Розгорнутий план-конспект уроку англійської мови для


Скачати 63.01 Kb.
Назва Розгорнутий план-конспект уроку англійської мови для
Дата 30.04.2013
Розмір 63.01 Kb.
Тип План-конспект
bibl.com.ua > Математика > План-конспект
Розгорнутий план-конспект уроку англійської мови для

3 класу загальноосвітньої школи з використанням журналу

Posnayko kids magazine” – My School № 9, 2009
Тема уроку: My School
Мета: - тренувати учнів у вживанні назви шкільних предметів;

- повторити числівники та тренувати учнів у розв’язанні прикладів

англійською мовою;

- формувати граматичні навички у Present Simple Tense;

- тренувати учнів у вживанні загальних питань у Present Simple Tense та

коротких відповідей Yes, I do та No, I don’t;

  • розвивати навички читання та логічного мислення;

  • виховувати любов до навчання, до англійської мови


Обладнання: журнал Posnayko kids magazine” – My School № 9, 2009 сторінки 2, 4, 6, 10, 11, 20; малюнок із зображенням Пізнайка, мультимедійний проектор, презентація «My School», ксерокопії сторінок із журналу, плакат “At School” із журналу, картки із словника ( сторінки 25, 26), ігра із журналу, відео фізкультхвилинки, наочні матеріали № 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
Хід уроку
1. Організаційний момент. Привітання.

Учитель: Good morning, good morning

Good morning to you,

Good morning, good morning

I am glad to see you.

Учні: Good morning, dear teacher,

Good morning, how are you?

We are very happy

To say “Hello” to you.
Учитель: Are you hungry?

Учні: No, we are not.

Учитель: Are you happy?

Учні: Yes, we are.

Учитель: Are you fine?

Учні: Yes, we are.

Учитель: Are you ready for our lesson?

Учні: Yes, we are.
2. Повідомлення теми і мети уроку.

Учитель: Сьогодні на нашому уроці присутній гість, він буде допомагати вам виконувати завдання. Це борсучок Пізнайко. (На дошці висить малюнок із зображенням Пізнайка, слайд 1). Пізнайко запрошує всіх своїх друзів до школи. (Слайд 2). Він вітає вас, діти, і каже:
September’s cool –

It’s time for school

And fun with friends

That never ends.

(Учні перекладають віршик).
Учитель: А зараз наведіть вітальний підпис на ксерокопії сторінки (наочний матеріал № 1) із журналу «Posnayko», щоб припросити усіх друзів до школи.
3. Мовленнєва зарядка.

Учитель: Діти, давайте повторимо віршик Пізнайка всі разом. (Учні повторюють вірш по рядочках за вчителем, потім кілька учнів читають віршик самостійно)
4. Ознайомлення із матеріалом з теми «My School».

Учитель: Діти, а давайте разом із Пізнайко подивимось у шкільні шіфи. (Слайд 3)

Дивіться, у шкільних шафах мешкають крихітні Хранителі шкільних речей. Давайте дізнаємось, чи розумні вони. Я буду читати запитання до Хранителей, а ви – відповіді.
Учитель: Do you know the ABC?

Учні (разом): No, we don’t.

Учитель: Do you read books?

Учні (разом): No, we don’t.

Учитель: Can you count to 10?

Учні (разом): No, we can’t.

Учитель: Do you go to school?

Учні (разом): We live here.
Учитель: Діти, ви бачите, що треба допомогти хранителям навчитися читати та писати?

Діти: Так.

Учитель: Тоді спочатку давайте згадаємо слова, які позначають шкільні речі.

(Учитель показує дітям вирізані картки із словника, а діти кажуть, які слова позначають ці картки)

Учитель: What is this?

Учень 1: It is reading.

Учитель: What is this?

Учень: It is a timetable.

Учитель: What is this?

Учень: It is Crafts. (etc.)

Учитель: А тепер з’єднайте англійські слова з перекладом українською. (Наочний матеріал № 2 лежить у кожного учня на парті)


Timetable

Writing

Physical Education

Music

Reading

English

Maths

Arts

History

Nature Studies

Computer Science

Crafts

Читання

Англійська мова

Розклад уроків

Природознавство

Математика

Письмо

Інформатика

Малювання

Фізкультура

Труд

Історія

Музика


Учитель: А зараз назвіть свої улюблені предмети, починаючи з I like …

Учень 1: I like Physical Education.

Учень 2: І like Writing.

Учень 3: I like Maths (etc.)
Учитель: А зараз Пізнайко каже мені : «I like English», а я про нього скажу: He likes English.

А зараз скажіть, будь ласка, які шкільні предмети полюбляють ваші сусіди по парті.

Зразок: Учень 1: I like Physical Education.

Учень 2: He (she) likes I Physical Education, but I like Maths.
Учитель: тепер ми готові до уроку письма для Хранителів шкільних речей. Нам треба пройти лабіринт. (Слайд 4)

Відшукайте таку дорогу, щоб зібрати назви лише тих речей, які чекають на вас біля виходу з лабіринту. Але спочатку назовіть всі речі, які зустрічаються у лабіринті.

(Назви читаються у режимі Учитель – учні).

Учні виконують завдання.
Учитель: Назвіть речі, які ви зібрали у лабирінті.

Учень 1: A ruler, a red pencil, a pencil box, a yellow pencil.

Учитель. Молодці діти, ми з вами навчили Хранителів читати та писати, а зараз давайте вчити їх математиці. Давайте згадаємо лічилочку про маленьких індійців. (Діти разом промовляють лічилочку, згадують цифри).
Учні: One little, two little, three little Indians
Four little, five little, six little Indians
Seven little, eight little, nine little Indians
Ten little Indian boys.

Ten little, nine little, eight little Indians
Seven little, six little, five little Indians
Four little, three little, two little Indians
One little Indian boy.
Учитель: Настав час для розв’язання прикладів. (Слайд 5 та наочний матеріал № 3)

Розв’яжіть приклади та запишіть їх «калькулятор ними» цифрами, як зображено на малюнку. (Діти розв’язують приклади, а потім кожен читає свій приклад вголос)

Учень 1 : Four plus three is four.

Учень 2: Nine minus two is seven.

Учень 3: One plus two is three.

Учень 4: Three plus five is eight.
Учитель: Зараз переверніть ксерокопію сторінки з журналу догори ногами. Яке англійське слово утворилося?

Учень 1: Bell (дзвінок).

Учитель: Well done. А тепер дізнаємося про шкільний дзвінок більше. (Слайд 6, наочний матеріал № 4)

(Учень читає факти про дзвінок із сторінки 11 журналу «Posnayko»).
Учитель: А тепер наведіть ручкою англійські назви чисел і прочитайте лічилку. (Учні читають у режимі Учитель – Учні)

Учитель: А зараз я прочитаю рядок лічилки, а ви прочитайте наступний рядок.

Учитель: Little bell, dear bell,

Учень 3: What time is it today?

Учитель: Nine o’clock, ten o’clock,

Учень 2: Eleven o’clock, twelve o’clock, (etc.)
Учитель: А тепер я прочитаю рядок, а ви повторіть його після мене та прочитайте наступний рядок.

Учитель: Little bell, dear bell,

Учень 1: Little bell, dear bell,

What time is it today?

Учитель: Nine o’clock, ten o’clock,

Учень 5: Nine o’clock, ten o’clock,

Eleven o’clock, twelve o’clock, (etc.)
Учитель: А тепер я прочитаю рядочок українською мовою, а ви прочитайте його англійською мовою.

Учитель: Маленький дзвінок, дорогий дзвінок,

Учень 6: Little bell, dear bell,

Учитель: Який зараз час?

Учень 5: What time is it today? (etc.)

Потім учні розказують віршик напам’ять.
5. Фізкультхвилинка.

Учитель: Зараз лунає маленький дзвінок для фізкультхвилинки. (Відео фізкультхвилинки)

Діти виконують вправи разом із героями відео сюжету.
6. Робота з граматичним матеріалом.

Учитель: Настав час завітати до містечка «Граматика»

(Вчитель пояснює правила вживання загальних питань, слайд 7).

Учитель: Якщо ви бажаєте запитати своїх друзів про школу, то починайте речення із Do you , далі – став дієслово. Коротка відповідь так буде Yes, I do, ні - No, I don’t.

Спитайте своїх друзів, які шкільні предмети вони полюбляють (робота ланцюжком).

Учень 1: Do you like Reading?

Учень 2: Yes, I do. Do you like English?

Учень 3: Yes, I do. Do you like Nature Science?

Учень 4: No, I don’t. Do you like Crafts? (etc.)

Учитель: А зараз створіть запитання один до одного, користуючись наступною таблицею (наочність № 5)



Do you

jump

write

play

paint

read

eat

sing

do sums

swim


at the

Maths

Ukrainian

Arts

Literature

English

Music

Crafts

Nature Science


lessons?


Учень 1: Do you jump at the Maths lesson?

Учень 4: No, I don’t.

Учень 2: Do you read at the English lesson?

Учень 3: Yes, I do. (etc.)
7. Закріплення вивченого матеріалу.

Учитель: Тепер настав час для розваг. (Слайд 8, наочний матеріал № 6)

Перевірте, якої літери англійського алфавіту не вистачає у сканворді (сторінка 22). Впишіть її у всі порожні клітинки. Далі відшукайте по горизонталі та по вертикалі 11 «шкільних» слів, обведіть їх та з’єднайте із малюнками. (Учні виконують завдання).

А тепер прочитайте слова, які ви знайшли (діти читають слова ланцюжком: один учень читає слово англійською, а наступний – перекладає це слово).

Учень 1: A blackboard

Учень 2: дошка.

Учень 3: A duster

Учень 4: ганчірка. (etc.)
Учитель: А тепер із літер, що у візерункових клітинках, складіть слово «учень» англійською. Готове слово впишіть у прислів’я та прочитайте й перекладіть його. Хто готовий?

Учень 3: A bad pupil is angry with his pen. – Поганий учень скаржиться на ручку.
Учитель: І наприкінці нашого уроку ми пограємо в ігру разом із журналом «Пізнайко».

Учні читають правила ігри (наочний матеріал № 7), розбиваються на кілька команд і грають.
8. Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок. Повідомлення домашнього завдання.

Учитель: Good work, children. Did you like our lesson with Posnayko? Do you want Posnayko to be with us at our English lessons?

Now open your day-books and write your homework for the next lesson. Повторити всі слова шкільної тематики, які ми вивчили.

Схожі:

Розгорнутий план відкритого інтегрованого уроку фізичної культури...
Розгорнутий план відкритого інтегрованого уроку фізичної культури та англійської мови в 4-х класах Мар’їнської загальноосвітньої
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill Street!»
Мета: практична: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями, активізувати їх вживання у мові, розвивати фонематичний слух
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill Street!»
Мета: практична: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями, активізувати їх вживання у мові, розвивати навички діалогічного...
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill Street!»
Мета: практична: закріпити вже вивчені лексичні одиниці, активізувати їх вживання у мові, вдосконалювати граматичні знання учнів...
Конспект уроку англійської мови у 8 класі Тема: Англійські традиції та свята
Основна частина уроку Check-up Актуалізація опорних знань учнів з вивченої теми
Конспект відкритого уроку з англійської мови в 6 класі з теми «Погода. Одяг.»
Тип уроку: комбінований (урок засвоєння нових знань та формування вмінь та навичок)
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill...
Мета: практична: перевірити і оцінити засвоєння активного граматичного та лексичного мінімуму з теми, узагальнити вживання прийменників,...
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill Street!»
Мета: практична: перевірити та оцінити активного граматичного та лексичного мінімуму з теми, закріплювати знання з данної теми, тренувати...
Конспект уроку англійської мови у групі основного рівня першого року навчання ( гурток “ ABC ” )
Конспект уроку англійської мови у групі основного рівня першого року навчання ( гурток “ABC” )
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill Street!»
Мета: практична: удосконалювати вміння читати англійською мовою, розуміти прочитане, вчити учнів одержувати основну інформацію з...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка