Московский интеллектуальный марафон: [Многопредмет олимпиада для нач шк по математике и рус яз.] // Нач шк. (Первое сент.). - 2004. 


Скачати 219.3 Kb.
Назва Московский интеллектуальный марафон: [Многопредмет олимпиада для нач шк по математике и рус яз.] // Нач шк. (Первое сент.). - 2004. 
Дата 24.03.2013
Розмір 219.3 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Математика > Документи
ДЕРЖАВНА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ

ІМЕНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО

ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ-ПРЕДМЕТНИКІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ
Інформаційний бібліографічний список

(Грудень 2004 р. - січень 2005 р.)

Укладач:

Канівська І.М., н. с. ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського

Наукові редактори:

Зотова В.А.., вчен. секретар ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського

Палащина Н.А.., зав. відділу ДНПБ України ім.. В.О. Сухомлинського
ВЧИТЕЛЮ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Бакалова Н.Ф. Учимся играя: [На уроках ИЗО и художеств. труда] / Н.Ф. Бакалова // Нач. шк. – 2004. – №10. – С. 70-72.

Білогай В.В. Що ми знаємо про зиму?: Розробка уроку-КВК позаклас. читання: (4 кл.) / В.В. Білогай // Розкажіть онуку. – 2004. – Груд. (№34/35). – С. 52-55.

Вагерич К.Ф. „Ерудит”: Інтелект. гра-змагання: 3 кл.: [Математика та укр. мова] / К.Ф. Вагерич // Б-чка вчителя почат. шк. – 2004. – №12. – Вкладка,

с. 72-74.

Куріпта В.І. Малювання ілюстрацій та усвідомлення прочитаного тексту: З досвіду роботи: [Щодо вдосконалення усвідомленого читання в учнів почат. кл.] / В.І. Куріпта // Розкажіть онуку. – 2004. – Груд. (№34/35). – С. 58-59.

Любарська Л. Тлумачний словник термінів з образотворчого мистецтва:

[ 4 кл.] / Л. Любарська // Почат. шк. – 2004. – №12. – С. 15-19.

Мартиненко В. Робота з дитячою книжкою у 1 класі: (За навч. комплектом „Читаю сам”): [Методика читання] / В. Мартиненко // Почат. шк. – 2004. – №11. – С. 11-13.

Мовчун Л. З історії каліграфії: (Бесіда з учнями): [Методика укр. мови в почат. шк.] / Л. Мовчун // Почат. шк. – 2004. – №12. – С. 27-29.

Московский интеллектуальный марафон: [Многопредмет. олимпиада для нач. шк. по математике и рус. яз.] // Нач. шк. (Первое сент.). – 2004. –

16-22 дек. (№ 47). – С. 3-15.

На гостину до Королеви Математики: [Добірка конспектів занять з математики для учнів почат. шк.] // Розкажіть онуку. – 2004. – Груд.

(№ 34/35). – Вкладка, с. 1-32.

Нечаева Н. Обучение грамоте: 1 кл.: [Контрол. работы по системе Л.В. Занкова] / Н. Нечаева // Нач. шк. (Первое сент.). – 2004. – 1-7 дек. (№ 45). – С. 2-3.

Нечаева Н. Русский язык: По программе Н.В. Нечаевой: 2 кл.: [Контрол. работы по системе Л.В. Занкова] / Н. Нечаева, С. Яковлева // Нач. шк. (Первое сент.). – 2004. – 1-7 дек. (№ 45). – С. 4-6.

Нечволода С.Н. План-конспект уроку в 4 (3) класі за темою „Одяг та професії” / С.Н. Нечволода // Англ. мова та л-ра. – 2005. – №1/3. – С. 63.

Носивець Л.В. Урок читання в 2-му класі з елементами інсценізації: [За оповід. В. Сухомлинського „Як дзвенять сніжинки”] / Л.В. Носивець // Почат. навчання і виховання. – 2004. – № 34. – С. 8-9.

Онищенко Г. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою „Будова слова”. Різдвяні свята: Інтегр. урок: 3 кл.: [Укр. мова; Я і Україна; Громадянознавство; Музика; Народознавство] / Г. Онищенко // Почат. освіта. – 2004. – Груд. (№45). – С. 3-5.

Петрушина Л. Ігри та цікаві завдання з прислів’ями та приказками на уроках: [Методика уроків читання та народознавства] / Л. Петрушина // Почат. освіта. – 2004. – Груд. (№45). – Вкладка, с. 1-8. – Бібліогр.: 18 назв.

Подколзина Т.А. Чтение текста одновременно с учителем: [Методика работы в классах коррекции] / Т.А. Подколзина // Нач. шк. – 2004. – №10. – С. 81-82.

Поліщук О.М. Технологія розвитку творчої діяльності учнів у процесі впровадження моніторингу: [Використання на уроках математики в почат. шк.] / О.М. Поліщук // Почат. навчання та виховання. – 2004. – № 34. – С. 2-7.

Ратушняк О.М. Через казку та гру до молодших школярів: [Урок економіки за темою „Ресурси”] / О.М. Ратушняк // Економіка в шк. України. – 2005. – №1. – С. 14-15.

Ростовський О. Уроки музики у 4 класі: Другий семестр: [Розробки] / О. Ростовський, Л. Хлєбникова // Почат. шк. – 2004. – № 12. – С. 43-46.

Савченко О. Методичні настанови щодо роботи за підручником „Читанка”: 4 кл. / О. Савченко // Почат. шк. – 2004. – № 12. – С. 20-26.

Салтишева В.М. Усні обчислення на кожний день для учнів 2, 3, 4 класів: [Самост. роботи для почат. шк.] / В.М. Салтишева // Почат. навчання та виховання. – 2004. – № 4. – Метод. банк. Внесок 7, с. 1-8.

Сильнова Е. Реалізація змістових ліній мовної освіти в авторських підручниках „Русский язык” для 2, 3, 4 класів / Е. Сильнова, Н. Каневська, В. Олійник // Почат. шк. – 2004. – №12. – С. 30-33. – Бібліогр.: 6 назв.

Суботович О.А. Інтегрований урок читання та української мови у 4 класі / О.А. Суботович // Почат. навчання та виховання. – 2004. – № 35. – С. 8-9.

Тикунова Л.И. Примерные проверочные работы по русскому языку за первое полугодие 2004/05 учебного года / Л.И. Тикунова // Нач. шк. – 2004. – №10. – С. 84-87.

Тягур Т.І. Урок читання у 3 класі „Як з’явилися квіти-незабудки?” / Т.І. Тягур // Почат. навчання та виховання. – 2004. – № 35. – С. 10-11.

Юрків К. Малювання за уявою на тему „Снігопад”: Передача в холод. гамі стану природи: [Методика малювання в почат. шк.] / К. Юрків // Почат. освіта. – 2004. – Груд. (№ 45). – С. 17.

Якименко С.С. Урок англійської мови для учнів перших класів: [Тема: Учень та його оточення] / С.С. Якименко // Англ. мова та л-ра. – 2004. – № 36. – С. 10-11.

Яковенко Л. Стилістичні вправи до теми „Прикметник”: [Методика укр. мови] / Л. Яковенко // Почат. шк. – 2004. – №12. – С. 5-7.

Яковлева Н.В. Техника рисования в стихах „Подсказки для волшебников”: [Методика рисования в нач. кл.] / Н.В. Яковлева // Почат. навчання та виховання. – 2004. – № 34. – С. 21-22.

Ятлук Г.П. Урок ОБЖД у 4 класі: [Тема „На відпочинку взимку”] / Г.П. Ятлук // Почат. навчання та виховання. – 2004. – № 34. – С. 19-20.

БІОЛОГІЯ

Гудкова Н. Клас земноводні. Загальна характеристика: Розробка уроку: 7 кл. / Н. Гудкова // Хімія. Біологія. – 2005. – Січ. (№ 2). – С. 2-8.

Дедуріна С.І. Матеріали до проведення декади біології / С.І. Дедуріна // Біологія. – 2005. – №2. – С. 17-19.

Іванова Н.Л. Розвиток пам’яті. Дослідж. різних видів пам’яті: (Лаборатор. робота): 9 кл. / Н.Л. Іванова // Біологія. – 2004. – № 36. – С. 8-9.

Козлов С.М. Дидактичні картки-завдання: [На уроках загальної біології] / С.М. Козлов // Біологія. – 2005. – №1. – С. 8-10.

Михтуненко О.І. Зведені таблиці для систематизації матеріалу з біології за 7-й клас / О.І. Михтуненко // Біологія. – 2005. – №1. – С. 11-12.

Науменко Г.С. Дидактичні матеріали з курсу зоології 7 класу / Г.С. Науменко, О.О. Загубиного // Біологія. – 2005. – №1. – С. 13-

Убєйконь С.Н. Завдання для тематичної атестації з біології: 8 кл. / С.Н. Убєйконь // Біологія. – 2004. – № 34. – С. 9-10.

ГЕОГРАФІЯ

Административно-территориальные единицы России второго порядка: [Карты, табл., задания: 8-9 кл.] // География (Первое сент.). – 2004. – 1-7 дек.

(№ 45). – С. 14-18.

Голубчиков Ю.Н. Следы гигантской катастрофы в строении материков: [К каким выводам можно прийти при взгляде на физ. карту мира, если использовать нестандарт. подходы, 7-й кл.] / Ю.Н. Галубчиков // География (Первое сент.). – 1-7 дек. (№ 45). – С. 3-11.

Кеткович В.А. Экспедиция в бассейн реки Укаяли: [Жизнь и быт индейцев Юж. Америки: 7, 10 кл.] / В.А. Кеткович // География (Первое сент.). – 2004. – 1-7 дек. (№ 45). – С. 19-23.

Коробенко М.Г. Тихий океан: [Урок з використ. комп’ютера у 7 кл.] / М.Г. Коробенко // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2004. – Груд. (№ 48). – С. 16-18.

Маєвська В. Фізико-географічне положення Південних материків: (Систем.-узагальнюв. модуль у 7 кл.) / В. Маєвська // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2004. – Груд. (№ 48). – С. 14-16.

Орешкина М.В. Изучаем Африку: [Урок по теме „Геогр. положение Африки” в 7 кл.] / М.В. Орешкина // География в шк. – 2004. – № 7. – С. 62-65. – Библиогр.: 3 назв.

Пономаренко О. Внутрішні води України: (Розробка уроків з використанням інтеракт. методик): 8 кл. / О. Пономаренко // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2004. – Груд. (№ 45). – С. 10-16.

Свиридова О. Охорона водних ресурсів України: 8 кл.: [Урок: рольова гра „Прес-конференція”] / О. Свиридова // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2004. – Груд. (№ 46). – С. 14-16.

Хомутова И.В. Экологизация темы „Энергетика и окружающая среда”: [Урок-семинар] / И.В. Хомутова // География в шк. – 2004. – № 7. – С. 52-55. – Библиогр.: 10 назв.

Цимбалюк Н. Сходження на вулкан: Урок з комп’ют. підтримкою: [6 кл.] / Н. Цимбалюк, М. Шпаківська // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2004. – Груд. (№ 46). – С. 20-22. – Бібліогр.: с. 20.

Ядвижина В. Урок-подорож: „Географічний всюдихід над просторами Південної Америки” / В. Ядвижина // Географія та основи економіки в шк. – 2004. – №6. – С. 16-17.

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Бабенко Е.П. „Если умру я – не закрывайте балкона...”: Лирическая философия Ф. Гарсия Лорки: [Урок-лирич. размышление] / Е.П. Бабенко // Всесвіт. л-ра та культура в навч. закл. України. – 2004. – №12. – С. 38-42.

Басюк М.П. „Моліться за мою душу”: [Урок-семінар за романом „Cтендаля „Червоне і чорне”] / М.П. Басюк // Зарубіж. л-ра в шк. України. – 2005. – №1. – С. 2-6. – Бібліогр.: 3 назв.

Братко В.О. Як стати доброю чаклункою?: Пед. майстерня за казк. історією Отфріда Пройслера „Мала Баба Яга”: 5 кл. / В.О. Братко // Зарубіж. л-ра в навч. закл. – 2004. – №12. – С. 10-12.

Горідько Ю. Методика філологічного аналізу художнього тексту (на матеріалі 10, 11 кл.) / Ю. Горідько // Зарубіж. л-ра. – 2005. – Січ. (№1). – С. 16-20.

Єфімова І.В. Активізація навчання на уроках літератури шляхом використання елементів новітніх технологій / І.В. Єфімова // Зарубіж. л-ра в шк. України. – 2005. – №1. – С. 10-13.

Забуга В.В. Красою Японії народжений: Урок-знайомство із твор. шляхом Мацуо Басьо: 8 кл. / В.В. Забуга // Зарубіж. л-ра в навч. закл. – 2004. – №12. – С. 42-43.

Заяць С. Система уроків за творчістю Артура Конан Дойла / С. Заяць // Зарубіж. л-ра. – 2005. – Січ. (№2). – С. 14-19.

Коваленко О. Кінець царства ненависті: Розробка уроків за темою: „Джек Лондон „Біле Ікло”: 6 кл. / О. Коваленко // Зарубіж. л-ра. – 2005. – Січ. (№ 4). – С. 7-9.

Кульчицький Р. Мандрівка до безсмертя і вічної юності за творчістю Жуля Верна: [Урок у 6 кл. за романом „П’ятнадцятирічний капітан”] / Р. Кульчицький // Зарубіж. л-ра. – 2004. – Груд. (№ 47). – С. 13-16.

Лабай О. Кам’яна симфонія: (Матеріали до уроку за романом В. Гюго „Собор Паризької Богоматері”: 9 кл.) / О. Лабай // Зарубіж. л-ра. – 2004. – Груд. (№ 47). – С. 2-3.

Ненич Г.М. Диканьківські мешканці – мої знайомі: Урок-конкурс за твором Гоголя „Ніч перед Різдвом”: 6 кл. / Г.М. Ненич // Зарубіж. л-ра в навч. закл. – 2004. – №12. – С. 32-33.

Петрунь В. Детектив у художній літературі: [Підсумковий урок] / В. Петрунь // Зарубіж. л-ра. – 2005. – Січ. (№ 2). – С. 23-24.

Рогозинський В.В. „Нам долю не перемогти несправедливістю й помстою...”: До проведення системи уроків з вивчення драми Педро Кальдерона „Життя – це сон” / В.В. Рогозинський // Всесвіт. л-ра та культура в навч. закл. України. – 2004. – №12. – С. 25-31.

Савчук О. Фантастична історія злету і падіння Цахеса: Е.Т.А. Гофман „Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер”: 8 кл. / О. Савчук // Зарубіж. л-ра. – 2004. – Груд. (№ 47). – С. 8-9.

Сербін М. Віктор Гюго – національний поет Франції: 10 кл.: [Урок позаклас. читання] / М. Сербін // Зарубіж. л-ра. – 2005. – Січ. (№ 4). – С. 13-22.

Силкіна В.І. „Янголи втомилися і постаріли від людських гріхів...”: Урок-роздум за оповід. Габріеля Гарсія Маркеса „Стариган із крилами” / В.І. Силкіна // Всесвіт. л-ра та культура в навч. закл. України. – 2005. – № 1. – С. 32-33.

Синюкова Л. То голос Польщі був...: Урок-композ. за творчістю Адама Міцкевича / Л. Синюкова // Зарубіж. л-ра. – 2005. – Січ. (№ 1). – С. 14-15.

Скабельська О.І. Який він насправді – Дон Кіхот?: Урок-інтегр. різних видів мистец. за романом Сервантеса / О.І. Скобельська // Всесвіт. л-ра та культура в навч. закл. України. – 2004. – № 12. – С. 10-17.

Усатова К. Мандри до різних далеких країн світу Лемюеля Гуллівера: Система уроків за твором Джонатана Свіфта: 6 кл. / К. Усатова // Зарубіж.

л-ра. – 2004. – Груд. (№ 48). – С. 7-13.

Шубіна Т.І. Фрагмент уроку-чайна церемонія в 11 кл.: На прикладі повісті Ясунарі Кавабати „Країна снігу” / Т.І. Шубіна // Зарубіж. л-ра в навч. закл. – 2004. – № 12. – С. 44-45.

ІНОЗЕМНІ МОВИ

Грибкова І. Урок в 11 класі з теми „Mass Media” / І. Грибкова // Англ. мова та л-ра. – 2004. – № 36. – С. 12-14.

Грибкова І. Урок у 9 класі з теми „Вибір професії” / І. Грибкова // Англ. мова та л-ра. – 2004. – № 36. – С. 15-17.

Дарчія Н.В. Тестування навчальних досягнень учнів на уроках англійської мови / Н.В. Дарчія // Англ. мова та л-ра. – 2005. – № 1/3. – С. 30-34.

Кравченко М.В. Ефективні прийоми навчання англійської мови / М.В. Кравченко // Англ. мова та л-ра. – 2005. – № 1/3. – С. 5-17.

Рудан О.Г. Додатковий матеріал з країнознавства з теми „Modern Britain” / О.Г. Рудан // Англ. мова та л-ра. – 2005. – № 1/3. – С. 37-41.

Стом О.Ю. Пісні на уроках англійської мови / О.Ю. Стом // Англ. мова та л-ра. – 2004. – № 36. – С. 5-7.

Ураєва І. Завдання з читання для тематичної атестації в 9-му класі: [Фр. мова] / І. Ураєва // Інозем. мови в навч. закл. – 2004. – № 4. – С. 48-56.

Шишкова Г. Як збудити цікавість?: Шляхи підвищення мотивації мовлен. діяльності учнів на уроках англ. мови (розробка блоку уроків по темі „Traveling”: 7 кл.) / Г. Шишкова // Інозем. мови в навч. закл. – 2004. – № 4. – С. 28-36. – Закінчення. Початок у №1, 3.

ІНФОРМАТИКА

Багаутдинова З.Н. Урок в 10 классе на тему „Обобщение материала по теме „Ветвление” / З.Н. Багаутдинова // Информатика и образование. – 2004. – № 10. – С. 49-54.

Давыдова Е.В. Информационные услуги Интернета. Всемирная паутина: [Разраб. урока] / Е.В. Давыдова // Информатика и образование. – 2004. – № 10. – С. 41-45.

Завьялова О.А. Урок на тему „Форматирование текста”: [Разработка] / О.А. Завьялова // Информатика и образование. – 2004. – № 10. – С. 36-40.

Мамедова Е.В. Урок в 5 классе на тему „Графический редактор PAINT. Отражение, поворот и перемещение элементов рисунка”: [Разработка урока] / Е.В. Мамедова // Информатика и образование. – 2004. – № 10. – С. 46-48.

Присяжнюк А. Логічні операції: [Розробка уроку] / А. Присяжнюк // Інформатика. – 2004. – Листоп. (№ 44). – С. 14-18; Груд. (№ 45). – С. 5-6.

ІСТОРІЯ

Жостка А. Попіл Анни Франк стукає в моє серце..: (Конспект інтеракт. уроку з теми „Окупаційний режим у поневолених країнах. Рух опору”). Всесвіт. історія: 11 кл. / А. Жостка // Історія в шк. України. – 2004. – № 9/10. – С. 24-28.

Жуков Є. Напередодні катастрофи: (Конспект уроку з елементами корпорат. аналізу на тему „Друга світова війна. Початок війни. Події 1939 р.”). Всесвітня історія: 10 кл. / Є. Жуков // Історія в шк. України. – 2004. – № 9/10. – С. 21-24.

Кожем’яка О. Ігри з історії Стародавньої Греції / О. Кожем’яка // Історія України. – 2004. – Груд. (№ 48). – С. 16-17.

Остапенко В. СРСР у повоєнне сорокаріччя (1945 – 1985): 11 кл.: [Урок узагальнення та систематизації знань] / В. Остапенко // Історія України. – 2004. – Листоп. (№ 45). – С. 16-19.

Полякова О. Дискуссия в аквариуме: Метод. материал для подгот. урока-дискуссии: [Пример. разраб. урока в 7-м кл.] / О. Полякова // История (Первое сент.). – 2004. – 16-22 дек. (№ 47). – С. 24-27. – Библиогр.: с. 27.

Полякова О. Реформы Петра І: зло или благо для России?: Урок-дискуссия в 7-м кл. / О. Полякова // История (Первое сент.). – 2004. – 16-22 дек. (№ 47). – С. 26-27. – Библиогр.: с. 27.

Пономаренко О. Запровадження дисидентського руху в Україні: 11 кл.: [Урок] / О. Пономаренко // Історія України. – 2004. – Листоп. (№ 44). – С. 13-15.

Трунова Т.А. Лабораторно-практическая работа на базе археологического материала: Задания для работы на уроках и дома / Т.А. Трунова // Преподавание истории в шк. – 2004. – № 9. – С. 43-51.

Юсупова В.Ф. Западная Европа в период расцвета Средневековья: (Урок-игра или внеклас. мероприятие по истории) / В.Ф. Юсупова // Преподавание истории в шк. – 2004. – № 8. – С. 49-54.

Ярхо В. Братья Икара, сыны Марса: [Материал к урокам по темам: „Мир в первой половине ХІХ в.”, „Балканы – узел противоречий”, „Россия в конце ХІХ – нач. ХХ в.”, 8-й кл.] / В. Ярхо // История (Первое сент.). – 2004. –

16-22 дек. (№ 47). – С. 18-23. – Окончание. Начало в № 45, 46.

ЕКОНОМІКА

Зинченко Л.В. Календарно-тематичне планування на друге півріччя: (За прогр. І.Ф. Радіонової): [Економіка, 10-11 кл.] / Л.В. Зинченко // Економіка в шк. України. – 2005. – № 1. – С. 5-6.

Коваленко О.В. Календарно-тематичне планування на друге півріччя: (За прогр. Л.П. Крупської): [Економіка] / О.В. Коваленко // Економіка в шк. України. – 2005. – № 1. – С. 3-4.

Литвинчук О. Харчова промисловість: Урок-презентація / О. Литвинчук // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2004. – Груд. (№ 47). – С. 6-10.

Мардар Л.Т. Бізнес-план – крок до успіху: [Як навчити учнів складати бізнес-план] / Л.Т. Мардар // Економіка в шк. України. – 2005. – № 1. – С. 10-11.

МАТЕМАТИКА

Баух М. Букви – „польові квіти на ниві мистецтва та науки”: (Деякі приклади міжпредмет. зв’язку на уроках): [Образотв. мистец. та математика] / М. Баух, Л. Яковенко // Математика в шк. України. – 2004. – № 36. – С. 18-23. – Бібліогр.: с. 23.

Вивчення теми „Вектори та координати” в курсі стереометрії / Я.С. Бродський, В.Ю. Гречук, О.Л. Павлов та ін. // Математика в шк. України. – 2005. – №1. – Метод. банк. Внесок 11, с. 1-16. – Бібліогр.: 12 назв.

Власюк Л. Взаємозв’язок предметів природничо-математичного і гуманітарного циклів: 10 кл.: [Урок-семінар] / Л. Власюк // Фізика. – 2004. – Груд. (№ 36). – С. 6-9.

Годкевич Л.В. Рівняння: Використання інтерактив. технологій у 9 кл. з поглибл. вивченням математики / Л.В. Годкевич // Математика. – 2004. – Груд. (№ 46). – С. 19-20.

Гришина Т. Особистісний розвиток учня у навчанні математики / Т. Гришина // Імідж сучас. педагога. – 2004. – № 2/3. – С. 85-89. – Бібліогр.: 7 назв.

Дем’яненко О.І. Застосування властивостей арифметичного квадратного кореня: 8 кл. фіз.-мат. профілю: [Система уроків] / О.І. Дем’яненко // Математика. – 2004. – Груд. (№ 46). – С. 8-15.

Ковальчук В.М. Новорічні задачі: [Добірка задач з числами 2005, 2004 і 2003] / В.М. Ковальчук // Математика. – 2005. – Січ. (№1). – С. 22-23.

Лімаз Г.Т. Родинне свято трикутників: 7 кл.: [Урок геометрії] / Г.Т. Лімаз // Математика. – 2004. – Груд. (№ 47). – С. 20-23.

Повстемська В.І. Технологія розвитку дослідницьких здібностей учнів: [Розв’язування задач різними способами: Тема „Функції”] / В.І. Повстемська // Математика в шк. України. – 2005. – № 2. – С. 2-5. – Бібліогр.: 5 назв.

Рибак Т.А. Технологія уроків узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок у процесі викладання математики / Т.А. Рибак // Математика в шк. України. – 2005. – №1. – С. 2-5.

Сенчишин О.Ю. Крокуючи за Піфагором: (Урок однієї Теореми): Урок-практикум / О.Ю. Сенчишин // Математика в шк. України. – 2005. – № 2. – С. 18-25. – Бібліогр.: 8 назв.

Шиманська Г.П. Лекційно-практична форма модульно-розвивального навчання [на уроках математики] / Г.П. Шиманська // Математика. – 2004. – Груд. (№ 47). – С. 1-8. – Бібліогр.: 25 назв.

МИСТЕЦТВО

Гороховська Н. Календарні пісні зимового циклу. Музика: 4 кл.: [Розробки уроків] / Н. Гороховська // Почат. освіта. – 2004. – Груд. (№ 47). – С. 10-11.

Журба І. Про що говорить музика. Прадавні традиції зустрічі зимових свят: [Розробка уроку музики] / І. Журба // Почат. освіта. – 2004. – Груд.

(№ 47). – С. 8-9.

Кравченко К.П. Музика мого народу: Жанри укр. нар. пісень: [Матеріал до уроку] / К.П. Кравченко // Розкажіть онуку. – 2004. – Листоп. (№ 31/32). – Україно! Ти для мене диво!. – Листоп. (№ 32). – С. 20-23.

Пархоменко Е. Образ женщины в культуре Возрождения: [Сценарий урока] / Е. Пархоменко // Искусство в шк. – 2004. – № 6. – С. 63-68.

Пасько С.Є. Особистісно орієнтований підхід до формування естетичних нахилів учнів під час уроків засобами гри: [На уроках музики] / С.Є. Пасько // Упр. шк. – 2004. – № 34. – Метод. банк. Внесок 9, с. 3-8. – Бібліогр.: 18 назв.

Пигарева И. С Кобалевским по Москве: Уроки-путешествия: [Уроки с регион. (московедч.) проблематикой] / И. Пигарева, Г. Сергеева // Искусство в шк. – 2004. – № 6. – С. 55-61.

Рачеева Е. Картины Ганса Гольбейна Младшего: [Материалы к уроку МХК] / Е. Рачеева // Искусство (Первое сент.). – 2004. – 16-30 нояб. (№ 22). – С. 7-12. – Библиогр.: 4 назв.

Черемисина А. Два Оскара, или что сказал Ди Каприо: Урок музыки в

7  кл. / А. Черемисина // Искусство в шк. – 2004. – № 6. – С. 34-38.

Чин-Головина И. Восхождение к учителю, или Путь к себе...: [Методика преподавания музыки] / И. Чун-Головина // Искусство в шк. – 2004. – № 6. – С. 83-90.

ОСНОВИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

Анфімова І.В. Урок-практикум: (ОБЖ: 9 кл.): [Моделювання поведінки в надзв. ситуаціях: надання домед. допомоги] / І.В. Анфімова // Упр. шк. – 2004. – № 34. – Метод. банк. Внесок 9, с. 1-2.

Токан Н. Завдання для тематичного оцінювання з ОБЖ у 5 класі / Н. Токан // Здоров’я та фіз. культура. – 2005. – Січ. (№ 2). – С. 7-10.

Щур О. Дитина в автономній ситуації: Урок з основ безпеки життя у 6 кл. / О. Щур // Здоров’я та фіз. культура. – 2005. – Січ. (№ 1). – С. 5-6.

РОСІЙСЬКА МОВА

Богомолова Н.М. Урок развития речи на тему „Святки”: 6-й кл. / Н.М. Богомолова // Рус. яз. (Первое сент.). – 2004. – 23-31 дек. (№ 48). – С. 4-8.

Гавшина Л.П. Обобщающие тестовые материалы по русскому языку в среднем специальном учебном заведении / Л.П. Гавшина // Рус. яз. (Первое сент.). – 2004. – 16-23 дек. (№ 47). – С. 22-27.

Гацуцын В.В. Сочинение-ретроспектива: [Метод. разраб.] / В.В. Гацуцын // Рус. яз. (Первое сент.). – 2004. – 23-31 дек. (№ 48). – С. 18-19.

Резвая А.Ю. Роль односоставных предложений в художественном тексте: 8 кл.: [Урок] / А.Ю. Резвая // Рус. яз. (Первое сент.). – 2004. – 16-23 дек.

(№ 47). – С. 15. – Библиогр.: 4 назв.

Рухленко Н.М. Стилистические функции однородных членов предложения: 11 кл.: [Урок] / Н.М. Рухленко // Рус. яз. (Первое сент.). – 2004. – 16-23 дек. (№ 47). – С. 10-14.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Бернадська Н. Романи Валер’яна Підмогильного: традиції і новаторські пошуки: 11 кл. / Н. Бернадська // Укр. мова та л-ра. – 2004. – Груд. (№ 48). – С. 20-23.

Головецька Н. „Я так хочу побачити зиму...” Урок позаклас. читання за казкою Б. Грінченка „Квіти”: 5 кл. / Н. Головецька // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. – 2005. – №1. – С. 27-28.

Косовець Н. Автобіографічний елемент у літературній драмі І. Франка „Зів’яле листя”: 9 кл. / Н. Косовець // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. – 2005. – №1. – С. 31-33.

Мовчан Р. Вивчення української літератури у 5 класі 12-річної школи / Р. Мовчан // Дивослово. – 2005. – №1. – С. 39-43.

Овдійчук Л. „Моя свобода завжди при мені”: Урок-літ. портрет Ліни Костенко: 11 кл. / Л. Овдійчук // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. – 2005. – №1. – С. 35-36.

Погрібняк Ю. Ліки від забуття: Конспект уроку за поемою М. Вороного „Євшан-зілля”: 8 кл. / Ю. Погрібняк // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. – 2005. – №1. – С. 28-31.

Чух Г. Не така вже й страшна нечиста сила...: Аналіз казок Василя Королева-Старого „Хуха-Моховинка” та „Потерчата” у 5 кл. / Г. Чух // Дивослово. – 2005. – №1. – С. 24-27.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Бєлан О. Складнопідрядні речення з підрядними означальними: [Урок укр. мови] / О. Бєлан // Все для вчителя. – 2005. – Січ. (№1/2). – С. 60-62.

Василик М. Підсумковий урок з фонетики: 5 кл. / М. Василик // Укр. мова та л-ра. – 2005. – Січ. (№ 2/3). – С. 39.

Давиденко О.М. Розвиток критичного мислення на уроках мови і літератури / О.М. Давиденко // Вивчаємо укр. мову та л-ру. – 2005. – № 2. – С. 7-8.

Денисюк Н.А. Фразеологізми у нашому мовленні: Урок у 10 кл. / Н.А. Денисюк // Вивчаємо укр. мову та л-ру. – 2005. – № 2. – С. 12-13.

Ібрагімова В. Особливості побудови розповіді про процес праці: [Урок укр. мови] / В. Ібрагімова // Все для вчителя. – 2005. – Січ. (№ 1/2). – С. 63-65.

Ілясевич Н. Та стежка до гімназії мені з дитинства рідна: Урок розв. зв’язного мовлення у 8-му кл. / Н. Ілясевич // Укр. мова та л-ра. – 2005. – Січ.

(№ 2/3). – С. 34-36.

Мартинюк О.Т. Творчий звіт з української мови за рік: [Повторення за 5 кл.] / О.Т. Мартинюк // Все для вчителя. – 2005. – Січ. (№1/2). – С. 66-68.

Мінка А. Цей підступний апостроф: Урок-п’єса: 5 кл. / А. Мінка // Укр. мова та л-ра. – 2005. – Січ. (№ 2/3). – С. 40.

Передрій Г. Про цікаві завдання й ігрові форми роботи з української мови / Г. Передрій // Дивослово. – 2005. – №1. – С. 7-14.

Семчук Д. Безсполучникове складне речення: [Урок-дослідження] / Д. Семчук // Все для вчителя. – 2005. – Січ. (№1/2). – С. 56-59.

Фурсова Л. Ще раз про інтегровані уроки рідної мови: Комплекс. уроки розв. зв’язного мовлення / Л. Фурсова // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. – 2005. – №1. – С. 51-54.

Шатківська В.В. Текст спонукає до роздумів: Урок розв. мовлення в 11 кл. / В.В. Шатківська // Вивчаємо укр. мову та л-ру. – 2005. – № 2. – С. 9-11.

Ющук І. Вивчення числівника в 6 класі / І. Ющук // Дивослово. – 2005. – №1. – С. 14-19.

Яриніч О. Урок лінгвістичної веселки: Повторення вивченого про дієприслівник: [Урок укр. мови] / О. Яриніч // Все для вчителя. – 2005. – Січ. (№1/2). – С. 49-50.

ФІЗИКА Й АСТРОНОМІЯ

Дубенський І. Електричний струм. Джерела електр. струму: 8 кл.: [Урок-дослідження] / І. Дубенський // Фізика. – 2005. – Січ. (№ 3). – С. 10-11.

Зуйкова І. Самоконтроль і самооцінка при вивченні теоретичного матеріалу: [На прикладі поуроч. тест. завдань з теми „Взаємодія тіл”, 7 кл.] / І. Зуйкова // Фізика. – 2005. – Січ. (№ 3). – С. 1-5.

Кабановський О.В. Тематична атестаційна робота „Закони постійного струму”: 10 кл. / О.В. Кабановський // Фізика в шк. України. – 2005. – № 2. – С. 21-23.

Киричек Л. Розумний будинок: Урок-конференція: [Тема „Теплові явища. Енергозбереження”] / Л. Киричек, І. Киричек // Фізика. – 2005. – Січ. (№1). – С. 2-4.

Куликовський І.В. Застосування нестандартних приладів і лабораторних панелей для проведення демонстраційного фізичного експерименту і лабораторного практикуму / І.В. Куликовський // Фізика в шк. України. – 2005. – №1. – С. 20-23.

Олексієвич Н. Фізика дивовижного: Прогр. спецкурсу: 6 кл. / Н. Олексієвич // Фізика. – 2005. – Січ. (№ 2). – Вкладка, с. 1-27.

Піпа М. Будова ядра. Ядерні сили: Завдання для темат. атестації: 11 кл. / М. Піпа // Фізика. – 2004. – Груд. (№ 36). – С. 3-6. – Бібліогр.: 5 назв.

Рідченко А. Теорія відносності? Це дуже просто!: Урок-діалог: 11 кл. / А. Рідченко // Фізика. – 2005. – Січ. (№ 3). – С. 5-9. – Бібліогр.: 3 назв.

Сомова Г.С. Подорож у фізику атмосфери: 8 кл.: Інтегр. урок з географії та фізики / Г.С. Сомова, Л.Є. Монякова // Фізика в шк. України. – 2005. – №1. – С. 15-17.

Тарабцева Л. Електричне поле: Урок-„телепередача”: 10 кл. / Л. Тарабцева // Фізика. – 2004. – Груд. (№ 35). – С. 9-12.

ХІМІЯ

Бусел Т. Міжвікові уроки з хімії: [Солі. Склад солей, їхні назви. Добрива. Поняття про кислі солі, 8-9 кл.] / Т. Бусел // Хімія. Біологія. – 2004. – Груд. (№71). – С. 2-4.

Ждан О. Алгоритми розв’язання задач з хімії: 8 кл. / О. Ждан // Хімія. Біологія. – 2004. – Груд. (№ 71). – С. 7-8.

Мукан Л. Вуглеводні: Цикл уроків: 10 кл.: [Поуроч. планування, розробка уроків] / Л. Мукан // Хімія. Біологія. – 2005. – Січ. (№1). – С. 3-9. 

Смірнова В. Наша доля – в наших генах: Нетрадиц. урок із застосуванням груп. форм роботи: 11 кл. / В. Смірнова // Хімія. Біологія. – 2005. – Січ. (№4). – С. 11-13.

Третяк О. Підгрупа карбону: Брейн-ринг: 10 кл. / О. Третяк // Хімія. Біологія. – 2004. – Груд. (№71). – С. 13-14.

Федяй В. Таємниці людського організму: Гра „Брейн-ринг”: 8-9 кл. / В. Федяй // Хімія. Біологія. – 2005. – Січ. (№ 4). – С. 1, 3.

ВИХОВНА РОБОТА В ШКОЛІ

Алексеева С. Они сражались за Родину: [Сценарий муз.-лит. композиции к 60-летию Великой Победы] / С. Алексеева // Воспитание школьников. – 2004. – № 9. – С. 71-72.

Багацкая Т.Е. Концерт-поздравление в день 8 Марта: [Сценарий] / Т.Е. Багацкая // Почат. навчання та виховання. – 2005. – № 3. – С. 14-15.

Бакуліч Т. Хімічний КВК / Т. Бакуліч // Хімія. Біологія. – 2005. – Січ. (№3). – С. 23-24.

Баришнікова О.В. Методичні рекомендації щодо організації позакласних заходів з англійської мови в середній школі / О.В. Баришнікова // Англ. мова та л-ра. – 2005. – № 1/3. – С. 64-68.

Біла Н.Ф. „Жіночий день – 8 Березня”: Сцен. ранку / Н.Ф. Біла, Н.В. Марчук // Почат. навчання та виховання. – 2005. – № 3. – С. 12-13.

Божко О.М. Мандрівка в світ бізнесу: Конкурс. прогр. для старшокласників: [Сцен. гри] / О.М. Божко // Економіка в шк. України. – 2005. – №1. – С. 25-27.

Гарматюк О. Казкові подвиги справжніх лицарів: [Сцен. шкіл. свята до 8 Березня] / О. Гарматюк // Почат. освіта. – 2005. – Січ. (№ 2). – Вкладка, с. 1-2.

Герус О. До ювілею С.В. Ковалевської: [Сценарій] / О. Герус // Математика. – 2005. – Січ. (№ 2). – С. 21-23. – Бібліогр.: 3 назв.

Гороховська Н. Клуб веселих джентльменів: [Сцен. розваж. свята для учнів 3-4 кл.] / Н. Гороховська // Почат. освіта. – 2005. – Січ. (№2). – Вкладка, с. 3-4.

Драч С.В. „Шануймо батька, шануймо неньку”: Сцен. святк. ранку / С.В. Драч // Почат. навчання та виховання. – 2005. – №3. – С. 18-19.

Зайцева И. Фрукты, встаньте в хоровод, наступает Новый год!: [Празднич. монтаж к новогод. елке] / И. Зайцева // Нач. шк. (Первое сент.). – 2004. – 23-31 дек. (№ 48). – С. 2-3.

Іваненко О.А. Хімія – наука, що загубить чи врятує світ?: [Позаклас. захід] / О.А. Іваненко // Хімія. – №1. – С. 13.

Коваль Л.І. „Як сонечко, рідна матінка...”: Сцен. свята до Дня Матері / Л.І. Коваль // Почат. навчання та виховання. – 2005. – №3. – С. 29-31.

Колесниченко О.В. „Їм треба материнські руки, їх треба батьківське плече...”: Свято клас. родини: [Сценарій] / О.В. Колесниченко // Почат. навчання та виховання. – 2005. – №3. – С. 16-17.

Косарчук М.П. Славне свято всіх жінок: Сцен. ранку / М.П. Косарчук // Почат. навчання та виховання. – 2005. – № 3. – С. 8-11.

Куріпта В.І. „Ми матір називаємо святою...”: Сцен. свята до Дня Матері / В.І. Куріпта // Почат. навчання та виховання. – 2005. – № 3. – С. 25-28.

Лазурко О. У королівстві АВС: Підсумк. урок-свято у 2 кл.: [Нім. мова] / О. Лазурко // Інозем. мови в навч. закл. – 2004. – № 4. – С. 44-47.

Лашта В.П. Свято „Веснянки”: [Сценарій] / В.П. Лашта // Вихов. робота в шк. – 2005. – №1. – С. 30-31.

Линько Г. До Дня захисника вітчизни: [Сцен. свята в почат. шк.] / Г. Линько // Почат. освіта. – 2005. – Січ. (№ 2). – Вкладка, с. 4-5.

Моисеенко С.В. „А ну-ка, девчонки!”: Празднич. конкурс ко дню 8 Марта: [Сценарий] / С.В. Моисеенко // Почат. навчання та виховання. – 2005. – №3. – С. 20-21.

Пишінський В. Фізика у сільському господарстві: Вікторина / В. Пишінський // Фізика. – 2004. – Груд. (№ 36). – С. 16-17.

Приходько С. Солов’їна, барвінкова, українська рідна мова: [Сцен. гри] / С. Приходько // Все для вчителя. – 2005. – Січ. (№1/2). – С. 74-75.

Савченко Н.І. Позакласний захід „Свято іменинників”: [Сценарій] / Н.І. Савченко // Почат. навчання та виховання. – 2005. – № 2. – С. 17-19.

Собко Л. 8 Березня – свято весни, свято жінки: [Сценарій] / Л. Собко // Почат. освіта. – 2005. – Січ. (№ 4). – Вкладка, с. 6-7.

Тільняк О.Й. Приклади програм виховної роботи з класів: Прогр. для

9-11 кл. / О.Й. Тільняк // Вихов. робота в шк. – 2005. – №1. – С. 17-20.

Ткаченко Л. Українська народна казка „Рукавичка”: [Сцен. інсценізації для худож. самодіяльності] / Л. Ткаченко // Почат. шк. – 2005. – №1. – С. 62-64.

Храмова Р.А. Сделали все, что могли: [Муз.-поэт. композиция к 60-летию Победы] / Р.А. Храмова // Нач. шк. – 2004. – №12. – С. 13-16.

Царенкова Л.А. „Супербабушка-2005”: Празднич. конкурс: [Сценарий] / Л.А. Царенкова // Почат. навчання та виховання. – 2005. – №3. – С. 22-24.

Цыганюк Л.Ф. Изучение народных обычаев: Урок-утренник „Русские посиделки”: 2 кл.: [Сценарий праздника Масленицы] / Л.Ф. Цыганюк // Почат. навчання та виховання. – 2005. – №1. – С. 12-14.

Черняева В.Ю. Сценарий театрализованного праздника „День именинника” для учеников младших классов / В.Ю. Черняева // Почат. навчання та виховання. – 2005. – №2. – С. 20-23.

Ширкова Н. Есть выбор: жизнь без наркотиков: [Внеклас. мероприятие для старшеклассников] / Н. Широкова // Воспитание школьников. – 2004. – №9. – С. 73-75.

Схожі:

ПЛАН КОНСПЕК Тпроведення заняття із гуманітарної підготовки з нач складом Миколаївського РВ
Тема №12 Інтеграційні процеси у Європейському Союзі і перспективи подальшого розширення ЄС
Світ Антуана де Сент-Екзюпері
Антуан де Сент-Екзюпері – видатний французький письменник-гуманіст, льотчик, філософ. Його інтелектуально-лірична проза поєднує автобіографічну...
Кинкоф Ш. MICROSOF + Excel 2000 / пер. А. Г. Парфенов
Выгодский М. Я. Справочник по высшей математике. М. АСТ, Астрель, 2002. 992 с 1 экз
Програма для спеціальної медичної групи. 5 9 класи
Національній Доктрині розвитку фізичної культури, затвердженій Указом Президента України №1148/2004 від 28 вересня 2004 року
В.Є. Лашкарьова НАН України. К., 2004. 32 с.: іл. Бібліогр.: с. 24-29 (62 назви). [2004-01400]
А. А. Тунельна інжекція та емісія електронів в шаруватих на­півпровідникових структурах на кремнії: (01. 04. 10) / Ін-т фізики напівпровід­ників...
М.І. Поступальський ПЛАН КОНСПЕК Т для проведення лекції, додаткового заняття
Наказ МНС України №14 від 10. 08. 2004 року “Про стан дисципліни, правопорядку в МНС України у першому півріччі 2004 року та заходи...
Видавничий Дім «Слово»
Підласий І. П. Практична педагогіка або три технології. Інтерактивний підручник для педагогів ринкової системи освіти —К.: Видавничий...
НАКАЗ
Класифікація організаційно-правових форм господарювання ДК 002: 2004 Чинний від 01. 06. 2004
Укладач: Баришполець О. Т., кандидат історичних наук, доцент Програму...
Курс є базовим для практичної підготовки фахівців за спеціальністю “Соціологія”. Його мета
Семантична модель знань для цілей організації контролю знань у навчальній системі
Титенко С. В., Гагарін О. О. Семантична модель знань для цілей організації контролю знань у навчальній системі. // Сборник трудов...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка