Уроку I. Організаційний момент


НазваУроку I. Організаційний момент
Дата30.03.2013
Розмір29.5 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Математика > Урок

Звичайні дроби

УРОК 34.

Тема. Перетворення звичайних дробів у десяткові. Періодичні десяткові дроби

Мета. Учити учнів перетворювати звичайні дроби у десяткові, ознайомити учнів з періодичними десятковими дробами. Продовжити формування вмінь та нави­чок учнів додавати та віднімати дроби з різними знаменниками.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.

Обладнання. Таблички з номерами груп, картки для групової роботи учнів.

Хід уроку

I. Організаційний момент.

Об'єднати клас у групи. Розсадити учнів за «круглими» столами. Поставити таблички з номерами груп.
II. Перевірка домашнього завдання.

Учні називають відповіді до завдань, коментуючи хід їх виконання.
ІІІ. Сприймання і засвоєння навчального матеріалу.

Кожній групі дають картку для самостійної роботи такого змісту.

  1. Пригадайте, як записати звичайний дріб зі знаменником 10, 100, 1000, ... у вигляді десяткового. Наприклад: ; ; .

  2. Перетворіть у десятковий дріб:
    група 1: ; ; ; ; 5; ;

група 2: ; ; ; ; 6; ;

група 3: ; ; ; ; 4; ;

група 4: ; ; ; ; 5; .

  1. Оскільки звичайний дріб можна розглядати як частку від ділення чисе­льника на знаменник, то, поділивши чисельник на знаменник, можна перетворити звичайний дріб у десятковий. Перетворіть цим способом
    звичайні дроби в десяткові:

група 1: ; ; ; ; ; ;

група 2: ; ; ; ; ; ;

група 3: ; ; ; ; ; ;

група 4: ; ; ; ; ; .

  1. Перетворіть у десятковий дріб:

група 1: 3; 1; 3; 1; 1; 3;

група 2: 2; 4; 5; 6; 8; 4;

група 3: 4; 5; 7; 8; 9; 10;

група 4: 8; 7; 6; 5; 2; 1.

Після роботи в групах представник кожної групи звітує про підсумки виконання завдань. Учні з допомогою вчителя формулюють правило пере­творення звичайного дробу в десятковий.

Перетворіть дріб у десятковий.



Отже, отримали, що = 0,6363... Крапки в кінці числа показують, що ділення не закінчилось. Отримали нескінченний десятковий дріб. Цифри 6 і 3, які стоять поряд у запису нескінченного десяткового дробу, повторюються поспіль безліч разів. Вони утворюють період нескінченного десяткового дро­бу. Дроби, які містять період, називають періодичними.

0,6363... = 0,(63).

Скінченний десятковий дріб утворюється тільки тоді, коли розклад знаменника нескоротного звичайного дробу не містить інших простих множни­ків, крім 2 і 5. У всіх інших випадках утворюється періодичний десятковий дріб. Наприклад, нескоротний дріб перетворюється в періодичний десятковий дріб, оскільки серед простих множників знаменника є множник 3. Дріб перетворюється у скінчений десятковий дріб, оскільки в знаменнику немає інших простих множників, крім 2 і 5.
IV. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Усно: №№ 524, 525.

  2. Письмово: №№ 526, 528, 530, 531, 535, 536.


V. Підсумки уроку.

Учитель. Сьогодні на уроці ми навчились перетворювати звичайні дро­би в десяткові, ознайомилися з нескінченними періодичними десятковими дробами.

  1. Як перетворити звичайний дріб у десятковий?

  2. Наведіть приклад нескінченного періодичного десяткового дробу та вкажіть його період.

VI. Пояснення домашнього завдання.

§3, п. 17. №№ 527, 529, 532.



О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 34

Схожі:

Урок №11
...
УРОКУ І. Організаційний момент
...
Уроку Організаційний момент
Діти! Урок розпочався. Що ви очікуєте від нього? Подумайте і закінчіть речення: (Слайд – 1)
Хід уроку Організаційний момент
Переглянь малюнки, на яких зображено прогноз погоди на тиждень. Знайди правильну відповідь
Уроку І Організаційний момент
Мета: удосконалювати навички постановки й аргументування розділових знаків між простими реченнями в складному
Уроку I. Організаційний момент
За 1,2 кг цукерок заплатили 8,64 грн. Скільки потрібно заплатити за 1,4 кг таких же цукерок?
1. Організаційний момент. Повідомлення теми та мети уроку
Обговорення важливого аспекту нашого життя «Злочин та покарання», застосування знань з предмету «Правознавство»
Уроку I. Організаційний момент
Довжини сторін трикутника відносяться як 3 : 4 : Знайдіть периметр цього трикутника, якщо його найбільша сторона дорівнює 30 см
План-конспект інтегрованого уроку з української літератури та фізики...
Організаційний момент ( 2 хв.) – привітання, перевірка присутніх, рефлексія (Який настрій у вас перед уроком?)
Уроку І. Організаційний момент
У книжці є 180 сторінок. Учень прочитав усієї кількості сторінок. Скільки сторінок йому залишилося прочитати?
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка