Уроки узагальнення та систематизації знань з математики (8-10 клас)


Скачати 112.93 Kb.
Назва Уроки узагальнення та систематизації знань з математики (8-10 клас)
Дата 25.03.2013
Розмір 112.93 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Математика > Урок
Адреси ППД (за матеріалами обласної педагогічної виставки - 2008)

предмет – математика


п/п

Район (місто)

П.І.П.вчителя, школа


Назва матеріалів

примітка

1.

Монастирищенський

Бегерська Алла Володимирівна, Монастирищенський технолого-економічний ліцей

Використання методу проектів на уроках математики




2.

м. Золотоноша

Лискова Світлана Миколаївна, Чамата Світлана Олександрівна, Козлова Ольга Миколаївна

Математична логіка. гурток (5-6 класи)




3.

М. Сміла

Лисиця Марія Іванівна, НВК «ЗОШ І ступеня-гімназія ім. В.Т. Сенатора»

Уроки узагальнення та систематизації знань з математики (8-10 клас)




4.

Черкаський

Глизь Надія Миколаївна, Руськополянська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1

Математичні диктанти різних рівнів складності для учнів 6 класів з комп’ютерною підтримкою




5.

м. Сміла

Перебийніс Світлана Миколаївна, ЗОШ І-ІІІ ступенів № 16

Тригонометрія у таблицях, схемах та розв’язках, 10 клас (навчальний посібник)




6.

Чорнобаївський

Литвиненко Тетяна Григорівна, Великоканівецький навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-ЗОШ І-ІІІ ступенів

Роль опор і схем при вивченні математики в 5 класі




7.

Золотоніський

Василенко Олександр Олександрович, Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.

Видатні жінки-математики




8.

Черкаський

Жученко Юлія Миколаївна, Сагунівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Впровадження колективної і групової роботи при вивченні теми «Квадратні рівняння»




9.

М. Сміла

Остапенко Лілія Анатоліївна, спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 12

Факультативний курс для учнів 7 класу «За лаштунками підручника з математики»




10.

м. Золотоноша

Прохоренкова Світлана Іванівна, спец.школа №1

Основні аспекти підготовки та проведення тестів. Алгебра, 7 клас




11.

М. Сміла

Мокряк Тетяна Яківна, спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 12

Матеріали для підготовки учнів 10 класів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики




12.

Золотоніський

Василенко Олександр Олександрович, Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.

Календар від «Серенади математиці»(«Математика в школах України»)




13.

Драбівський

Скиба Ольга Іванівна, Драбове-Бурятинська ЗОШ


Використання нових інформаційних технологій у вивченні математики




14.

Звенигородський



Ткаченко М.О.-керівник творчої групи, методист РМК

Календарно-тематичне планування з алгебри та геометрії. Завдання для тематичного оцінювання знань. 8 клас 12-річної школи.




15.

м.Черкаси

Бушина Ірина Борисівна, ЗОШ № 5

Компютені технології у вивченні геометрії (з досвіду роботи)




16.

М. Сміла

Тринченко Олена Леонідівна, ЗОШ І-ІІІ ступенів № 15


Стандартизовані тести для 8 класу з алгебри (12-річна школа)




17.

Катеринопільський

Тараненко Ганна Афонівна, Єрківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Геометрія, 9 клас. лекційно-практична форма навчання. Цикл уроків.




18.

м.Черкаси

Бутар Таїсія Борисівна, гімназія № 31

Впровадження інноваційних технологій на уроках математики





19.

Лисянський

Запара Олена Герасимівна, керівник творчої групи

Системи лінійних рівнянь





Анотації матеріалів робіт, представлених на обласну

педагогічну виставку 2008 р.

предмет – математика

1.Бегерська Алла Володимирівна, Монастирищенський технолого-економічний ліцей,

«Використання методу проектів на уроках математики»

Анотація
Даний посібник містить розробки проектів «Многогранні форми. Краса і гармонія тіл у природі» ( 11 клас) та «Рівняння – ключ для розгадки таємниць» ( 8 клас). У роботі представлені учнівські презентації та публікації, веб-сайти, містяться плани проектів. Автор розкриває важливість методу проектів для стимулювання практичної діяльності школярів та формування різної компетентності.
2.Лискова Світлана Миколаївна, методист Золотоніського міського методкабінету, Чамата Світлана Олександрівна, Золотоніська ЗОШ І-ІІІ № 5, Козлова Ольга Миколаївна, методист Черкаського ОІПОПП

«Математична логіка. Гурток (5-6 класи)»

Анотація

У пропонованому посібнику представлено програму організації роботи гуртка в 5-6 класі ( 1 година на тиждень, всього 35 годин), орієнтовне календарне планування та основні питання роботи гуртка «Математична логіка».

Матеріал розбито на теми. Важливими темами є «Подільність чисел», «Комбінаторні задачі», «Задачі-забави», «Задачі-казки», «Принцип Діріхле», «Кола Ейлера», «Софізми», «Математична мозаїка» та інші. Кожна тема містить короткі теоретичні відомості, задачі, їх розв’язки, вказівки, відповіді.

Посібником можуть користуватися вчителі для підготовки занять математичних гуртків, проведення математичних змагань, вікторин і на уроках.
3.Лисиця Марія Іванівна,Смілянський НВК «ЗОШ І ступеня-гімназія ім. В.Т. Сенатора»

Уроки узагальнення та систематизації знань з математики (8-10 клас)

Анотація

Дані матеріали містять вступну статтю про уроки-узагальнення та систематизацію знань, яка підкріплена підбіркою уроків даного типу. Усі уроки розроблені за особистісно зорієнтованою технологією з використанням інтерактивних методів навчання, супроводжуються учительськими мультимедійними презентаціями. Можуть бути використані вчителями математики при проведенні підсумкових уроків з даних тем.
4. Глизь Надія Миколаївна, Руськополянська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Черкаського району,

Математичні диктанти різних рівнів складності для учнів 6 класів з комп’ютерною підтримкою

Анотація

В даному посібнику містяться математичні диктанти – короткочасні письмові роботи чи самостійні роботи. Запропоновані диктанти складені по трьох рівнях складності, які подано у двох варіантах для забезпечення самостійності. До запропонованих диктантів додається система математичних тестів із комп’ютерною підтримкою. Тести складено відповідно до нової програми з математики для 12-річної школи.
5. Перебийніс Світлана Миколаївна, Смілянська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 16

Тригонометрія у таблицях, схемах та розв’язках, 10 клас (навчальний посібник)

Анотація

Даний посібник призначено для учнів та вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, абітурієнтів.

Матеріали навчального посібника містять основні теоретичні питання з теми «Тригонометричні функції». У посібнику наведено приклади розв’язання типових задач кожного розділу як базового, так і нестандартного характеру.

Основною метою посібника є:

-допомога вчителю під час підготовки та проведення уроків з даної теми, факультативних та гурткових занять;

-допомога учням у формуванні системи математичних знань та умінь, повторенні, систематизації та поглиблені вивченого матеріалу, підготовці до зовнішнього тестування.
6. Литвиненко Тетяна Григорівна, Великоканівецький навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-ЗОШ І-ІІІ ступенів, Чорнобаївського району

Роль опор і схем при вивченні математики в 5 класі

Анотація

Даний матеріал допомагає навчити дітей правильно аналізувати теоретичний матеріал, виділяти основні поняття пункту, розуміти їх структуру, працювати з підручником.

Опорні конспекти використовуються не лише під час вивчення нового матеріалу, а і під час перевірки знань учнів.
7. Василенко Олександр Олександрович, Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст. Золотоніського району

Видатні жінки-математики

Анотація

У книзі подані біографічні замальовки про окремих жінок-математиків з усіх часів і народів. Ці матеріали містять ті родзинки, що вирізняють неординарність кожної з них. Щедро здобрені віршованими додатками, так чи інакше пов’язані з вибраними персоналіями, вони на різні смаки можуть мати використання на уроці, під час предметного тижня.
8. Жученко Юлія Миколаївна, Сагунівська ЗОШ І-ІІІ ст. Черкаського району

Впровадження колективної і групової роботи при вивченні теми «Квадратні рівняння»

Анотація

Автор пропонує орієнтовне календарне планування та розробку циклу уроків з теми «Квадратні рівняння» з використанням інтерактивних форм та методів, а саме : мозковий штурм, «Незакінчені речення», обговорення проблем у загальному колі, робота в групах і парах тощо.
9. Остапенко Лілія Анатоліївна, Смілянська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 12
Факультативний курс для учнів 7 класу «За лаштунками підручника з математики»

Анотація

Дана розробка містить 35 занять факультативного курсу з математики для учнів 7 класу.

Систему запропонованих занять побудовано так, щоб учні працювали з повною віддачею сил, з інтересом.

Розроблені матеріали допоможуть вчителям математики в проведенні факультативних занять та позакласних заходів.
10. Прохоренкова Світлана Іванівна, Золотоніська спеціалізована школа №1

Основні аспекти підготовки та проведення тестів. Алгебра, 7 клас

Анотація

Матеріали розробки розкривають систему роботи із проблем тестування у ЗОШ. Автором запропоновано класифікацію тестів навчальних досягнень учнів, переваги і недоліки зазначеної форми оцінювання знань школярів, а також різнорівневі тестові завдання. Матеріали стануть у пригоді вчителям математики.
11. Мокряк Тетяна Яківна, Смілянська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 12

Матеріали для підготовки учнів 10 класів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики

Анотація

Дана розробка містить тести з основних тем алгебри та початків аналізу і геометрії для 10 класу математичного профілю з основних тем. Запропоновані тести можна використовувати як в урочний час так і в позаурочний. Така підготовка дає можливість випускникам проходити ЗНО без особливих проблем.
12. Василенко Олександр Олександрович, Піщанська ЗОШ І-ІІІ ступенів Золотоніського району

Календар від «Серенади математиці»(«Математика в школах України»)

Анотація

У даному матеріалі подані біографічні замальовки про окремих видатних математиків з усіх часів і народів. Ці матеріали містять ті родзинки, що вирізняють неординарність кожного з них. Щедро здобрені віршованими додатками, так чи інакше пов’язані з вибраними особами, вони на різні смаки можуть мати використання на уроці або у позаурочний час.
13. Скиба Ольга Іванівна, Драбове-Бурятинська ЗОШ Драбівського району

Використання нових інформаційних технологій у вивченні математики

Анотація

Даний посібник містить розробки проектів. Запропоновано групову, парну та індивідуальну форми роботи учнів над проектами. Такі форми і методи роботи розвивають вміння користуватися сучасними засобами інформації. Автор запропонувала проект «Математичне моделювання в хімії».
14. Ткаченко Микола Олексійович - керівник творчої групи, методист Звенигородського РМК
Календарно-тематичне планування з алгебри та геометрії. Завдання для тематичного оцінювання знань. 8 клас 12-річної школи

Анотація

Посібник містить календарно-тематичне планування з алгебри та геометрії. Завдання для тематичного оцінювання знань з усіх розділів програмового матеріалу для учнів 8 класу 12-річної школи.

Дані матеріали призначені для вчителів математики загальноосвітніх шкіл.
15. Бушина Ірина Борисівна, Черкаська ЗОШ № 5

Компютені технології у вивченні геометрії (з досвіду роботи)

Анотація

Матеріали даної роботи ілюструють кілька варіантів використання ІКТ на прикладі вивчення математики, зокрема геометрії. Наведено один з видів ІКТ –мультимедійну презентацію. Додаток містить текст програми по «відкриттю» теореми з курсу геометрії 8 класу про добуток довжин відрізків хорд, що перетинаються, теореми «Першої ознаки рівності трикутників» для 7 класу тощо.
16. Тринченко Олена Леонідівна, Смілянська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 15

Стандартизовані тести для 8 класу з алгебри (12-річна школа)

Анотація

Автор розробила тести для підсумкового оцінювання знань учнів з основних тем курсу алгебри 8 класу у двох варіантах. Тести містять 4 рівні складності та ключі до кожного з тестів.
17. Тараненко Ганна Афонівна, Єрківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Катеринопільського району

Геометрія, 9 клас. лекційно-практична форма навчання. Цикл уроків.

Анотація

У даній розробці пропонується лекційно-практична форма вивчення теми з геометрії у 9 класі «Площа фігур», яка дає можливість учителям математики :

  • підвищити якість навчання;

  • раціонально використати навчальний час;

  • забезпечити наступність між середньою і вищою ланками навчання;

  • семінарські заняття готують до специфіки роботи у ВНЗ.


18. Бутар Таїсія Борисівна, Черкаська гімназія № 31

Впровадження інноваційних технологій на уроках математики

Анотація

Посібник містить підбірку розроблених уроків, а також фрагментів уроків з впровадженням організації групової навчальної діяльності на уроках математики, інтерактивних методів навчання та використання комп’ютерних технологій. Матеріали посібника можуть бути використані на уроках математики, в позакласній роботі та для самостійного опрацювання.
19. Запара Олена Герасимівна, керівник творчої групи вчителів математики Лисянського району

Системи лінійних рівнянь

Анотація

Члени районної творчої групи діляться досвідом роботи в 7 класі за новою програмою, використовуючи комп’ютерні програми Microsoft Power Point, Gran 1, «Динамічна геометрія», «Системи лінійних рівнянь», тест Test-w при викладанні теми. Розробки уроків містять історичний матеріал та інтерактивні технології навчання, що дають змогу підвищити інтерес учнів до вивчення теми.




Схожі:

Уроки систематизації та узагальнення знань з географії
Тематика творчих робіт для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів географії
План-конспект уроку з математики для групи Е-11 Тема
Тема: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з математики за 5-9 клас
Уроки-змагання
Вона виділяє: уроки змістовної спрямованості; уроки на інтегративній основі; уроки-змагання; уроки суспільного огляду знань; уроки...
Урок узагальнення та систематизації отриманих знань, умінь та
Перевірити і встановити рівень оволодіння учнями основами знань, умінь та навичок з теми
Урок узагальнення та систематизації знань
Тараса Шевченка як основоположника нової української літератури та літературної мови
Урок узагальнення і систематизації знань з геометрії в 7 класі на тему: «Трикутники»
У тупокутному трикутнику АВС АВ=12 см, АС=15 см, ВС=10 см. Який кут трикутника тупий?
Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку. Актуалізація...
Мета: узагальнити та систематизувати основні теоретичні положення з теми «Чотирикутники», глибше і повніше розкрити найважливіші...
Урок узагальнення і систематизації знань з теми «Площа та об’єм геометричних фігур»
...
Уроки-бесіди, уроки-конференції, уроки-зустрічі з письменниками,...
Головне управління освіти і науки Дніпропетровської державної обласної адміністрації
Уроку: Урок узагальнення та систематизації знань
Мета уроку: Узагальнити й систематизувати знання учнів про виробництво електроенергії на електростанціях різних типів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка