Ведучий: Ну як це чому? Хіба ти не розумієш? Бублик – це хліб, хліб – усьому голова, як і наші вчителі. Ведуча


Скачати 165.41 Kb.
Назва Ведучий: Ну як це чому? Хіба ти не розумієш? Бублик – це хліб, хліб – усьому голова, як і наші вчителі. Ведуча
Дата 17.04.2013
Розмір 165.41 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Музика > Документи
Церемонія нагородження премією « Золотий бублик» працівників освіти
(Звучить урочиста мелодія. Виходить 1 пара ведучих.)

Ведучий. Доброго дня, вельмишановне товариство!
Ведуча. Доброго дня, шановні працівники освіти, вчителі, гості!
Ведучий. Нам дуже приємно вітати вас із професійним святом! Сьогодні вам, люди нелегкої, але такої почесної і важливої професії, складаємо величальні слова подяки і просимо у Всевишнього для вас усіх щасливої долі!

Ведуча:
Дорогі наші вчителі! Ми дуже хочемо, щоб ви хоч не надовго забули про свої щоденні турботи і проблеми і разом із нами провели приємні хвилини відпочинку, адже сьогодні – ваше свято!

Ведучий:
Увага! Увага! Вперше в історії нашої школи ми проведемо церемонію нагородження премією « Золотий бублик»!

Ведуча: А чому « Золотий бублик»? Я знаю, що є премія "Оскар», « Ніка»,

« Тріумф», А наша – « Золотий бублик» ?

Ведучий: Ну як це чому? Хіба ти не розумієш? Бублик – це хліб, хліб – усьому голова, як і наші вчителі.

Ведуча: Так! А мені бублик нагадує обручку, яка не має ні початку, ні кінця!

Ведучий: А до чого тут обручка, яке відношення вона має до наших вчителів?!

Ведуча: Хіба ти не розумієш? Той, хто обрав цю професію за покликом душі, зробив це на все життя. Бо школа – це їх друга половина.

Ведучий: Уявляю, як потерпають від цього їх перші половини.

А мені бублик нагадує нагороду, яку отримає від суспільства майже кожний з них.

Ведуча: Не зрозуміла, про яку це ти нагороду?

Ведучий: Як про яку? Ну про ту, про дірку від бублика!

Ведуча: Ні, ні! Ніяких дірок! Сьогодні тільки «Золоті бублики», які символізують нашу любов та повагу, наше захоплення та пошану, нашу увагу та вдячність!

Ведучий: Шановні винуватці свята, заздалегідь перепрошуємо, що наші бублики будуть не з золота. Ну ви ж розумієте, що у часи всесвітньої економічної кризи золото дісталось іншим…

Ведуча: Що ж починаємо. Дозвольте мені оголосити першу номінацію нашої церемонії. Вона має назву: „Розум, гідність, совість школи” У цій номінації представлені. Керівники нашої школи: директор – Ніна Павлівна Бондаренко та її заступники: Євдокія Дмитрівна Бондаренко, Хижкіна Людмила Борисівна та Діденко Тетяна Антонівна!

( Діти вручають названим маленькі бублики)

Ведучий: Так! Всі номінанти, дійсно, - Розум, гідність, совість нашої школи, бо кожен з них бажає

«Щоб більше досягнень було, більше дії –

прийміть ці вітання від нас:
Особам поважним бажання сердечні,

аби не боліла у вас голова,
Аби у вас сили хватало й здоров’я,

а школа найкращою в Смілі була».

Ведуча: До нас на свято завітав гість. Це людина, яка вміє читати думки, передбачає майбутнє. Зустрічайте віщунью Варвару.

Варвара.

Бачу, бачу найкращу частину людства у цій залі. Відчуваю, що наближається їх професійне свято.

Розкажу, про що вони думають.

( Підходить до директора)

Вельмишановна Ніна Павлівна думає:

« Ох, оці нудні папери,

Скільки можна їх терпіть,

Ох, ви, звіти та накази,

Я готова вас спалить»

Ну що ж, як я Вас розумію… А давайте послухаємо думки Євдокії Дмитрівни:

« Ох , дістав мене цей розклад:

Всім ти спробуй угодить.

Тому першого не ставить,

Тому третій замінить…»

- Чи я вгадала, Євдокіє Дмитрівно? ( Відповідь)

- А тепер перевіримо, що турбує Людмилу Борисівну?

« Вовка Павлов мені сниться,

Не приходить на урок.

До батьків не додзвониться.

До міліції – лиш крок».

Бідна ви, бідна, Людмило Борисівно…

А які ж думки не дають спокою Тетяні Антонівні? Подивимося, подивимося…Так. Чую, чую

« Методична ця робота

Задовбала мене вкрай:

Інновації, комп’ютер.

Все сама бери вивчай!»

- Як я Вас розумію.

Ведучий: Ну що ж, Варваро, Хто ж з наших номінантів найбільше відповідає званню «« Розум, гідність, совість школи»? Хто з них найкращий?

Варвара. Кожен із них. І тому, щоб бути справедливою, пропоную, щоб переможця обрала доля.

Ведуча: Ми згодні!

( На сцену виносять циліндр, у якому лежать імена номінантів, хлопчик витягує, віддає ведучим, вони оголошують)

Ведучий: Переможцем у номінації « Розум, гідність, совість школи» оголошується …

( Вручається великий бублик)

( Музика)

Ведуча: А ми з вами переходимо до наступної номінації , яку ми назвали

« Селекціонери майбутнього покоління»

Ведучий:

Я пам'ятаю день і час,
Коли пішов у перший клас,
Коли за парту вперше сів
І першу лінію провів...

Як перше слово прочитав,
Як першу букву написав,
І перші вчительки слова,
Що хліб - усьому голова.

Повік залишаться в мені
Дитячі мрії осяйні,
Стежина в росяні поля
І перша вчителька моя.

Ведуча: У номінації « Селекціонери майбутнього покоління» представлені

( Імена вчителів початкової школи)

( Діти одягають маленькі бублики)

Варвара.

Провожу сканування думок . Всі номінантки думають, думають… Ось про що вони думають:

« Ох, вы бедные сиротки мои,

Шестилетки, семилетки мои,

Как же мне вас научить, научить,

Математику вдолбить, ох, вдолбить»

А ось ще думки:

« Я люблю маленьких діток,

Хоч душ 40 наберу.

Будуть гарні і слухняні,

Якщо ні, то потерплю!»

Терплячі ви наші!

Ведучий: Прийшов час вибрати переможця номінації: Самого терплячого селекціонера майбутнього

( На сцену виносять циліндр, у якому лежать імена номінантів, хлопчик витягує, віддає ведучим, вони оголошують)

Ведуча: Переможцем у номінації «Селекціонери майбутнього покоління» оголошується …

( Вручається великий бублик)

( Музика)

Для всіх винуватців свята танцює…

Виходить нова пара ведучих.

Ведучий: А ми продовжуємо церемонію вручення премії « Золотий бублик» Наступна наша номінація – « Володарі і слова, і пера»

Ведуча: До нагородження у цій номінації представлені :

( Імена вчителів філологічного циклу)

( Діти одягають маленькі бублики)

Ведучий:

Загинули б люди, повірте, без мови
Бо як би вони спілкуватись могли?
Якби говорити не вміли й читати
То дикі, печерні ще й досі були б…
Я мовників всіх красномовно вітаю
Із святом вас, любі мої вчителі
Хай в день цей прекрасний на диво розквітнуть
Всі квіти чудові моєї землі.

Варвара.

Сканую думки, думки плутаються, українські, російські…Ось результати сканування:

Рученьки терпнуть, злипаються віченьки,
Боже, як хочеться спать!
Так мені ж треба оту зарубіжную
Зранку до ночі читать!
Все переплуталось в бідній голівонці:
Гамлет, Марія , Ремарк.
“Красное”, “Черное”, “Белая гвардия”
И той Лаурин Петрарк.

Скільки ж вони знають, оці мовники, і що саме цікаве, на уроках вони нічого не забувають та нічого не плутають!

Ведуча: Обираємо переможця!

( На сцену виносять циліндр, у якому лежать імена номінантів, хлопчик витягує, віддає ведучим, вони оголошують)

Ведуча: Переможцем у номінації «Володарі і слова, і пера» оголошується …

( Вручається великий бублик)

( Музика)

Ведучий: Церемонію вручення премії « Золотий бублик» продовжує Наступна наша номінація – «Королі, королеви цифр та Інтернету» До нагородження у ній представлені

( Імена вчителів математики, інформатики)

( Діти одягають маленькі бублики)

Ведуча: Міняється все, що в людини довкола,
Та світ є незмінний - світ точних наук.
То ж я математиків красно вітаю
За ріки із формул на дошках з-під рук.
За те, що задачам , важким теоремам
Щодня їм доводиться учнів учити
Комусь таки треба. Без цифр і без формул
В сучасному світі не можна прожити.
Сьогодні спочиньте, хай пісня хороша
Для всіх в цю хвилину сердечно звучить.
Бо знаєм ми точно, із піснею легше
І вам, математикам, в світі прожить.

Художній № Звучить пісня

Ведучий. Інформатика - наука всім потрібна нині,
То ж купіть, батьки комп’ютер донечці чи сину.
Ну звичайно, учнів вдома ще комп’ютери не ждуть,
Та освоїти науку можна в школі, прямо тут!
А вітання красне й щире вчителю чудовому,
Я бажаю йому вдачі, завжди бути здоровою
Буть веселою, щоб щастя усміхалося завжди,
Щоб у школі й першокласник був з комп’ютером „на ти”!

Варвара

Про що ж думають наші королі та королеви точих наук?

«Раз, два, три. Чотири, п’ять!

Всіх вчимо ми рахувать

Цифри в школі, цифри вдома,

Наступає від них втома.

Якби би грошей стільки мати,

Тоді б не томитись рахувати!»

Так, я з вами згодна, якби у всіх вчителів були такі зарплати, щоб вони змогли відпочивати на Канарах та Мальдівах, а не на своїх «фазендах», тоді б вони не так томились у школі !

Ведуча: Варваро, ви щось завели нас у будні! Ми з такими думками і про свято забудемо! Настав час обрати переможця!

( На сцену виносять циліндр, у якому лежать імена номінантів, хлопчик витягує, віддає ведучим, вони оголошують)

Ведуча: Переможцем у номінації «Королі, королеви цифр та Інтернету» оголошується … Бажаємо не тільки дірок від бублика, а ще й побільше грошей, щоб кваліфікацію не втратили!

( Вручається великий бублик)

( Музика)

Виходить нова пара ведучих.

Ведучий: Церемонія вручення премії « Золотий бублик» продовжується Наступна наша номінація – « Шамани протонів та нейтронів» До нагородження у ній представлені:

( Імена вчителів фізики)

( Діти одягають маленькі бублики)
Ведуча: Я фізиків радо сьогодні вітаю
Цікава наука про Всесвіт і світ.
А скільки законів, обчислень усяких!
І всі пам’ятати і знати всі слід.
Спасибі від учнів за ваші уроки
І щирі вітання із святом для вас
Нові вам закони відкрити бажаю
Хай буде в житті лише зоряний час!

Варвара

Читаю думки, читаю. Ой. А тут цілий анекдот! Ось слухайте!

На уроці вчитель питає:

- Вовочка, ким ти хочеш бути?

- Міліціонером.

- А якщо в майбутньому зникнуть всі порушники?

- Ну тоді пожежним.

- А якщо не буде пожеж?

Ну, тоді військовим!

- А якщо зникнуть війни?

- І чого ви до мене причепились:

- Я все рівно працювати не буду!.

Ведучий: А наші вчителі працюють і за міліцію, і за пожежних, і за військових!

Ведуча: Обираємо переможця!

( На сцену виносять циліндр, у якому лежать імена номінантів, хлопчик витягує, віддає ведучим, вони оголошують)

Ведучий: Переможцем у номінації «Шамани протонів та нейтронів» оголошується

( Вручається великий бублик)

( Музика)

Ведуча: Вітаємо переможця ! А церемонію продовжує нова номінація –

« Оракули минулого»

Ведучий: Ми з вами зараз перенесемося

«В далеке минуле і мандри прекрасні
В сучасні події, дебати щодня.

Учитель історії - маг і оракул
Бо дуже важливі дає він знання!
Істориків гречно зі святом вітаю,
Спасибі за вічний учительський труд!
Ох ти, історіє, хто тебе знає?
Де твої витоки, де джерело?
Ведуча До нагородження у номінації « Оракули минулого» представлені :

( Імена вчителів історії)

( Діти одягають маленькі бублики)
Варвара Читаю думки, читаю. Тут все якісь дати, імена: 1147, 988, 1961, Богдан Хмельницький, Конотопська Битва, поле Куликове, Кучма, Грушевський, помаранчова революція, вибори.

І якісь спогади:

Как родная меня мать провожала,

Тут и вся моя родня набежала:

« Ой, куда же ты, сынок,

Ой куда ты?

Не ходи же ты сынок в депутаты!

Лучше в школу ты иди,

Иди к детям:

Там наука. Там тепло.

Солнце светит.

А уж даты – ничего, не смертельно!

Как – нибудь запомнишь их,

Будет время!» Які цікаві спогади!

Ведуча: Обираємо переможця!

( На сцену виносять циліндр, у якому лежать імена номінантів, хлопчик витягує, віддає ведучим, вони оголошують)

Ведучий: Переможцем у номінації «Оракули минулого» оголошується …

( Вручається великий бублик)

( Музика)

Художній № _________________________________________

Виходить нова пара ведучих.

Ведуча: Вітаємо переможця ! А ми продовжуємо нашу церемонію Нова номінація –

« Знавці душі природи»

На землі усі потрібні - і великі і малі…
І Людина й комашина - всі ми діти на землі…
Тож вітаєм педагогів, тих сьогодні з святом,
Що доводять на уроках, що Земля - нам мати.

Ведучий То ж біологам бажаєм від душі сердечно,
Щоб жилося всім на світі мирно і безпечно.
Щоб усі уроки ваші , як себе любили
І з домашнім завданням на урок ходили!

Ведуча: До нагородження у номінації « Знавці душі природи» представлені

( Імена вчителів біології )

( Діти одягають маленькі бублики)

Варвара

Про що ж думають наші номінанти?

« Як прийде весна, прийде осінь,

Ми на клумбах стоїмо, воду носим!

Деж ви взялись на мою, на голівку,

Я забула про свою, про домівку!»

Ведучий

Обираємо переможця у номінації « Знавці душі природи»!

( На сцену виносять циліндр, у якому лежать імена номінантів, хлопчик витягує, віддає ведучим, вони оголошують)

Ведучий: Переможцем у номінації «« Знавці душі природи» оголошується …

( Вручається великий бублик)

( Музика)

Ведуча: Вітаємо переможця ! А ми продовжуємо! Наступна номінація – «Чарівники хімічних реакцій»

Ведучий: «Хімія - наука віку»,– пам’ятаєм кожну мить.
Так вже травлять всі Людину, що не знаєм що робить.
Хто з вас хімію не знає, і не поважає
Той у грудях, либонь, не серце, а лиш осмій має!

Ведуча: До нагородження у номінації «Чарівники хімічних реакцій » представлені

( Імена вчителів хімії )

( Діти одягають маленькі бублики)

Варвара

Настроюсь на хвилю хімічних реакцій! Настроюсь!

Ось що хвилює чарівників хімічних реакцій:

« Как запустить реакцию познанья,

Катализировать интерес к науке?

Как им вдолбить хотя б немного знанья,

Чтобы зачет поставить мне без муки»

Ведучий

Обираємо найкращого чарівника хімічних реакцій!

( На сцену виносять циліндр, у якому лежать імена номінантів, хлопчик витягує, віддає ведучим, вони оголошують)

Ведучий: Переможцем у номінації «Чарівники хімічних реакцій» оголошується …

( Вручається великий бублик)

( Музика)

Художній № _________________________________________

Виходить нова пара ведучих.

Ведучий: Церемонія вручення премії « Золотий бублик» продовжується. Наступна наша номінація – «Зірки Міжнародних відносин»

Ведуча:

В школі ми вивчаєм різні мови,

навіть ближчим став кордон
Стало рідним дітям слово: «Гутен так! Привет! Пардон!».
Іноземна дивна мова так потрібна зараз всім
Особливо - в цих умовах, особливо - молодим!

Ведучий. До нагородження у номінації «Зірки Міжнародних відносин» представлені

( Імена вчителів іноземної мови )

( Діти одягають маленькі бублики)

Варвара

Про що ж думають наші зірки?

« Іноземну мову знаю:

Це шматочок хліба,

Діток мові научаю,

Дома зовсім не скучаю!»

Ведуча Обираємо переможця!

( На сцену виносять циліндр, у якому лежать імена номінантів, хлопчик витягує, віддає ведучим, вони оголошують)

Ведучий: Переможцем у номінації «Зірки Міжнародних відносин» оголошується …

( Вручається великий бублик)

( Музика)

Ведуча: Вітаємо переможця ! А ми продовжуємо! Наступна номінація

« Магістри фізичного розвитку»

Ведучий:

Спасибі скажем фізкультурі, за те, що в нас вже сила є
Що нам, незграбним ведмежатам, красу і грацію дає!

Ведуча:

До нагородження у номінації« Магістри фізичного розвитку» представлені

( Імена вчителів фізичної культури )

( Діти одягають маленькі бублики)

Варвара

Слухаю! Слухаю! Але не все можу зрозуміти! Ось що чую:

«Коли ж ці пі –пі зрозуміють, що треба ходити на уроки у спортивній формі?! Було б як у армії: « Не вмієш пі- пі – научим, не хочеш пі – пі заставим!» Коли вже відмінять цього пі-пі-пі козла. Спробуй навчити цих пі-пі через нього стрибати!!!»

Ведуча Обираємо переможця у номінації« Магістри фізичного розвитку»!

( На сцену виносять циліндр, у якому лежать імена номінантів, хлопчик витягує, віддає ведучим, вони оголошують)

Ведучий: Переможцем у номінації « Магістри фізичного розвитку» оголошується …

( Вручається великий бублик)

( Музика)

Художній №____________________________________________________

Виходить нова пара ведучих.

Ведучий:

Церемонія вручення премії « Золотий бублик» продовжується. Наступна наша номінація – « Колумби та Магеллани нашої школи»

Ведуча:

Географія поможе нам усім пізнати світ,
Знать його усім важливо навіть в сто і в 10 літ.
Тож вітаємо отих, хто має глобус, план і карту.
Їм здоров'я, щастя, вдачі побажати варто!

Ведучий: До нагородження у номінації«Колумби та Магеллани нашої школи » представлені:

( Імена вчителів географії )

( Діти одягають маленькі бублики)

Варвара

Прочитаємо думки номінантів:

« Географії я вчу вже багато років.

Карти, глобуси ношу

Дітям на уроки.

А сама я не була ,

Навіть за кордоном.

Де би спонсора знайти

Чи когось знайомого?!»

Ведуча Обираємо переможця у номінації«Колумби та Магеллани нашої школи»!

( На сцену виносять циліндр, у якому лежать імена номінантів, хлопчик витягує, віддає ведучим, вони оголошують)

Ведучий: Переможцем у номінації «Колумби та Магеллани нашої школи » оголошується …

( Вручається великий бублик)

( Музика)

Ведуча: Вітаємо переможця ! А ми продовжуємо! Наступна номінація – «Око - алмаз та руки -золото»

Ведучий:

Кажуть , школа споконвіку — то є храм науки
Та до чого всі знання, як не вміють руки,
Щоб зростали не ледачі учні, а старанні
Є хороший їм урок - трудове навчання.
То ж вітаю вчителів, що не тільки знають,
А й уміють все робити , і других навчають!

Ведуча:

До нагородження у номінації «Око - алмаз та руки -золото» представлені

( Імена вчителів трудового навчання )

( Діти одягають маленькі бублики)

Варвара

Узнаємо думки наших претендентів

«Тому галстуки пошей,

Тому ширму сделай,

Сколько можно нагружать

Всяким « нужным» делом?!

На уроках с молотком и иголкой дружим,

Занавески для всей школы

Регулярно мы утюжим!»

Ведуча Обираємо переможця у номінації«Око - алмаз та руки -золото»!

( На сцену виносять циліндр, у якому лежать імена номінантів, хлопчик витягує, віддає ведучим, вони оголошують)

Ведучий: Переможцем у номінації «Око - алмаз та руки -золото» оголошується …

( Вручається великий бублик)

( Музика)

Художній №____________________________________________________

Виходить нова пара ведучих.

Ведучий: Церемонія вручення премії « Золотий бублик» продовжується. Наступна наша номінація – « Творці прекрасного»

Ведуча

Как говорится, из века в век

Не хлебом единым жив человек!

Пока вы вдохновением горите,

Пока сердца для песни живы,

Своей работе посвятите

Души прекрасные порывы

!Ведучий: До нагородження у номінації « Творці прекрасного» представлені:

( Імена вчителів музики, образотворчого мистецтва )

( Діти одягають маленькі бублики)

Варвара

Послухаємо, послухаємо, про що думають наші творці прекрасного:

« Всіх прекрасного ми вчим:

І малюєм і співаєм,

Ми від конкурсів ( пробачте) « кричим»

Як їх здихаться не знаєм»

Ведуча Обираємо переможця у номінації«Творці прекрасного»!

( На сцену виносять циліндр, у якому лежать імена номінантів, хлопчик витягує, віддає ведучим, вони оголошують)

Ведучий: Переможцем у номінації «Творці прекрасного» оголошується …

( Вручається великий бублик)

( Музика)

Ведуча: Вітаємо переможця ! А ми продовжуємо! Наступна номінація – «Фахівці широкого профелю»

Ведучий: До нагородження у номінації «Фахівці широкого профелю» представлені:

( Імена психолога, соціолога, бібліотекаря )

( Діти одягають маленькі бублики)

Варвара

Про що ж думають нашіфахівці широкого профелю?

«Маю аж два фахи я,

І це я ціную.

На роботу я щодня

З гордістю крокую!»

Ведуча Обираємо переможця у номінації«Фахівці широкого профілю»!

( На сцену виносять циліндр, у якому лежать імена номінантів, хлопчик витягує, віддає ведучим, вони оголошують)

Ведучий: Переможцем у номінації «Фахівці широкого профілю» оголошується

( Вручається великий бублик)

( Музика)

Ведучий: Церемонія вручення премії « Золотий бублик» закінчується. Остання наша номінація – « Аллі- Мама і 19 попелюшек»

Ведучий: До нагородження у цій номінації– представлені

( Імена завгоспа та техпрацівників )

( Діти одягають маленькі бублики)

Варвара

Про що ж думають наші попелюшки та їх Аллі- Мама ?

« Миєм, миєм, витираєм,

Сну і спокою не маєм,

Щоб не пахли коридори,

Ллєм у воду більше хлору!»

Ведуча Обираємо переможця у номінації«Аллі- Мама і 19 попелюшек»!

( На сцену виносять циліндр, у якому лежать імена номінантів, хлопчик витягує, віддає ведучим, вони оголошують)

Ведучий: Переможцем у номінації «Аллі- Мама і 19 попелюшек» оголошується …

( Вручається великий бублик)

( Музика)

Художній № __________________________________________________________________

Ведучий:
Ми жартували, та все без докору,
І не судіть ви нас за це суворо!

Ведучий:
Ще раз вітаємо з святом всіх вас,
Ще раз запрошуєм в гості до нас!

Ведучий:
Бажаємо, щоб вам поталанило в усіх справах, і щоб здійснились найзаповітніші ваші мрії.

Ведучий:
Хай ваші сяючі очі ніколи не затьмаряться сумом, а ваше серце зігріває щира повага і любов оточуючих.

Ведуча. Дорогі вчителі! Нехай в оселях ваших завжди панує злагода, в серцях - добро, в помислах - мудрість, у засіках - достаток. А нелегка педагогічна нива колоситься рясним урожаєм людської вдячності.

Ведучий. Тепер вже останнє слово моє
Бо в мене бажання для вас головне.
Хай красною буде учительська доля,
Щоб добре всім вам працювалося в школі.
Рятує хай ангел-спаситель всіх вас,
Щасливі й здорові Були щоб весь час.
Хай мрія прекрасна веде вас в життя,
Щоб ладилось все і велось до пуття.
Живе хай надія у ваших серцях,
Натхнення і творчість дає без кінця,
Не зникне хай віра в Казки й чудеса,
Хай будуть із вами Любов і Краса.

Використана література.

  1. Москаленко Л., Кузьменко В. Методика підготовки та проведення масових заходів у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах. – К., 2009.

  2. Нікітіна Л.С. Сценарії шкільних свят. – Харків: ПП Жиган, 2001. – С. 47 – 48.

  3. Олійник В.В. „ Науково-теоритичні підходи до організації та проведення шкільного свята в 20-х роках ХХ століття. – К., 2008.

  4. Хохотухин В. Поздравления и пожелания. – С.-Пб.: ООО «Издательство Тригон», 2007.

Схожі:

У щоденному харчуванні селян чільне місце посідав хліб, про що свідчать...
Хлібом і сіллю зустрічали дорогих гостей, рідних, з хлібом проводжали молодих до шлюбу, хліб приносили у дім новонародженого. Хліб...
«РОДИНА, РІД, ЯКІ СЛОВА СВЯТІ…»
Ведуча: Хай цей хліб, що нагадує вам рідний дім, стане символом родинного свята. А вогник і тепло цієї свічки живить ваше родинне...
Тема. Як хліб на стіл прийшов Матеріал до уроку: П. Тичина „Де не...
Вчити переказувати. Розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, вміння складати вірші. Ознайомити дітей із тим, що хліб це цінний...
Хліб – усьому голова Золотими хлібами цвіте українська земля
Мета: через бесіду, виразне читання, музику розкрити учням значення хліба у народних обрядах та звичаях,повір’ях, поговорити про...
Тема. Хліб усьому голова. П. Тичина «Де не глянь колоски». Т. Коломієць
Вам потрібно відгадати, який предмет знаходиться в коробці. Ви задавайте мені питання про цей предмет, а відповісти я вам зможу тільки...
Хлібові вклонімося
Обладнання: хліб на рушнику, колосся пшениці, хлібні вироби, ілюстрації, загадки, скоромовки, прислів’я, оповідання про хліб
Уроках теоретичного та виробничого навчання Тема: «Приготування тіста...
Відвіку|здавна| у слов'ян існував звичай: люди, які заломили хліб, стають друзями на все життя. Хліб посол миру|світу| і дружби між...
Вчителі вчителі Наші вчітелі

Хіба знаємо ми, як складається людська доля?
Хіба знаємо ми, як складається людська доля? Від чого вона залежить? Хто керує нею, та вибирає наші шляхи? Сама людина є господарем...
Жидичин
Вислови: «Криниці – очі Господні», «Хліб і вода – брат і сестра», «Без води ні туди ні сюди»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка