І. Вступ Суспільна потреба у школі нового покоління потребує особливої уваги до інноваційних процесів, до того, що сприяє створенню та поширенню педагогічних новацій та реалізації вимог нового Держстандарту по


Скачати 237.04 Kb.
НазваІ. Вступ Суспільна потреба у школі нового покоління потребує особливої уваги до інноваційних процесів, до того, що сприяє створенню та поширенню педагогічних новацій та реалізації вимог нового Держстандарту по
Дата26.10.2013
Розмір237.04 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Література > Документи
І.Вступ
Суспільна потреба у школі нового покоління потребує особливої уваги до інноваційних процесів, до того, що сприяє створенню та поширенню педагогічних новацій та реалізації вимог нового Держстандарту початкової школи. Сьогоднішня психолого-педагогічна наука вважає,що нове у педагогіці – це не лише ідеї, підходи, методи, технології, котрі ще не використовувалися, а й той комплекс елементів або окремі елементи педагогічного процесу, які дають змогу ефективно вирішувати завдання розвитку і саморозвитку творчої особистості. Тому, працюючи на ІІ етапі обласної проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості», методичне об’єднання вчителів початкових класів Апостолівської ЗОШ І-ІІІ ступенів№3 продовжує роботу над проблемою «Духовно-моральне виховання школярів у розвивальному інтерактивному просторі».

Протягом 2012-2013н.р. вчителі початкових класів впроваджували новітні педагогічні технології навчання і виховання, застосовували у навчальному процесі інформаційно-комунікативні технології. Всі члени МО приймали участь у засіданнях районного методичного об’єднання та семінарах – практикумах, де обмінювались досвідом та ділились творчими надбаннями. Педагоги ознайомились з корисним матеріалом, взявши участь у семінарі початкових класів

«Підвищення ефективності якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження креативної освіти».

Кожен вчитель брав участь у роботі методичного об’єднання:

готували доповіді, реферати, давали відкриті уроки, виховні

заходи, готували виставки дидактичного матеріалу та унаочнення. Акцентувалася увага на питаннях самоосвіти вчителів. Перед кожним з педагогів ставилась задача – не просто працювати над вибраною темою, а обов’язково поділитися досвідом своєї праці.

Протягом року було проведено чотири засідання шкільного МО. У процесі роботи виправдали себе як традиційні,так і не традиційні форми роботи:

Круглий стіл;

Майстер-клас;

Методична сесія;

Науково-практичний семінар.

Обговорено результати шкільних олімпіад, та конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика. Учень 3-Б класу Брика Матвій зайняв ІІ місце (Вчитель Боцех Н.В.)

Учні 1-4 класів приймали участь у конкурсі «Соняшник», переможцями та призерами стали учні 1-Акласу(Вчитель ОрловаС.Г.):КулінічК., ШирокаН.,КоломоєцьЛ.,ЗадніпровськаК.,Учні 2-А класу Кльоц Інна, Підгурська Олександра, Цаплюк Анастасія (Вчитель Дрозд Н.В.), учні 3-Б класу Коцко Валерія, Міленіна Анастасія, Дєдова Валерія, Капуста Іван (Вчитель Боцех Н.В.)

Традиційними формами роботи шкільного МО є обмін досвідом, взаємовідвідування уроків, вирішення педагогічних ситуацій і завдань, ознайомлення з методичною та психолого-педагогічною літературою.

Підвищився рівень самоосвіти вчителів. Заслухали творчі звіти учителів, особливу увагу було приділено роботі вчителів,що атестуються: Дрозд Н.В., Пирогова В.П.,Овечкіна Н.М.,Голобородько Н.І., які під час атестації підтвердили свою кваліфікаційну категорію. Пройшли курсову перепідготовку вчителі Дрозд Н.В.,Голобородько Н.І.,Овечкіна Н.М.,Завгородня Г.П.

У період між засіданнями члени МО провели відкриті уроки : Пирогова В.П.,у 3-Акласі- урок математики за темою «Множення і ділення двоцифрових чисел»,урок української мови за темою «Число іменників», Дрозд Н.В.,2-А класу- урок позакласного читання за темою «Зима», Овечкіна Н.М.,у 2-В класу- урок читання за темою «Чому кішка вмивається?»

Позакласна робота велася відповідно до плану роботи методичного об’єднання. Прийняли участь в акції «Живи, книго!». Тиждень книги завершився літературною вікториною «У світі казки чарівної»(вихователь Триленко Г.М., бібліотекар Барабаш Л.Я.)

Цікаво пройшов тиждень початкових класів,він проходив за темою «Від творчого вчителя до творчого учня»: проведено відкриті уроки, тренінги, конкурс малюнків, виставка творчих робіт,підготовлено і проведено театралізовану виставу «У царстві квітів». На шкільній лінійці кожен клас був нагороджений грамотою за певною номінацією.

Проводилися конкурси на кращий учнівський зошит, «У кого підручнику краще живеться», кращий читач.

Виховні заходи допомагали організовувати батьки, бібліотекар, вихователі. Слід відзначити, що найбільш вдало було проведено Свято Осені , інтелектуальна гра «Розумники та розумниці» (вихователь Голобородько Н.І., вчитель 4-А класу Депутат Г.Я.) ,

фестиваль учнівської та вчительської творчості «З промінчика-зоря».

За результатами ДПА учні 4-х класів виявили такі знання: з української мови високий рівень мають 28% учнів, достатній рівень-49% учнів, середній-23%, з читання високий рівень мають 53% учнів, достатній-36%, середній-11%, з математики високий рівень мають49% учнів, достатній-43%, середній-8%, учнів з низьким рівнем знань немає.

Педагоги вміло передають знання, формують уміння і навички, виховують своїх учнів добрими, самостійними, працьовитими дітьми. Тісно співпрацюють з вихователями, шкільним психологом та логопедом, взаємовідвідують уроки, спільно вирішують проблемні питання, що виникають в процесі навчання та виховання. Та головне, вчителі початкових класів прагнуть здружити школярів між собою, зробити шкільне життя дітей цікавим і захоплюючим.

Аналіз роботи свідчить, що за минулий рік значно підвищився рівень викладання навчальних предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функцій навчання, до пошуку його ефективних форм і методів. Завдання, які були поставлені м/о на поточний рік –

виконані.

У цьому навчальному році наше методичне об’єднання буде

продовжувати працювати над проблемною темою «Нетрадиційна форма навчально-виховної роботи - основа формування креактивної особистості» за такими напрямками:

  • реалізовувати вимоги Державного стандарту початкової школи;

  • систематизувати роботу вчителів по самоосвіті;

  • формувати в педагогів критичний підхід до аналізу власних

уроків;

  • удосконалювати методику застосування наочних посібників,

дидактичних матеріалів на уроках та в позаурочний час;

  • використовувати інноваційні технології навчання для

формування компетентностей як інтегрованого результату

навчальної діяльності.

Мета і завдання методичної роботи:

1. Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання, формування в учнів практичних умінь і навичок.

2. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках,творчо ставитися до кожного уроку, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки.

3. Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.

4. Регулярно проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань.

5. Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.

6. Проводити індивідуальну роботу з учнями, які не встигають.

7. Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і традицій свого народу.

8. Провести і відвідувати відкриті уроки і виховні заходи.

9. Брати участь у конкурсі «Кабінет – творча лабораторія вчителя».

10. Продовжувати роботу над формуванням в учнів єдиних орфографічних навичок і вмінь щодо ведення учнівських зошитів.

11. Надавати методичну допомогу вчителям, які її потребують.

Тематика засідань



з/п

Тематика засідань

Хто виконує

Література


1.

2.

3.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

1.

2.

3.

4.

1.

2.

3.

1.

2.

3.

4.

5.

6.


Серпень

І засідання

Тема: . Особливості організації навчально – виховного процесу

в початкових класах у 2013 – 2014 навчальному році.

Мета: -Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціону- вання початкової школи.

-Обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2012 – 2013 навчальний рік .

-Затвердити план роботи на 2013 – 2014 навчальний рік.

-Проаналізувати навчальні програми,підручники, зошити.

-Обговорити вимоги нового Дежстандарту.

Форма проведення:

консультативний пункт

Теоретична частина

Доповідь:

Про виконання плану роботи методичного об’єднання за 2012-2013 навчальний рік.

Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2012-2013 н. р.

Опрацювання інструктивно-методичного листа «Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013-2014 навчальному році».

Виступи:

Аналіз навчальних програм, підручників, зошитів, посібників для початкової школи.

Вимоги щодо ведення класного журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з навчальних предметів.

Опрацювання нового Держстандарту початкової школи.

Ознайомлення з матеріалом журналів «Початкове навчання та виховання» № 7, 8, 2013р.

Єдиний орфографічний режим.

Практична частина

Розподіл доручень між членами методичного об’єднання.

Огляд методичної літератури.

Рекомендації щодо проведення першого уроку.

Опрацювання інструкції щодо ведення шкільної документації

Домашнє завдання членам мо:

Опрацювати інструктивно – методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи;

Зробити огляд педагогічних видань з теми «Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах».

Підготувати повідомлення з питання: «Творчий підхід до

формування навички читання як передумова успішного розвитку

мовної особистості».

Література:

Лист Міністерства № 1/9-383 від 30.05.2013 "Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 навчальному році"

Лист Міністерства № 1/9-503 від 18.07.2013 "Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу"

Лист МОН України від 15.07.2013 №1/9-493 "Про орієнтовний перелік навчально-методичного забезпечення базових дисциплін у 2-х та 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів"

Наказ МОН України від 04.07.2013 № 894 "Про підготовку до 2013/2014 навчального року"

Лист Міністерства № 1/9-480 від 08.07.2013 "Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році"

Виноградова О. М. Оновлення змісту початкової освіти на основі

закону України „Про загальну середню освіту”, державних стандартів та нових пріоритетів національної освіти / О. М. Виноградова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2003. – № 9/10. – С. 64–65.



Керівник мо

Члени мо

Члени мо

Члени мо

Члени мо

Члени мо

Члени мо

Члени мо

Члени мо

Керівник мо
Барабаш Л.Я.

(бібліотекар)

Завуч з н/в роботи

Завуч з н/в роботи

Члени мо

Члени мо

Члени мо



Лист Міністерства № 1/9-383 від 30.05.2013 "Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 навчальному році"

Журнал «Початкове навчання та виховання» №7 ,8, 2013р.

2.

3.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2012-2013 н. р.

Опрацювання інструктивно-методичного листа «Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013-2014 навчальному році».

Виступи:

Аналіз навчальних програм, підручників, зошитів, посібників для початкової школи.

Вимоги щодо ведення класного журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з навчальних предметів.

Опрацювання нового Держстандарту початкової школи.

Ознайомлення з матеріалом журналів «Початкове навчання та виховання» № 7, 8, 2013р.

Єдиний орфографічний режим.

Розподіл доручень між членами методичного об’єднання.

Огляд методичної літератури.

Рекомендації щодо проведення першого уроку.

Опрацювання інструкції щодо ведення шкільної документації

Домашнє завдання членам мо:

Опрацювати інструктивно – методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи;

Зробити огляд педагогічних видань з теми «Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах».

Підготувати повідомлення з питання: «Творчий підхід до

формування навички читання як передумова успішного розвитку

мовної особистості».

Література:

Лист Міністерства № 1/9-383 від 30.05.2013 "Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 навчальному році"

Лист Міністерства № 1/9-503 від 18.07.2013 "Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу"

Лист МОН України від 15.07.2013 №1/9-493 "Про орієнтовний перелік навчально-методичного забезпечення базових дисциплін у 2-х та 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів"

Наказ МОН України від 04.07.2013 № 894 "Про підготовку до 2013/2014 навчального року"

Лист Міністерства № 1/9-480 від 08.07.2013 "Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році"

Виноградова О. М. Оновлення змісту початкової освіти на основі

закону України „Про загальну середню освіту”, державних стандартів та нових пріоритетів національної освіти / О. М. Виноградова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2003. – № 9/10. – С. 64–65.


Члени мо

Члени мо

Члени мо

Члени мо

Члени мо

Члени мо

Члени мо

Члени мо

Керівник мо
Барабаш Л.Я.

(бібліотекар)

Завуч з н/в роботи

Завуч з н/в роботи

Члени мо

Члени мо

Члени мо


Лист Міністерства № 1/9-383 від 30.05.2013 "Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 навчальному році"

Журнал «Початкове навчання та виховання» №7, 8, 2013р.


1.

2.

3.

1.

2.

3.

1.


Практична частина

Розподіл доручень між членами методичного об’єднання.

Огляд методичної літератури.

Рекомендації щодо проведення першого уроку.
Опрацювання інструкції щодо ведення шкільної документації

Домашнє завдання членам мо:

Опрацювати інструктивно – методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи;

Зробити огляд педагогічних видань з теми «Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах».
Підготувати повідомлення з питання: «Творчий підхід до

формування навички читання як передумова успішного розвитку

мовної особистості».

Література:Лист Міністерства № 1/9-383 від 30.05.2013 "Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у2013/2014 навчальному році"



Керівник мо
Барабаш Л.Я.

(бібліотекар)

Завуч з н/в роботи

Завуч з н/в роботи

Члени мо

Члени мо

Члени мо





2.

3.

4.

5.

6.

Лист Міністерства № 1/9-503 від 18.07.2013 "Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу"

Лист МОН України від 15.07.2013 №1/9-493 "Про орієнтовний перелік навчально-методичного забезпечення базових дисциплін у 2-х та 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів"

Наказ МОН України від 04.07.2013 № 894 "Про підготовку до 2013/2014 навчального року"

Лист Міністерства № 1/9-480 від 08.07.2013 "Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році"

Виноградова О. М. Оновлення змісту початкової освіти на основі закону України „Про загальну середню освіту”, державних стандартів та нових пріоритетів національної освіти / О. М. Виноградова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2003. – № 9/10. – С. 64–65.












з/п

Тематика засідань

Хто виконує

Література


1.

2.


3.
1.
2.
3.


1.

2.

3.
4.

1.


2.
3.
4.

5.



з/п

Листопад

ІІ засідання

Тема: .Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах. Адаптація першокласників з особливими потребами до шкільного колективу.

Мета: -Активізувати питання про використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах.

- Створити умови для успішної адаптації першо -класників з особливими потребами до шкільного колективу.

-Удосконалювати знання про творчий підхід до фор -мування в учнів навичок читання.

Форма проведення:

круглий стіл

Теоретична частина
Підвищення продуктивності навчання шляхом впровадження інноваційних технологій на уроках у початкових класах.

Адаптація першокласників з особливими потребами до шкільного колективу.
Творчий підхід до формування

навичок читання як передумови успішного розвитку мовної

особистості.
Практична частина

Відкритий урок читання у 2-Б класі.

Обговорення змісту проведення уроку.

Обговорення періодичної преси.

Домашнє завдання членам мо:

Взаємовідвідувати уроки колег з метою обміну досвідом.

Організувати виставку кращих зошитів та дитячих робіт, зробити вибірку методичної літератури з питання «Мистецтво

виховувати».
Вивчати досвід роботи вчителів школи по вихованню підростаючого покоління.
Підготуватися до дискусії на тему: «Динамічні паузи як один із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра».

Література:

Ніконенко В.К. Адаптація першокласників до школи. // Інтернет-ресурс: Netparents. ru., 02.10. 2006.

Інноваційні технології навчання в початковій школі / Автори-упорядники: В. П. Телячук, О. В. Лесіна.–Х.:Вид.група”Основа”: "Тріада+”, 2007." 240с.

Н. Чирцова "Забезпечити дитині психологічну готовність до школи" щомісячний науково-методичний журнал "Початкова школа" № 2(380) лютий 2001.– с.8–9;

Битянова М.Г. Адаптація дитини в школі. М, 1998г.

Андрюханова В. М. Сучасні підходи щодо вирішення проблеми

підготовки вчителя до інноваційної діяльності / В. М. Андрюханова// Упр. шк. – 2004. – № 34. – С. 7–10.
Васькова Н. А. Інноваційні технології в початковій школі: [Теорія та практ. розробки] / Н. А. Васькова // Б-чка вчителя почат. шк. – 2004. –№ 2. – С. 72–92.

Тематика засідань


Орлова С.Г.,керівник мо


Голобородько Н.І.,вчитель

1-В класу
Голощапова Н.О.,вчитель

3-Б класу
Завгородня Г.П., вчитель 2-Б класу

Члени мо

Члени мо

Члени мо

Члени мо

Заступник з

н/в роботи
члени мо

Хто

виконує


Васькова Н. А. Інноваційні технології в початковій школі: [Теорія та практ. розробки] / Н. А. Васькова // Б-чка вчителя почат. шк. –2004.

№ 2. – С. 72–92.

Васькова Н. А. Інноваційні технології в початковій школі: [Теорія та практ. розробки] / Н. А. Васькова // Б-чка вчителя почат. шк. – 2004. –

№ 2. – С. 72–92.

Ніконенко В.К. Адаптація першокласників до школи. // Інтернет-ресурс: Netparents. ru., 02.10. 2006.

Література


1.

2.

1.

2.

1.

2.

1.

2.

3.

4.

1.

2.

3.

4.

5.


з/п


Лютий

Засідання ІІІ

Тема: .Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення.

Здоров’язберігаюча компетентність сучасного вчителя.

Мета:- Розширити знання педагогів про ефективність оздоровчої системи в навчально – виховному процесі.

- Представити наочний матеріал, хвилинки відпочин-

ку, хвилинки релаксації для обміну досвідом та вдоскона-

лення сучасного уроку.

- Розвивати комуніка -бельність. Виховувати інте -рес до само вдосконалення.

Форма проведення: методичні посиденьки

Теоретична частина

Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення. Здоров’язбе-

рігаюча компетентність сучасного вчителя.

Ефективність оздоровчої системи в навчально– виховному процесі.

Виступи:

Динамічні паузи як один із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра та попередження втоми.
Цікавинки з методичної скриньки. (Обмін досвідом )з питання «Нестандартні форми навчання на уроках рідної мови».

Практична частина

Відкритий урок з української мови у 2-А класі.
Обговорення уроку членами мо.

Домашнє завдання членам мо :

Всім членам мо підготуватися до педагогічної виставки з теми: «Використання різновидів наочності на уроках читання та рідної мови».

Підготувати виставку робіт молодших школярів «Моя рожева мрія».

Опрацювати методичну літера- туру на тему: «Розвиток художніх умінь молодших школярів на уроках».
Провести анкетування з учнями «Що заважає мені вчитися?»

Література:

Боброва, Л.І. Сучасний урок і мультимедійні засоби / Л.І. Боброва / / Література в школі. - 2008. - № 3. - С.48-50.

Безрукова В.С. Все о современном уроке в школе: проблемы и решения

/ Библиотека журнала «Директор школы»/ № 3, 2004, М.: Сентябрь.

Лупінович С.М. Навчаємося залюбки! Формування мотивації до навчальної діяльності в учнів молодших класів. Бібліотека журналу «Початкове навчання та виховання», Харків, видавнича група «Основа», 2009

АстаховаО.В.,ТихоплавС.М. Динамічні паузи як один

із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра.–Х.: Вид.група«Основа», - 2011-№12(269)травень. – с.2-9.

Тематика засідань


ОвечкінаН.М.

Депутат Г.Я.

Дрозд Н.В.

Боцех Н.В.

Орлова С.Г.

Члени мо

Члени мо

Члени мо

Члени мо

Карпенко С.А.-психолог

Хто

виконує


Боброва, Л.І. Сучасний урок і мультимедійні засоби / Л.І. Боброва / / Література в школі. - 2008. - № 3. - С.48-50.

АстаховаО.В.,

ТихоплавС.М. Динамічні паузи як один із ефективних методів забе- зпечення опти- мізації рухової активності школяра.–Х.: Вид.група «Основа»,- 2011.№12(269) травень.– с.2-9.

Література


1.

2.

2.

1.

2.

3.

1.

2.

1.

2.

Квітень

Засідання ІV

Тема: Розвиток розумових та пізнавальних здібностей на уроках через використан- ня різновидів наочності, використання ТЗН.

Мета:- Поглибити знання педагогів про розвиток розу- мових та пізнавальних здіб -ностей учнів на уроках через використання різновидів наочності, використання ТЗН.

- Підготувати папку з

уроків вчителів на тему: «Мій найкращий урок 2013 – 2014н.р.»

Форма проведення:

обмін досвідом

Теоретична частина

Розвиток розумових та пізнавальних здібностей на

уроках через використання різновидів наочності, вико-ристання ТЗН.(почерк майстра)

Диференціація на сучасному уроці з метою покращення

розумового розвитку молод- шого школяра.(аукціон творчих ідей).

Виступи:

Аналіз результатів анкетування «Що заважає мені вчитися?»(психологічна скарбничка)

Обговорення проведеної педагогічної виставки «Використання різновидів наочності на уроках».

(методичний вернісаж)
Радимо прочитати.(педагогічний

діалог)

Практична частина

Відкритий урок природо- знавства з використанням ТЗН.

Обговорення відкритого уроку.

Домашнє завдання членам мо

Завдання вчителям 1 – 4 класів щодо ефективного та якісного викладання навчальних дисциплін, виконання навчальних планів і програм, забезпечення високого рівня засвоєння знань учнями основних наук.
Перевірити навички читання учнів.
Література:

Вєтрова І., Вербенко В. Використання комп’ютерів у навчанні молодших школярів і його вплив на формування їхньої психіки. // Комп’ютер в школі та сім’ї. – 2001. – №2. 22–23 с.
Підласий І.П. Критерії ефектив- ності сучасного уроку. К. – Педагогічна думка. – 2003 р.
Дудач І. Активізація мислення учнів за допомогою інтерактивних технологій навчання. // Математика в школах України. – 2007. – № 33.– С. 8–11.
Кузьміна О.В. Диференціація навчання - один із засобів підвищення якості знань // Гуманізація навчально-виховного процесу / Зб. наук. праць, Вип. ІІІ. - Слов'янськ: ІЗМН - СДПІ, 1998. - С. 172-177.
Косенко О. Диференціація на уроках навчання грамоти // Початкова освіта. - 2008. - № 6. - С.17-19.
Сухомлин Л. Форми активізації пізнавальної діяльності молодших школярів // Сучасна школі України. – 2009. - № 9. – С. 49 – 60.


Рунаєва В.А.

Завгородня Г.П.

Карпенко С.А.

(психолог)
Члени мо

Члени мо

Пирогова В.П.

Члени мо

Члени мо

Члени мо


Сухомлин Л. Форми активі -зації пізнаваль -ної діяльності молодших школярів // Сучасна школаУкраїни. – 2009. - № 9. – С. 49 – 60.

Корсакова О. Про технологію диференційова- ного навчання // Рідна школа. - 2001. - № 9. - С.44-46.


1.

2.

3.

1.

2.

1.

2.

5.

6.


1.

2.

3.

4.

5.

6.


Література:

Вєтрова І., Вербенко В. Використання комп’ютерів у навчанні молодших школярів і його вплив на формування їхньої психіки. // Комп’ютер в школі та сім’ї. – 2001. – №2. 22–23 с.
Підласий І.П. Критерії ефективності сучасного уроку. К. – Педагогічна думка. – 2003 р.
Дудач І. Активізація мис -лення учнів за допомогою інтерактивних технологій навчання. // Математика в школах України. – 2007. – № 33.– С. 8–11.
Кузьміна О.В. Диференціація навчання - один із засобів підвищення якості знань // Гуманізація н/в процесу / Зб. наук. праць, Вип. ІІІ. - Слов'янськ , 1998. - С. 172-177.
Косенко О. Диференціація на уроках навчання гра -моти // Початкова освіта. - 2008. - № 6. - С.17-19.
Сухомлин Л. Форми акти -візації пізнавальної діяль -ності молодших школярів // Сучасна школі України. – 2009. - № 9. – С. 49 – 60.





















Схожі:

Виховання та навчання дітей, психічний розвиток яких ускладнено із-за...
Тому вивчення засобів виховання та корекції пізнавальних процесів д1тей з обмеженими інтелектуальними можливостями робиться інколи...
Методист лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського...
...
Положення про Координаційну раду молодих юристів України при Головному...
Україні, координації діяльності, пов’язаної з підвищенням якості підготовки фахівців у галузі права, залучення молодих правників...
І.І. Прибиш Заходи щодо впровадження нового Державного стандарту...
...
Тема Сутність, розвиток та основні поняття інноваційного менеджменту...
Нноваційний менеджмент як сукупність принципів, методів і форм управління інноваційними процесами та інноваційною діяльністю. Інноваційний...
 Урок пояснення нового матеріалу
Тема. Вибір типу осцилографа для дослідження того чи іншого сигналу. Цифрові осцилографи. 
Поткін Іван Олександрович
У цих умовах бізнес-план виконує функції не тільки внутрішнього документа фірми, він буде використатися й при встановленні контрактів...
XXI століття є “епохою змін”, що вимагає від шкіл генерування та...
У статті представлено модель сучасного вчителя та випускника; види інноваційної діяльності педагога в роботі з обдарованими учнями;...
Рогов Георгій Костянтинович
Суспільна потреба у соціальному та екологічному спрямуванні бізнесу останнім часом реалізувалась у формі концепції корпоративної...
ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ПТНЗ
Метою діяльності навчального закладу системи ПТО є забезпечення підготовки до життя та продуктивної діяльності нового – конкурентоспроможного...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка