1. Загальна характеристика: Факультет: металургійний


Скачати 58.93 Kb.
Назва 1. Загальна характеристика: Факультет: металургійний
Дата 05.05.2013
Розмір 58.93 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи

1. Загальна характеристика:

Факультет: металургійний


Кафедра іноземних мов та перекладу

індекс групи: МЧ

Семестр:1

Заключна форма контролю: ЗАЛіК

Кількість модулів: 2

Викладач: Межуєва І.Є.

Укладач електронноі версіі:Межуєва Ірина Єфимівна


2. Умови заліку:



Вважається, що залiк є складеним, якщо студент


  • демонструє знання теоретичних аспектiв граматiки англiйської мови

  • навички перекладу в межах вивченоi теми

  • розумiє принциповi риси сучасної англiйської мови

  • правопису та вимови

  • лексичного складу

  • граматичноi будови мови

  • успiшно виконав усi запропонованi письмовi та контрольнi роботи

  • написав, та успiшно захистив реферат за обраною темою

  • успiшно виконав модульну к\р

3. Питання к залiку:



1.When do we use the present simple ( I do)? (active)

2. When do we use the present continuous (I am doing) (active)?

3. When do we use the past simple (I did)?

4. . When do we use the past continuous (I was doing)?

5. When do we use the present perfect (I have done)?

6. When do we use the present perfect continuous (I have been doing)

7.Compare the examples: present continuous and present simple

8 Compare the examples: present perfect continuous and present perfect

9.Pronouns and determiners: much, many, little, few, a lot, plenty

10.Questions and auxiliary verbs

11.Prepositions: at, on, in (time)

12. Prepositions: at, on, in (place)

13. Regular and irregular verbs

14. Spelling

15.The plan for rendering the text

  • the title of the text

  • the main idea of the text

  • the contents of the text (some facts, names, figures)

  • your opinion of the text

16.Read and translate ( part of the text)

-EDUCATION IN THE S.U.

-HISTORY REPEAT ITSELF

-SCHOOLING IN ENGLAND

-A DAY IN THE LIFE OF SIMON CARROT

-STUDENTS” LIFE

-TOMORROW”S TRANSPORT

-PRIAZOVSKIY STATE TECHNICAL UNIVERSITY

-THE UKRAINE

-CHOCOLATE- LIKE FALLING IN LOVE

-HOLIDAYS AND IMPORTANT DAYS IN THE UKRAINE

4. Завдання для самостійного опрацювання :


Home reading : pp 197-213 СИНЯВСКАЯ Е.В. учебник английского языка для технических вузов.

5. Рекомендовані навчальні джерела :


-методичні вказівки для розвитку навичок читання літератури

ПДТУ,1992р

--методичні вказівки : контрольні роботи по грам. Англ. Мови

Маріуполь,2002р

--методічні вказівки : контрольні роботи по грам. Англ. Мови для усіх виробництв Маріуполь, ПДТУ 1999р

-А.С. Бежева « Учитесь читать литературу на англ. яз.» М. 1987г.

-« Iron and steel engineer» Pittsburg 1990

-Т.Б. Клементьева «Повторяем времена английского глагола»

5.1 Обов 'язкова литература


V.V.Korkishko «English for Metallurgical Students»

-Синявская Е.В. «Учебник английского языка для технических вузов»

М., «Высшая школа», 1976

--Красинская М.С. «Учебник английского языка для технических вузов», 1987г.

-Бгашев В.Н., Долматовская «Английский язык для машиностроительных вузов» М., 1990г.

  • Журнал « Materials Engineering»



5.2 Додаткова литература

-Методичні вказівки

-Т.Б. Клементьева « Повторяем времена английского глагола» М. 1990г.

И.Мюллер «Англо-Русский словарь» М.1978
5.3 Відео, аудіо та електронні засоби

-даний засоб

6 Урахування рейтингу:


  1. Пропонується наступна схема видів поточних контролів:

  1. Відвідування занять- 10%

  2. Письмові види КСРС – 40%

  3. Усні види КСРС -40%

  4. Заохочувальні бали за сумлінність, творчість, науковість - 10%


Поняття, що використовуються : ОБ- отримані бали- сума балів, що іх студент реально отримав за поточний період

М- максимально можлива сума балів за поточний період
Наприклад, при навчальному навантаженні 18 годин на семестр викладач може вивести бали за такою схемою:

  1. Відвідування занять- 10%- ОБ1 (отримані бали № 1)




100%

1,8 бала

Прогнозований залік- автомат

90-80%

1,4

Прогнозований залік- автомат

79-60%

1 бал

пропонується провести ретельне опитування студента за питаннями, наведеними у п. 4 “Завдання для самостійного опрацювання”.


69-50%

0,6 - 0 балів

Прогнозований незалік


Таким чином, якщо студент Ф. пропустив 8 годин аудиторних занять, то він отримає (18 - 8) : 18 Х 100%= 55%

Тобто, студент відвідав 55 % пракичних аудиторних занять, що згідно із таблицею складає 0,2 бали. Це- ОБ1

Тепер викладач має поділити Отриманий бал № 1 на М № 1(1,8) ОБ1:М1= 0,2 : 1,8 = 0,1


  1. Письмові види КСРС – 40% - ОБ2 (отримані бали № 2)

Припустимо, що студени виконали дві письмові КСРС, кожна з яких максимально оцінювалась 5. Тож, 5+5= 10 М2 дорівнює 7,8 балів. Студент Ф. Отримав оцінки 3 та 4 3+4=7 =ОБ2 Коефіцієнт дорівнює 7,8. Це складає (7:10)* 7,8=5,8 ОБ2:М2 * 7.8



100%

1,8 бала

Прогнозований залік- автомат

90-80%

1,4

Прогнозований залік- автомат

79-60%

1 бал

пропонується провести опитування студента за питаннями, наведеними у п. 2 “Питання до заліку”.


69-50%

0,6 - 0 балів

Прогнозований незалік




  1. Усні види КСРС -40%ОБ3 (отримані бали № 3)

Припустимо, що студени виконали три усні КСРС, кожна з яких максимально оцінювалась 5. Тож, 5+5+5 = М3 дорівнює 7,8 балів. Студент Ф. Отримав оцінки 3 , 2 та 4= ОБ3 Це складає (9:15)* 7,8=4,7 ОБ3: М3* 7,8



100%

1,8 бала

Прогнозований залік- автомат

90-80%

1,4

Прогнозований залік- автомат

79-60%

1 бал

пропонується провести опитування студента за питаннями, наведеними у п. 2 “Питання до заліку”.


69-50%

0,6 - 0 балів

Прогнозований незалік



  1. Заохочувальні бали за сумлінність, творчість, науковість - 10%ОБ4 (отримані бали № 4)

Припустимо, даний студент прийняв участь у науково- практичній конференції . За творчість та науковість викладач хоче додати певну кількість балів. Критерієм у такому разі можуть стати: постійний прояв цих якостей- 1,8 бала (відмінно) прояв однієї з цих якостей- 1,4 (добре) одноразовий - 1 бал (задовільно) ці якості виявляються рідко або ніколи- 0,6 - 0 балів (незадовільно). Таким чином, студент Ф. має 1 бал

Тепер викладач має поділити ОБ4 на М4(1,8) ОБ:М=0,55

постійний прояв

1,8 бала

Прогнозований залік- автомат

прояв однієї з цих якостей

1,4

Прогнозований залік- автомат

одноразовий

1 бал

пропонується провести ретельне опитування студента за питаннями, наведеними у п. 4 “Завдання для самостійного опрацювання”


ці якості виявляються рідко або ніколи

0,6 - 0 балів

Прогнозований незалік


Всього студент набрав 1+ 5,8+4,7+1=12,5 бали з максимально можливих 18.

ОБ1+ ОБ2+ ОБ3+ ОБ4=ОБ

М1+ М2+ М3+ М4= М

Його рейтинг складе (ОБ: М)*5 = рейтинг (12,5:18)*5=3,47


  1. Якщо рейтинг складає від 3,7 балів до 4,6 бали, то пропонується виставити залік- автомат.

Якщо рейтинг складає від 0 балів до 2 балів то пропонується виставити „незалік”.

Якщо рейтинг складає від 2,1 бала до 3, 6 бала, то пропонується провести опитування студента за питаннями, наведеними у п. 2 “Питання до заліку”.


  1. За спрощеною схемою студент може приблизно визначити рейтингову оцінку , що прогнозується , таким чином:

Сума оцінок за всі види КСРС поділена на кількість КСРС .

Наприклад: за 6 годин, що були вівідені на КСРС було виконано 6 КСРС різних типів. Студент набрав 4+3+3+5+2+4=21 24:6=3,5 бали Рейтинг студента складає 3.5 бали. Викладач може окремо врахувати пропуски занять і зняти від 0,1 до0,5 бали, або додати заохочувальні бали від 0,1 до 0,5 і згідно з отриманим підсумковим рейтингом визначити екзаменаційну оцінку.
Примітка :

Рекомендації грунтуються на наступних нормативних документах:

Положення про організацію та контроль самостійної роботи у ПДТУ від 04.03.2002

Положення про визначення рейтингу студентів у навчальному процесі у ПДТУ від 20.03.2003.

Рекомендації щодо впровадження системи рейтингової оцінки знань на кафедрі іноземних мов та перекладу (протокол № 14 от 14.04.2003)

Схожі:

ЛЕКЦІЯ ТЕМА : елементИ V А групи
Загальна характеристика атомів елементів V А групи. Нітроген, Фосфор та Арсен, поширення їх у природі. Загальна характеристика простих...
Програма курсу “ Практичний курс латинської мови” Викладач: Серафімова...
Теперішній час дієслова дійсного способу активного і пасивного станів (Praesens indicativi activi et passivi)
Лекція за змістовним модулем 1: «Загальна характеристика бухгалтерського...
Змістовний модуль Загальна характеристика бухгалтерського обліку, його предмет і метод
СЕМІНАРСЬКІ ЗАНЯТТЯ Семінар Загальна характеристика культури Середньовіччя. 2 год
Високе (Класичне) Середньовіччя від X-XI століть до приблизно XIV століття. Характеристика періоду
Г Затверджую
...
Г Затверджую
...
Скандинавські країни: загальна характеристика (історія, культура,...
Чеська Республіка: загальна характеристика (історія, культура, економіка, суспільство, політична система)
Перелік питань з АГРАРНОГО ПРАВА
Загальна характеристика та особливості джерел аграрного права. Характеристика, види і юридична сила локальних актів
Перелік дисциплін, які виносяться для вступу на освітньо-кваліфікаційний рівень магістра
Види господарського обліку і їх характеристика. Предмет бухгалтерського обліку та головні його об’єкти. Загальна характеристика методу...
Роль стафілококів у розвитку патології людини, патогенез спричинених...
Еволюція коків, їх загальна характеристика. Стафілококи, біологічні властивості, класифікація, практичне значення
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка