайте будь ласка)

  • Мені час йти додому (до побачення)

  • Павлику, принеси книжку (будь ласка)

  • Я не навмисне тебе штовхнув (вибач)

  • Я не хотів тебе образити (вибач будь ласка)

Діти, послухайте прислів'я: "Добре словечко розтопить навіть холодне сердечко"

-Як ви розумієте, яке це "холодне" сердечко (Зле, ненависне). Вивчення прислів'я.

-Я бачу ви трішки стомилися. Давайте відпочинемо.

Гра "Плескай в долоні, тупочи"

-Якщо я вірно кажу - плескаємо в долоні, якщо ні - тупаємо.

1. Виховані діти завжди кидають на підлозі папір.

2. Чуйні діти ніколи нікого не ображають.

3. Виховані діти завжди один одному допомагають

4. Хлопчики ображають дівчаток.

5. Виховані діти не вітаються.

6. Виховані діти допомагають один одному.

- Розкажіть, які це виховані діти?

(Виховані діти вітаються, прибирають за собою, товаришують, поважають старших, допомагають дорослим, ласкаві, привітні)

  • Я дуже задоволена, що ви всі добре знаєте, які це виховані діти і намагаєтеся ними бути.

  • А тепер вправи з піктограмами.

(Веселе, сумне, сердите, здивоване).

  1. Біжить зайчик дорогою та й скаче,

Затуляється лапками та й плаче.

Усі ж бо я городи обійшов,

Ніде ж бо я капустоньки не знайшов.

  1. Сашко навчився кататися на новому велосипеді.

  2. Марійка загубила іграшку.

  3. Весна прийшла!

Тепло знайшла!

Кричать дівчатка й хлопчики.

  1. Так буває, коли матуся довго не приходить.

  2. Один хлопчик швидко біг і впав.

  3. Так буває, коли я їм цукерку.

  4. Дівчинка виготувала мамі подарунок.

  • Молодці, складіть листочки. А зараз пограємо в гру «Струмок».

  • Під місточком пройди, слово лагідне скажи (мама - мамочка, трава - травичка, зима - зимонька).

Хто пройшов і сказав, сідає на місце.

  • Від добрих слів стає добре. Я вам бажаю, щоб ви частіше казали гарні, лагідні слова. У нас буде все гаразд.

Схожі:

Конспект заняття з розвитку зорового сприйняття для дітей старшої...
Обладнання: ТЗН (записи співу пташок, звуків лісу), чотири ємності з водою, ємність з сипким матеріалом, палички для викладання геометричних...
Про вивчення курсів духовно-морального спрямування у 2008-2009 навчальному році
України надає батькам право вибору вивчення дітьми курсів духовно-морального спрямування. Серед них: „Етика”, “Християнська етика”,...
Навчально виховний комплекс №24 «Дошкільний навчальний заклад загальноосвітній...
Вихователь: Ідучи сьогодні до дитячого садка, я зустріла Вовчика і він мені розповів, що з ним трапилась пригода. Ви хочете дізнатись,...
ПЛАН-КОНСПЕКТ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ на тему «Тема заняття.»

Про вивчення курсів духовно-морального спрямування у 2009 – 2010 навчальному році
У 2009 – 2010 н р у 5 – 6 класі продовжується вивчення предмета „Етика”. Наголошуємо, що цей курс є обов’язковим і не може бути заміненим...
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з особовим складом чергових...
МЕТА: розглянути дану тему з начальницьким складом для подальшого застосування в службовій діяльності
Урок з використанням комп’ютерних технологій. Завдання проекту: Сформувати...
України Ніни Виноградської, тематикою її творчості, багатством художніх засобів її поезії; навчити збирати інформацію, зіставляти,...
Інтегроване заняття сфера «Природа» на тему «Подорож по планеті Земля»...
Фізичний розвиток: удосконалювати дрібну моторику очей, залучати до рухливих вправ, покращувати координацію
Інформаційний лист
Національний університет «Острозька академія» за підтримки Міністерства освіти і науки України проводить IX Всеукраїнський фестиваль-конкурс...
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з особовим складом СДПЧ-3 з...
МЕТА: довести до особового складу чергових караулів відомості щодо економічного стану в країні
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка