Урок №53 Тема. Підсумкове повторення за курс 7 класу


Скачати 32.87 Kb.
НазваУрок №53 Тема. Підсумкове повторення за курс 7 класу
Дата25.03.2013
Розмір32.87 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Математика > Урок

Тема 5. Геометричні побудови

Урок № 53

Тема. Підсумкове повторення за курс 7 класу

Мета: повторити та узагальнити знання учнів про найголовніші теоре­тичні відомості курсу геометрії 7 класу; повторити та узагальнити вміння використовувати основні прийоми розв'язання задач.

Тип уроку: повторення та систематизація знань та вмінь.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент
II. Перевірка домашнього завдання

 Оскільки домашнім завданням був аналіз контрольної роботи за го­товими правильними розв'язаннями, то цей етап уроку проводить­ся у формі бесіди, де учні ставлять запитання, що стосуються утруд­нення, які виникли в них під час виконання домашнього завдання. Вчитель та ті учні, які виконали контрольну роботу на високому рівні, відповідають на запитання.
III. Мотивація навчальної діяльності. Формулювання мети й завдання уроку

Цей етап тісно пов'язаний з місцем уроку в темі. Оскільки наступний урок — підсумкова робота за курс 7 класу, то ставимо за мету підготовку учнів до цієї роботи, а завдання полягають у виділенні найголовніших пи­тань та повторенні знань і вмінь учнів з цих питань.
IV. Актуалізація опорних знань та вмінь

На цьому етапі учні з допомогою вчителя, звернувшись до підсумко­вих оглядів, виділяють основні тематичні блоки та, використовуючи довідковий матеріал (підручник, таблиці, конспекти тощо), повторюють теоретичні відомості з вивчених тем. Етап актуалізації можна також про­вести таким чином: об'єднуємо учнів у чотири групи (за кількістю тем) і пропонуємо кожній групі провести презентацію однієї з вивчених тем за планом:

  • основні поняття теми;

  • властивості, ознаки, що характеризують поняття теми;

  • задачі, що розв'язуються в означеній темі.

Актуалізацію вмінь проведемо під час виконання усних вправ.

Виконання усних вправ

  1. На рисунку 1 знайдіть кут х.





    а)



    б)



    в)

    Рис. 1




    Рис. 2




  2. На рисунку 2 знайдіть кут х.

  3. За рисунком 3 доведіть рівність трикутників AOC i BOD.



AC || BD





М i Nсередини АС і BD AC || BD

а)

б)

в)




Рис. 3





V. Оперування знаннями та вміннями в нестандартній ситуації

 Під нестандартними ситуаціями маються на увазі задачі достатньо­го і високого рівнів, розв'язування яких потребує застосування учнями теоретичних фактів з різних тем або застосування нестан­дартних прийомів розв'язання (метод подвоєння медіани, метод до­поміжного трикутника тощо). Такі задачі вчитель може взяти з підручника або з додаткових матеріалів.

Виконання письмових вправ

  1. У рівнобедреному трикутнику ABC (АВ = ВС) бісектриса кута А перетинає
    сторону ВС у точці М. Знайдіть кути трикутника ABC, якщо АМВ = 117°.

  2. Периметр трикутника ABC, описаного навколо кола, дорівнює 36 см.
    Точка дотику кола зі стороною ВС ділить її у відношенні 2 : 5, рахуючи від
    точки В, а точка дотику зі стороною АС віддалена від точки А на 4 см.
    Знайдіть сторони трикутника.

  3. На рисунку 4 МР = РЕ, MF = FE. Доведіть, що МК = КЕ.



  1. На рисунку 5 ВА || DE, ABC = 140°, CDE = 10°. Знайдіть градусну міру
    кута BCD.


VI. Підсумки уроку
VII. Домашнє завдання

  1. У рівнобедреному трикутнику МКЕ (МК = КЕ) бісектриса кута Е перетинає сторону МК у точці С. Знайдіть кути трикутника МКЕ, якщо КСЕ = 126°.

  2. Периметр трикутника ABC, описаного нав­коло кола, дорівнює 30 см. Точка дотику кола зі стороною АВ ділить її у відношенні 3:2, рахуючи від точки А, а точка дотику зі стороною ВС віддалена від точки С на 5 см. Знайдіть сторони трикутника.

  3. На рис. 6 AB || CD, BAO = 150°, OCD = 20°. Знайдіть градусну міру кута АОС.



С.П.Бабенко. Уроки геометрії. 7 клас.

Схожі:

10. Повторення матеріалу за курс 6 класу

Тест : Повторення за курс 7 класу, алгебра

Уроку
Тема уроку: Урок-гра „Ключі від фортеці знавців рідної Ураїни. Розв’язування вправ і задач за курс 5 класу
УРОК №1
Відомості про автоматизацію, комп'ютеризацію тех­нологічних процесів, застосування промислових роботів. Повторення правил безпечної...
УРОК З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 6 КЛАСУ Тема: Розв’язування вправ на
ОБЛАДНАННЯ: картки з завданнями, три варіанти самостійної роботи, літери слова УРОК, вислови вчених
УРОК 56 Тема уроку
Фронтальна бесіда за запитаннями №№10—14 із «Запитання і завдання для повторення» розділу XIV та обговорення резуль­татів розв'язування...
Урок української мови у 4 класі Тема: Прикметник. Повторення вивченого...
У нас незвичайний урок рідної мови. Ми будемо повторювати вивчене та дізнаватись щось нове. А чого ви очікуєте від цього уроку? (визначення...
План-конспект вступного уроку з фізичної культури для учнів 7 класу Тема: «Баскетбол»
Розвиток в учнів загальної витривалості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для...
План-конспект вступного уроку з фізичної культури для учнів 6 класу Тема: «Футбол»
Розвиток в учнів загальної витривалості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для...
Урок математики
Тема. Прості і складені задачі на визначення швидкості, часу, відстані. Дії над іменованими числами. Ознайомлення з назвами геометричних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка