Ягубецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Христинівської районної ради Черкаської області Вчитель фізичної культури Андрущак В. О


Скачати 111.6 Kb.
Назва Ягубецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Христинівської районної ради Черкаської області Вчитель фізичної культури Андрущак В. О
Дата 10.07.2013
Розмір 111.6 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Культура > Документи
Ягубецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Христинівської районної ради Черкаської області




Вчитель фізичної культури
Андрущак В.О.
2012 р.
Мета: виховувати любов до фізкультури та спорту; розвивати руховий апарат, фізичні вміння та навички; зміцнювати здоров'я; виховувати по­чуття дружби, колективізму, взаємо­виручки; прищеплювати любов до занять фізкультурою.

Учасники: 4 команди по 10 осіб (5 хлопців, 5 дівчат), ведуча, 4 дівчини (співають і танцюють).

Інвентар і обладнання: 8 кеглів, 40 паперових різнокольорових осінніх листочків, 4 цеберка, 12 обручів, по 4 баскетбольні, волейбольні, тенісні та набивні м'ячі, 8 загадок, 4 скакалки, 4 картоплини, 4 яблука, 4 цибулини, 4 горіхи, 4 морквини, 4 ложки, 4 пара­сольки, 4 грамоти.

Хід свята

Ведуча. Унылая пора! Очей очарованье!

Приятна мне твоя прощальная краса —

Люблю я пишное природы увяданье,

В багрец и золото одетые леса,

В их сенях ветра шум и свежее дыханье,
И мглой волнистою покрыты небеса,

И редкий солнца луч, и первые морозы,

И отдаленнне седой зими угрозы.

Ведуча. Діти, хто знає, про яку пору року О.С. Пушкін написав ці рядки? (Відповіді дітей.)

Так, про осінь. За якими ознакам ми дізнаємося, що настала осінь? (Від­повіді учнів.)

Молодці, ось і ми сьогодні з вами збиратимемо врожай, ховатимемося від дощу, проводжатимемо на південь птахів і при цьому ще й змагатимемо­ся командами.

Жодне змагання не проходить без журі, привітайте його, будь - ласка (представлення членів журі).

Для того щоб поліпшити ваш настрій, дівчатка виконають танець осіннього листя. Зустрічайте!

(Дівчата в танку розкидають навпроти команд на відстані 10 м різнокольорові (червоні, жовті, по­маранчеві, зелені) паперові кленові І листочки.)

Ведуча. Ось і завітала до нас осінь, давайте приберемо наше подвір'я.

Естафета 1. «Прибирання подвір'я»

1-ша команда збирає жовте листя, 2-га — червоне, 3-тя — помаранчеве, 4-та — зелене. Один учасник команди біжить і бере тільки один листочок, після того як він перетне лінію, біжить наступний. Естафета триває доти, доки команда не збере всі листочки свого кольору. (їхня кількість збігаєть­ся з кількістю учнів у команді.)

Ведуча. Молодці! Подвір'я прибра­ли! Треба викопати картоплю!

Естафета 2. «Збір урожаю картоплі»

1-й учасник біжить із цеберком і «садить» картоплю в лунки (3 обручі), віддає цеберко наступному, той збирає картоплю в цеберко. Естафета триває доти, доки кожен гравець команди не виконає своє завдання.

Ведуча. До нас приїхали з бахчі сму­гасті м'ячі! Відгадайте загадку! Так, це кавуни. І зараз ми збиратимемо вро­жай кавунів

Естафета 3. «Збір урожаю кавунів»

У першого учасника в руках 3 м'ячі різних розмірів, оббігши кеглю, він передає «кавуни» наступному. Еста­фета триває доти, доки кожен гравець команди не виконає завдання.

Ведуча. Ви добре попрацювали, тож треба трохи перепочити.

Естафета 4. «Відгадай загадку»

Кожній команді ведучий загадує по 2 загадки.

Загадки

  1. Голі поля, мокне земля, дощ по­ливає, коли це буває? (Восени.)

  2. Без крил, а літають, ніхто їх не б'є, а плачуть. (Хмари.)

  3. Мене частенько просять і че­кають, а тільки покажусь, ховатись починають. (Дощ.)

  4. Гуляє в полі, та не кінь, літа на волі, та не птиця. (Вітер.)

  5. Знизу—клин, зверху—блин; тече вода, а йому не біда. (Парасолька.)

  6. Хмара сива увесь світ накрила. (Туман.)

  1. Ноги на полі, середина надворі, голова на столі. (Пшениця.)

  2. Оглядає суворо, скоса степ, ліс, села і міста,

Розпустила сиві коси, а їх буря запліта. (Осінь.)

Ведуча. На бахчі ростуть не тільки кавуни, а й гарбузи, і зараз ми збира­тимемо врожай гарбузів. Але ці овочі дуже важкі, тому ми їх котитимемо.

Естафета 5. «Збір урожаю гарбузів»

1-й учасник котить набивний м'яч навколо кеглі, передає іншому. Еста­фета триває доти, доки кожен гравець команди не виконає завдання.

Ведуча. Восени багато птахів відлі­тають на південь, але не по одному, а зграями.

Естафета 6. «Перелітні птахи»

Хлопці й дівчата змагаються окре­мо. Після кожного змагання підби­вається підсумок.

1-й учасник оббігає кеглю з гімнас­тичною скакалкою і повертається до команди, далі за скакалку береться 2-й гравець, і вони пробігають удвох, потім 3-й, 4-й, 5-й.

Ведуча. Як ви знаєте, восени день стає коротшим, рано темніє, іноді ро­боту доводиться закінчувати у темряві. Зараз ми потренуємося це робити.

Естафета 7.«Збір урожаю ввечері»

В естафеті беруть участь по одному учаснику з команди Із зав'язаними очима. По черзі треба перенести з об­руча в обруч морквину, картоплину, цибулину, яблуко, горіх.

Ведуча. Восени часто йдуть дощі, а ваш товариш забув парасольку. Чи допоможете ви йому добігти додому?

Естафета 8. «Парасолька»

Команди об'єднуються у пари. Перша пара з парасолькою в руках оббігає кеглю і передає її другій парі. Естафета триває доти, доки кожна пара не виконає завдання.

Ведуча. Поки ви бігали під дощем, хтось спік картоплю. Але вона гаряча, і щоб її донести, треба взяти ложку.

Естафета 9. «Гаряча картопля»

Перенесення картоплі в ложці. 1-й учень оббігає кеглю з ложкою, передає 2-му. Естафета триває доти, доки ко­жен учасник команди не виконає за­вдання.

Ведуча. Ви сьогодні добре попрацю­вали і позмагалися. Поки журі підбиває

підсумки, послухайте пісню про осінь. (Дівчати співають пісню «Осінь».)

(Оголошення переможців, нагород­ження команд.)



Учасники: 4 команди по 10 осіб (5 хлопців, 5 дівчат), ведуча, дівчинка, яка виконує роль Зими.

Інвентар і обладнання: 8 загадок, написаних на паперових сніжинках, 60 паперових крижинок, 4 гімнастич­ні палиці, 4 шайби, 8 кеглів, 4 ковдри, 4 цеберка, 4 аркуші паперу формату АЗ, 8 аркушів формату А4, 4 тенісні м'ячі, 4 маркери.

Хід свята

(Заходить Зимонька-Зима, розсипає напроти команд сніжинки.)

Я пушиста и бела

Ребятишкам я мила,

Позволяю им кататься

И на горке, и на льду,

На заснеженном пруду.

Снега белого несу,

Все деревья разодену

В рощах, парках и в лесу.

Ведуча. Доброго дня, дорогі діти. Відгадайте, хто ж це завітав до нас? Правильно, Зимонька-Зима.

Зима. Я прийшла до вас не тільки із завірюхами і хуртовинами, а й із зи­мовими розвагами та іграми. Хочете пограти зі мною? (Відповіді дітей.)

Ведуча. Тоді починаймо! Поглянь­те, скільки Зимонька принесла нам снігу. Треба його прибрати.

Естафета 1. «Прибирання снігу» Діти по черзі біжать і збирають сні­жинки в цеберко (один учень може взяти тільки одну, сніжинку), поверта­ючись, передають цеберко наступно­му учасникові.

Виграє команда, яка зібрала най­більше сніжинок.

Зима, Молодці, діти! Відпочиньте і відгадайте мої загадки.

Естафета 2. «Відгадай-но!»

Зима загадує кожній команді по дві загадки на зимову тематику. Загадки

  1. Ні в огні не горить, ні в воді не тоне. (Лід.)

  2. Без сокири, без пили, а будує він мости. (Мороз.)

  3. Біла морква взимку росте. (Бу­рулька.)

  1. Біла ковдра весь світ обійняла. (Сніг.)

  2. У нас узимку білим цвітом сад зацвів, неначе літом. (Іній.)

  3. Дві дощечки, дві сестри несуть мене з гори. (Лижі.)

  4. Влітку відпочивають, а взимку дітей катають. (Санки.)

  5. Ішла пані в білому вбранні, як посипалось вбрання — всю землю ук­рило. (Зима і сніг.)

Ведуча. Діти, які ви знаєте зимові розваги? (Відповіді учнів.)

Зараз ви кататиметеся на санча­тах.

Естафета 3. «Перегони на санчатах»

Учасники команди стають пара­ми. Один сідає на п'ятах на ковдрі й тримається за неї, другий береть­ся за краї ковдри. За сигналом грав­ці пересуваються вперед, за кеглею міняються місцями. Передають ковдру наступній парі. Виграє ко­манда, яка першою закінчила еста­фету.

Ведуча. Добре ви покаталися, а те­пер перевіримо, яка з команд швидше бігає і думає.

Естафета 4. «Склади слово»

Біля кеглів лежать сніжинки з на­писаними літерами.

Учасники по черзі біжать і підби­рають по одній сніжинці, доки не при­несуть усі,

складають з них слово.Виграє команда, яка першою скла­де слово.

Ведуча. На санчатах ви покаталися, а чи ви впораєтесь з лижами?

Естафета 5. «Лижники»

За сигналом перший учасник, стоячи на двох аркушах паперу («лижі») і тримаючи їх руками, пере­сувається до кеглі, повертається на­зад бігом, передає їх наступному гравцеві, доки вся команда не закін­чить естафету.

Ведуча. Діти, які ви знаєте спортив­ні зимові ігри? (Відповіді учнів.)

Добре! А зараз ви гратимете в хокей.

Естафета 6. «Хокей»

За сигналом учасник веде шайбу гімнастичною палицею, обводить кег­лю, передає палицю і шайбу наступ­ному гравцеві.

Виграє команда, яка першою і без помилок виконає завдання.

Ведуча. А що це за зима, якщо хоч раз не погратися в сніжки? Нашими кульками не можна кидатися один в одного. Тому ви кидатимете в ціль.

Естафета 7. «Сніжки»

Команди шикуються перед кегля­ми. В руках у кожного учасника по « тенісному м'ячу. Одним кидком пот­рібно збити якнайбільше кеглів.

Виграє команда, яка зіб'є більшу кількість кеглів.

Ведуча. Добре! А скажіть мені, будь ласка, що ще можна робити зі снігу? (Відповіді дітей.)

Зараз ви ліпитимете снігову бабу.

Естафета 8. «Снігова баба»

За сигналом перший учасник із маркером біжить і малює 1-шу деталь (коло) від снігової баби, повертається і передає маркер. 2-й гравець — 2-ге коло, 3-й — 3-тє коло, 4-й — руки і т.д. Виграє команда, яка першою намалює снігову бабу і зробить це гарно.

Ведуча. Ось і закінчилися наші змагання. Поки журі підбиває під­сумки, давайте заспіваємо пісень про зиму?

(Оголошення переможців, нагород­ження команд.)



Учасники: 4 команди по 10 осіб (5 хлопців, 5 дівчат), ведуча, дівчинка, яка виконує роль Весни, 4 дівчини (співають і танцюють).

Інвентар і обладнання: 8 кеглів, 40 дощечок, 4 волейбольних м'ячі, 4 гімнастичні лави, канат з прив'язаними до нього 60 паперовими метеликами, 4 аркуші формату А2,4 коробки фло­мастерів.

Хід свята

Ведуча. Ось і настала довгоочікува­на пора року. І ми зібралися, щоб від­святкувати прихід весни. Зустрічайте посланців весни!

(Дівчата виконують танок квітів.)

Ведуча. Навесні все починає ожи­вати: розпускаються квіти, прилітають птахи, прокидаються комахи і твари­ни, сонце світить довше і більше гріє, голоснішими стають дитячі голоси. Усі радіють весні.

Діти, давайте ми потішимо весну своїм веселим настроєм і спортивни­ми перемогами.

Жодне змагання не проходить без журі, привітайте його, будь ласка (представлення членів журі). Починає­мо змагання!

Естафета 1. «Будуємо шпаківню»

Біля кеглів лежать 10 дощечок. Кожен учень по черзі біжить і бере одну дощечку. Коли всі дощечки принесено, команди майструють бу­диночки.

Ведуча. Навесні прокидаються ко­махи (коники, павучки, жучки), ящір­ки, вужі.

Естафета 2. «Пробудження комах»

Перші два хлопці — «жучки» — по черзі пересуваються у повному при­сіді навколо кеглів; третій і четвер­тий — «павучки» — по черзі пересу­ваються до кеглів і назад в упорі лежачи позаду.

Наступні хлопчик і дівчинка — «вуж»: дівчинка кладе хлопчикові на плечі руки, і вони оббігають навколо кеглів.

Сьома і восьма дівчатка — «кони­ки» — по черзі стрибають навколо кеглів,-утримуючи м'яч колінами.

Останні дві дівчинки — «ящір­ки» —по черзі пересуваються в упорі лежачи до кеглів, назад — бігом.

Ведуча. Сонце гріє, лід тане, побіг­ли перші струмочки.
Естафета 3. «Струмок»

За сигналом перший учень оббігає кеглю, бере за руку другого, потім тре­тього і т.д., доки не пробіжать усі грав­ці. Перемагає команда, яка рівно ви­шикується за лінією старту.

Ведуча. Струмки з'єдналися в одну велику річку.

Естафета 4. «Переправа»

Перед кожною командою вздовж бігової доріжки виставляються гімнас­тичні лави.

За сигналом кожен учень по черзі добігає до лави, підтягуючись руками, пересувається по ній лежачи на жи­воті.

(Заходить дівчина у вбранні Весни.)

Весна. Чую, чую сміх і веселощі,відчуваю, діти, як ви радієте мені, але Зима не хоче йти, доки я не відгадаю її загадки. Допоможете мені?

(Кожній команді Весна загадує по дві загадки, за кожну правильну відповідь журі виставляє по 1 балу.)

Загадки

  1. Брат і сестра рідні: одного всі ба­чать, але не чують, другу всі чують, але не бачать. (Грім і блискавка.)

  2. Червоне коромисло через річку повисло. (Веселка.)

  3. Гарне, добре, на всіх дивиться, а людям на себе дивитися не дозволяє. (Сонце.)

  4. Хмара сива весь світ накрила. (Туман.)

  1. Зоря-зірниця по землі ходила, срібло загубила, а сонце зійшло — срібло знайшло. (Роса.)

  2. Не скляний він, не з металу, а прислухайся — дзвенить.

Риє землю він розталу, ніг не має, а біжить. (Струмок.)

  1. Вода на воді пливе. (Навесні кри­га на річці.)

  2. Він і гріє, і пече, і, як зайчик, грається.

Схочеш взяти його — втече і мер­щій сховається. (Промінь сонця.)

(Доки діти відгадують загадки, на відстані кеглів натягується канат на висоті 2 м, до нього прив'язані на ни­точках 60 паперових метеликів.)

Весна. Дякую вам, діти! Молодці!

Ведуча. Погляньте, скільки метеликів прилетіло разом із весною, давай­те їх упіймаємо.

Естафета 5. «Упіймай метелика»

Кожен учень по черзі підбігає і зри­ває по одному метелику, доки не «зло­влять» усіх. Виграє та команда, яка «наловила» найбільше метеликів.

Ведуча. Кожен із вас навесні дарує мамі, бабусі або вчительці квіти, але ж у нас у залі квіти не ростуть, тож да­вайте намалюємо букет квітів і вазу, щоб вони не зав'янули.

Естафета 6. «Букет квітів»

На відстані кеглів напроти кожної команди кріпиться аркуш білого па­перу і кладеться коробка фломас­терів.

Перший учень малює вазу, решта — квіти (9 штук, кожен по квітці). Журі оцінює швидкість і якість виконання малюнка.

Весна. Дякую, діти, ви подарували мені чудове свято, а доки журі підби­ває підсумки, послухайте пісню (Вес­на співає пісню.)

(Оголошення результатів змагань, нагородження команд.)


Схожі:

Л. А. Задворська, заступник директора школи з виховної роботи Христинівської...

Величко Юлія Григорівна вчитель історії та правознавства
Богодухівський навчально виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Чорнобаївської районної...
Уроку
Автор: Рак Сергій Олександрович, учитель історії та художньої культури Топильнянського навчально-виховного комплексу «Дошкільний...
Назва навчального закладу
Боярський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Лисянської районної ради...
Куцупатра Алла Миколаївна Демонстраційний експеримент з фізики
Кам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Кам’янської районної ради Черкаської області
Апробація регіональної програми курсу за вибором
Червонослобідська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Черкаської районної ради
СОНЕЧКО “ М Е Т А
Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 ім. М. П. Бажана Уманської міської ради Черкаської області
Головне управління Дніпропетровської обласної адміністрації Дніпропетровський...
Братської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, педагог-тренер за програмою «Профілактика ризикової поведінки за проектом «Школа...
БАЙБУЗІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І –ІІІ СТУПЕНІВ ЧЕРКАСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Бібліотекар: Ми раді вітати вас у нашому книжковому храмі. Вже стало традицією в нашій школі на початку ІІ семестру визначати кращих...
ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ: ДОДАТОК, ОЗНАЧЕННЯ, ОБСТАВИНА
Автор: Рак Віталія Володимирівна, учитель української мови та літератури Топильнянського навчально-виховного комплексу «Дошкільний...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка