«школярі» на мотив «Бу-ра-ти-но!»


Скачати 156.55 Kb.
Назва   «школярі» на мотив «Бу-ра-ти-но!»
Дата 08.02.2014
Розмір 156.55 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи


Ведуча. Мунтянова Т.

Любі гості, добрий день!

Слухайте всі наш наказ:

«Не спізніться в перший клас!»

На веснянім видноколі зайнялась зоря.

Свято в школі! Свято в нашій школі! Свято Букваря!

Ведучий. Дар’єв В.

Сьогодні надзвичайне свято –

Таке в житті буває раз:

З Буквариком зібравсь прощатись

Веселий, дружний перший клас!

Ведуча.

Хай кожен гість перевіря,

Чи знають учні Букваря?

Чи можна нашим першачкам,

Прощатися з Буквариком?

(Звучить  пісня  «школярі» на мотив «Бу-ра-ти-но!»)
Співає Віта Сімонова

До школи радо хто спішить?
Хто старанно уроки вчить?
Хто хоче все на світі знать,
уміє і читати-писать?
Усі їх завжди пізнають.
скажіть-но, як цих діток звуть?


Батьки: Це - пер – шач – ки!!

Хто радує і тат, і мам?
Хто кожну справу робить сам?
Хто дружно й весело співа,
Родину щастям зігріва?
Усі їх завжди пізнають.
Скажіть-но, як цих діток звуть?
Батьки: Це - пер – шач – ки!!

Ведучий.    Що ж, вітайте! Ось він – наш зірковий перший клас!
Під музику аплодисменти заходять першокласники,

сідають на свої місця.
Ведучий. Ось так! Голосиста буква А ваш Букварик відкрива.

Не одна вона іде, а всю азбуку веде.

Як веселочка жива з букв складаються слова.

Ведуча.

Діти, буква А означає приголосний чи голосний звук?

Діти. Голосний.

Ведуча. А які ще голосні звуки ви знаєте?

Віка Комишова. Ми їх не тільки знаємо, ми про них навіть заспіваємо.

Поспівки про голосні звуки.

Діти.


А-а-а — яблука два.

Два яблучка червоненькі

Несе донечка до неньки.

А-а-а — яблучка два.

И-и-и — хлопчики три

У калюжу всі упали

І всі хором закричали

И-и-и — хлопчиків три.

І-і-і — коники малі,

Є у них чотири ніжки

Коло воза ідуть пішки

І-і-і — коники малі.

Е-е-е — де то мама йде.

Нема мами, пішла в поле,

Там буряк на полі поле.

Е-е-е мама вже поле.



 Вчитель: Діти! Давайте запросимо Букварика на свято.
А ось і він сам! Шановний наш Буквар.

Всі: Букварику, запрошуємо на свято.

Заходить Буквар (Кондрич Ростик)

Букварик

Я - Букварик, вам відомий,
Дуже гарний, малюнковий.
Залюбки всіх вчу читати.
Нема часу спочивати…..

Двійка. (перебиває) (Лінтур Вероніка)

О! А я тебе знаю! Тільки ти відкриваєш свої сторінки, як мене вітром відносить далеко-далеко і тоді я зовсім непотрібна моїм любим маляточкам….

Двійка” співає пісню на мелодію „Кузнечик»

                            Я дуже гарна дівка,

                             Зовуся просто  Двійка.

                             У ледарів завжди я

                           В щоденнику живу.

                                              

І вдень, і вночі (2р.)

                                               У ледарів завжди я.

                                               І вдень, і вночі (2р.)

                                               В щоденнику живу.

                             Люблю я погуляти,

                              погратись і поспати,

                             А от уроки вчити

                             я зовсім не люблю.

                                               Ні вдень, ні вночі (2р.)

                                               Уроки я не вчу.

                                               Ні вдень, ні вночі (2р.)

                                               Я зовсім не люблю.

Букварик.

Так ти вирішила, що тут знайдеш пристанище.

Двійка.

Саме так. Дітей тут багато – є де розвернутися.

Ведуча.

Нічого в тебе не вийде!

Ведучий.

Не на тих напала!

Букварик.

Іди звідси в іншу школу, можливо пощастить. Хоча сумніваюся. Мода змінюється: тепер престижно бути начитаним, ерудованим, всебічно розвиненим.

Кожен рік мене листають
Ніжні пальчики нові...
Хай же розум здобувають
Любі дітоньки малі.

Щиро зі всіма ділюся -
Не шкодую своїх знань,
Безліч хитрих і цікавих
Маю для малят завдань.
Відповідай, коли мастак,
Єдиним словом «ні» чи «так»!


- Треба гарно вам читати? Так.
- Треба менших ображати? Ні.
- На перерві пострибати? Так.
- А всі парти пописати? Ні.
- Друга треба виручати? Так.
- А треба слухати матусю? Так.
- Тоді, даруйте, хоч бабусю? Так.
- У школі вибийте шибки? Ні.
- Учительці робіть все навпаки? Ні.
- Брудне взуття носіть у школу? Ні.
- Завжди старших поважайте! Так.
- І малюків не ображайте! Так.
Інна Гречина. Буквар взяли ми перший раз,
як зайшли у перший клас
І як нам радісно сказати:
Тепер вже вміємо читати.

Всі: Навчився читати наш дружний клас,
Ви можете всі поздоровити нас.
Пісня «Ми браві першокласники»,

на мелодію пісні «Бескозырка белая, в полоску воротник»
Ми браві першокласники,

І все у нас гаразд.

Сьогодні ми зібралися,

Щоб вам прозвітувать.
Приспів

Щоб все на світі знати,

Потрібно працювати,

Щоб школу закінчити,

В престижний ВУЗ вступити.
Ми щиро всіх вітаємо

І шлем палкий привіт!

І ми усім бажаємо

Уроки вчить як слід.
Приспів

Щоб все на світі знати,

Потрібно працюватт,

Щоб школу закінчити,

В престижний ВУЗ вступити.
Щоразу на уроках

Багато запитань.

Помалу, крок за кроком,

Ми йдем в країну знань.

Буквар.

Я веселий Букварик -
весело співаю.
Бо веселе свято в школі
Я сьогодні маю.

Я щасливий Букварик!
Я тому радію,
що всі діти в першім класі
вже читати вміють.



Казка: (Кущ А.)


Казок чимало є на світі, -
і веселих, і сумних. -
Хіба зможемо прожитии
ми без них?
-Я, гарна казка, прийшла
до вас на свято.
-Хто з вас любить слухати
казки? - а хто читати?
-Тож давайте здійснимо конкурс -
подорож по казках.

Котиться, котиться, а на зустріч йому вовк.
(«Колобок»)

Спочатку була як кулак,
потім як буряк, а наприкінці
стала, як дідова голова.

(«Ріпка»)

Не плач, діду, не плач бабо,
я знесу яєчко не просте, а золоте.

(«Курочка ряба»)

Мій котику, мій братику,
Несе мене лиса за кленові ліса.
(«Котик і півник»)

Підожди ж, клятий глечику! -
Каже лисичка. - Ось я тебе втоплю.
(«Лисичка і глечик»)

Не схотів цапок почекати,
Поки прийде чорний.
(«Про двох цапків»)

- Молодці! Знаєте казки, а чи любите ігри грати?

Гра: Висоцька А.

- А зараз пограємо в гру «Хто швидше розмістить картинки  по порядку за змістом казки»

Загадки


Букви всі від «А» до «Я»
На сторінках... (букваря)

Кожен учень і щоденно
На урок бере... (щоденник)

Для письма, сказати прошу,
Що потрібно взяти... (зошит)

Малювати в альбомі цім
вам поможуть... (олівці)

Ручки й олівці - щоб ви знали,
Ми кладемо у... (пенали)

Виводить букви і слова
Ота цікава штучка,
В руці виблискує з даля,
Нова, гарненька... (ручка)

Галасливий наш дружок
Всіх скликає на урок... (дзвінок)

Ось до класу всіх скликає
Голосистий цей дзвінок
І ми радо поспішаєм
Не в садок, а на... (урок)



Кабар Мирослав

Як завжди восени
Стало тихо у дворі
Ми буквар відкрили новий
Хто ж живе у букварі?
Філіпенко Ростислав.

Тут живуть слова й склади
Алфавіт від А до Я.

Веселу абетку почнемо читати,
Про літеру кожну повинні згадати.



Михайлюк Юлія.

Ми для нашої вчительки в знак подяки приготували незвичайні побажання .

Діти тримають літери і говорять фрази:

Букварик побажань

А - активності творчої. Гречина І.
Б - безхмарності небесної. Михайлюк Ю.
В - віри розсудливої. Комишова В.
Г - глузду неміряного. Філіпенко Р.
Д - достатку життєвого. Настащук А.
Е - економії розумної. Волочанський М.
Є - єдності сімейної. Баландіна Ю.
Ж - життя безкінечного. Кабар М.
З – здоров’ я безмежного. Гордієнко Є.
І - імені чистого. Пустовіт Н.
К - кохання вірного. Шолох О.
Л - людяності щирої. Скиба О.
М - мрії здійсненої. Карабило Г.
Н - наснаги професійної. Півторацький Р.
О - обрію барвистого. Шамбір Д.
П - посмішки чуйної. Гречина І.
Р - радості всесильної. Михайлюк Ю.
С – спокою щоденного. Комишова В.
Т - теплоти родинної. Філіпенко Р.
У - успіху великого. Настащук А.
Ф - фантазії гармонійної. Волочанський М.
Х - хліба цілющого Баландіна Ю.
Ц - царини домашньої. Кабар М.
Ч - чарівності приємної. Гордієнко Є.
Ш - широти душевної. Пустовіт Н.
Щ - щастя невичерпного. Скиба О.
Ю - юності сердечної. Шолох О.
Я - ясності майбутньої. Карабило Г.
П'єса «Витівки помилки»

Букви. Букви - дружні  ми сестрички, Скиба О. (2 рядки)
Хоч і маємо різні звички.
Нас 33, нас 33, Шолох С. (2 рядки)
Гарні, рівні, не криві
Ми усі: від А до Я- Шамбір Д. ( 2 рядки)
Алфавітові сім я.

М'який знак ( ображений ). Півторацький Р.

А я, а я - не звук,
А тільки знак. Так?
Звуки. Філіпенко Р., Настащук Н.


Ми всі веселі і меткі,
Ми-глухі, (Ф.Р.)а ми - дзвінкі. (Н.А.)
Позначаємо різні звуки,
А як візьмемося за руки, (удвох)
Починаються дива,
Нові народжуються слова.



М'який знак. Отак весь час терплю образу,
Мене не названо ні разу.
Помилка. (Гетьманець Т.)

Я - помилка лукава,
І погана в мене слава.
Букви плутаю бува,
Перекручую слова.
М'який знак (плаче).

Ображають, мов ледащо,
Мов нездатного нінащо.
Помилка. А, здрастуй, любий м’який знак,
Ти - надто добрий, ти дивак.
Якщо гарненько розібратись,
Ти серед -  букв - велика цяця.
М'який знак ( пишається ).

Усі м’які переді мною,
Мені б і бути головою.
Але не вдячні букви ці,
Мене тримають у кінці.
Помилка. А ти з образи та від злості,
Кинь їх, ходи до мене в гості.
М'який знак. Ой, ти помилко моя мила,
Мою досаду зрозуміла.
Від зрозумілих твоїх слів,
У мене втричі виріс гнів.

Помилка. Молодець, то як же?

М'який знак. Гаразд! Алфавіт я залишаю,
До тебе в гості вирушаю!

Букви. Ой, що з нами, добрі люди,
Без м’якого знака буде?
Скільки це почнеться в нас
Неприємностей, образ.
Продавець. Кіяшко Р.


Для магазину вчора тільки
Замовляли риби кільки.
(Розгортає папір, де написано «Замовляємо кілки»)
Вийшла помилка у слові -
І привезли кілки дубові.
Такий клопіт! (Виходить).



Робітник. Баландін К.


Через помилку у слові
Сміх і горе на будові.
Замовляли гравій, гальку,
Привезли у клітці галку. (Йде)


Букви. Чуєш, Помилко лукава, Баландіна Ю.
Жде тебе погана слава.
М'який знак (соромливо).

За помилку я соромлюсь,
Перед вами вибачаюсь,
Що за місце ображався,
Дуже м'якістю пишався.
Буква. У нас почесні всі місця, Скиба О.
Чи з початку, чи з кінця.
Буква. Бо чи звук ти, а чи знак, Карабило Г.
Дорогий в родині всяк.

Буква. Шамбір Д.



Стали букви в ряд,
На письмі і мир, і лад.
Все напишемо гаразд,
Помилкам не місце в нас.

Ми букви добре вивчені,
Знайомі хлопцю й дівчині
Чита й пише нас
чудово перший клас.



Гречина І.


Добрий букварику, мудра книжко!
Хочеться навіть поплакати трішки.
Жаль розлучатися, хоч і треба,
Ми не забудем ніколи про тебе!

Дяка і шана тебі за науку,
За паличку першу і першу букву,
За перше слово і першу казку
За першої вчительки щиру ласку.

Прощавай букварику
В школі перший друже.
Ми тобі букварику


Всі: Дякуємо дуже.
Буквар: Від нині буду серед книг
В бібліотеці я стояти.
А восени, інших діток,
Почну я знов навчати читати і писати.
У добру путь!

Всі літери прочитані
Усіх їх тридцять три.
Тепер дітей учитимуть
Підручники нові.

(Виходять Читанка, Математика, Рідна мова, Природа.)

Буквар: Цих діток я прошу навчати
Того, що знаєте самі.
А вас прошу не лінуватись.
І вчить уроки день при дні.


Українська мова.  Сосновська Е.

Як найчарівніша колискова
Плекає з дитинства вас рідна мова
То пісню злине, то гарною казкою,
То словом догани, то ніжною ласкою.
Під мамине слово ви виросли нишком
Шануйте, малята, цю добру книжку.
Природознавство. Яротник Е.

А де лягає сонце спати,

І звідки вітер, звідки тінь,
І сніг чому такий лапатий,
І заєць чом такий вухатий,
Чому бджолі дрімати лінь,
Чи справді гірша стала глина
Від чого запашна малина
Куди повзе рогатий жук, -
Це я, малята, розкажу.
Читанка. Яременко А.

Я читанка нечитана
Навчатиму ваш клас.
Я з вами говоритиму
Про наш прекрасний час.
Букварику, мій братику,
Розумна голова
Твої веселі літери
Складуть мої слова.

А ти спочинь до вересня
Чи просто погуляй
Букварику, мій братику,
Спасибі, прощавай!
Математика: 1, 2, 3, 4, 5 Лінтур В.
Вміють діти рахувать
А хто мене не знає,
Хай даремно не гуляє.
Як уроки діти вчать
Ставлю їм «12»,
А хто вчить їх трохи гірше
Ставлю трієчку, не більше.
За не вивчені слова
Я поставлю тільки «2»
А лінивим і недбалим
Одиничку я поставлю.
Щоби весело гулять,

Всі уроки треба знать!

- А ще від мене цікаві задачі.

Задачі


Петрик в школу йшов уранці
Сім цукерок ніс у ранці.
По цукерці дав Галинці,
Ірі, Олі, та Маринці.
Ще й сестричці дав одну
Скільки зосталося йому? (2)

Руки в гору підніміть
Пальці швидко полічіть
З ліва п'ять, і справа п'ять
Скільки разом? Як сказать? (10)

На поличці вісім книг,
Іванко взяв одну із них.
Хто тепер сказати б міг
Скільки на полиці книг? (7)

Ось до класу на урок
Залетіло шість сорок.
Дві пізніше прибуло
Скільки там птахів було? (8)

У живім куточку у школі
Є три рибки у воді,
Ще сім рибок дасть Микола
Скільки буде риб тоді? (10)



Фонограма «гей, чули, чули, чули…»
Діти виконують пісню «гей, чули, чули, чули…» на мотив пісні «із сиром пироги» і водять хоровод
Діти (співають):



Прийшли ми всі на свято,
на свято букваря,
і вивчили всі букви,
усі – від а до я!

Гей, чули, чули, чули,
гей, чули, чули ви.
з буквариком ми дружим,
він з нами назавжди.

Завершується свято,
вшануймо букваря,
відкрив він нам дорогу
до знань від а до я.

Гей, чули, чули, чули,
гей, чули, чули ви.
з буквариком ми дружим,
він з нами назавжди.

Вчитель. Закінчилося наше свято. Я бажаю вам, дорогі діти, гарних успіхів у  навчанні, а Вам, шановні батьки - бачити своїх дітей завжди здоровими і щасливими.

Ігри :

«Весняна показуха»

У конкурсі беруть участь 10 дівчаток. Кожній дається картка з написаною на ній літерою. Дівчатка шикуються в шеренгу, і всі присутні мають можливість прочитати слово «весняночка».

Потім ведучий читає загадки, а учасниці повинні відгадати слово і стати, тримаючи картки зі словами таким чином, щоб вийшло слово-відгадка.

  • Вдень спить,

Вночі на полювання летить,

Кажуть, дуже мудра вона.

Відгадали? Це... (сова).

  • Після довгої зими до нас прийде вона.

Й птахи із нею прилетять. Звичайно, це... (весна).

  • Івасик-Телесик у ньому плавав і рибку ловив. (Човен.)

  • Це потрібно кожній людині після насиченого справами дня для повноцінного відпочинку. (Сон.)

  • Його отримує кожен покупець після оплати товару в супермаркеті. (Чек.)


«Розіграш приз»:
Двоє гравців стоять один навпроти іншого. Між ними на стільці лежить приз. Ведучий рахує: “раз, два, триста!”. “раз, два, тринадцять!”, “раз, два, тридцять!”, і т.д. Перемагає той, хто виявиться уважнішим і першим візьме приз, коли ведучий скаже “три”.
«Передай апельсин»
Дві команди стають у дві шеренги одна напроти іншої. Гравці в кожній команді, від першого до останнього, повинні передати один одному апельсин. Для цього можна користуватися тільки підборіддям або плечем. Руки знаходяться за спиною. Якщо апельсин падає, все починається з початку.
Пазли із казки «Троє поросят» ( Обєднати дітей у 2 групи. Перевірити, хто перший складе. Час .)
«Музичний стілець»


Схожі:

«Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний мотив...
Тема: «Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний мотив «Кримських сонетів»» Проблема єдності людини і природи
Степанчук І.І. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МОТИВАЦІЇ СПІВРОБІТНИКІВ В ОСВІТНІХ УСТАНОВАХ
Ключевые слова: Мотивация, Мотив, Факторы мотивации, Мотивационные типы сотрудников
ГОЛОВНІ І ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ
Неправильне сидіння за партою чи столом призводить до викривлення шиї, грудного вигину. Молодші школярі страждають боковим викривленням...
ЯКЩО ДИТИНА НЕ ХОЧЕ ВЧИТИСЯ
У відповідності до психологічної формули "інтерес-стимул-реакція на стимул-мотив дії-сама дія", позбавив дитину стимулу, немає сенсу...
Мотивація навчальної
Мета: Сформувати і розширити поняття «мотив», «мотивація». Довести важливість мотивації для навчальної діяльності в початковій школі....
Написання слів з ненаголошеними е, и, що перевіряються й не перевіряються наголосом
Знаю, самостійно, без підтримки педагога, дитині не впоратися. Школярі потребують систематичної індивідуальної уваги. Тому створила...
Урок презентація Тема уроку
«Климко» на учнів; які проекти підготували школярі після прочитання твору (образ Климка, роль художньої деталі) допомогти учням формувати...
Вишивання Автор — майстер декоративно-прикладного мистецтва України Саннікова Л. П
Мабуть, ніколи на зможемо ми довідатися, хто і коли вперше здогадався втілити в узорний мотив красу рідної природи, свої переживання...
Підліткові клуби як механізм реалізації державної молодіжної політики...
Тому проблема організації змістовного дозвілля молоді є сьогодні надзвичайно актуальною. Школярі мають 150 вільних від занять днів...
Засідання «Пункт призначення – долина чорних смерчів». Задля цього...
«Школа: від витоків до сьогодення» Чорнобаївської ЗОШ І – ІІІ ступенів №1 Чорнобаївської районної ради Черкаської області Ч
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка