Розгорнута структура комбінованого заняття


Скачати 33.39 Kb.
Назва Розгорнута структура комбінованого заняття
Дата 24.03.2013
Розмір 33.39 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Математика > Документи
Розгорнута структура комбінованого заняття


ЕТАПИ




ФОРМИ, ПРИЙОМИ ТА МЕТОДИ РОБОТИ
















  • психологічна, практична підготовка студентів до навчальної роботи
















  • тестові завдання;

  • самоперевірка за еталоном;

  • програмоване опитування;

  • індивідуальне опитування;

  • фронтальна бесіда
















  • використання тексту підручника, довідників тощо;

  • схеми, малюнки і т.ін.;

  • бесіда;

  • використання методів "мозкового штурму", "асоціювання" і т.ін.
















  • визначення мети через формулювання очікуваних результатів заняття;

  • чітке формулювання мети і завдань заняття викладачем, студентами або сумісно
















  • зв’язок навчального матеріалу з реаліями життя, показ його практичного значення;

  • створення проблемної ситуації, для розв'язання якої потрібно засвоїти нове;

  • вплив на емоційну сферу;

  • використання яскравих афоризмів, порівнянь, образів;

  • рольові ігри і т.ін.
















  • методи словесного навчання;

  • методи наочного навчання;

  • методи практичного навчання;

  • методи дослідження
















  • творчі роботи;

  • тестування;

  • вправи;

  • бесіда;

  • робота з підручником;

  • повторення дослідів і т. ін.
















  • висновки і пропозиції щодо досягнення мети;

  • само- і взаємоконтроль;

  • рефлексивна діяльність
















  • вправи, письмові роботи;

  • робота з текстом підручника;

  • вивчення документів;

  • робота зі словником, із довідником;

  • проведення дослідів;

  • читання творів і т. ін.

Макет багаторівневого плану заняття (на прикладі заняття засвоєння нових знань)
План заняття № __________
Тема заняття: _____________________________________________________________________________

Тип заняття: _____________________________________________________________________________

Мета заняття: _____________________________________________________________________________

Завдання заняття: __________________________________________________________________________

Знання і вміння, що формуються на занятті ____________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

Обладнання: ______________________________________________________________________________


Етап

Час, хв

Зміст етапу заняття

Основні орієнтири вивчення теми

І

10

Актуалізація опорних знань



ІІ

Мотивація навчального процесу



ІІІ

– " –

Вивчення нового матеріалу

Вказуються параграфи, пункти, індивідуально диференційовані вправи

ІV

Первинне застосування отриманих знань

V

Самостійна (діагностична) робота

VI

– " –

Узагальнення і систематизація отриманих знань

VII

Домашнє завдання



Використана література: Наволокова Н.П. Практична педагогіка. 99 схем і таблиць / автори-уклад. Н.П. Наволокова, В.М. Андрєєва. – Х.: Вид. група "Основа", 2008.

Схожі:

Онищук В. А. Типы, структура и методика заняттяа в школе
Заняття, що є складними педагогічними утвореннями, як і всі складні явища, можуть бути поділені на типи за різними ознаками. Заняття...
Створення нової бази даних. Структура таблиці. Типи полів та їхні властивості
Структура таблиці — це структура запису, тобто сукупність назв полів, їхніх типів та властивостей, визначених користувачем під час...
Практично-семінарське заняття №14. Людина і біосфера
Вчення В.І. Вернадського про біосферу. Структура біосфери. Розподіл життя у біосфері
План: Закони України про ЦЗ. Основні визначення. Структура ЦЗ України
Практична робота № Закон України про ЦЗ. Структура ЦЗ України. Структура ЦЗ на ОНГ
План заняття Поняття предмету доказування у кримінальному провадженні...
Кримінальний кодекс України від 5 квітня 2001р. Із змінами і доповненнями. (ст ст. 11, 18-25, 36-43, 44-49, 66, 67)
Комунальний дошкільний навчальний заклад (яслі-садок) «Ладушки» комбінованого типу
Художньо естетична лінія розвитку дитини – одна із головних у сучасній дошкільній освіті оскільки є невід’ємною складовою формування...
Колекція музею нараховує понад 2 000 музейних предметів. Щороку музей відвідує понад 3 000 осіб
Всеукраїнської АН, відомий мікробіолог Д. Заболотний (1866-1929). Нова експозиція розгорнута в спеціально побудованому приміщенні...
Тема: Практична робота №1 «Структура споживання родин з різним рівнем доходів»
Структура сукупних витрат домогосподарств України із різними середньодушовими загальними доходами
Структура змістовної частини бакалаврської р
Опис функції підприємства, організаційна структура підприємства, структурного підрозділу (ARIS)
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Я-концепція – це цілісна структура (у хворих на шизофренію вона, наприклад, порушена). Проте ця структура має і певні протиріччя,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка