МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ


Скачати 430.89 Kb.
Назва МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ
Сторінка 1/3
Дата 18.12.2013
Розмір 430.89 Kb.
Тип Методичні рекомендації
bibl.com.ua > Література > Методичні рекомендації
  1   2   3



МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ЩОДО ВИКОНАННЯ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ УЧНЯМИ ПТНЗ

Державний навчальний заклад

«Уманський професійний аграрний ліцей»

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ЩОДО ВИКОНАННЯ
ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

УЧНЯМИ ПТНЗ








Упорядник:

Осюнько Н.В.,

заступник директора з

навчально-виробничої роботи

Умань - 2013

Упорядник:

Осюнько Н.В. заступник директора з навально-виробничої роботи, ДНЗ «Уманський ПАЛ».

Методичні рекомендації щодо виконання дипломної роботи, а саме: об’єму, структури, змісту та вимог до оформлення роботи та її захисту. В рекомендаціях надані фрагменти змісту дипломної екзаменаційної роботи для професій побуту, легкої промисловості, ресторанного сервісу, та приклади завдань на письмову екзаменаційну роботу.

Мета методичних рекомендацій – надати допомогу щодо безпосередньої організації виконання дипломних робіт учнями професійно-технічних навчальних закладів. Пропонований інформаційно-консультативний матеріал розглядає питання ролі та місця дипломної екзаменаційної роботи в системі освіти, визначає основні вимоги до підготовки, оформлення робіт.

Схвалено методичною радою ДНЗ «Уманський ПАЛ» Протокол № 8 від 15 травня 3013р.

ЗМІСТ

  1. Загальні положення щодо організації та проведення державної кваліфікаційної атестації ………………………………………………………..1




  1. Мета і завдання дипломної роботи …………………………………………..5




  1. Порядок підготовки, затвердження та виконання завдання дипломної роботи …………………………………………………………………………….5




  1. Зміст дипломної роботи……………………………………………………..10




  1. Оформлення, обсяг та зміст дипломної роботи ……………………………11

Зміст дипломної роботи для професій „швачка”, „кравець”




Зміст дипломної роботи для професії „закрійник”




Зміст дипломної роботи для професій „кухар”, „кондитер”

Зміст дипломної роботи для професій „офіціант”, „бармен”

Зміст дипломної роботи для професії „перукар”

  1. 6. Захист дипломної роботи……………………………………………………29

  2. Критерії оцінювання знань під час захисту дипломної роботи ………….30

Додатки …………………………………………………………….………..31

Література ……………………………………………………………………37





  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ

ДЕРЖАВНОЇ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ АТЕСТАЦІЇ

Проведення державної кваліфікаційної атестацій учнів професійно-технічних навчальних закладів визначені робочими навчальними планами підготовки робітничих кадрів, Положенням про організацію навчально-виробничого процесу в професійно-технічних навчальних закладах (наказ Міністерства освіти і науки України від 30.05.2006 р. № 419), Положенням про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно-технічну освіту (наказ Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства освіти України від 31.12.98 р. № 201/469). Державна кваліфікаційна атестація (ДКА) – завершальний етап навчального процесу, що проводиться державною кваліфікаційною комісією з метою встановлення готовності осіб, які здобувають професійно-технічну освіту, самостійно виконувати комплекс робіт чи певну роботу з обраної професії, спеціальності та спеціалізації відповідного розряду (класу, категорії).

За місяць до початку календарного року директор формує склад кваліфікаційної комісії (який погоджує з головним управлінням освіти і науки) та видає наказ про створення та функціонування постійно діючої кваліфікаційної комісії, яка працює протягом календарного року. Вимоги щодо формування кількісного та її представницького складу викладені у Положенні про організацію навчально-виробничого процесу, затвердженого наказом МОН України від 30.05.2006 року № 419 п.6., згідно якого до комісії повинні ввійти представники підприємств, установ, організацій-замовників підготовки робітничих кадрів.

Державна кваліфікаційна комісія проводить засідання в терміни, визначені робочими навчальними планами та розкладом проведення державної кваліфікаційної атестації.

Засідання державної кваліфікаційної комісії проводиться у спеціально підготовлених приміщеннях, оснащених наочними посібниками, відповідним обладнанням тощо. Державна кваліфікаційна атестація включає:

1- кваліфікаційну пробну роботу, що відповідає певним вимогам освітньо-кваліфікаційної характеристики випускника професійно-технічного навчального закладу відповідного атестаційного рівня;

2- письмову екзаменаційну роботу (творчу роботу або роботу, що її замінює);

- дипломний роботу чи проект (для випускників вищого ступеня професійного училища);

- іспит або захист дипломної роботи в межах вимог кваліфікаційної характеристики.

До складання державної кваліфікаційної атестації допускаються учні, слухачі, які закінчили повний курс навчання і мають рівень навчальних досягнень не нижче 4 балів з професійно-практичної підготовки та з усіх навчальних предметів, що входять у додаток до диплома (свідоцтва).

Учні випускних навчальних груп ПТНЗ, які мають рівень навчальних досягнень нижче 4 балів, повторно атестуються та здають заліки в терміни, що установлюються ПТНЗ, але не пізніше ніж за 10 днів до початку держаної кваліфікаційної атестації.

Учні, слухачі, які відраховані з ПТНЗ, мають змогу (з дозволу керівника ПТНЗ на підставі письмової заяви і позитивної характеристики з місця роботи за відповідною професією) атестуватися не раніше шести місяців з дня відрахування. Результати такої повторної атестації оформлюються окремим протоколом.

Перед початком переддипломної (передвнпускної) практики на виробництві чи в сфері послуг проводяться збори, на яких учням, слухачам пояснюється порядок проведення державної кваліфікаційної атестації, вимоги до виконання і результатів кваліфікаційних пробних робіт, порядок визначення рівня кваліфікації.

Перелік кваліфікаційних пробних робіт та їх зміст визначаються майстром виробничого навчання, погоджуються старшим майстром та керівниками відповідних підрозділів підприємств, розглядається і схвалюється методичними комісіями та затверджуються заступником керівника з навчально-виробничої роботи ПТНЗ.

Кваліфікаційні пробні роботи виконуються учнями, слухачами самостійно на спеціально визначених робочих місцях у цехах підприємств, учбових господарствах, полігонах, де вони проходять переддипломну (передвипускну) виробничу практику або, як виняток, в учбових майстернях ПТНЗ та оформлюються документом встановленого зразка.

Державна кваліфікаційна атестація включає:

- кваліфікаційну пробну роботу;

- захист дипломної роботи (або творчої роботи, що її замінює з пояснювальною запискою).

Результати складових атестації: зведену відомість підсумкових оцінок предметів професійної підготовки, щоденники обліку виробничої практики, виробничі характеристики учнів, наряди виконаних кваліфікаційних пробних робіт розглядаються кваліфікаційною комісією та оформляються протоколом кваліфікаційної атестації, який зберігається у навчальному закладі протягом 75 років (визначено п.6.24 Положення про організацію навчально-виробничого процесу).

Для якісної підготовки та проведення кваліфікаційної атестації керівникам професійно-технічного навчального закладу необхідно:

  • укласти угоди з господарствами, підприємствами, установами і організаціями на проходження учнями, виробничої практики з врахуванням підготовки за інтегрованими професіями;

  • розробити програми виробничої практики учнів з урахуванням регіонального компоненту. Розглянути їх на засіданнях відповідних методичних комісій, погодити з замовниками підготовки робітничих кадрів, затвердити і довести до відома виконавців (майстрів виробничого навчання, учнів);

  • створити державні кваліфікаційні комісії для проведення атестації. Склад комісій затверджується та погоджується у відповідності до нормативно-правових документів;

  • створити та затвердити графік проведення державної кваліфікаційної атестації (кваліфікаційної атестації);

  • підготувати та розглянути питання про допуск учнів до кваліфікаційної атестації (кваліфікаційної атестації) на засіданні педагогічної ради;

  • розробити, погодити з керівниками відповідних підрозділів підприємств, організацій, установ - замовниками підготовки кадрів і затвердити переліки кваліфікаційних пробних робіт. Переліки кваліфікаційних пробних робіт та їх зміст визначаються майстром виробничого навчання, розглядаються і схвалюються методичними комісіями, затверджуються заступником директора з навчально-виробничої роботи професійно-технічного навчального закладу; учні, які навчаються за суміжними та інтегрованими професіями, кваліфікаційну пробну роботу виконують окремо з кожної професії;

  • забезпечити безпечне проведення робіт на виробництві під час виконання кваліфікаційних пробних робіт;

  • для проведення теоретичної частини проміжної кваліфікаційної атестації рекомендується розробити комплексні контрольні завдання відповідно до рівня кваліфікації. Комплексні контрольні завдання (ККЗ) розробляються викладачами професійно-теоретичної підготовки, обговорюються на засіданнях методичних комісій та затверджуються заступником директора з навчально-виробничої роботи;

  • розробити та затвердити перелік тем дипломних робіт, проектів або творчих робіт. Теми мають відповідати змісту виробничої практики учнів, обсягу знань, умінь та навичок, передбачених робочими навчальними програмами та освітньо-кваліфікаційною характеристикою випускника відповідно до ступеня професійно-технічної освіти;

  • організувати замовлення документів про освіту.

2. МЕТА І ЗАВДАННЯ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

Виконання дипломної роботи передбачає наступну мету:

- засвоєння учнями методів розробки та технологічного вирішення поставлених завдань;

- закріплення навичок самостійної роботи з технічною літературою при застосуванні отриманих знань та досвіду перед випускної виробничої практики на підприємстві;

- перевірку рівня професійної підготовленості учня до самостійної роботи по спеціальності.

Для досягнення цієї мети учень повинен продумати і якісно представити собі умови завдання, правильно вибрати або обрати вхідні данні, визначити найбільш раціональну технологію виконання роботи, обґрунтувати її доцільність. Крім того, випускник повинен вміло користуватися технічною літературою, правильно викладати свої думки.

3. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ, ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТА ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

1. Вимоги до написання дипломних робіт, теми та завдання дипломних робіт розглядаються та схвалюються на засіданні методичної комісії та затверджуються заступником директора з навчально-виробничої роботи.

2. Теми та завдання на дипломні роботи складають та обговорюють на засіданні методичної комісії викладачі професійно-практичної підготовки спільно з майстрами виробничого навчання. Теми повинні відповідати змісту виробничої практики учнів (за можливості - змісту кваліфікаційних пробних робіт), обсягу знань, вмінь та навичок, що передбачається освітньо-кваліфікаційною характеристикою та робочими навчальними програмами з відповідної професії (професій, у разі підготовки кадрів за інтегрованими професіями).

3. Учні одночасно із темою отримують і завдання до дипломної роботи (дод.1).

4. Викладачі ознайомлюють учнів з вимогами до оформлення та написання дипломної роботи, а також з термінами виконання роботи.

5. Розгляд питань з приводу виконання дипломної роботи проводяться на консультаціях до написання дипломної роботи згідно розкладу.

6. Виконані дипломні роботи зберігаються у керівників, а за 2-3 дні до захисту видаються учням.

7. Термін зберігання в навчальному закладі виконаних дипломних робіт – 1 рік.

Керівником дипломної роботи, як правило, призначається викладач предмету спецтехнології. Доцільно в ПТНЗ обладнати один з кабінетів професійно-теоретичної підготовки стендом з докладними зразками виконання дипломної роботи. Проведення занять з виконання дипломних робіт у формі групових та індивідуальних консультацій в цьому кабінеті з використанням стенду підвищує ефективність роботи як учня, так і викладача-консультанта.

Групові консультації надаються для всіх учнів групи. Мета їх проведення – ознайомлення з вимогами щодо до змісту та оформлення дипломної роботи. Постійні консультації допомагають учням у виборі методів роботи, своєчасному усуненні недоліків, тощо. У подальшому консультації можуть надаватися індивідуально та групам і підгрупам учнів залежно від потреби. Рекомендується проводити індивідуальні консультації в присутності інших учнів. Це дає можливість викладачу ознайомити більшу кількість учнів із загальними положеннями виконання письмової екзаменаційної роботи уникаючи повторень, робити аналіз допущених і попереджати аналогічні помилки. Окремі розділи пояснюють та консультують, розбивши групу на підгрупи або індивідуально і акцентують увагу на особливостях виконання кожного з розділів дипломної роботи.

Кількість годин на проведення консультацій визначені робочим навчальним планом. На період виконання дипломної роботи обов'язково складається графік консультацій викладачів-консультантів та проводиться облік їх відвідувань. Виконання графіка консультацій контролюється заступником директора з НВЧ.

Викладач-консультант:

- надає рекомендації щодо основної літератури за темою;

- проводить консультації з питань виконання дипломної роботи;

- систематично здійснює контроль за дотриманням вимог щодо змісту та оформлення дипломної роботи;

- перевіряє матеріали, що входять до складу дипломної роботи;

- здійснює контроль за дотриманням графіку виконанням дипломної роботи.

Викладач повинен розвивати й заохочувати ініціативу учнів, направлену на технічно грамотне виконання завдання. При цьому він не повинен ні в якому разі нав’язувати учням готове рішення.

Основна мета викладача-консультанта – направляти учнів у процесі виконання завдання на правильний шлях, розвивати їх самостійність при вирішенні конкретних питань, використанні довідкової літератури, досвіду, отриманого під час проходження виробничої практики.

Тематичний графік виконання консультацій

  1. Отримання учнями тем дипломної роботи.

  2. Розгорнутий план виконання дипломної роботи.

  3. Ознайомлення із загальними вимогами щодо виконання дипломної роботи.

  4. Демонстрація зразків дипломних робіт.

  5. Добір літератури відповідно до теми. Індивідуальні консультації.

  6. Консультації до етапів виконання дипломної роботи: Вступ.

  7. Розділ 1. Коротка характеристика матеріалів.

  8. Розділ 2. Інструменти. Пристрої. Інвентар.

  9. Ескізи, рисунки, таблиці, які повинні міститися у дипломній роботі.

  10. Технологічний процес (технологія виконання робіт). Використання існуючих технологічних карт.

  11. Складання технологічних карт на конкретні види робіт.

  12. Застосування новітніх форм і методів виконання робіт.

  13. Правила організації робочого місця. Наукова організація праці. Використання технологічних карт при складанні схеми організації робочого місця.

  14. Ознайомлення із нормативними документами та стандартами ГОСТа.

  15. Визначення норм часу, праці, необхідних для виконання цієї роботи.

  16. Основні технічні вимоги до виконання та результатів виконаної роботи.

  17. Контроль за раціональністю використовуваних матеріалів та інструментів.

  18. Контроль за якістю виконаних робіт.

  19. Розділ 3. Дотримання вимог охорони праці.

  20. Складання переліку літературних джерел.

  21. Вимоги до змісту та оформлення графічної роботи або макета (зовнішнього вигляду) відповідно до теми дипломної роботи.

  22. Перевірка чернеток, додаткові рекомендації щодо оформлення чистового варіанту дипломної роботи.

  23. Перевірка графічних робіт або макетів. Відгук на виконання дипломної роботи.

Рецензію на виконану дипломну роботу складають всі закріплені викладачі – консультанти (за свій розділ дипломної роботи), а керівник роботи підсумково оцінює роботу, беручи до уваги оцінку своїх колег.

У процесі виконання дипломної роботи учні самостійно працюють зі

спеціальною літературою. При підборі літератури слід користуватися предметними каталогами бібліотек, бібліографічними збірниками з відповідної галузі знань, реферативними журналами, періодичними виданнями, методичними посібниками, довідниковою літературою, мережею Інтернет, тощо.

Основні етапи виконання дипломної роботи:

- Розподіл та закріплення тем.

- Затвердження тем в залежності від підприємств де учні проходять виробничу практику.

- Складання (заповнення плану дипломної роботи та погодження його з

викладачем, керівником дипломної роботи).

- Підбір джерел інформації для написання дипломної роботи згідно з планом – завданням .

- Написання і оформлення дипломної роботи.

- Надання дипломної роботи для рецензування.

- Доопрацювання роботи згідно з зауваженнями рецензента.

- Захист дипломної роботи згідно з встановленим графіком.

4. ТЕМАТИКА ДИПЛОМНИХ РОБІТ

Теми дипломних робіт визначаються викладачем спеціальної технології спільно з майстрами виробничого навчання та повинні відповідати змісту виробничої практики учнів (за можливості - змісту кваліфікаційних пробних робіт), обсягу знань, вмінь та навичок, що передбачається освітньо-кваліфікаційною характеристикою та робочими навчальними програмами з відповідної професії. учні, які навчаються суміжним та інтегрованим професіям, письмову екзаменаційну роботу виконують окремим розділом з кожної професії. Рівень кваліфікації повинен відповідати рівню, визначеному в кваліфікаційній характеристиці. Учні, які оволодівають професіями з доповнюючими вміннями (наприклад, кравець – закрійник, кухар – кондитер, офіціант – бармен - адміністратор тощо), завдання на дипломну роботу видається, виходячи з вимог кваліфікаційної характеристики з більш складної, основної професії (відповідно – кравець, закрійник тощо). Дипломні роботи учнів, які навчаються за інтегрованими професіями, повинні відображати кваліфікаційні вимоги до кожної з них (наприклад, кухар, офіціант, бармен). Зміст дипломної роботи повинен відповідати темі.

Приклади тем дипломних робіт:

  • для професій „ Кравець” - розробка технологічного процесу (або технологія) виготовлення (виконання) будь-якого швейного виробу;

  • для професії „Закрійник” - розробка конструкції виробу (назва) чи колекції виробів (назва) на одній конструктивній основі;

  • для професій «Кравець. Закрійник» - розробка конструкції та технологічного процесу виготовлення будь-якого швейного виробу (колекції виробів) за індивідуальним замовленням;

  • для професії „Кухар” - розробка технологічного процесу (або технологія) приготування (кулінарних виробів (страв)) для святкової вечері на певну кількість осіб (наприклад 10);

  • для професії „Кондитер” - розробка технологічного процесу (або технологія) приготування кондитерських виробів (страв) для дитячої вечірки на певну кількість осіб;

  • для професій „Кухар. Кондитер” - розробка технологічного процесу (або технологія) приготування кулінарних та кондитерських виробів(страв) для святкування весілля на 15 осіб;

  • для професій „Офіціант”, „Бармен” - організація обслуговування відвідувачів у ресторані ___ (вказати назву ресторану, його категорію та кількість гостей при обслуговуванні) та технологія приготування та (чи) подавання напоїв, коктейлів конкретної групи;

  • для професій „Перукар”, „Манікюрник”, - розробка технології виконання будь-якої зачіски, стрижки, фарбування, манікюру (в чоловічому та жіночому залах);


5. ОФОРМЛЕННЯ, ОБСЯГ ТА ЗМІСТ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

Робота повинна відповідати таким вимогам:

- містити всі питання плану згідно з завданням;

- містити висновки та пропозиції учня по даній темі;

- мати належне охайне оформлення;

- робота, що не відповідає вимогам, повертається для доопрацювання;

- бути виконаною і поданою на рецензування в термін, передбачений графіком навчального процесу.

Дипломна робота повинна складатися з 20-25 друкованих стандартних аркушів, містити в собі обов’язково три частини і ілюструватись малюнками, схемами. Шрифт тексту 14 кегель, полуторний інтервал. Дипломна робота складається з:

  • титульного аркушу;

  • завдання на виконання дипломної роботи;

  • зміст;

  • Розділ І. Вступ (1 аркуш)

  • Розділ II. Розрахунково – технологічний (Технологічний, якщо робота не пов’язана з розрахунками).

  • Розділ III. Охорона праці та безпека життєдіяльності.

  • Висновок

  • Література

Дипломна робота є звітною документацією учня і повинна відповідати структурі та правилам оформлення згідно з ДСТУ 3008-95. Вона має бути написана державною мовою.

Першими сторінками дипломної роботи є титульна (Додаток 1), завдання (Додаток 2), зміст дипломної роботи (Додаток 3), вони мають бути оформлені та заповнені за формою, що наведена у відповідних додатках.

Нумерацію сторінок роботи надають арабськими цифрами згідно з планом. Першою сторінкою в роботі є титульний лист, другою – завдання на виконання письмової екзаменаційної роботи, 1,2 сторінки включають до загальної кількості сторінок, але не нумерують, нумерацію роботи починають з третьої сторінки – зміст роботи. Заголовки розділів допускається розміщувати на окремих аркушах. Кожний розділ розпочинають з окремої сторінки. Додатки включають до загальної нумерації сторінок, але не нумерують. Нумерація сторінок у роботі повинна бути наскрізною.

Робота повинна бути акуратно оформлена на одному боці аркушів білого паперу формату А4 ( 297 x 210 мм ) з рамкою, поля якої не менше: лівий – 20мм, верхній, нижній та правий – 5мм з основним надписом (штампом) внизу.

Текст або (рукопис) пишеться пастою чорного кольору з інтервалом між рядками за трафаретом № 2, або друкується з використанням комп'ютерних технологій в редакторі Word з використанням шрифту Times New Roman (чи аналогічного) розміру 14, міжрядковий інтервал – 1.

Кожна частина роботи (вступ, технологічна частина, розділи, висновки) повинна мати заголовок відповідно до змісту роботи, який необхідно писати великими літерами та посередині сторінки. Кожен розділ слід починати з нової сторінки. Заголовки підрозділів пишуть малими літерами, крім першої літери, посередині сторінки. Розділи роботи повинні бути пронумеровані арабськими цифрами. Після номеру розділу ставиться крапка. Підрозділи нумерують у межах кожного розділу (наприклад 2.2, 2.3 і т.д.), у кінці розділу та підрозділу крапку не ставлять. Підкреслювати заголовки та переносити слова в заголовках не допускається. Відстань між заголовком та текстом дорівнює 2-ом інтервалам основного тексту.

При виконанні дипломної роботи учні повинні пояснювальну записку супроводжувати схемами, таблицями тощо, розміщуючи їх за викладом тексту. Таблиці слід подавати безпосередньо після посилання на них у тексті, де вони згадані вперше, або на наступній сторінці та нумерувати послідовно. Слово „Таблиця” вказують один раз зліва над таблицею. У разі перенесення таблиці на іншу сторінку пишуть: «Продовження таблиці __» з зазначенням її номера.

Формули і рівняння розташовують після тексту, в якому вони згадуються, посередині сторінки. Вище і нижче формули або рівняння залишають не менше одного вільного рядка. Формули і рівняння у роботі (за винятком формул і рівнянь, наведених у додатках) слід нумерувати порядковою нумерацією в межах розділу. Номер формули або рівняння складається з номера розділу і порядкового номера формули або рівняння, відокремлених крапкою, наприклад, формула (4.2) – друга формула четвертого розділу.

Номер формули або рівняння зазначають на рівні формули або рівняння в дужках у крайньому правому положенні на рядку. Пояснення кожного символу чи числового коефіцієнта слід давати з нового рядка. Перший рядок пояснення починають з абзацу словом "де" без двокрапки.

Якщо письмова екзаменаційна робота містить додатки, на них мають бути посилання у текстовій частині роботи. Додаток повинен мати заголовок, надрукований у верхній частині сторінки малими літерами (перша велика літера симетрично тексту сторінки). Над заголовком маленькими літерами (перша велика літера) друкується слово «Додаток» і велика літера, що позначає додаток (наприклад: Додаток А). Слово «Додаток» розміщують по центру сторінки.

Оформлена письмова екзаменаційна робота повинна показати:

  • Вміння учня-випускника обґрунтувати актуальність обраної теми;

  • Логіку викладання матеріалу;

  • Знання новинок техніки, технологій за професією, які стосуються теми роботи;

  • Творчий підхід до обраної теми;

  • Використання методів практичного дослідження;

  • Можливість знаходити та аналізувати інформацію;

  • Дотримання вимог до оформлення.
  1   2   3

Схожі:

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ НАУКОВИХ РОБІТ СТУДЕНТАМИ
Методичні рекомендації щодо виконання наукових робіт студентами ОКР бакалавра, спеціаліста та магістра / Укладачі Козачишина О. Л.,...
Методичні рекомендації щодо виконання лабораторних робіт з дисципліни...
Методичні рекомендації щодо виконання лабораторних робіт з дисципліни «Біометрія» / Укладач: к б н., доцент Іванченко О.Є. ЁC Дніпропетровськ:...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації
Матеріали до серпневих конференцій педагогів області (методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в закладах...
Методичні вказівки та рекомендації до самостійного виконання контрольної роботи з курсу
Методичні рекомендації до самостійного виконання контрольних робіт з курсу «Соціологія». Короткий словник соціологічних термінів...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ НОРМАТИВІВ РАДІАЦІЙНОГО...
Нормативи це показники часу та якості виконання завдань, прийомів та дій для осіб категорій рядового та начальницького складу служби...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВИХ, ДИПЛОМНИХ
Методичні рекомендації щодо оформлення курсових, дипломних і магістерських робіт для студентів факультету іноземної філології / Уклад.:...
ЗАТВЕРДЖУЮ
Робоча програма та методичні рекомендації щодо виконання програми виробничої практики для студентів напряму підготовки 030509
Методичні рекомендації до виконання курсового проекту з дисципліни...
Методичні рекомендації розробили викладачі Нікопольського коледжу Дніпропетровського державного аграрного університету Романій Сергій...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ Ужгород, 2011
Укладач: Медяник А. М., ст викладач кафедри менеджменту туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК
Методичні рекомендації щодо оцінювання знань і практичних навичок слухачів, курсантів і студентів під час державної атестації / В.І....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка