ПОРЯДОК розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Бердянськ Загальні положення


Скачати 321.33 Kb.
НазваПОРЯДОК розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Бердянськ Загальні положення
Дата08.02.2014
Розмір321.33 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Культура > Документи





Затверджено

рішенням дев’ятої (позачергової) сесії міської ради VІ скликання

від 13.04.2011 № 2

ПОРЯДОК
розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення
підприємницької діяльності в м. Бердянськ



Загальні положення

1.1. Цей Порядок розроблений відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.08.2009 р. від № 982 „Про затвердження Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності” з метою упорядкування розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності.

1.2. Дія цього Порядку не поширюється на тимчасові споруди щодо благоустрою території міста, тимчасові споруди, що розміщуються на землях дорожнього господарства, у тому числі у межах смуги відведення, уздовж автомобільних доріг загального користування, на розміщення тимчасових споруд, на розташування яких оформлено договори оренди земельних ділянок у відповідності до діючого законодавства. Розміщення тимчасових споруд у межах смуги відведення, уздовж автомобільних доріг загального користування здійснюється відповідно до Закону України „Про автомобільні дороги” (2756-17) та Земельного кодексу України (2949-17).
Терміни та поняття

2.1. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

1) тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - тимчасова споруда) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

2) паспорт прив’язки тимчасових споруд – це документ, до складу якого входить:

- схема прив'язки тимчасової споруди;

- креслення підключення до інженерних мереж згідно з технічними умовами для стаціонарних тимчасових споруд (у разі необхідності);

- текстові матеріали з вимогами щодо естетичного вигляду та інженерного забезпечення тимчасової споруди.

3) паспорт розміщення групи розташованих поряд тимчасових споруд – це документ, до складу якого входить:

- схема прив'язки тимчасових споруд та кожної з них окремо;

- креслення підключення до інженерних мереж згідно з технічними умовами.

- текстові матеріали з вимогами щодо естетичного вигляду та інженерного забезпечення групи тимчасових споруд;

4) схема прив'язки тимчасової споруди - графічні матеріали, виконані на оновленій топографо-геодезичній основі масштабом 1:500 з прив'язкою тимчасової споруди до місцевості з відображенням інженерних комунікацій, червоних ліній, ліній забудови та (за необхідності) визначенням об’ємів благоустрою прилеглої території, виконана організацією, що має відповідну ліцензію.

5) пересувна тимчасова споруда - торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, пункт прийому склотари, палатка, торговельний автомат соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, які не мають закритого приміщення для тимчасового перебування відвідувачів.

6) стаціонарна тимчасова споруда - тимчасова одноповерхова споруда соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності висотою не вище ніж 4 метри, що має по зовнішньому контуру площу не більше 30 кв. метрів, виготовляється з полегшених конструкцій, встановлюється тимчасово без закладення фундаменту, без можливості подальшої реконструкції та визнання об’єктом нерухомості, та має закрите приміщення для тимчасового перебування відвідувачів.

7) особистий строковий сервітут – це право суб’єкта підприємницької діяльності на оплатне розміщення тимчасової споруди на земельній ділянці, що регулюється договором між суб’єктом підприємницької діяльності та міською радою на визначений термін.

8) погодження – документ, що дозволяє розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності на території м. Бердянськ (додаток 5).

9) робоча комісія - комісія, що вирішує питання по розміщенню тимчасових споруд для реалізації підприємницької діяльності на території міста, яка складається з 22 членів, а саме: 15 депутатів – членів постійної комісії Бердянської міської ради з питань реалізації регуляторної політики та підприємницької діяльності, й 7 фахівців, делегованих згідно розпорядження міського голови.

2.2. Терміни, що не визначені в цьому Порядку, вживаються у значенні, визначеному законодавством України.
3. Концепція розміщення тимчасових споруд

на території м. Бердянськ

3.1. Розміщення пересувних тимчасових споруд на землях територіальної громади міста проводиться у відповідності до розробленої та затвердженої рішенням сесії Бердянської міської ради загальної схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в м. Бердянськ (далі - загальна схема).

3.2. Кількість місць для встановлення тимчасових споруд на землях територіальної громади міста на пр. Леніна та вул. Горького остаточно визначена загальною схемою і не змінюється упродовж одного сезону.

3.3. Розміщення пересувних тимчасових споруд на землях територіальної громади міста (окрім пр. Леніна та вул. Горького), що не увійшли до загальної схеми розміщення проводиться на підставі рішення робочої комісії згідно зі схемою прив’язки тимчасової споруди, розробленої в організації, що має відповідну ліцензію.

3.4. Розміщення тимчасових споруд в центральній частині міста (пр. Леніна, вул. Горького та Приморська площа) повинні оформлюватись в єдиному архітектурному стилі.

3.5. Розміщення тимчасових споруд на земельних ділянках, що надані у власність або оренду у відповідності до діючого законодавства проводиться на підставі рішення робочої комісії згідно зі схемою прив’язки тимчасової споруди, розробленої в організації, що має відповідну ліцензію, на замовлення власника або орендаря землі.

3.6. Суб’єкти підприємницької діяльності, що мають договори про інвестиції в організацію та виконання благоустрою проспекту ім. Леніна в м. Бердянськ, а саме на укладання тротуарної плитки, мають першочергове право на розміщення тимчасової споруди у місці, що зазначено у договорі про інвестиції (при наявності цього місця в загальній схемі).

3.7. Суб’єкти підприємницької діяльності, що надають послуги прокату водної гірки, погоджують схему розміщення тимчасової споруди з КП БМР „Рятувально-водолазна служба”, Бердянським МУ ГУ МНС України в Запорізькій області, підрозділом Прикордонних військ України в м. Бердянськ.

3.8. Суб’єкти підприємницької діяльності, що надають послуги прокату велосипедів (крім дитячих), додатково розробляють карти маршруту та перелік схеми маршрутів та погоджують їх з Бердянським МВ УМВС України в Запорізькій області.

3.9. Суб’єкти підприємницької діяльності, що встановлюють автопричепи з реалізації квасу зобов’язані забезпечити розміщення та обслуговування біотуалетів поблизу своєї торговельної точки.

3.10. Самовільне розміщення тимчасових споруд забороняється.

3.11.Міська рада та виконавчий комітет міської ради не приймає окреме рішення щодо розміщення:

- поряд із стаціонарною тимчасовою спорудою вітрин, холодильного та іншого обладнання (за винятком столів та стільців) у разі наявності відповідного рішення щодо розміщення такої тимчасової споруди. Загальна площа зазначеного обладнання не може перевищувати 25 відсотків площі тимчасової споруди. Вітрини, холодильне та інше обладнання розміщується з дотриманням передбачених законодавством норм і правил у межах земельної ділянки, що надана для розміщення тимчасової споруди у власність, користування (оренду) або використовується на підставі договору особистого строкового сервітуту, укладеного між суб'єктом господарювання та Бердянською міською радою;

- у спеціально відведених місцях під час проведення ярмарків, святкових заходів строком до одного тижня пересувних тимчасових споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення в установленому відповідною міською радою порядку.

3.12. В разі подання суб’єктами підприємницької діяльності кількох заявок на одне місце розміщення тимчасової споруди на землях територіальної громади міста, право отримання Погодження надається суб’єкту підприємницької діяльності, який запропонує найбільший розмір пайового внеску на утримання об’єктів благоустрою міста на засіданні робочої комісії.

Пропозиції щодо обсягу пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою подаються суб’єктами підприємницької діяльності безпосередньо під час проведення робочої комісії.

За результатами розгляду пропозицій остаточне визначення обсягів пайової участі суб’єктів підприємницької діяльності покладається на робочу комісію.

Пайовий внесок перераховується до загального фонду міського бюджету до моменту отримання Погодження.

3.13. Спірні та конфліктні питання з розміщення тимчасових споруд на території м. Бердянськ вирішуються згідно чинного законодавства.

  1. Порядок

розміщення пересувних тимчасових споруд.

4.1. Розміщення пересувних тимчасових споруд на землях територіальної громади міста та на земельних ділянках, наданих у власність або оренду, здійснюється на підставі Погодження, який готує управління економічного розвитку виконавчого комітету Бердянської міської ради.

4.1.1. Суб’єкт підприємницької діяльності до 30 квітня поточного року надає у відділ по роботі з документами дозвільного характеру „Єдиний офіс” (надалі – „Єдиний офіс”) виконкому Бердянської міської ради заяву згідно з додатком 1 до цього Порядку, у якій зазначається бажане місце та строк розміщення тимчасової споруди та її призначення.

В разі надходження кількох заявок на одне місце, щодо розміщення пересувної тимчасової споруди на землях територіальної громади міста, здійснюються дії згідно п. 3.12 цього положення.

В подальшому, після 30 квітня заяви на розміщення пересувних тимчасових споруд приймаються та розглядаються згідно цього положення.

До заяви додаються:

- копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи фізичної особи-підприємця;

- фотографія чи ескіз зовнішнього вигляду пересувної тимчасової споруди;

- для розміщення пересувної тимчасової споруди згідно загальної схеми, надається схема розміщення пересувної тимчасової споруди, виконана у вільній формі, в двох примірниках, підписаних особисто заявником або уповноваженою ним особою (оригінал).

- для розміщення тимчасової споруди на земельних ділянках, що надані у власність або оренду надається схема розміщення пересувної тимчасової споруди в двох примірниках, розроблена в організації, що має відповідну ліцензію, та погоджена з землекористувачем (додаток 3).

- для розміщення пересувної тимчасової споруди на землях територіальної громади міста, що не увійшли до загальної схеми розміщення, надається схема розміщення пересувної тимчасової споруди в двох примірниках, розроблена в організації, що має відповідну ліцензію (додаток 3).

- асортимент продукції, погоджений з міською санітарно-епідеміологічною станцією (для продовольчих товарів);

У випадку, якщо торгівля планується з автопричепу (торговельного апарату) - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, паспорт та інструкція по експлуатації на автопричіп (торговельний апарат).

Додатково до вищезазначених документів додаються:

1) для суб’єктів підприємницької діяльності, що надають послуги прокату водної гірки:

  • схема розміщення узгоджена з КП БМР „Рятувально-водолазна служба”, Бердянським МУ ГУ МНС України в Запорізькій області, підрозділом Прикордонних військ України в м. Бердянськ (оригінал);

- паспорт та гігієнічний висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи на вітчизняну продукцію на атракціон (додаються виробником при купівлі атракціону) (копія);

- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки територіального управління Держнаглядохоронпраці України по Запорізькій області (копія);

2) для суб’єктів підприємницької діяльності, що надають послуги прокату іграшкових машинок, дитячих мотоциклів, електромобілів - технічну характеристику чи паспорт (копія).

3) для суб’єктів підприємницької діяльності, що надають послуги прокату велосипедів (крім дитячих):

- карти маршруту та перелік схеми маршрутів, погоджений з Бердянським МВ УМВС України в Запорізькій області (копія);

- технічна характеристика чи паспорт на велосипед (копія).

4) для суб’єктів підприємницької діяльності, що надають послуги прокату дитячих атракціонів, батутів - паспорт та гігієнічний висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи на вітчизняну продукцію на атракціон (додаються виробником при купівлі атракціону)(копія).

5) для суб’єктів підприємницької діяльності, що надають послуги, які пов’язані з тваринами - копію ветеринарного паспорту.

4.1.2. Під час подання заяви „Адміністратор” „Єдиного офісу” у присутності заявника перевіряє комплектність документів та додержання вимог до їх оформлення.

Заява протягом одного робочого дня проходить реєстрацію в „Єдиному офісі”, завіряється підписом „Адміністратора” та направляється до управління економічного розвитку виконавчого комітету Бердянської міської ради для розгляду.

4.1.3. Управляння економічного розвитку виконавчого комітету Бердянської міської ради в дводенний термін з моменту отримання пакету документів готує їх для розгляду робочої комісії, яка в п’ятиденний термін приймає рішення щодо видачі Погодження на розміщення або мотивовану відмову у його видачі.

Після розгляду та прийняття рішення по наданим заявам суб’єктів господарювання на засіданні робочої комісії управління економічного розвитку в триденний термін готує Погодження на підпис до голови, заступника голови та секретаря робочої комісії та передає готовий пакет документів в „Єдиний офіс”.

4.1.4. „Адміністратор” „Єдиного офісу” видає суб'єктові господарювання підписане головою робочої комісії Погодження на розміщення.

4.1.5. При отримані Погодження суб’єкт господарювання надає „Адміністратору” в „Єдиний офіс” копію договору на прибирання та вивіз сміття з суб’єктом господарювання, що обслуговує територію, де розміщується тимчасова споруда, на період дії Погодження. Додатково додаються документи, що підтверджують внесення пайового внеску.

Зазначені документи протягом одного робочого дня передаються до управління економічного розвитку виконавчого комітету, де додаються до документів суб’єкта господарювання.

4.1.6. Суб’єкт підприємницької діяльності виконує розміщення пересувних тимчасових споруд згідно з отриманим Погодженням.

4.1.7. Строк розміщення пересувних тимчасових споруд не може перевищувати строк дії Погодження.
5. Порядок

розміщення стаціонарних тимчасових споруд
5.1. Порядок розміщення стаціонарних тимчасових споруд на землях територіальної громади міста

5.1.1. Суб’єкт підприємницької діяльності надає в „Єдиний офіс” виконкому Бердянської міської ради заяву згідно з додатком 1 до цього Порядку, у якій зазначається бажане місце, строк розміщення тимчасової споруди, її призначення та загальний опис.

До заяви додаються:

- копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи фізичної особи-підприємця;

  • фотографія чи ескіз зовнішнього вигляду стаціонарної тимчасової споруди;

  • схема прив’язки стаціонарної тимчасової споруди, розроблена ліцензованою проектною організацією (згідно з додатком 2).

5.1.2. Під час подання заяви „Адміністратор” „Єдиного офісу” у присутності заявника перевіряє комплектність документів та додержання вимог до їх оформлення.

Заява протягом одного робочого дня проходить реєстрацію в „Єдиному офісі”, завіряється підписом „Адміністратора” та направляється до управління економічного розвитку виконавчого комітету Бердянської міської ради

5.1.3. Управління економічного розвитку виконавчого комітету Бердянської міської ради готує проект рішення сесії Бердянської міської ради щодо попереднього погодження місця розташування стаціонарної тимчасової споруди.

5.1.4. Міська рада в місячний строк з дня прийняття заяви в „Єдиному офісі” приймає рішення щодо попереднього погодження місця розташування стаціонарної тимчасової споруди.

Уповноважений представник управління економічного розвитку виконкому Бердянської міської ради у десятиденний термін з дня отримання рішення сесії повертає в „Єдиний офіс” подану раніше схему прив'язки стаціонарної тимчасової споруди та рішення (або витяг з рішення) міської ради.

5.1.5. „Адміністратор” „Єдиного офісу” повертає суб'єктові господарювання подану раніше схему прив'язки стаціонарної тимчасової споруди та рішення (або витяг з рішення) міської ради.

5.1.6. Суб’єкт підприємницької діяльності розробляє паспорт прив’язки тимчасової споруди в організації, що має відповідну ліцензію, та надає через „Єдиний офіс” до виконкому Бердянської міської ради заяву згідно з додатком 1 цього Порядку для підготовки проекту рішення міської ради щодо розміщення тимчасової споруди.

До заяви додаються:

- копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи фізичної особи-підприємця;



  • фотографія чи ескіз зовнішнього вигляду стаціонарної тимчасової споруди;

  • паспорт прив’язки тимчасової споруди або паспорт розміщення груп розташованих поряд тимчасових споруд, розроблений ліцензованою проектною організацією (згідно з додатком 2).

  • копія рішення (витяг з рішення) міської ради про попереднє погодження місця розташування тимчасової споруди.

5.1.7. Управління економічного розвитку виконкому Бердянської міської на підставі поданих суб'єктом господарювання документів та погоджених в установленому порядку готує проект рішення міської ради про розміщення тимчасової споруди для подальшого укладання договору особистого строкового сервітуту.

5.1.8. Міська рада в місячний строк з дня прийняття заяви в „Єдиному офісі” приймає рішення про розміщення стаціонарної тимчасової споруди.

Уповноважений представник управління економічного розвитку виконкому Бердянської міської ради у десятиденний термін з дня отримання рішення сесії повертає в „Єдиний офіс” поданий раніше паспорт прив'язки стаціонарної тимчасової споруди, або паспорт розміщення групи розташованих поряд тимчасових споруд з паспортами прив'язки кожної окремої тимчасової споруди та рішення (або витяг з рішення) міської ради для подальшого укладання договору особистого строкового сервітуту.

5.1.9. „Адміністратор” „Єдиного офісу” повертає суб'єктові господарювання офіс поданий раніше та паспорт прив'язки стаціонарної тимчасової споруди, або паспорт розміщення групи розташованих поряд тимчасових споруд з паспортами прив'язки кожної окремої тимчасової споруди та рішення (або витяг з рішення) міської ради для подальшого укладання договору особистого строкового сервітуту.

5.1.10. Суб'єкт господарювання в десятиденний строк з дня реєстрації документів після рішення сесії міської ради в „Єдиному офісі” укладає з Бердянською міською радою договір особистого строкового сервітуту (додаток 4), який готує відділ земельних відносин виконавчого комітету в порядку, визначеному законодавством.

5.1.11. Строк розміщення стаціонарної тимчасової споруди не може перевищувати строк дії договору оренди земельної ділянки або договору особистого строкового сервітуту і становить не більш як три роки.

Умови договору особистого строкового сервітуту визначаються міською радою.

5.1.12. Після отримання Погодження на розміщення тимчасової споруди та укладання договору особистого строкового сервітуту суб’єкт господарювання виконує розміщення стаціонарної тимчасової споруди.

Розміщення стаціонарних тимчасових споруд виконується згідно з паспортом прив’язки.

5.2. Порядок розміщення стаціонарних

тимчасових споруд на земельних ділянках, що передані у власність (користування або оренду)

5.2.1. Суб’єкт підприємницької діяльності надає в „Єдиний офіс” виконкому Бердянської міської ради заяву згідно з додатком 1 до цього Порядку, у якій зазначається бажане місце, строк розміщення тимчасової споруди, її призначення та загальний опис.

До заяви додаються:

  • копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи фізичної особи-підприємця;

  • фотографія чи ескіз зовнішнього вигляду стаціонарної тимчасової споруди;

- схема прив’язки стаціонарної тимчасової споруди, розроблена ліцензованою проектною організацією (згідно з додатком 2), з нанесенням межі та площі земельної ділянки, наданої у власність або оренду, та меж сусідніх ділянок.

  • копія державного акта на право власності на земельну ділянку, право постійного користування або договору оренди.

  • письмова згода землекористувача на схемі прив’язки тимчасової споруди.

5.2.2. Під час подання заяви „Адміністратор” „Єдиного офісу” у присутності заявника перевіряє комплектність документів та додержання вимог до їх оформлення.

Заява протягом одного робочого дня проходить реєстрацію в „Єдиному офісі”, завіряється підписом „Адміністратора” та направляється до управління економічного розвитку виконавчого комітету Бердянської міської ради.

5.2.3. Управління економічного розвитку виконавчого комітету Бердянської міської ради на підставі поданих суб'єктом господарювання документів та погоджених в установленому порядку готує проект рішення виконавчого комітету Бердянської міської ради щодо погодження місця розташування стаціонарної тимчасової споруди.

5.2.4. Виконавчий комітет Бердянської міської ради в місячний строк з дня прийняття заяви в „Єдиному офісі” приймає рішення щодо погодження місця розташування стаціонарної тимчасової споруди.

Після прийняття цього рішення уповноважений представник управління економічного розвитку виконкому Бердянської міської ради у десятиденний термін з дня отримання рішення виконкому повертає в „Єдиний офіс” подану раніше схему прив'язки стаціонарної тимчасової споруди та рішення.

5.2.5. „Адміністратор” „Єдиного офісу” повертає суб'єктові господарювання подану раніше схему прив'язки стаціонарної тимчасової споруди та рішення.

Після чого суб’єкт підприємницької діяльності розробляє паспорт прив’язки тимчасової споруди в організації, що має відповідну ліцензію (згідно з додатком 2).

5.2.6. Після отримання Погодження на розміщення суб’єкт господарювання виконує розміщення стаціонарної тимчасової споруди.

Розміщення стаціонарних тимчасових споруд виконується згідно з паспортом прив’язки.

5.2.7. Строк розміщення стаціонарної тимчасової споруди становить не більш як 3 роки.

5.2.8. Розміщення тимчасової споруди на земельній ділянці, наданої у власність, здійснюється без зміни цільового призначення (використання) земельної ділянки.
6. Окремі положення

6.1. Під час експлуатації тимчасових споруд необхідно дотримуватися вимог щодо забезпечення технологічної безпеки та упорядкування прилеглої території.

6.2. У разі коли тимчасова споруда перешкоджає проведенню реконструкції або ремонту інженерних мереж вулиці, дороги, будинків і споруд, тимчасова споруда переноситься на певний період в інше місце без припинення рішення про її розміщення.

Управління економічного розвитку надсилає не пізніше ніж за місяць (крім випадків, пов’язаних з ліквідацією аварійних ситуацій на інженерних комунікаціях) до запланованого перенесення тимчасової споруди повідомлення з визначенням її нового місця та строку розміщення на період проведення реконструкції або ремонту. Таке повідомлення є підставою для перенесення суб'єктом господарювання тимчасової споруди на період проведення реконструкції або ремонту.

Перенесення тимчасової споруди можливе також у разі внесення змін до передбачених законодавством норм і правил, містобудівної документації, місцевих правил забудови, державних будівельних норм, змін у розташуванні інженерних мереж, будинків і споруд, що унеможливлюють розташування тимчасової споруди у певному місці. Нове місце розташування тимчасової споруди визначається управлінням економічного розвитку за погодженням із суб'єктом господарювання.

6.3. Знесення встановлених згідно із законодавством тимчасової споруди без погодження із суб'єктом господарювання, який використовує її для провадження підприємницької діяльності, здійснюється виключно за рішенням суду.

6.4. До закінчення терміну розміщення тимчасової споруди він може бути продовжений без розроблення нової схеми прив'язки, паспорта прив'язки тимчасової споруди або паспорта розміщення групи тимчасових споруд з ініціативи суб'єкта господарювання. Для чого суб’єкт підприємницької діяльності звертається з письмовою заявою до виконавчого комітету Бердянської міської ради з пропозиціями щодо продовження строку розміщення тимчасової споруди. Управління економічного розвитку в місячний строк виносить на розгляд міської ради або виконкому міської ради проект рішення щодо продовження терміну розміщення тимчасової споруди.

6.5. У разі зміни власника тимчасової споруди або функціонального використання тимчасової споруди суб’єкт підприємницької діяльності звертається до виконавчого комітету міської ради з письмовою заявою та пропозиціями. Управління економічного розвитку в місячний термін готує зміни до рішення щодо розміщення тимчасової споруди, а після прийняття відповідного рішення вносить інформацію про зміни до схеми прив'язки або паспорта прив'язки тимчасової споруди, або схеми розміщення групи тимчасових споруд та паспорта прив'язки відповідної окремої тимчасової споруди.

6.6. При намірі змінити зовнішній естетичний вигляд (конструкцію) стаціонарної тимчасової споруди суб’єкт підприємницької діяльності попередньо звертається до управління економічного розвитку виконкому Бердянської міської ради з пропозиціями про внесення змін до паспорту розташування тимчасової споруди. Зміна зовнішнього естетичного вигляду можлива після внесення відповідних змін до паспорта та його погодження в установленому законодавством порядку.

6.7. Після закінчення терміну розміщення тимчасової споруди або у разі скасування рішення щодо погодження розміщення тимчасової споруди в установленому порядку суб’єкт підприємницької діяльності в в триденний термін для пересувних тимчасових споруд та в десятиденний термін для стаціонарних звільняє місце і приводить його в належний стан, який перевіряється працівниками адміністративного відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради.

6.8. Контроль за функціонуванням тимчасової споруди ведеться відповідними службами міста, які погоджують та реєструють можливість розміщення тимчасових споруд, та надають дозвіл на здійснення відповідної діяльності.

6.9. При порушенні вимог щодо розміщення тимчасових споруд рішення виконавчого комітету або рішення сесії міської ради скасовується.


Додаток 1
Голові робочої комісії

__________________________________
__________________________________

__________________________________


ЗАЯВА
Прошу видати
__________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________

(назва документа)
(об’єкт на який видається документ)
(місцезнаходження (адреса) об’єкта, на який видається документ)

(у давальному відмінку повне найменування юридичної особи / ПІБ фізичної особи –підприємця)


(ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ/ ідентифікаційний номер фізичної особи-підприємця, платника податків та інших обов’язкових платежів)


____________________________ _________________________

(телефон) (телефакс)

„ ” _______________ 20___ р. ______________________________

підпис керівника юридичної особи/ фізичної особи-підприємця/

уповноваженої особи
Документи що додаються до заяви

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Заповнюється адміністратором
_________________________ Реєстраційний номер _________________________

(дата надходження заяви)

________________________ ___________________________________

(підпис) (ініціали та прізвище адміністратора)

Додаток 2
П А С П О Р Т №____

прив’язки стаціонарної тимчасової споруди

Суб'єкт підприємницької діяльності:___________________________________

_________________________________________________________________
Адреса суб'єкта підприємницької діяльності:­____________________________

_________________________________________________________________
Функціональне призначення стаціонарної тимчасової споруди:_________________________________________________________

_________________________________________________________________
Адреса розміщення стаціонарної тимчасової споруди:_______________

_________________________________________________________________

м. Бердянськ

Розміщення стаціонарної тимчасової споруди

погоджено рішенням _____________________________________

від _________20__ р. №____
Термін розміщення з ____________ по _____________

Начальник управління економічного

розвитку ___________________/ ________________/


Термін розміщення стаціонарної тимчасової споруди

продовжено рішенням _____________________________________

від _________20__ р. №____
Термін розміщення продовжено з ____________ по _____________

Начальник управління економічного

розвитку ___________________/ ________________/

Схема прив’язки стаціонарної тимчасової споруди

(топогеодезична схема М 1:500)




1.Схема прив’язки стаціонарної тимчасової споруди виконується на топогеодезичній основі М 1:500.

2. На схемі прив’язки повинні бути нанесені межі земельної ділянки т її площа.


Орган Державної

автомобільної інспекції _______________ _____________________

(за необхідністю) (підпис)  (ініціали та прізвище) 

М. П.
Орган Державного

пожежного нагляду _______________ _____________________

(за необхідністю) (підпис)  (ініціали та прізвище) 

 


Зовнішній вигляд

кольорове рішення фасадів






Архітектурно-планувальні вимоги:
Власник стаціонарної тимчасової споруди зобов’язаний:


  1. При намірі зміни естетичного вигляду стаціонарної тимчасової споруди за ініціативою суб’єкта підприємницької діяльності необхідно попередньо звернутись до управління економічного розвитку з пропозиціями для внесення змін до паспорту розташування тимчасової споруди.

  2. Стаціонарну тимчасової споруди встановити на горизонтальній поверхні з урахуванням водозливу з ділянки та організації під'їзду під завантаження.

  3. Переоформлювати Погодження при зміні власника стаціонарної тимчасової споруди та зміні цільового призначення, а також при перереєстрації у разі змін державних будівельних норм, правил забудови, розташуванні існуючих споруд та інженерних мереж або з ініціативи суб’єкта підприємницької діяльності.

  4. При необхідності отримувати технічні умови від служб на підключення тимчасової споруди до інженерних мереж міста.

  5. Підтримувати у належному санітарному стані прилеглу територію, зовнішній вигляд стаціонарної тимчасової споруди.



Управління економічного розвитку має право:

  1. Перевіряти відповідність розміщення стаціонарної тимчасової споруди щодо відповідності паспорту прив’язки та виконання благоустрою прилеглої території.

  2. У разі порушення вимог щодо розміщення тимчасових споруд управління економічного розвику готує проект рішення виконавчого комітету або рішення сесії міської ради про скасування Погодження на розміщення тимчасової споруди.



Додаток 3

Суб'єкт підприємницької діяльності:___________________________________

__________________________________________________________________
Адреса суб'єкта підприємницької діяльності:­____________________________

__________________________________________________________________
Функціональне призначення пересувної тимчасової споруди:

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________
Адреса розміщення тимчасової споруди:

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________


Розміщення пересувної тимчасової споруди

погоджено рішенням _____________________________________

від _________20__ р. №____
Термін розміщення з ____________ по _____________

Голова робочої комісії __________________/ ________________/

Термін розміщення пересувної тимчасової споруди

продовжено рішенням _____________________________________

від _________20__ р. №____
Термін розміщення продовжено з ____________ по _____________

Голова робочої комісії ___________________/ ________________/


Схема прив’язки пересувної тимчасової споруди

(топогеодезична схема М 1:500)




1.Схема прив’язки пересувної тимчасової споруди виконується на топогеодезичній основі М 1:500.

2. На схемі прив’язки повинні бути нанесені межі земельної ділянки та її площа.


Орган Державної

автомобільної інспекції _______________ _____________________

(за необхідністю) (підпис)  (ініціали та прізвище) 

М. П.

Орган Державного

пожежного нагляду _______________ _____________________

(за необхідністю) (підпис)  (ініціали та прізвище) 

 

Додаток 4
ДОГОВІР № 000_
про встановлення права обмеженого користування

земельною ділянкою (сервітут)
місто Бердянськ, __________________________ року
Бердянська міська рада (м. Бердянськ, пл. імені I-ої Бердянської Ради) в особі міського голови ___________________________________________, діючого на підставі ст.33 Закону України „Про місцеве самоврядування”, надалі ВЛАСНИК, з одного боку і суб’єкт господарювання____________________________________________________, надалі СЕРВІТУАРІЙ, з другого боку, в подальшому названі разом як СТОРОНИ, уклали цей Договір про наступне:


  1. Предмет договору

1.1. Власник, на підставі рішення Бердянської міської ради / рішення Бердянського виконавчого комітету №____ від ___________20__р.________________________________

встановлює особистий строковий сервітут на земельну ділянку, яка знаходиться за адресою: м. Бердянськ, _________________, площею ___________кв.м, для _____________________________________________________________________________

1.2. Земельний сервітут не може бути предметом купівлі – продажу, застави та не може передаватися будь – яким способом особою, в інтересах якої цей сервітут встановлено, іншим фізичним та юридичним особам.
2. Термін дії договору

2.1. Особистий строковий сервітут встановлюється до___________________20______р.

2.2. При зміні Сервітуарія Договір особистого строкового сервітуту втрачає чинність.
3. Розрахунки по договору

3.1. Плата по договору вноситься Сервітуарієм у грошовій формі у розмірі:_______% від нормативної грошової оцінки, що складає:_____________________________________

___________________________________________________________-грн, на рік.

Щомісячна плата складає:__________________________________грн.

3.2. Плата по договору вноситься щомісячно до 30 числа місяця, наступного за звітним на рахунок Власника: __________________________________________________________

_____________________________________________________________________________.

3.3. У разі не внесення плати по договору у строки, визначені цим договором, справляється пеня з розрахунку 120% річних облікової ставки НБУ, діючої на день виникнення боргу, або на день його погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

3.4. Розмір плати по договору не є постійним і може змінюватися в залежності від зміни ставок орендної плати за землю, зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, зазначених законодавством.

3.5. У разі визнання у судовому порядку договору особистого строкового сервітуту недійсним отримана Власником плата по договору за фактичний строк дії особистого строкового сервітуту не повертається. При зміні розміру плати по договору Власник односторонньо письмово повідомляє про це Сервітуарія.

3.6. Плата по договору справляється також у випадках, якщо Сервітуарій з будь – яких причин тимчасово не використовує земельну ділянку на умовах договору.

4. Права та обов’язки сторін

4.1. Власник має право:

- вимагати своєчасного внесення плати по договору;

- відвідувати земельну ділянку з метою контролю за використанням та станом земельної ділянки, на яку встановлено земельний сервітут;

4.2. Власник зобов'язаний:

- не перешкоджати використанню земельної ділянки в межах встановленого сервітуту;

4.3. Сервітуарій має право:

- приступати до використання земельної ділянки після реєстрації цього договору;

4.4. Сервітуарій зобов'язаний:

- своєчасно вносити плату по договору;

- не чинити дій, що можуть привести до погіршення якісних характеристик та екологічного стану землі;

- дотримуватися умов користування сервітутом, встановлених цим Договором;

- відшкодувати Власнику збитки в зв'язку з погіршенням якості земель в результаті своєї господарської діяльності;

- після закінчення терміну договору звільнити земельну ділянку в попередньому стані і якості;

- гарантувати, що виконавчі державні органи та органи місцевого самоврядування, санітарні, протипожежні, землевпорядні органи, а також органи екологічної безпеки та архітектури не будуть обмежуватись стосовно доступу до земельної ділянки для виконання їх обов'язків в межах їх повноважень;

4.5. У разі коли тимчасова споруда перешкоджає проведенню реконструкції або ремонту інженерних мереж вулиці, дороги, будинків і споруд, тимчасова споруда переноситься на певний період в інше місце без припинення рішення про її розміщення. Управління економічного розвитку надсилає не пізніше ніж за місяць до запланованого перенесення тимчасової споруди повідомлення з визначенням її нового місця та строку розміщення на період проведення реконструкцій або ремонту. Таке повідомлення є підставою для перенесення суб'єктом господарювання тимчасової споруди на період проведення реконструкції або ремонту.

4.6. Перенесення тимчасової споруди здійснюється також у разі внесення змін до передбачених законодавством норм і правил, містобудівної документації, місцевих правил забудови, державних будівельних норм, змін у розташуванні інженерних мереж, будинків і споруд, що унеможливлюють розташування тимчасової споруди у певному місці.

4.7. Сторони зобов'язані дотримуватися правил добросусідства.

4.8. Предмет сервітуту не може бути предметом купівлі-продажу, застави та не може передаватися будь-яким способом Сервітуарієм іншим фізичним та юридичним особам.

4.9. Особистий строковий сервітут не позбавляє Власника прав володіння користування та розпорядження нею.

 

5. Умови зміни, припинення і розірвання договору

5.1. Зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку.

5.2. Дія договору припиняється у разі: - закінчення строку, на який його було укладено.

5.3. Дія договору припиняється шляхом його розірвання за:

- взаємною згодою сторін;

- рішенням суду на вимогу однієї із сторін унаслідок невиконання другою стороною обов'язків, передбачених договором, та внаслідок випадкового знищення, пошкодження орендованої земельної ділянки, яке істотно перешкоджає її використанню, а також з інших підстав, визначених законом.

5.4. Розірвання договору в односторонньому порядку не допускається.

 

6. Форс – мажор

6.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань по даному договору, якщо це невиконання з'явилося наслідком обставин непереборної сили, що виникли після укладення договору, в результаті подій надзвичайного характеру, які сторона не могла ані передбачати, ані подолати розумними заходами (форс-мажор).

6.2. Ризик випадкової загибелі земельної ділянки, щодо якої встановлюється особистий строковий сервітут, несе Сервітуарій.

6.3. У разі знищення або пошкодження земельної ділянки, щодо якої встановлюється особистий строковий сервітут, в результаті недбалого, безгосподарського ставлення, відшкодування провадиться стороною, з вини якої це сталося.

 

7. Заключні положення

7.1.Договір складено в двох примірниках, з яких один примірник передається Сервітуарію, а другий Власнику.

7.2. Невід’ємною частиною договору є: схема прив’язки з дотриманням чинного законодавства, державних стандартів і норм та витяг (довідка) з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земель.

 
Реквізити сторін
Власник Сервітуарій
Бердянська міська рада

м. Бердянськ,

Пл. І Бердянської ради, 2

_____________________ ______________________________ _____________________ ______________________________

_____________________ ______________________________
Міський голова _____________________

_____________________

_____________________

Згідно з ч.3 ст.100 Земельного кодексу України цей Договір зареєстровано в Книзі записів договорів на встановлення земельних сервітутів від "_____"____________ 20__ р. № ______________________.

Додаток 5


У К Р А Ї Н А

В И К О Н А В Ч И Й К О М І Т Е Т

Бердянської міської ради


Запорізької області
ПОГОДЖЕННЯ №___

на розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності на території м. Бердянськ

«____» _____________ 20___ року


Виданий


найменування суб’єкта господарювання ( І.П.П. підприємця, підприємства)


(ідентифікаційний номер, № свідоцтва про державну реєстрацію, дата видачі)


( тип та назва об’єкту)


за адресою:

(вулиця, будинок №)

Режим роботи:

перерва:

вихідний:


Дійсно до « » ______________ ______ року


Голова робочої комісії ________________
Заступник голови робочої комісії ________________
Секретар робочої комісії ________________


Схожі:

Проект рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради Про...
«Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», з метою впорядкування розміщення...
РОЗМІЩЕННЯ ТИМЧАСОВИХ СПОРУД ДЛЯ ПРОВАДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Тимчасовий Порядок розміщення на території м. Нікополя тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, (далі Порядок)...
Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності
Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, керуючись пунктом 2 статті 28 Закону України «Про...
Про порядок демонтажу та евакуації тимчасових споруд для провадження...
Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за №244 від 21. 10. 2011 «Про...
На виконання вимог ст ст. 13. Закону України «Про засади державної...
«Про затвердження порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Шпола». Згаданим порядком...
Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької...
Правила розроблені відповідно до вимог чинного законодавства відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»...
«Про Порядок встановлення режимів роботи та погодження розміщення...
України щодо захисту населення від впливу шуму», на виконання рішення міської ради від 30. 09. 2011р. №6/14/21 «Про внесення доповнень...
Місць розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

ЗВІТ про повторне відстеження дії регуляторного акту – рішення Кременчуцької...
Сприяння процесу впорядкування вирішення питань додержання вимог численних законодавчих і нормативних актів, які регламентують здійснення...
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
УІ «Про Порядок розміщення тимчасових споруд та тимчасовий порядок, щодо встановлення договору особистого сервітуту під тимчасовими...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка