Завдання обласного етапу ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка


Скачати 57.04 Kb.
Назва Завдання обласного етапу ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка
Дата 17.04.2013
Розмір 57.04 Kb.
Тип Конкурс
bibl.com.ua > Література > Конкурс
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти

педагогічних працівників Черкаської обласної ради
Завдання

обласного етапу

ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

(для учнів 5-го класу)

01.12.2012
1. Допишіть казку (обсяг до 2 сторінок).
Звідки прилетіла сніжинка?

На мою долоньку впала сніжна зірочка. Я злякався (злякалася), що вона розтане, і обережно підняв (підняла) її пуховою рукавичкою.

Дякую тобі, – несподівано промовила сніжинка.

Ти вмієш говорити? – здивувався (здивувалася) я. – Розкажи, звідки ти прилетіла!

Добре, – посміхнулася сніжинка. – Слухай...
22 бали
2. Складіть вірш про зиму за опорними словами.

Опорні слова: сизокрила, покрила, сніжинки, хатинки.

8 балів


Загальна кількість балів 30

Черкаський обласний інститут післядипломної освіти

педагогічних працівників Черкаської обласної ради
Завдання

обласного етапу

ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

(для учнів 6-го класу)

01.12.2012
1. Напишіть невеликий казково-пейзажний твір-замальовку (обсяг до 2 сторінок) «За сонцем хмаронька пливе…», використовуючи всі види речень за метою висловлювання.

22 бали
2. Запишіть: добрим, привітним, байдужим, спокійним чи жорстоким може бути небо над Вашою хатою. Чому?

8 балів


Загальна кількість балів 30

Черкаський обласний інститут післядипломної освіти

педагогічних працівників Черкаської обласної ради
Завдання

обласного етапу

ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

(для учнів 7-го класу)

01.12.2012
1. На основі вивчених творів Тараса Шевченка напишіть твір «Грає кобзар, виспівує…» (обсяг до 2,5 сторінок).

22 бали
2. Засперечалися вареник, галушка й пампушка, хто із них найсмачніший. Напишіть усмішку або вірш.

8 балів
Загальна кількість балів 30

Черкаський обласний інститут післядипломної освіти

педагогічних працівників Черкаської обласної ради

Завдання

обласного етапу

ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

(для учнів 8-го класу)

01.12.2012
1. Уявіть, що оголошено конкурс на кращий проект пам’ятника «Тарас Шевченко очима сучасної молоді». Складіть опис такого пам’ятника. Свій задум обґрунтуйте. Стиль – за вибором автора (обсяг до 3 сторінок).

22 бали
2. Напишіть віршем без рими (вільним) про зимовий день.

8 балів
Загальна кількість балів 30

Черкаський обласний інститут післядипломної освіти

педагогічних працівників Черкаської обласної ради
Завдання

обласного етапу

ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

(для учнів 9-го класу)

01.12.2012
1. Напишіть твір-роздум (3 сторінки), відштовхуючись від таких слів Тараса Шевченка:

Я не нездужаю, нівроку,

а щось такеє бачить око,

і серце жде чогось …

Назву доберіть самостійно. У творі дайте відповідь на запитання: «Що бачить і чого чекає молода людина (дев’ятикласник) в Україні ХХІ століття?»

22 бали

2. Уявіть, що старовинний годинник, який зберігається у вашій родині років зі сто, і сучасний свічник, виготовлений у стилі бароко, заговорили між собою. Запишіть їхній діалог.

8 балів


Загальна кількість балів 30

Черкаський обласний інститут післядипломної освіти

педагогічних працівників Черкаської обласної ради
Завдання

обласного етапу

ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської

та студентської молоді імені Тараса Шевченка

(для учнів 10-го класу)

01.12.2012

1. У поемі «І мертвим, і живим, і ненарожденним…» Тарас Шевченко написав: «Розкуються незабаром // Заковані люде». Альберт Камю писав, що весь світ поділяється на дві категорії: чуму та її жертв. Під чумою митець розумів тоталітаризм, диктатуру, тиранію, ті політичні режими, за якими доля однієї людини нічого не варта. Багато сучасних українських письменників і науковців говорять про проблему подолання посттоталітарного спадку, з яким пов’язано утвердження національної свободи як свободи морально-етичної.
Завдання: напишіть твір-роздум на таку суспільно-історичну тему: «Що заважає Україні бути державою свободи?». Обґрунтуйте, що Ви розумієте під поняттям «свободи». В якому вимірі Україна й досі залишається невільною?
22 бали

2. Складіть рекламу (можна жартівливу) на побутову техніку (мікрохвильова піч, кухонний комбайн, холодильник)

8 балів


Загальна кількість балів 30
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти

педагогічних працівників Черкаської обласної ради
Завдання

обласного етапу

ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської

та студентської молоді імені Тараса Шевченка

(для учнів 11-го класу)

01.12.2012
1. У поемі «І мертвим, і живим, і ненарожденним…» Тарас Шевченко написав: «І ми не ми, і я не я». Поміркуйте над цими словами. Який зміст у них закладено? Що вони означають особисто для Вас?
Завдання: напишіть твір-роздум на тему «І ми не ми, і я не я», в якому дайте відповідь на запитання: що заважає українцям об’єднатися? Які чинники національної дезінтеграції існують у сучасному суспільстві? Яку природу мають ці чинники: інформаційну, етнічну, мовну, політичну тощо? Подумайте також над тим, що могло б сприяти духовній інтеграції українців? Чи може цю функцію виконувати література, культура?

22 бали

2. Складіть рекламу (можна жартівливу) на побутову техніку (кавоварку, електричний чайник, хлібопічку, електропраску)

8 балів


Загальна кількість балів 30

Схожі:

Завдання ІІ (районного/міського) етапу ІІ Міжнародного мовно-літературного...
Побудуйте діалог, відповідно до ситуації, використавши всі типи речень за метою висловлювання й емоційно забарвленою інтонацією
Диплом Прізвище, ініціали вчителя
Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка
Завдання ІІ (районного/міського) етапу Міжнародного мовно-літературного...
Складіть ланцюжок слів (не менше восьми) таким чином, щоб усі слова починалися літерою О. У кожному наступному слові має бути на...
Конкурсу учнівської та студентської
Навчальному році ІV Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка І етап (шкільний)...
ПРОТОКОЛИ РЕЗУЛЬТАТІВ І етапу І V М іжнародного мовно-літературного...

НАКАЗ
Положення про Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, затвердженого постановою...
Завдання ІІІ (обласного) етапу ХІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика
Утворіть фразеологізми, вибравши із дужок потрібне слово. Запишіть їхнє значення. Складіть три речення, ввівши в них фразеологізми...
Конкурсу учнівської та студентської
Запропоновані учасникам завдання складалися із трьох рівнів: мовного, літературного, творчого і відповідали навчальним програмам
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА НАУКОВО-ДОСЛІДНА...
Тараса Шевченка: підсумки за 2007 рік і завдання на 2008 рік заслухана на засіданні Комісії Вченої ради з організації наукової роботи...
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА НАУКОВО-ДОСЛІДНА...
Тараса Шевченка: підсумки за 2007 рік і завдання на 2008 рік заслухана на засіданні Комісії Вченої ради з організації наукової роботи...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка