УКРА Ї НА БЕРЕЖАНСЬКА РАЙОННА ДЕPЖAВНA AДМІНІСТPAЦІЯ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДДІЛ ОСВІТИ


Скачати 76.83 Kb.
Назва УКРА Ї НА БЕРЕЖАНСЬКА РАЙОННА ДЕPЖAВНA AДМІНІСТPAЦІЯ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДДІЛ ОСВІТИ
Дата 20.03.2013
Розмір 76.83 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Математика > Документи


У К Р А Ї НА

БЕРЕЖАНСЬКА РАЙОННА ДЕPЖAВНA AДМІНІСТPAЦІЯ

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

47501 м.Бережани, вул. Шевченка , 15 А, тел . 2-22-94, 2-16-93, e-mail: osvita @ ber.te.ua

27.11.2012 р. №998/01-17

Керівникам загальноосвітніх

навчальних закладів


Про участь школярів району

у Міжнародному Чемпіонаті з

розв’язування логічних

математичних задач
Відділ освіти та районний методичний кабінет повідомляють, що Всеукраїнський етап 27 Міжнародного Чемпіонату з розв’язування логічних математичних задач буде проведено відповідно до наказу МОН України № 159 від 23.02.2009 р. та додатків до нього.

Координатором Чемпіонату на Україні є Кривошея Ігор Михайлович – член Адміністративної ради Міжнародного комітету математичних змагань.

Інформуємо про зміни та доповнення до Правил проведення Чемпіонату.

Змагання проходять під егідою та за завданнями Міжнародного комітету математичних змагань (м. Париж, Франція) у чотири етапи:

I етап – чвертьфінал (заочний тур у листопаді - грудні);

II етап – півфінал (очний тур у березні);

III етап – національний фінал (очний тур у травні);

IV етап – міжнародний суперфінал (традиційно проводиться в м. Парижі протягом двох днів в кінці серпня).

Учасники чвертьфіналу виконують завдання різного рівня складності відповідно до вікових категорій:

  • 1 – 3 класи ( 5 задач з № 1 по № 5 )

  • 4 – 5 класи ( 8 задач з № 1 по № 8 )

  • 6 – 7 класи ( 11 задач з № 1 по № 11 )

  • 8 – 9 класи ( 15 задач з № 1 по № 15 )

  • 10 – 11 класи ( 18 задач з № 1 по № 18 )

  • Студенти (18 задач з №1 по №18)

  • Учасники, які не мають вищої математичної освіти ( 16 задач з №1 по №16)

  • Учасники, які мають вищу математичну або технічну освіту(18 задач з №1 по №18)

Роботи чвертьфіналу виконуються учасниками індивідуально в режимі домашньої роботи. До кожної розв’язаної задачі повинно бути повне письмове обґрунтування.

Чвертьфінал на місцях проводять координатори або вчителі відповідного загальноосвітнього навчального закладу.

Робота учасника оформляється за таким зразком:

Заочна робота

учасника 27 Міжнародного Чемпіонату

з розв’язування логічних математичних задач

учня (учениці) _______ класу

школи _______

назва населеного пункту (область, район)_______

____________________________________________

Прізвище, ім’я, по-батькові____________________

Дата, місяць і рік народження учасника_________

Домашня адреса ______________________________

Телефон мобільний____________________________

Телефон домашній ____________________________

Електронна адреса ____________________________
Прізвище, ім’я, по-батькові учителя математики

______________________________________________

Координатор надсилає заявку на участь у змаганнях в друкованому (обов’язково) та електронному вигляді (Word) на адресу Центрального оргкомітету разом з роботами учасників цього етапу та копію поштового переказу благочинного внеску не пізніше 31 грудня 2012 року. 

Заявку надсилати за формою:


№ п/п

Прізвище, ім’я, по батькові учасника

клас

школа

Результати перевірки (заповнює центральний оргкомітет)

примітка




















Організація, проведення, відзначення учасників Всеукраїнського етапу та участь у суперфіналі Міжнародного чемпіонату з розв’язування логічних математичних задач здійснюється за рахунок благодійних внесків учасників та залучених спонсорських коштів на місцях. Рекомендований благочинний внесок учасника чвертьфіналу становить 4 гривні 50 коп (0,5 грн можуть залишатися у координатора для забезпечення проведення організаційних заходів на місцях).

Реквізити банківського рахунку:

п/р №26004220873

в АТ РБ Аваль

МФО 380805

Код ЄДРПОУ 36886684

Призначення платежу – благодійний внесок для

« Ліги юних математиків і комітету по участі в міжнародних інтелектуальних змаганнях»
Організація і проведення Всеукраїнського етапу Міжнародного Чемпіонату з розв’язування логічних математичних задач покладається на Центральний організаційний комітет, який діє на базі Вінницького міського Центру з інтеграції до європейського та світового освітнього простору при середній загальноосвітній школі І-ІІ ступенів – ліцеї № 7 м. Вінниці.

Адреса Центрального оргкомітету:

вул. Червоних партизанів, 21, м. Вінниця, 21018;

тел. (8-0432)61-37-95;

e-mail: [email protected]
Крім вказаного контактного телефону повідомляємо контактний телефон координатора конкурсу Кривошеї Ігоря Михайловича – 050 9 566 566.

Умови завдань чвертьфіналу (заочного етапу) 27 Міжнародного чемпіонату з розв’язування логічних математичних задач подані у додатку.

Начальник відділу освіти І.Б.ХУДИЙ


Рутковська Г.Г.

21985

Додаток
27 Міжнародний Чемпіонат з розв’язування логічних математичних задач

чвертьфінал (заочний етап )

Завдання чвертьфіналу 27 Чемпіонату


  1. На малюнку зображено 5 частин спіралі. Якщо рухатися з середини спіралі по ній, то рух відбуватиметься проти годинникової стрілки. Яку найменшу кількість частинок потрібно перемістити, щоб рух по спіралі був за годинниковою стрілкою?



  1. В пачці паперу є 10 аркушів. Розміщені вони так, як показано на малюнку (нумерація починається знизу). Аркуші з номерами 1; 3; 4; 6; 10 – білі, решта – сині. Андрійко хоче відсортувати білі аркуші від синіх. Він може вийняти з пачки один або декілька аркушів одного і того ж кольору, які розміщені поряд і вставити їх в будь яке інше місце в пачці. За яку найменшу кількість кроків він може це зробити? (Вважається, що Андрійко зробив один крок, якщо він вийняв аркуші з пачки і вставив їх).




  1. Між Анатолієм, Богданом та Віктором відбулась розмова такого змісту:

Анатолій сказав: «Впродовж осінніх канікул я прочитав не менше 4 книг».

Богдан сказав: «Анатолію, ти прочитав менше 4 книг».

Віктор сказав: «Я сказав би, що Анатолій прочитав не менше 2 книг».

Виявилось, що лише хтось один з трьох хлопчиків сказав правду. Скільки книг прочитав Анатолій, якщо відомо, що він прочитав не менше 1 книги?

  1. Марійка мала три однакових рівносторонніх трикутника з дроту. Вона розмістила їх один поверх одного і отримала фігуру, що складається з 7 обмежених відокремлених внутрішніх частинок (дивись малюнок). Яку найбільшу кількість обмежених відокремлених внутрішніх частинок вона може отримати, розмістивши поверх своєї конструкції ще один такий трикутник?



  1. Є 10 доміношок, на яких відповідно позначено очки 0; 1; 2; 3. Користуючись правилами гри в доміно, доміношки розташовують в лінію. (Дивись приклад на малюнку.) Яку найменшу кількість доміношок потрібно забрати, щоб з них не можна було утворити жодної лінії з 5 доміношок, розміщених підряд?



  1. Зубна щітка Марійки має 4 рядки по 12 пучків у кожному. Кожен пучок має 10 пар ниток нейлону. Марійка чистить зуби три рази на день. При кожному чищенні щітка втрачає 3 пари ниток. Якщо до початку чищення залишилося менше 250 пар ниток, то щітку потрібно замінити. Через скільки днів Марійка повинна замінити щітку?

  2. Молоко при переробці дає шосту частину вершків (по масі).

Вершки при переробці дають четверту частину масла (по масі). Яку загальну масу масла (в грамах) можна отримати з молока, яке надоїли з 1 березня по 31 травня від двох корів? Перша корова щодня дає 8л молока, а друга – 10л. Маса 1л молока становить 1,03кг.

  1. Є прямокутник (не квадрат), виміри якого виражені цілими числом сантиметрів. Марійка обчислює його площу в кв. см, а Михайлик обчислює його периметр в см. Обидва учні отримали один і той же числовий результат. Вкажіть довжину прямокутника. (Більший з вимірів прямокутника вважатимемо довжиною.)

  2. Михайлик задумав два цілих числа. Одне з них в два рази більше ніж інше. Якщо добуток цих чисел поділити на їх суму, то отримаємо 12. Запишіть задумані числа в порядку зростання.

  3. Довжина хвилинної стрілки годинника 75мм, а годинної – 60мм. Яка загальна довжина шляхів, які пройдуть кінці обох стрілок за 7 годин? При обчисленні візьміть π = 22/7. Відповідь округліть до см.

  4. Шлях, який проходить моторолер при гальмуванні прямо пропорційний квадрату його швидкості. Якщо швидкість моторолера збільшити на 100%, то на скільки відсотків збільшиться довжина гальмівного шляху?

  5. Чарівник – математик заповнює таблицю 3Х3 числами від 1 до 9. Потім справа та знизу таблиці він відповідно записує добутки трьох чисел відповідного рядка чи стовпчика.(Дивись малюнок.) На завершення він записує суму всіх шести добутків.(На малюнку – це число 450). Вкажіть, яке найменше значення може набувати згадана сума при всіх можливих заповненнях таблиці.



  1. Потрібно вписати в клітинки фігури, зображеної на малюнку, числа від 1 до 25. (Числа 20 і 13 вже вписані.) В кожній клітинці – лише одне число, всі числа – різні, сума кожних двох сусідніх чисел – квадрат цілого числа. (Числа називатимемо сусідніми, якщо вони записані в клітинках, що мають спільну сторону.)



  1. По висоті розділимо рівносторонній трикутник на два трикутники і розташуємо їх так, як показано на малюнку. Площа рівностороннього трикутника дорівнює 600 кв.см. Знайдіть площу затемненої фігури (площу фігури, яка є спільною частиною двох новоутворених трикутників).



  1. В куб вписано сферу і в сферу вписано куб. Знайдіть об’єм меншого куба, якщо об’єм більшого куба дорівнює

504 куб.см. При обчисленнях візьміть √2=1,414, √3=1,732. Відповідь округліть до куб.см.



  1. Зобразили правильний шестикутник. Потім побудували ще один шестикутник, який одержується з даного поворотом на кут 30 градусів. Спільна їх частина – правильний дванадцятикутник. Знайти його площу, якщо площа шестикутника 56 кв.см. При обчисленнях візьміть √3=1,732. Відповідь округліть до кв.см.



  1. Розставте в кружечки всі числа від 0 до 9 (по одному в кожен кружечок ) так, щоб виконувалась наступна умова:

цифра, що вказана в середині кожного з многокутників дорівнює найбільшій з різниць між сусідніми числами, які розміщені по периметру відповідного многокутника, причому така різниця для кожного з многокутників єдина.

При розстановці врахуйте, що число, записане у верхній лівій вершині квадрата – найменше серед всіх чисел, записаних у вершинах квадрата.



  1. Є п’ять однакових четвертинок піци. Їх потрібно розмістити в коробку так, як показано на малюнку. Дно коробки – квадрат. Центральна четвертинка піци торкається всіх чотирьох інших. Загальна конфігурація є симетричною відносно вертикальної осі, що проходить через середини двох протилежних сторін квадрата. Кожна четвертинка є сектором, радіус якого 16 см. Яку найменшу площу може мати квадрат? Якщо потрібно, при обчисленнях скористайтесь такими значеннями: √11=3,317; √13=3,606; √15=3,873; √17=4,123; √19=4,359. Відповідь округліть до кв. см.



Схожі:

УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Шкільна та районна учнівські олімпіади пройшли організовано і у визначені терміни. У І етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади...
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології серед учнів 11 класів.  Шкільна та районна учнівські олімпіади пройшли...
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Правил проведення І- ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів в Івано-Франківській області, затверджених...
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Правил проведення І- ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів в Івано-Франківській області, затверджених...
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Правил проведення І- ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів в Івано-Франківській області, затверджених...
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів в Івано-Франківській області, затверджених наказом головного управління...
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Франківській області 01. 10. 2012 р за №42/139, з метою визначення призерів і переможців ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади...
УКРА ЇНА ЛУГ И НСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ РІШЕННЯ
Розглянувши пропозиції постійних комісій та відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районна...
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Відповідно до плану роботи відділу освіти райдержадміністрації, з метою активізації фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Відповідно до річного плану роботи відділу освіти райдержадміністрації, з метою активізації фізкультурно-оздоровчої та спортивної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка