Тема. Л. Дичко. Варіації для фортепіано «Українські писанки»


Скачати 25.29 Kb.
Назва Тема. Л. Дичко. Варіації для фортепіано «Українські писанки»
Дата 24.03.2013
Розмір 25.29 Kb.
Тип Конспект
bibl.com.ua > Музика > Конспект
Конспект уроку в 5 класі «Музика весни»
Тема. Л. Дичко. Варіації для фортепіано «Українські писанки».

В. Таловиця «Писанки».

Мета. Виховувати любов до музики, народних звичаїв, традицій; проаналізувати розриття теми писанкарства у варіаціях «Українські писанки» Л. Дичко та пісні «Писанки» В. Таловирі; розвивати творчі здібності, вокально-хорві навички учнів.

Обладнання. Музичний центр, сопілка, роздатковий матеріал, кольорові олівці, писанки.

Тип уроку. Урок-подорож.

Хід уроку:

1. Організація класу до роботи.

Музичне вітання.

Вчитель. Добрий день вам, діти,

Добрий день, усім!

Учні. Добрий день, учителю,

Добрий день, усім!

Вчитель.

- Діти, ми дочекались прекрасної пори року. Так. Це весна!

- Що несе нам ця пора?

(Пробудження усього живого, подих свіжості і чистоти. Весна має свою музику, −це птахи, струмочки, квіти, шум листочків та весняного вітру).

- А для того, щоб усе це почути, ми будемо подорожувати до країни під назвою «Музика весни», де зустрінемося з піснями, іграми, загадками.

- Який вид транспорту оберемо для подорожі?

- Потяг, але він буде музичний. Отож, подорож починається!

(Чути звук потягу в запису).
2. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Вчитель.

- Перша зупинка називається «Пізнавальна».

Прихід весни – це не тільки оновлення природи, а й людської душі, бо з весною приходить і одне з найбільших християнських свят – Великдень. До цього свята готуються усі: розмальовують писанки, вчать веснянки, ігри.
(Вчитель демонструє зразки писанок).

- Традиції писанкарства використовували у своїй творчості різні митці – не лише художники, а й композитори.

Сьогодні ми познайомимось із творчістю українського композитора Лесі (Людмили) Дичко.

(Розповідь про композитора).

- А наш потяг вирушає далі і наступна зупинка називається «Послухай музику». Та перед тим, як ви будете слухати твір, я роздам чистий папір і в процесі слухання ви намалюєте писанку, яку уявили, слухаючи варіації для фортепіано Л. Дичко.

3. Слухання твору.

1) Аналіз твору. Учні демонструють писанки.

- Молодці! Гарні писанки, але нам треба поспішати, бо наш потяг продовжує рухатись до наступної станції – «Ігрової».
4. Ігри з писанками.

Гра «В кидка», «В блудька». (Опис ігор в додатку).
5. Робота над вивченням пісні.

Вчитель.

- А наступна наша станція називається «Веселі ноти», яка познайомить нас із піснею В. Таловирі «Писанки». Перед тим, як її почути, виконаємо вправи на розспівування.

1) Артикуляційні вправи на покращення дикції.(Додаток).

2) Вокальні вправи з сопілкою.

3) Демонстрація пісні В. Таловирі «Писанки».

4) Робота над музичними фразами пісні з опорою на нотний запис.
Вчитель.

- Діти! Наш незвичайний потяг чомусь зупинився і щоб рухатись далі нам треба пройти контрольний пункт і розгадати кросворд. Давайте пригадаємо музичні інструменти.(Додаток).
6. Підсумок уроку.

Вчитель.

-- Наш потяг незабаром завершить свою подорож, але для того, щоб він зупинився ви повинні дати відповіді на запитання.
1)Метод «Мікрофон».

- Чому народне мистецтво писанкарства надихає митців на створення різних творів?

- Розкажіть про твори мистецтва, які ми розглядали та слухали на уроці.

- Які ще композитори вдавались до написання творів про весну, писанки?
2) Оцінювання навчальної діяльності учнів.
7. Домашнє завдання.

1) Розмалювати писанку.

2) Пригадати веснянки, весняні ігри.

Схожі:

Семінарське заняття. Право власності
Сидорову фортепіано. Сидоров відразу не зміг перевезти фортепіано до себе додому і невістка Борисова через три дні після смерті Борисова...
Великодні «бісерні писанки». Виготовлення «бісерної писанки» «Корзина з незабудками»
Тема: Великодні «бісерні писанки». Виготовлення «бісерної писанки» «Корзина з незабудками»
Великодні «бісерні писанки». Виготовлення «бісерної писанки» «Корзина з незабудками»
Тема: Великодні «бісерні писанки». Виготовлення «бісерної писанки» «Корзина з незабудками»
Свято писанки
Великодні свята. Показати красу і значущість одного з найвеличніших християнських свят. Продовжити роботу над поглибленням знань...
Досвіду: «Інноваційні технологій навчання у розвитку творчих здібностей...
Апробовано спосіб інтеграції деяких сучасних технологій навчання у розвитку творчої особистості учня на уроках фортепіано
Уроку у 6-му клас і Тема: Мистецтво
Обладнання: для вчителя: мультимедіа, виставка предметів декоративно –прикладного мистецтва: вишиті рушники, сорочки, скатертина,...
Конспект уроку у 7 класі Тема. Е. Гріг. І частина концерту для фортепіано з оркестром
Мета. Поглиблювати знання про творчість Е. Гріга; розвивати вміння інтерпретувати ліричні образи в інструментальній музиці; формувати...
І. Калинець. Цікавий епізод із його життя. «Писанки». Образ найдорожчої людини мами
Тема: І. Калинець. Цікавий епізод із його життя. «Писанки». Образ найдорожчої людини – мами
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з гуманітарної підготовки з особовим...
Навчальна мета: Вивчити з особовим складом українські народні звичаї та традиції
Літературно музична композиція до дня народження
Лесі Українки, знизу напис: «Переможниця ночі» на сцені стоїть фортепіано, на ньому горить свічечка, з іншого боку – декорації для...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка