А чому це, а чому ми такі веселі?


Скачати 87.36 Kb.
Назва А чому це, а чому ми такі веселі?
Дата 30.03.2013
Розмір 87.36 Kb.
Тип Вопрос
bibl.com.ua > Музика > Вопрос
Весняна казка

Сценарій свята до дня 8 Березня
Звучить весела весняна музика, святково прибраний зал у вигляді квіткової галявини.



  1. А чому це, а чому ми такі веселі?

Чом це радісно у нас нині у оселі?


  1. Недарма раз у раз дружній сміх лунає,

Що у нас? Що у нас? Хто з вас відгадає?


  1. Що це за свято готується тут?

Мабуть, почеснії гості прийдуть?


  1. Може, прийдуть адмірали?

  2. Може, прийдуть генерали ?

  3. Може, герой, облетівший весь світ?


4. Ні! Ні! Ні! Гадати досить!

Дивіться, ось вони гості!

Щедрі, любі, кохані
Всі: Здрастуйте, наші мами!
5. На радіснім святі усіх вас вітаємо!

На «Маминім святі» концерт починаємо!

Пісня ____________________________________________
5. Кажуть, що на світі

Сонце найясніше.

Та всміхнеться мама

І стає світліше.

6. Кажуть, що без сонця

Не розквітнуть квіти.

А хіба без мами

Є щасливі діти?

7. Я до неї серцем

Ніжно пригорнуся .

Хай сяє сонце,

Як моя матуся!

8. Дозвольте сьогодні усім побажати

Багато хороших і сонячних літ.

Бабусям і мамам сестричкам в це свято

В дарунок принести весняний привіт.
9. Вийшло сонце, усміхнулось,

Покотилось по землі

Роздивитись, хто дрімає

В лісі, в лузі, на ріллі

10. – Прокидайтеся, сніжинки!

Чути сонця голосок.

- Годі спати, починайте

Всі збігати у струмок!
11. І побіг собі грайливо

Із сніжиночок струмок.

Яром, яром на долину,

До ставочків, до річок.

12. Як заграв струмочок весело,

То збудив сонливий ліс.

Звеселились перші квіти,

Запишався верболіз.
13. Ось весна вже зовсім близько!

З гір біжить, шумить потік.

Нам в гаю дає берізка

Життєдайний свіжий сік.

14. Якщо сніг вже скрізь розтанув

І травичка зеленіє,

Ще й пташок співає зграя,

Що це, діти, означа?

Це до нас прийшла …

Всі: Весна!

(з’являється дівчинка-Весна)
Весна: Вітаю, вас. Сьогодні своєю весняною владою я наказую всім радіти, співати, танцювати.
Дівчинка: Ой, ти Весно, ой, ти красна,

Ти з чим до нас прийшла?
Весна: Я прийшла до вас з теплом,

Із зеленим житечком.

Ходімо дівчаточка на поле-поляночку,

Співати весняночку.
( дівчата виконують «Подоляночку» )
Дівчинка: Весняночко-подоляночко, а з ким ти до нас прийшла?
Весна: Я прийшла до вас зі своїми братами, весняними місяцями.

Ось вони.
Березень: Ще зимові вихори гуляють

Та весни розгін не зупинити

І дзвінкі краплини починають

У промінні сонячнім бриніти.

Ось чути ніжні голосочки.

То заспівали вже мої струмочки.

Березневі струмки – чарівні самоцвіти:

В них і золото сонця, і небес бірюза,

В них краса весняна, її зелень і квіти.

А вода срібно струнна – мов чиста сльоза.
Квітень: Квітень, квітничок, квітарик

Синьоокий я дударик.

Всюди квітнуть первоцвіти,

У верби зелені віти.

Птахи з вирію летять.

Ходить квітень по землі

Вже кінець зимовій млі.
Травень. Ось і я – місяць Травень.

Славен травень з давніх-давен.

Славен я садами в цвіті,

Запашних квіток росою,

Теплим дощиком весняним,

Сонцем ясним по всім світі.
Березень: Ми – місяці весняні,

Прийшли до вас завзято
Квітень: Щоб всіх гостей присутніх

Із святом привітати!
Травень: Без подарунків не прийшли,

Весняну казку принесли!
(звучить музика, починається казка)

Автор: А чи правда, а чи ні

Відбулось це навесні.

( виходить хлопчик на лісову галявину і шукає квіти)
Хлопчик: Де ті квіточки ростуть?

Їх нема ні там, ні тут!

Завтра свято вже у мами

Та ще вкрите все снігами.

Автор: Коли чує: під кущем

Плаче хтось рясним дощем.
Хлопчик (знайшовши зайчика)

Привіт, зайчику біленький,

Чом ти плачеш, чом сумненький?
Зайчик: ( витираючи слізки)

Вже набридла ця зима!

Їжі взимку геть нема!

Кожушок весь обносився,

Від зими я вже втомився!
Хлопчик: Твоя правда, час весні

Панувати на землі!
Зайчик: А вона вчора мені снилась.
Хлопчик: Щось весна вже забарилась

Хотів квіток я нарвати

Й маму радо привітати,

Але все ще під снігами.

Що, не буде свята в мами?
Зайчик :

А давай удвох підемо,

І весну-красну знайдемо.

Її в гості ми запросимо,

І тепла в неї попросимо.

Щоб розтанули сніги

Й все розквітло навкруги!
Хлопчик: Твоя правда. Я букет

Із квіток нарву. Вперед !
( взявшись за руки , ідуть по лісу)
Автор: Вирушили друзі в путь

Лісом впевнено ідуть.

Чують, десь дзвенить водичка.

Та назустріч їм – синичка.
Зайчик: Здрастуй, подруго Синичко,

Ти куди летиш, сестричко?


Синичка: Я дізналась від струмочка,

Що тече ось там в гайочку,

Що весна уже іде,

Всім дарунки роздає.
Зайчик: Яка радість!

Я новенький попрошу кожух сіренький.
Хлопчик: А я квіточок весняних

Подарую мамі їх!
Синичка: Треба в Сонечка спитати,

Де нам весну зустрічати,

Воно теж з весною дружить.

І по ній давно вже тужить.
Хлопчик: Я іще змалечку знаю таку закличку

Давайте разом заспіваймо,

Сонце нею погукаймо.
( діти виконують пісню про сонечко, з’являється Сонечко)
Сонечко: Добрий день! Ви молодці!

Я свої вже промінці

В гості до Весни послало,

Весну радо привітало.

Я з гори її вже бачу.

Має щедру вона вдачу:

Все розбуджує від сну.

Зустрічайте й ви Весну!
Синичка: Бачу, бачу, ось вона!

Вже іде сюди Весна!

(заходить весна)
Зайчик: Здрастуй, Весно-чарівнице!

Радий я тобі, сестрице!

Довго я тебе чекав,

Разом з друзями шукав!

Весна:

Здрастуй, Зайчику біленький,

Здрастуй, Хлопчику маленький,

Здрастуй, Сонечко ласкаве,

І Синичко, ось я – з вами!

Щиро я усіх вітаю

Й подарунки для вас маю.

Тобі, Зайчику біленький,

Кожушок новий сіренький.

Знаю я й твоє бажання:

Хочеш мамі в привітання

Назбирати тут квіток.

Бачиш там – отой гайок?

Там я вчора вже ходила,

Всі квітки давно збудила.

Пам’ятай, лише одне:

Навесні усе живе…
Хлопчик: От спасибі, я скоріше

Нарву квіточок побільше

Завтра мамі їх на свято

Подарую разом з татом

До побачення! Побіг,

Бо іще пекти пиріг.

( хлопчик вибігає)
Зайчик: ( стурбовано)

Що робити? Твоїх слів

Він, мабуть, не зрозумів.

Квіточки хоч і малі,

Але всі вони живі!
Весна : Не хвилюйтесь, ще не час.

Краще глянем, що там в нас.

( всі виходять)

Дія друга
Автор: А тим часом у гайочку

Квіточки в швидкім таночку

Весело всі танцювали

І весну-красну вітали.

Весна: (говорить свої слова, а до неї підбігають дівчата у костюмах квітів)

Я – Весна-чарівниця, неначе цариця,

Наказ свій посилаю:

Вставай, красо весняна,

І проліски, і трава, і зелена мурава,

І кульбабка рясна, і фіалочка ясна –

Всі квіти весняні, веселі, кохані.

З-під листя виходять, голівки підводять

Од сну зимового до сонця ясного!

( виходять квіти)

Пролісок:

Я – перша квіточка весни,

Я - пролісковий цвіт.

Я пережив зимові сни, і знов родивсь на світ.

Зелені ручечки мої листочками зовуть

Я полюбив ліси й гаї, живу я здавна тут.

У мене очі голубі, такі, як неба синь,

Росту між кленів, між дубів,

Люблю і сонце я, люблю і тінь.

І вірю: чекають всі мене, як весну чарівну,

Бо знають, що зима мине, коли я розцвіту.
Фіалка:

Я зраненька прокидаюсь,

А на мене кожну мить

Виливає ніжні барви неба чистого блакить.

Пелюстки бузково-сині, наче крапельки чорнила

Запашні ми, любий друже,

І тому нас люблять дуже.
Барвінок:

Недавно ще гула метелиця

І ще лежить в низинах сніг,

А вже барвінку листя стелиться

Зеленим килимом до ніг.
Сон-трава:

Вже заквітла сон-трава –

Світло-синя голова.

Мої пелюсточки ворсисті,

І стебельце є сріблисте.

Темна нічка наступає

Сон пелюсточки згортає,

Вранці знову розквітає –

Сонце, світ і ліс вітає.
Підсніжник:

Я – підсніжничок маленький!
Кульбабка:

Я – кульбабка молоденька!
Разом:

Дуже любимо Весну,

Вона будить нас від сну.

( забігає хлопчик)

Хлопчик: ( в захопленні)

Які гарні всі й красиві!

І жовтенькі є і сині!

Я нарву їх досхочу.

Завтра мамі їх вручу.
Підсніжник:

Ні! Не рви нас, ми живі,

Хоч і квіточки малі.

Хочемо жити, не губи!

Кульбабка:

Краще ось що ти зроби:

Фарби й олівці дістань

І навпроти нас ти стань.

Будеш нас ти малювати,

А ми будем позувати.

Підсніжник:

Ти, будь ласка, не дивуйся.

І, повір, твоя матуся

Буде рада іще більше:

Твій малюнок їй – цінніший.

Хлопчик:

Але в мене фарб нема!
Весна: (підходить до хлопчика)

Ось, бери дарунки ці.

Тут і фарби й олівці.

Намалюй ти в подарунок

Своїй мамі цей малюнок.

А квітки нехай живуть.

Що ж, пора мені у путь..
Хлопчик:

От, спасибі за пораду!

Намалюю квіти радо!

(хлопчик малює малюнок, діти тим часом виконують пісню)
Ось готовий вже малюнок,

Буде гарний подарунок.

Підпис унизу зроблю: (пише)

«Дуже маму я люблю!»

До побачення! Побіг,

Буду ще пекти пиріг.

(вибіг, потім повертається)
А ви - весну не зустрічали?

Ви, мабуть, помічали?

Чи це здалося мені, може,

Що мама на весну чимось схожа.

Так, так, відкрию таємницю

Весна із мамою – сестриці!

( звертається до зайчика)

Зайчику, допомагай!

Друзів наших тут збирай!

Всіх матусь ми привітаємо!

Пісню дружно заспіваймо.






Схожі:

А чому це, а чому ми такі веселі?
...
Відділ освіти Єнакієвської міської ради
«Володарка погоди»), як народжується Сніжинка і від чого тане (казка «День народження Сніжинки»), хто такі космічні гості – комети...
Відділ освіти Єнакієвської міської ради
«Володарка погоди»), як народжується Сніжинка і від чого тане (казка «День народження Сніжинки»), хто такі космічні гості – комети...
З давніх часів люди передавали свій життєвий досвід з покоління в...
Звідси ж і полилась злива питань „чому”, „чому”, „чому”. Це призвело до роздумів над проблемою, її більш глибокий аналіз, інакомислення,...
1. А. Я охоче даю іншим брати га себе відповідальність за вирішення складного питання
Б. Перш ніж обговорювати те, у чому ми розходимося, я намагаюся звернути увагу на те, у чому ми обоє згодні
Рекомендована література
Міфи і легенди українців: «Про зоряний Віз», «Чому пес живе коло людини?», «Берегиня», «Дажбог», «Неопалима купина», «Як виникли...
А чому це, а чому ?
Вони у своєму житті роблять несміливі кроки у самостійне життя і як їм це вдається прошу подивитися. Можливо, хтось розгледить у...
Кризи розвитку дітей шести-семи років
Слід надати їй справу, заняття, де вона може довести свою самостійність. Коли вона заспокоїться, сказати, в чому ви згодні з нею,...
Гідність людини як духовна краса
У листі братові Михайлу відразу після невдалої страти, він пише: «Я не сумовитий і не впав духом. Біля мене будуть люди, і бути людиною...
Проблеми виховання неможна вирішити без розуміння психічного світу...
Х. Що ж в дійсності представляє собою дитина? Дитина, що знаходиться під нашою опікою? Чому ми бачимо в дітях особливих людей, коли...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка