Уроку-змагання з художньої культури для 8-9 класу на тему: «СВЯТО МИСТЕЦТВА»


Скачати 55.69 Kb.
Назва Уроку-змагання з художньої культури для 8-9 класу на тему: «СВЯТО МИСТЕЦТВА»
Дата 28.10.2013
Розмір 55.69 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Культура > Урок
Відділ освіти Запорізького району

Долинська загальноосвітня школа І-ІІ ст.

Розробка уроку-змагання з художньої культури

для 8-9 класу

на тему:

«СВЯТО МИСТЕЦТВА»


ВИКОНАЛА

вчитель художньої культури

Долинської ЗШ І-ІІ ст.

Запорізького району

Саджениця Ірина Леонідівна
2012р.
УРОК-ЗМАГАННЯ З ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ 8-9 КЛАСУ

ТЕМА: Свято мистецтва.

МЕТА: повторити та закріпити вивчений матеріал з предмету у формі інтерактивної гри, розвивати увагу, пам’ять, критичне мислення, творчий пошук, виховувати командний дух.

ОБЛАДНАННЯ: репродукції картин, розрізані на пазли для конкурсу «Пазл»; картки із літерами «А», «В», «С» для кожної команди; записи мелодій і танцювальних ритмів.

Тип уроку: урок-змагання.

ПЛАН УРОКУ

  1. Жеребкуванням визначається команда, яка перша буде починати змагання.

  2. Представлення журі.

  3. Конкурсна програма.

  4. Оголошення результатів змагання і нагородження переможців.

ХІД УРОКУ

Учитель: Сьогодні ми з вами проведемо змагання між 8 і 9 класами на знання культурних надбань Відродження і сучасності.

Представлення журі.

Конкурси.

І. «Представлення»

Учитель. Відкриє нашу гру І етап — «Представлення». Зараз кожна із команд протягом трьох хвилин представить себе.(назва, девіз)

(Виступи команд)

Учитель. Цей конкурс оцінюється за п'ятибальною системою.
ІІ. «Пазл» (Додаток І)

Учитель. Наступний конкурс має назву «Пазл», командам потрібно скласти пазл відомої картини часу Відродження, назвати її автора, назву і дати маленьку характеристику. Хто швидше складе, і дасть відповідь, той и переможе. Конкурс оцінюється у шість балів.

(Виступи команд.)

ІІІ. «Вгадай мелодію» (Додаток ІІ)

У ч и т е л ь. Зараз будуть звучать різні мелодії, а вам потрібно назвати пісню і виконавця. Цей конкурс оцінюється у сім балів.

ІV. «Найрозумніший»

Учитель. Зараз вам надається можливість допомогти команді набрати додаткові бали. Я вам читаю запитання і даю три варіанти відповіді. Вам треба підняти картку, літера якої містить правильну відповідь.

1. Епоха Відродження — це:

  1. культура, яка з’явилася у ХVІІІ столітті у Європі;

  2. культура, яка сформувалася в Італії наприкінці ХІV у ХV ст;

  3. час коли формувалася культура Греції і Єгипту.

2. Бароко – це:

  1. стиль у мистецтві, який з’явився у ІІ чверті ХІХ ст., який передає мрійність і поетичність почуттів.

  2. легке, вишукане, примхливе мистецтво ХVII – XIX ст.

  3. стиль XVI – XVIII ст., назва якого перекладається як «чудернацький», «химерний», «дивний».

3. Він народився в родині нотаріуса, а у 12 років став учнем флорентійського майстра Андреа Верокіо. Уже своїми ранніми роботами він зміг уразити сучасників. Учитель відмовився займатися ремеслом художника, оскільки вважав, що учень його перевершив.

  1. Мікеланджело Буонарроті;

  2. Рафаель Санті;

  3. Леонардо да Вінчі

  1. Про яку картину епохи Відродження так натхненно сказав поет?

Она идёт, хвале внимая,

Благим покрытая смиреньем,

Как бы небесное виденье

Собою на земле являя.

  1. «Сікстинська мадонна» Рафаеля

  2. «Джоконда» Леонардо да Вінчі

  3. «Весна» Ботічеллі

  1. Скульптор, живописець, архітектор, військовий інженер і поет. Він досяг великої точності в зображенні сили та краси людського тіла. Його творчий шлях почався з Флоренції, а потім він приїхав до Рима на прохання Папи , який доручив йому розпис Ватикана.

  1. Тиціан

  2. Мікеланджело Буонарроті

  3. Рафаель Санті

V. КОМАНДНА ГРА «Танцювальний майдан» (Додаток ІІІ)

Учитель. Командам вмикаються різні танцювальні мелодії і потрібно швиденько зорієнтуватися і правильно станцювати. Перемагає команда, яка виконає танці правильно, синхронно і швидко. Цей конкурс оцінюється у сім балів.

VI. «Жива картина» (домашнє завдання)

Учитель. Зараз наші команди нададуть картинам відомих художників нове життя, тобто покажуть картину і озвучать її. Цей конкурс останній і оцінюється у десять балів.

(Виступи команд)
Учитель: наші змагання завершено, прошу журі оголосити остаточні результати.
Оголошення результатів і нагородження переможців.

Схожі:

Конспект уроку-змагання з фізичної культури для учнів 3А класу з теми: «Футбол»
Розвиток у учнів загальної витривалості засобами фізичної культури. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок...
Урок з художньої культури 10 клас
України за польсько-литовської доби; показати місце культури України на тлі тогочасних явищ світового мистецтва; розвивати уміння...
Уроку з художньої культури на тему: НАРОДНА КАРТИНА «КОЗАК МАМАЙ»
На попередньому уроці ми розпочали розмову про український живопис ХVІІ – ХVІІІ ст
Курсова робота з художньої культури
Шляхи формування творчої особистості засобами мистецтва в процесі викладання інтегрованого курсу «Художня культура»
Макіївський навчально-виховний комплекс №49 «Надія» Сценарій уроку...
ТЕМА. Архітектура як вид мистецтва. Виконання композиції на тему : «Вулиці рідного міста»
Уроку Види мистецтва та специфіка їх художньо-образної мови
Мета: дати учням загальне уявлення про культуру, мистецтво як складову частину духовної культури людини, про види мистецтва та їх...
Уроку з історії України для 9 класу на тему: "Початок національного...
Розробка уроку з історії України для 9 класу на тему: "Початок національного відродження у Наддніпрянській Україні наприкінці ХVІІІ...
Уроку на тему: «Розмноження і розвиток ссавців. Сезонні явища в житті ссавців»
Розробка уроку на тему: «Розмноження і розвиток ссавців. Сезонні явища в житті ссавців» для учнів 8 класу. Представлений матеріал...
Урок засвоєння нових знань. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент >ІІ....
Франсіско Гойя; розвивати зацікавленість мистецтвом, спостережливість, інтерес до світової культурної спадщини, естетичні смаки,...
Уроку на тему «Оксиген. Кисень, склад його молекули, фізичні властивості....
Розробка уроку на тему «Оксиген. Кисень, склад його молекули, фізичні властивості. Добування кисню в лабораторії.» для учнів 7 класу....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка