Бебик В. Політологія для політика і громадянина: Монографія


Скачати 179.1 Kb.
Назва Бебик В. Політологія для політика і громадянина: Монографія
Дата 14.03.2013
Розмір 179.1 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Маркетинг > Документи
Список рекомендованої літератури

для написання курсових робіт з дисципліни:

«PR у політичній сфері»


  1. Аги У., Кэмерон Г., Олт Ф., Уилкокс Д. Самое главное в PR. – Спб.:Питер,2004. – 708 с.

  2. Алешина И.В. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. ─ М.:Изд-во «ГНОМ-ПРЕСС»,1997. ─ 256 с.

  3. Амелин В.Н., Устименко С.В. Технологии избирательной кампании.  М.: Союз, 1993.

  4. Андреева Г.М. Социальная психология: Учебник. ― М.:Аспект Пресс,2004. ― 365 с.

  5. Анцупов А.Я., Шипилов А.И. Конфликтология: Ученик для вузов. 3-е изд. ─ СПб: Питер,2007. ─ 496 с.

  6. Аристотель. Политика // Мыслители Греции. От мифа к логике: Сочинения. – М.: ЗАО «Изд-во ЭКСМО-Пресс»; Харьков: Фолио, 1999. – С. 793-1026.

  7. Балабанова Л.В., Савельєва К.В. Зв´язки з громадськістю в системі маркетингового менеджменту підприємств: Монографія. ─ Донецьк,2005. – 308 с.

  8. Бебик В. Політологія для політика і громадянина: Монографія. – К.:МАУП, 2003.

  9. Бебик В. Як стати популярним, перемогти на виборах та утриматися на політичному олімпі.  К.:Абрис, 1993. — 128 с.

  10. Бебик В.М. Базові засади політології.  К.: МАУП, 2000.  383 с.

  11. Бебик В.М. Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг: Навч.-метод. посіб.  К., 2001.  213 с.

  12. Бебик В.М. Політичний маркетинг і менеджмент / Міжрегіон. Акад. упр. персоналом .  К.,1996. ─ 144 с.

  13. Берлин А.Д., Григор Г.Э. Корпоративный лоббизм: Теория и практика. ― М.:Изд. Дом Моск.Междунар. ун-та,2005. ― 200 с.

  14. Берн Э. Лидер и группа.  Екатеринбург:ЛИТУР, 2001.

  15. Бернс А. Сучасна реклама. ― М.: Довгань, 1995.

  16. Білоус А. Політичні об’єднання України.  К.:Україна, 1993. — 108 с.

  17. Блажнов Е.А. Publc Relations. Приглашение в мир цивилизованных рыночных и общественных отношений.  М.,1994.

  18. Блэк С. Введение в паблик рилейшнз. — Ростов-на-Дону, 1998. — 320 с.

  19. Бондаренко С.В. Социальные технологии «электронной демократии» // http:// library.cjes.ru/online.

  20. Борисов Б.Л. Технология рекламы и PR: Учебн. пособ. ─ М.:ФАИР-ПРЕСС,2001. ─ 624 с.

  21. Бортніков В.І. Політична участь і демократія: українські реалії: Монографія. ― Луцьк: РВВ «Вежа» Волин. держу н-ту імЛ.Українки,2007. ― 524 с.

  22. Бредемайер К. Искусство словесной атаки. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2007. – 178 с.

  23. Бузин В.Н. Медиапланирование для практиков. ― М.:Вершина,2006. ― 448 с.

  24. Бурдье П. Общественное мнение не существует // Социология политики. — М.,1993. — С.161-177.

  25. Буркут І., Колесников О. Виборчі технології: регіональний досвід. ― Чернівці: Букрек,2009. ― 240 с.

  26. Вайнштейн Г. Интернет как фактор общественных трансформаций // Мировая экономика и международные отношения. – 2002. - № 7. – С. 17.

  27. Вандишев В. М. Риторика: екскурс в історію вчень і понять: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Кондор, 2003. – 264 с.

  28. Варій М.Й. Політико-психологічні передвиборчі технології: Навч.- метод. посіб. — К.:”Ельга Ніка-Центр”, 2003. — 400 с.

  29. Введение в руморологию: использование слухов на американських выборах / Сост. С.Василенко; Пер. С англ. Ю.Стома. ― М.:Полиграфоцентр-плюс,2004. ― 304 с.

  30. Вебер М. Соціологія. Загальноісторичні аналізи. Політика.  К.:Основи, 1998.

  31. Вершинин М.С. Политическая коммуникация в информационном обществе. ─ СПб.:Изд-во В.А.Михайлова, 2001. ─ 253 с.

  32. Виборче законодавство: українська практика, міжнародний досвід та шляхи реформування / За заг. ред. Радченка Є.В. – К.: Факт,2003. ─ 308 с.

  33. Винников О., Чорній Л. Прозорі вибори та ЗМІ і Україні: правове регулювання.  К.: Укр. незалеж. центр політ. дослідж., 2003.  168 с.

  34. Виноградов М. Інформаційно-аналітична діяльність// Альманах Лабораторія реклами, маркетингу і « public relations. ― 2005.

  35. Вишняк О.Електоральна соціологія: історія, теорія, методи.  К.:Ін-т соціології НАН України, 2000.

  36. Выдрин Д. Очерки практической политологии. – К.,1991. – С.7293

  37. Выдрин Д.И. Политика: история, технология, экзистенция.  К.: Лыбидь, 2001.  432 с.

  38. Ганжуров Ю.С. Парламент України в політичній комунікації . ─ К.:Вид-во «Україна»,2007. ─ 349 с.

  39. Глускина Л.М. Расцвет афинской рабовладельческой демократии // История Древнего мира. Расцвет Древних обществ. ─ М.: Знание,1983. ─ С.180─194.

  40. Гозман Л.Я., Шестопал Е.Б. Политическая психология. ─ Ростов-на-Дону, 1996.

  41. Головатий М. Мистецтво здобувати владу // Політ. менедж.  2003.  № 1.  С.49-58

  42. Головатий М. Мистецтво політичної діяльності.  К.,2002.  С.22.

  43. Головатий М. Професія  політик.  К.: Парлам. вид-во, 2000.  88 c.

  44. Голубков В.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика.  М.,2000.

  45. Горбатенко В.П. Політичне прогнозування: Теорія, методологія. Практика. ― К.:Генеза,2006. ― 400 с.

  46. Грабовський С. Слава Інтернету // ТелеКритика. ─ 2005. ─ №1─2. ─ С.12.

  47. Громадянське суспільство в сучасній Україні: специфіка становлення, тенденції розвитку / За заг. ред. Ф.М.Рудича. ― К.:Парлам. вид-во,2006. ― 412 с.

  48. Гуманитарные технологии и политический процесс в России. ─ СПб.: СПбГУ,2001.

  49. Гуревич Ж. П. Политика и её имиджи / Ж. П. Гуревич. ― М., 1988.

  50. Даймонд Л., Платтнер М.Ф. Глобальне відродження демократії / Пер. з англ. Є.Виноградова. ─ Л.:Ахілл,2004.

  51. Дашутін Г.П., Михальченко М.І. Український експеримент на терезах гуманізму.  К.: Парлам. вид-во,2001.  335 с.

  52. Действующее международное право: В 2 т.: Учеб. пособ. / Моск. гос. ун-т междунар. отн. ─ М.: Междунар. отнош.,2002. ─ Т.2. ─ 512 с.

  53. Дейян А. Реклама.  М.: Прогресс-Универс, 1993.  176 с.

  54. Держава і громадянське суспільство в Україні: проблеми взаємодії: Монографія / Кресіна І.О., Скрипник О.В., Коваленко А.А. та ін.; За ред. Кресіної І.О. ─ К:Логос,2007. ─ 316 с.

  55. Джилас М. Лицо тоталитаризма.  М.,1992.

  56. Діденко Н.Г. Управління, влада, держава: філософські аспекти взаємодії: Монографія. — Донецьк: ДонДУУ, 2005. — 128 с.

  57. Дмитрик Н. Интернационализация правового регулирования вопросов применения электронных подписей // [email protected]; Серго А. Хакер и закон // [email protected].

  58. Дубас О.П. Інформаційно-комунікаційний простір: культурно-політичні детермінанти: Монографія. ― К.:Генеза,2011. ― 256 с.

  59. Дюверже М. Политические институты и конституционное право // Антология мировой политической мысли: В 5 т. / Семигин Г.Ю. (руков. проекта); Нац. общ.-научн. Фонд, Акад. полит. науки. ─ М.: Мысль,1997. ─ Т.2: Зарубежная политическая мысль ХХ в. ─ 831 с.

  60. Дюверже М. Политические институты и конституционное право // Антология мировой политической мысли: В 5 тт. / Семигин Г.Ю. (руков. проекта); Нац. общ.-научн. Фонд, Акад. полит. науки. ─ М.: Мысль,1997. ─ Т.2: Зарубежная политическая мысль ХХ в. ─ 831 с.

  61. Егорова-Гантман Е. В., Плешаков, К. В. Политическая реклама. ― М.: Никколо-Медиа, 2004.

  62. Желтов В.В. Теория власти: Учеб. пособ. – М.: Флинта: МПСИ, 2008. – 657 с.

  63. Зверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент: Рабочая книга менеджера PR.  М.:Глоссарий, 1998. ─ 267 с.

  64. Зельницький А., Удовенко П. Політичні партії і вибори (Довідник партійного працівника)— К.: ІУЕП "Гарант квалі", 2003. — 600 с. — (Сер. "Довід.-порадники").

  65. Зернецька О., Зернецький П. PR – маніпуляційний вплив. Комунікативна теорія і практика // Політ. менедж. — 2003. — № 3. — С. 101—113.

  66. Зернецька О.В. Глобальний розвиток систем масової комунікації і міжнародні відносини.  К.,1999.  350 с.

  67. Зинин Д., Лутченко В., Савенок В. Колыбель политики или паранойя избирательных кампаний — Чернигов: Изд-во "Чернигов. обереги", 2004. — 174 с.

  68. Зирка В.В. Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект: Монография. — Д.: Днепропетров. нац. ун-т, ИМА-пресс, 2004. — 290 c.

  69. Златопольский Д.Л. Государственное право зарубежных стран. Восточной Европы и Азии.  М.: Зерцало, 1999.  320 с.

  70. Змановская Е. Руководство по управлению имиджем. ─ СПб.:Речь,2005. ─ 144 с.

  71. Зущик О.М. Лоббизм в Украине. ― К.,2006. ― 270 с.

  72. Иванов В.Н., Матвиенко В.Я., Патрушев В.И., Молодых И.В. Технологии политической власти: зарубежный опыт .  К.: Вища шк., 1994.

  73. Избирательное право и избирательный процесс в Российской Федерации / А.В.Иванченко (отв. ред.). ─ М.,1999. ─ 841 с.

  74. Избирательные технологии и избирательное искусство: Сб. статей / Под общ. ред. С.В.Устименко.  М.:Рос. полит. энциклопедия, 2001. ─ 174 с.

  75. Ильясов Ф.Н. Политический маркетинг. Искусство и наука побеждать на выборах.  М.: ИМА-пресс, 2000.

  76. Кант І. Критика практичного розуму / Пер. з нім., примітки, післямова І. Бурковського. – К.: Юніверс, 2004. – 239 с.

  77. Кант І. Критика чистого розуму / Пер. з нім., примітки І. Бурковського. – К.: Юніверс, 2000. – 504 с.

  78. Каптерев С.Е. Политическая коммуникация: основы управления избирательным процессом. ─ Н.Новгород: ННГУ, 2003.

  79. Капустин Б. Г. Моральный выбор в политике: Учеб. пособие – М.: Изд-во МГУ, 2004 – 496 с.

  80. Кара-Мурза С.Г. Власть манипуляции. ─ М.:Академ. проект,2007. ─ 380 с.

  81. Кара-Мурза С.Г. Манипуляция сознанием. — К.:"Оріяни",2003. ─ 500 с.

  82. Карнеги Д. Публичные выступления как путь к успеху. – Минск: Попурри, 2006. – 479 с.

  83. Карнышев А.Д., Жуков К.С., Шестак В.Ф. Психология и технология политического соперничества. ─ М.,2001.

  84. Кашкин В.Б. Основы теории коммуникации. Краткий курс. ―М.: АСТ: Восток – Запад, 2007.

  85. Кін Д. Мас-медіа і демократія / О.Грищенко, Н.Гончаренко (пер. з англ.). — К.:К.І.С, 1999. — 134 с.

  86. Кобелев Ю. Авторское право и Интернет // [email protected].

  87. Ковальчук А.С. Основы имиджелогии и делового общения. ─ Ростов н/Д: Изд-во «Феникс»,2003. ─ 224 с.

  88. Ковлер А.И. Избирательные технологии: российский и зарубежный опыт.  М.:РАН, Ин-т гос-ва и права, 1995.  116 с.

  89. Ковлер А.И. Франция: партии и избиратели.  М.,1984.  140 с.

  90. Колотілова Н. А. Риторика. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 232 с.

  91. Кондорсе. Про вибори — Л.: Літопис, 2004. — 160 с.

  92. Конончук С. Комунікаційний потенціал українських політичних партій // Питання ефективної комунікації політичних партій з виборцями в контексті формування публічної політики: пріоритети розвитку. ─ К.:УНЦПД, 2007. ─ С.17─18.

  93. Конституційне право України / За ред. В.Я.Тація, В.Ф. Погорілка, Ю.М.Тодики.  К.: Укр. центр правнич. студій,1999. ─ 376 с.

  94. Королько В. Паблик рилейшнз. Наукові основи, методика, практика. – К.: 2001. – 400 с.

  95. Королько В. Передвиборча комунікаційно-агітаційна кампанія: політичний феномен, структура, функції // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. — 2002. — № 1. — С.83—84.

  96. Королько В. Політична реклама: уроки виборів, проблеми // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. ─ 1998. ─ № 6.

  97. Королько В.Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика: Підручник.  К.: Вид. дім "Скарби", 2001.  400 с.

  98. Котигоренко В.О. Етнічні протиріччя і конфлікти в сучасній Україні: політологічний концепт. ─ К.: Світогляд, 2004. ─ 722 с.

  99. Котлер Ф. и др. / Пер. с англ. Основы маркетинга.  М.; СПб; К.: Изд. дом "Вильямс",1999. ─ 1056 с.

  100. Кочубей Л.О. Виборчі технології: Навч. посіб. – К.: Укр. центр політ. менеджм., 2008. – 332 с.

  101. Краско Т. І. Психологія реклами. ― Х: Студцентр, 2002

  102. Кресіна І.О., Перегуда Є.В. Парламентські вибори в Україні: правові і політичні проблеми.  К., 2003.  368 c.

  103. Куликов Е.М., Кубякин Е.О. Слухи как коммуникационный и социокультурный феномен современного общества. ― Краснодар: Кубанский гос. ун-т, 2009.

  104. Кулиш А. Паблик рилейшнз для общественных (негосударственных) организаций. – К.: 2002. – 80с.

  105. Куліш А., Самолевська Н. Вибори, агітація, медіа: Практичні поради. ─ К.,2005.

  106. Курбан О.В. Діагностика та моделювання PR-процесів: Монографія. ― К.,2012. ― 160 с.

  107. Кутырев Н. П. Технологии победы на выборах.  М.,1999. — 99 с.

  108. Латфуллин, Новичков Н.В. Политическая организация: Учеб. пос.—СПБ.:Питер, 2007. – 656 с.

  109. Лебедева Т. Искусство обольщения. Паблик рилейшнз по-французски. Концепции. Практика.  М.: Изд-во Моск. ун-та,1996.  134 с.

  110. Лебедева Т.Ю. Путь к власти. Франция: выборы Президента.  М., 1965.  340 с.

  111. Левенець Ю.А. Виборчий процес: міфи і реалії. ― К.:Бланк-Прес,2006. ― 180 с.

  112. Лейн Рональд, Рассел, Дж. Томас. Реклама: основы, развитие, функции. ― СПб: Питер, 2004.

  113. Лисенко В. Чутки – активний засіб модифікації суспільної свідомості // Політичний менеджмент. ─ 2004. ─ № 6 (9). ─ C.96-102.

  114. Лисовский С.Ф., Евстафьев В.А. Избирательные технологии: история, теория, практика. — М.: РАУ Ун-т, 2000. — 320 с.

  115. Лігачова Н., Черненко С., Іванов В. та ін. Телебачення спецоперацій.  К.: ТелеКритика, 2003.  266 с.

  116. Лісничий В., Грищенко В., Іванов В. та ін. Сучасний виборчий PR. — Сєвєродонецьк: Вид. дім “ЕВРИКА”,2001. — 480 с.

  117. Логика и риторика: Хрестоматия. – Минск, 1997.

  118. Лукашев А., Пониделко А. Черный PR как способ овладения властью, или Бомба для имиджмейкера. – СПб, 2002. – 176 с.

  119. Лысюк А.И. Социокультурная детерминация политического лидерства: содержание, способы, эволюция. – Черновцы: «Букрек»,2008. – 384 с.

  120. Ляпина Т.В. Политическая реклама.  К.: ВИРА-Р, 2000.  148 с.

  121. Мак’явеллі Н. Флорентійські хронічки. Державець / Пер. з італ. А. Перепадя. – К. Основи, 1998. – 492 с.

  122. Максимов А.А. Чистые и грязные технологии выборов: Российский опыт. — М.,1999. — 448 с.

  123. Малахов В. А. Етика: Курс лекцій: Навч. посібник. – З-є вид. – К.: Либідь, 2001. – 384 с.

  124. Малкин Е.Б., Сучков Е.Б. Основы избирательных технологий и партийного строительства.  К:Осн. Цінності, 2005. ─ 524 с.

  125. Малышевський Н.М. Технология и организация выборов.  Минск: Харвест, 2003.

  126. Мартыненко Н.М. Основы менеджмента.  К.: Каравелла,2003.  496 с.

  127. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента / Пер. с англ. Общ. ред. и вступ. ст. Евенко Л.И.  М.: Изд-во "Дело", 2000.  702 с.

  128. Микитенко С. Енігма лідера, або Що може обіцяти політична кар’єра порядній людині, окрім втрати порядності. — К.: Вид-во “Молодь”, 2001. — 413 с.

  129. Моисеев В. Паблик рилейшнз – средство социальной коммуникации. (Теория и практика). – К.: 2002. – 506 с.

  130. Моисеев В.Л. Паблик рилейшнз. Теория и практика. ─ М.:ООО «ИКФ Омега ─ Л»,2001. ─ 376 с.

  131. Мойсеєв В.А. Паблік рілейшнз: Навч. пос. ─ К.: «Академвидав»,2007. ─ 224 с.

  132. Молчанов Н.Н. Генерал де Голль. ― М.,1973. ― 260 с.

  133. Морган Н. Ораторское искусство. – М.: 2005. – 240 с.

  134. Морозова Е.Г. Политический рынок и политический маркетинг: концепции, модели, технологии. – М.: Рос. политич. энциклопед.,1999. ─ 247 с.

  135. Морозова Е.Г. Политическое консультирование и избирательный процесс. ─ М.:РЦОИТ,2001.

  136. Морозова Е.Г. Электоральный менеджмент. ─ М.РЦОИТ,2002.

  137. Московичи С. Век толп: Ист. трактат по психологии масс / Т.П.Емельянова (пер. с фр.)  М., 1996. ─ 480 с.

  138. Музыкант В.Л. Теория и практика современной рекламы.  М., 1998.  Ч.2.  328 с.

  139. Мысин Н.В. Теория социального управления. ─ СПб.,1998. ─ 416 с.

  140. Нагорна Л. П. Політична культура українського народу: історична ретроспектива і сучасні реалії. – К., 1998. – С. 264.

  141. Назаретян А. П. Агрессивная толпа, массовая паника, слухи: Лекции по социальной и политической психологии – СПб.: Питер, 2003. – 192 с.

  142. Назаров М.М. Массовая коммуникация в современном мире: методология анализа и практика исследований. – М.: УРСС, 2000.

  143. Наминова Г.А. Паблик рилейшнз и средства массовой информации: управление информацией и конструирование связей // Актуальные проблемы политики и политологии в России / Под общ. ред. В.С.Комаровского. – М.,2003. – С.215-224.

  144. Науменко Т.В. Массовые коммуникации в политической структуре общества // Вестн. Моск. ун-та. Сер. Полит. науки. – 2003. — № 3. – С.113.

  145. Наумова Е.В.Политический маркетинг в современной России. ─ М.,2002.

  146. Новиков Ю.А. Избирательная система России: 90 лет истории / Под ред. Ю.А. Дмитриева. ─ М.:Изд-во «Манускрипт»,1996.

  147. Ноэль-Нойман Э. Общественное мнение. Открытие спирали молчания. ─ М.:Изд-во Ифра-М,1996. ─ 351 с.

  148. Ольшанский Д. Основы политической психологии.  Екатеринбург: Деловая книга, 2001.

  149. Ольшанский Д. Политическая психология.  СПб: Питер, 2002. ─ 575 с.

  150. Орбан-Лембик Л. Е. Чутки як соціально-психологічне явище // Соціальна психологія ─ 2004. ─ №3 (5). ─ С. 47 – 62.

  151. Орбан-Лембрик Л. Соціальна психологія: Посібник. – К.: Академвидав, 2003. – 448 с.

  152. Осадчий М. Правовой самоконтроль оратора. – М., 2007. – 316 с.

  153. Основы теории коммуникации / Под редакцией М.А.Василика. ― М.: Гардарики, 2003.

  154. Оуэн Х., Ходжсон В., Газзард Н. Призвание — лидер: Полное руководство по эффективному лидерству. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005. — 384 c.

  155. Панарин И.Н. Информационная война, PR и мировая политика: Учеб. пос. ― М.:Горячая линия – Телеком, 2006. ― 352 с.

  156. Пахарев А. Д. Мыслители о правителях: историко-политологический аспект. – К.: Знання України, 2001. – 270 с.

  157. Пахарев А.Д. Политическое лидерство и лидеры: Монография.  К.: Знание Украины, 2001. ─ 270 с.

  158. Перелыгина Е.Б. Психология имиджа: Учеб. пособ. ─ М.: Аспект-Пресс,2002. ─ 223 с.

  159. Підготовка і проведення виборчих кампаній / Авт. -укладач Наумов В.О.  К.: СП "Інтертехнодрук", 2002. ─ 340 с.

  160. Пізнюк Л.В. Паблік рилейшнз: Навч. посіб. для дистанц. навчання — К.: Ун-т "Україна", 2005. — 239 с.

  161. Піча В.М., Хома Н.М. Політологія: Навч. посіб. для студ. вищ. закл. освіти. — К.: Каравела  Л.: Новий Світ-2000, 2001. — 328 с.

  162. Пойченко А. Політика: теорія і технології діяльності.  К.,1995.  102 с.

  163. Пойченко А.М. та ін. Конфлікт у політичному житті сучасної України: теорія і технологія розв’язання .  К.:УАДУ,1997.  92 с.

  164. Политиками не рождаются: как стать и остаться эффективным политическим лидером : В 2-х тт. / Под ред. Е.Егоровой-Гантман.  М.: 1993.

  165. Политическая наука / РАН ИНИОН. – М.: 2002. ― №3: Политический дискурс: История и современные исследования. –С.7-86.

  166. Политический менеджмент: электоральный процесс и технологии / Под ред. А. В. Сморгунова. – СПб.: Изд-во СПб. ун-та, 1999. – 196 с.

  167. Политический менеджмент: Учеб. пос. / Науч. ред. А.А.Деркач. ― М.,2004. ― 944 с.

  168. Політичний режим і народовладдя в Україні: політологічний аналіз: Монографія / За ред. Ф.М.Рудича. ― К.:ІПіЕНД ім. І.Ф.Кураса НАН України,2011. ― 456 с.

  169. Политология / Под общ. ред. С.Н.Смоленского. – М.: Эксмо,2008. –250 с.

  170. Політика в особах. Політичне лідерство на постсоціалістичному просторі: національний і регіональний контексти / За заг. ред. Ф.М.Рудича. ― К.:Парлам. вид-во,2008. ― 352 с.

  171. Політична система сучасної України: особливості становлення, тенденції розвитку: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. освіти За ред. Рудича Ф.М.  К.: Парлам. вид-во, 2002.  327 с.

  172. Політичний клас в сучасній Україні: особливості формування, тенденції розвитку / За заг. ред. Ф.М.Рудича: Монографія. ― К.: Парламент. вид-во,2010. ― 332 с.

  173. Політичні партії України: В 3-х тт. / Уклад.: Ю.Шайгородський.  К.: Укр. центр політ. менеджменту, 2005.  Т.1.  876 с.; Т.2.  900с. ; Т.3.  872 с.

  174. Політологічний енциклопедичний словник / Упоряд. Горбатенко В.П.; За ред. Шемшученка Ю.С., Бабкіна В.Д., Горбатенка В.П.  К.: Вид-во "Генеза",2004. ─ 735 с.

  175. Політологія / За ред. А.Колодій. – К.:Ельга, Ніка-Центр, 2003. – Кн.1: Політика і суспільство. – 664 с.

  176. Політологія у запитаннях та відповідях / За заг. ред. К.М. Левківського.  К.:Вищ. шк., 2003. ─ 263 с.

  177. Політологія: Підруч. для студ. вищ. навч. закладів / За ред. Бабкіної О.В., Горбатенко В.П. — К.: Вид. центр “Академія”, 2002. — 528 с.

  178. Політологія: Довідник / За ред. М.І.Обушного.  К.: Довіра,2004.  599 с.

  179. Полторак В. Політичний маркетинг та організація виборчих кампаній // Соціологія: теорія, методи, маркетинг.  2002.  № 1.  С.6179.

  180. Полторак В., Петров О. Избирательные кампании: научный подход к организации. — К.: Знания Украины, 2004. — 120 c.

  181. Поплавський М. Азбука паблік рілейшнз. ─ К.:Вид-во «Дельта»,2007. ─ 281 с.

  182. Порівняльна політика / За заг. ред. В.Бакірова, М.Сазонова. – Х.: ХНУ ім. В.Н.Каразіна,2008. – 576 с.

  183. Потеряхин А.Л. Психология слухов: Научно-практ. пособ. – Черновцы, 2000.

  184. Почекаев Р.Ю. История связей с общественностью: Учеб. пособ. ─ СПб: Питер, 2007. ─ 288 с.

  185. Почепцов Г. Г. Информация и дезинформация. – К.: Ника-Центр, Эльга, 2001. – 256 с.

  186. Почепцов Г. Г. Как ведутся тайные войны: Психологические операции в современном мире. – Х.: 2000. – 200 с.

  187. Почепцов Г. Г. Как становятся президентами: избирательные технологии ХХ века.  К.:Т-во "Знання", КОО, 1999.  380 с.

  188. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. – М.: 2002. – 624 с.

  189. Почепцов Г. Г. Теория коммуникации. ─ М.: „Рефл-бук”; - К.: „Ваклер”, 2001. – 656 с.

  190. Почепцов Г.Г. Имидж и выборы: Имидж политика, партии, президента.  К.:”АДЕФ─Украина”, 1997. ─ 140 с.

  191. Почепцов Г.Г. Имиджелогия: теория и практика.  К.:СП"АДЕФ-Украина",1998. ─ 390 с.

  192. Почепцов Г.Г. Коммуникативные технологии двадцатого века.  М.:Рефл-бук; К.:Ваклер,1999.  348 с.

  193. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением.  М.: 1998.

  194. Почепцов Г.Г. Паблік рилейшнз: Навч. посіб.  К.:КОО т-ва Знання, 2000.  506 с.

  195. Почепцов Г.Г. Теория коммуникации.  М.:Рефл-бук, 2002. ─ 656 с.

  196. Проблеми влади і права в умовах посттоталітарних трансформацій: міждисциплінарний аналіз: Монографія / За ред. Панова М.І., Данильяна О.Г. — Х.: Право, 2004. — 360 с.

  197. Пугачев В.П., Соловьев А.И. Введение в политологию: Учеб пособ. ─ М.: Аспект-Пресс,1995. ─ 320 с.

  198. Рейнолдс Е., Рейллі Б. Посібник з розробки виборчих систем. — К.: "Нора-Друк", 2003. — 168 с.

  199. Роберт А.Даль. Демократія та її критики / Лупішко М., Лупішко О. (пер. з англ.)  Х.: Вид. група «РА─Каравела»,2002.  440 с.

  200. Розвиток громадянського суспільства в Україні / Уклад. Шара Л. та ін.  К.:Фонд "Європа ХХІ",2002.  (Сер. "За прозору владу"). ─ 59 с.

  201. Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга.  К."Студцентр", 2008. ― 608 с.

  202. Ромат Є. Основи реклами: Навч. посіб. ─ К.:Студцентр, 2006. ─ 288 с.

  203. Ромат Є.В. Словник основних рекламних і маркетингових термінів. — Х.: "Студцентр", 2003. — 56 с.

  204. Ротар Н. Політична участь громадян України у системних трансформаціях перехідного періоду: Монографія. ― Чернівці:Рута,2007. ― 472 с.

  205. Ротар Н. Форми участі населення у політичних процесах: Навч. посіб. — Чернівці: Рута, 2004.— 77 с.

  206. Рудич Ф. Випробування асортиментом. Кого із 26 претендентів не соромно буде бачити у президентській мантії? // Віче. — 2004. — № 9(150). — С. 7—11.

  207. Рудич Ф. Геополітичний вимір президентських виборів 2004 року. Спроба політологічного аналізу // Політ. менедж. — 2005. — №

  208. Рудич Ф.М. Політологія: Підручн. для вищ. навч. закл. – К.:Либідь,2009. ─ 478 с.

  209. Рудич Ф.М. Порівняльна політологія: Навч. пос. ― К.:МАУП, 2006. ― 148 с.

  210. Рудич Ф.М.: Много ли власти нужно власти? (Украина в контексте трансформации политических структур в странах СНГ и Балтии, Центральной и Восточной Европы).  К.:Либідь, 2010.  302с.

  211. Рябцев В.П., Леонов О.Л., Станкевич В.Л. Політичні партії: правова регламентація діяльності в Україні: Навч. посіб.— К.: ПП "Телерадіокомпанія "ІК", 2005. — 108 с.

  212. Сайтэл Ф. П. Современные паблик рилейшнз. – М.: 2002. – 592 с.

  213. Саркісова К. Електронна демократія як форма політичної комунікації в сучасному суспільстві // Політ. менеджмент. ─ 2007. ─ № 1. ─ С.71─72.

  214. Сендидж И., Фрайбургер В., Ротцол К. Реклама: теория и практика. — М., 1989. — 367 с.

  215. Ситников А.П., Огарь И.В., Бахвалова Н.С. Политический консалтинг: Учеб. пособие. ― М.:Изд. Дом ГУ ВШЭ, 2004. ― 624 с.

  216. Сіленко А. Інформаційні технології створення образу політичного лідера // Наук. зап. ІПіЕД ім. І.Ф.Кураса НАН України. ─ 2007. ─ Вип.35.

  217. Сіра С. Україна партійна. Політико-географічний вимір— К.: Світ Успіху, 2004. — 135 с.

  218. Скрипкина Ж.Б. Избирательные системы и технологии: Учеб. пособ. ─ М.:Вузовск. учебн., 2006. ─ 174 с.

  219. Слісаренко І. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2001. – 104 с.

  220. СМИ и политика: Учеб. пос. / Под. ред. Л.Л.Реснянской. ― М.Аспект Пресс, 2007. ― 256 с.

  221. Соловьев А.И. Политология: Политическая теория, политические технологии.  М.: Аспект Пресс, 2008.  575 с.

  222. Сурмин Ю.П., Нарижный Д.Ю. Избирательные технологии.  Д.,2001.  120 с.

  223. Теория политики: Учеб. пос. / Под. ред. Б.А.Исаева. ― СПб.:Питер, 2008. ― 284 с.

  224. Терлецька І.В. Політична реклама. — Д.: РВВДНУ, 2002.

  225. Тихомирова Є.Б. PR — формування відкритого суспільства — К.: Наук.-вид. центр "Наша культура і наука", 2003. — 196 c.

  226. Україна в сучасному геополітичному просторі: теоретичний і прикладний аспекти: Кол. моногр. / За ред. Ф.М.Рудича.  К.:МАУП, 2002. ─ 488 с.

  227. Українське суспільство на шляху перетворень: західна інтерпретація / За ред. В. Ісаїва.  К.: Вид. дім "КМ Академія", 2004.

  228. Уэбстер Ф. Теории информационного общества. ―М.: Аспект-Пресс, 2004.

  229. Фаер С.А. Приемы стратегии и тактики предвыборной борьбы: PR-секреты общественных отношений. «Ловушки» в конкурентной борьбе. Механизмы политической карьеры.  К.: Вид. Дім «Ін Юре», 2001. ─ 136 с.

  230. Федотова Л. Н. Социология массовой коммуникации. – СПб.: Питер, 2003.

  231. Халипов В.Ф., Халипова Е.В., Шишкин А.Н. Выборы и власть: Сл-рь-справочник избирателя.  М.: Совершенство, 1999. ─ 380 с.

  232. Харрисон Ш. Связи с общественностью: Вводный курс. – СПб., 2003

  233. Цуладзе А. Политическая мифология.  М.:ЭКСМО, Алгоритм, 2003.  384 с.

  234. Цуладзе А. Политические манипуляции, или Покорение толпы. — М.:Кн. Дом “Ун-т”, 1999. — 144 с.

  235. Цыганов В. Медиа-терроризм: Терроризм и средства массовой информации.  К.: Ника-Центр, 2004.  120 с.

  236. Чередниченко Т. Россия 90-х в слоганах, рейтингах, имиджах: Актуальный лексикон истории культуры.  М.: Новое литерат. обозрение,1999. ─ 416 с.

  237. Чмут Т., Чайка Г. Етика ділового спілкування: Навч. посіб. – К.: 2003. – 223 с.

  238. Чувахин Н. Право и Интернет: есть ли пересечение? // http: // russianlaw.net / lkaw/ doc/ a 62.htm.

  239. Чумиков А.Н., Связи с общественностью. – М.: Дело, 2000 – 272 с.

  240. Шарков Ф.И Коммуникология: Энциклопед. словарь-справочник. – М.: «Дашков и К»,2009. – 766 с.

  241. Шарков Ф.И. Консалтинг в связях с общественностью: Учебник. ─ М.: Изд-во «Экзамен»,2005. ─ 416 с.

  242. Шведов И. Искусство убеждать. – К.,1986. – 224 с.

  243. Шепель В.М. Имиджелогия: секреты личного обояния. ─ М.: Культура и спорт, ЮНИТИ,1984. ─ 270 с.

  244. Шиллер Г. Манипуляторы сознанием.  М.: Мысль,1980.  326 с.

  245. Щербатых Ю. Искусство обмана: Популярная энциклопедия.  М.: ЭКСМО-Пресс,2000.

  246. Ющук Л.А., Кузін Л.В. Протидія чорному РR в Інтернеті. М.: Вершина. 2008.

  247. Элиты и общество в сравнительном измерении: Сб. ст. / Под ред. О.В.Гаман-Голутвиной. ― М.:РОССПЭН, 2011. ― 431 с.

  248. 17 мгновений имидж-откровений // PR-менеджер. – 2005. – №7-8. – С. 35-37.

  249. PR сегодня: основные подходы, исследования, международная практика. – М.:Имидж-Контакт,2002. – 493 с. ― (Серия «Современные консалтинговые технологии»).

  250. PR: теория и практика: Учебник / Под ред. М.А.Лукашенко. ― М.: Маркет ДС,2010. ― 328 с.

Схожі:

Тема Політика як соціальне явище. Політологія як наука (2 години)
Політика як суспільне явище: підходи до визначення, становлення політики та політичних відносин як результат історичного розвитку....
ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ «ПОЛІТОЛОГІЯ»
Соціальна політика української держави в сфері освіти і науки та напрями її здійснення
ЗМІСТ 0 Загальний відділ 5 00 Загальні питання науки та культури 5
Соціологія 14 32 Політика. Політологія 15 33 Економіка. Економічні науки 19 34 Право. Юриспруденція 38 35 Державне адміністративне...
Загальнi вiдомостi про загальну середню освiту в Українi
Державна політика. У напрямі формування мережі загальноосвітніх закладів держава гарантує конституційне право для кожного громадянина...
ЗМІСТ Передмова 5 0 Загальний відділ 7
Статистика як наука. Теорія статистики. Статистичні методи 16 316 Соціологія 16 32 Політика. Політологія 17 33 Економіка. Економічні...
ЗМІСТ 0 Загальний відділ 5 00 Загальні питання науки та культури 5
Статистика як наука. Теорія статистики. Статистичні методи 13 316 Соціологія 13 32 Політика. Політологія 14 33 Економіка. Економічні...
ЗМІСТ 0 Загальний відділ 5 00 Загальні питання науки та культури 5
Статистика як наука. Теорія статистики. Статистичні методи 13 316 Соціологія 13 32 Політика. Політологія 15 33 Економіка. Економічні...
ЗМІСТ 0 Загальний відділ 5 00 Загальні питання науки та культури 5
Статистика як наука. Теорія статистики. Статистичні методи 18 316 Соціологія 18 32 Політика. Політологія 20 33 Економіка. Економічні...
Тестові завдання для перевірки рівня навчальних досягнень учнів по...
А. Перевищення доходів держави над її видатками. Б. Збільшення видатків держави
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ для студентів усіх спеціальностей...
Політологія. Суб`єкти політики та способи політичної діяльності [Текст]: Методичні рекомендації до вивчення розділу для студентів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка