На уроках математики і фізики


Скачати 1.09 Mb.
Назва На уроках математики і фізики
Сторінка 1/9
Дата 11.02.2014
Розмір 1.09 Mb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Математика > Урок
  1   2   3   4   5   6   7   8   9
Впровадження

інноваційних технологій у навчально-виховному процесі

м. Нетішин

2005

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НЕТІШИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 4

Впровадження

інноваційних технологій у навчально-виховному процесі

Розробки уроків з використанням інтерактивних

та інформаційно-комунікаційних технологій

на уроках математики і фізики

200592

Рекомендовано методичною радою управління освіти


(протокол 1 від 28.11.2005р.)

За редакцією Г. З. Макарової, вчителя математики

ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4, методист ІМК

Творча група вчителів:

Г. З. Макарова, вчитель математики,

А. А. Дубовенко, вчитель математики та інформатики,

М. М. Юзюк, вчитель математики та інформатики,

Л. О. Бершеда, вчитель математики та інформатики,

Ю. Г. Защик, вчитель фізики.

91
Variant = f'(a) >f'(x)

Variant = жодної правильної відповіді

CorrectVariant = 2


23) Точка а називається точкою локального максимуму функції f(x), якщо для всіх х з деякого околу точки а виконується нерівність:

Variant = f(a)>f(x)

Variant = f(a)

Variant = f(a) = f(x)

Variant = f'(a) >f'(x)

Variant = жодної правильної відповіді

CorrectVariant = 1


24) Функція називається спадною на проміжку , якщо вона диференційована на і:

Variant = F'(x)<0


Variant = F'(x)>0

Variant = F''(x)>0

Variant = F'(x) = 0

Variant = жодної правильної відповіді

CorrectVariant = 1


25) Функція називається зростаючою на проміжку
, якщо вона диференційована на і:

Variant = F'(x)<0

Variant = F'(x)>0

Variant = F'(x) = 0

Variant = F''(x)>0

Variant = жодна відповідь не вірна

CorrectVariant = 2


[End]

ОСВІТА — ОСНОВА РОЗВИТКУ

ОСОБИСТОСТІ, СУСПІЛЬСТВА,

НАЦІЇ ТА ДЕРЖАВИ,

ЗАПОРУКА МАЙБУТНЬОГО

УКРАЇНИ...

ХХІ століття висуває нові, раніше не відомі завдання буквально в усіх сферах життєдіяльності людини і суспільства. Тому такою важливою є проблема соціальної реалізації сьогоднішнього учня в майбутньому. А для цього йому мало отримати певну суму знань (хоч вони і мають велике значення), учневі треба осягнути складну науку самостійного навчання, пошуку інформації, вміння застосовувати свої творчі здібності.

Освіта — це створення образу, але не якогось, а свого власного. Може, сенс освіти не в приведенні учня до ідеального образу, а в допомозі йому стати самим собою. Отже, правильно побудований урок — той, на якому учень відчуває себе адресатом конкретного тексту, задачі, того, що стосується його особисто. К. К. Бабанський, Ш. А. Амонашвілі, В. Ф. Шаталов та інші сучасні вчені-педагоги, учителі-новатори основною ознакою доброго уроку вважають можливість дітей жити на уроці цікавим, насиченим життям.

903
Це ставить перед педагогом, а отже, й перед освітою — сферою, що готує людину до життя, не бачені раніше вимоги, але водночас створює для освіти нові можливості.

Обумовлено це і вступом людства до нового типу цивілізації.

Сьогодні, коли перед школою стоїть завдання розвитку особистості, критичного мислення та гуманізації освіти, на уроках потрібно використовувати широкий спектр особистісно-орієнтованих технологій. Навчання має підпорядковуватися не повідомленню матеріалу й перевірці знань, а виявленню досвіду учнів щодо викладеної вчителем інформації. Освітній процес на такому уроці повинен бути не стільки інформативним, скільки розвивальним.

На ньому учні не тільки слухають розповідь вчителя, а співпрацюють з ним у діалозі, висловлюють свої думки, діляться інформацією. Завдання вчителя — пропонувати свою точку зору з позиції наукового знання, а не змушувати учня схилятися до своєї думки, розвивати критичне мислення школярів, що означає навчати здатності самостійно аналізувати інформацію, навчати вмінню бачити помилки або логічні порушення у твердженнях партнерів, аргументувати свої думки, змінювати їх, прагнути пошуку оптимальних рішень.

Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії усіх учнів. Педагог виступає в ролі організатора процесу навчання.

Г. З. Макарова

19) Якщо f '(а) = 0, причому зліва від неї f '(х)<0, а справа від неї f '(х)>0, то а - точка ...

Variant = мінімуму

Variant = максимуму

Variant = найбільшого значення функції

Variant = найменшого значення функції

Variant = перетину

CorrectVariant = 1

20) Якщо f '(а) = 0, причому зліва від неї f '(х)>0, а справа від неї f '(х)<0, то а - точка ...

Variant = мінімуму

Variant = максимуму

Variant = найбільше значення функції

Variant = найменше значення функції

Variant = перетину
  1   2   3   4   5   6   7   8   9

Схожі:

Уроках математики
Посібник містить методичні рекомендації щодо впровадження проектних технологій на уроках математики
Розвиток креативного мислення учнів на уроках математики і фізики
Методична проблема. Створення умов для самопроектування вчителя-дослідника та учня-експериментатора в умовах глобалізації освітніх...
Уроках математики
Я пропоную деякі прийоми, які дають можливість вчителю математики сприяти формуванню даної компетентності засобами уроків математики,...
Звіт Ради молодих вчених Інституту фізики математики та інформатики...
Лешко Р. Я. — к ф м н., викладач кафедри теоретичної фізики та МВФ (голова осередку)
Роль інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні фізики
Використання персональних компютерів та програмно-методичних комплексів сприяло появі нового, дуже цікавого способу співпраці між...
Уроках математики вчителі математики
«Усі знання виростають з одного коріння — з навколишньої дійсності, а тому й повинні вивчатися у зв'язках»
Офіційний сайт Міністерства освіти та науки України
України (Інформатика, підручники, матеріали, застосування комп’ютерів на уроках фізики, математики, іноземної мови, деяка інформація...
ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
Для гармонійного поєднання останніх досягнень інформаційних технологій та шкільного курсу вивчення фізики постає проблема створення...
Уроках математики
Робота містить теоретичні положення та рекомендації щодо використання таблиць та схем у процесі навчання молодших школярів математики....
ФОРМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ІСТОРИЗМУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ
Анотація. В статті розглядаються форми реалізації принципу історизму на уроках фізики. Значну увагу приділено проблемі висвітлення...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка