ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ


Скачати 458.16 Kb.
Назва ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Сторінка 1/4
Дата 12.04.2013
Розмір 458.16 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Журналістика > Документи
  1   2   3   4


ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Кафедра Радіомоніторингу та радіочастотного менеджментові


МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ТА ЗАВДАННЯ
на курсовий проект з дисципліни Цифрові пристрої

« Синтез цифрового пристрою спеціального типу»


напряму підготовки: 0907 - Радіотехніка
освітньо-кваліфікаційного рівня: бакалавр

Київ-2011

Методичні вказівки до виконання курсового проекту

« Синтез цифрового пристрою спеціального типу»

з дисципліни «Цифрові пристрої »
Розробив:

Доцент Ярцев В.П.

Розглянуто та затверджено на засіданні кафедри,

протокол № _______ від ______2010р.,

та на засіданні Методичної ради,

протокол № _____ від ________2010р.


Вступ
Курсовий проект (КП) по проектуванню цифрового автомату спеціалізованого типу розглядається як важливий етап формування фахівця електрозв'язку. Проект виконується в рамках вивчення курсу „Цифрові пристрої” за фахом „Радіотехніка” і повинний сприяти придбанню практичних навичок проектування цифрових пристроїв.

Даний КП припускає використання основних етапів, методів проектування з допомогою САПР MicroCAP 8 і досить добре наближений до питань реального проектування. КП максимально алгоритмізований, що дозволяє зменшити витрати часу на проміжні розрахунки і приділити більше уваги творчим питанням проектування.

Структура проекту враховує діючу навчальну програму курсу “Цифрові пристрої” і досвід курсового проектування кафедри ОТ.

1 СТРУКТУРА КУРСОВОГО ПРОЕКТУ І ПРАВИЛА ЙОГО ОФОРМЛЕННЯ
1.1. Структура КП
КП складається з пояснювальної записки і креслень. Пояснювальна записка виконується на аркушах білого нелінійованого папера (з однієї сторони) скріплених швидкозшивачем, або будь-яким іншим образом. Вона містить у собі:

  1. титульний лист;

  2. бланк рецензії (чистий лист);

  3. завдання на курсове проектування;

  4. зміст;

  5. введення;

  6. основна частина;

  7. висновок;

  8. список використаних документів;

  9. додатки (якщо маються).

Титульний лист наклеюється на лицьову частину швидкозшивача (папки) і містить назву кафедри, проекту, прізвище і групу студента.

Бланк рецензії приклеюється до внутрішньої частини обкладинки швидкозшивача. Допускається використання замість бланка чистого листа, що підшивається першим до пояснювальної записки.

Завдання на курсове проектування являє собою лист, що містить вихідні дані для даного студентові варіанта проектування. Вихідні дані для проектування визначаються з Додатка 1 «Завдання на КП» даного методичного керівництва. Номер варіанта визначається по останнім двох цифрах студентського квитка.

Зміст відображає структуру КП і містить у собі назви розділів (і підрозділів), а також номера сторінок, з яких вони починаються (вертикальний стовпчик у правій частині листа).

Введення визначає постановку задачі на проектування і повинне коротко відображати, щонайменше, три моменти: задачі, що розраховуються, шляхи рішення цих задач, мета даного курсового проекту.Обсяг, що рекомендується, 1-1,5 сторінки.

При написанні «Введення» бажано використання сучасної періодичної літератури і представлення власного розуміння проблем галузі і шляхів їхнього рішення.

Основна частина - це сукупність усіх розділів і підрозділів КП, у яких вирішуються задачі проектування. Питання, необхідні для розгляду в даному проекті відображені в Додатку 1 «Завдання на КП». Кількість розділів і їхня назва не обов'язкова повинно відповідати Додаткові 1.

Висновок повинний коротко відображати основні результати проектування - прийняті проектні рішення і найбільш важливі числові величини. Обсяг, що рекомендується - 1 сторінка.

Список використаних документів повинний містити перелік літературних джерел (книг, статей, ДСТ, ДСТУ і т.д.) які використовувалися при розробці КП.

Додаток створюються в разі потреби застосування в КП допоміжного матеріалу не відповідає безпосередньо на питання проектування (комп'ютерні програми, довідкові дані і т.п.).
1.2 Правила оформлення КП
Нижче перераховані деякі принципи оформлення пояснювальної записки і креслень, що необхідні для акуратного однакового виконання студентами КП і підготовки їх до мінімальних вимог дипломного проектування.

Нумерація сторінок виробляється в правій верхній частині листа, вище тексту, арабськими цифрами. Титульний лист, бланк рецензії і завдання в нумерацію включають, але номера на них не проставляють.

Написання тексту на листі виробляється ручним, машинописним або комп'ютерним способом (висота не менш 12 пт, між строковий інтервал - 1,5) з урахуванням відступів: ліворуч - 30 мм, праворуч - 10 мм, зверху - 15 мм, знизу - 20 мм.

Текст основної частини при необхідності розділяють на розділи, підрозділи, пункти. Якщо роздягнув поділяється на підрозділи, то не повинно бути тексту не вхідного в підрозділи.

Заголовки розділів пишуться симетрично текстові (центруються) прописними буквами. Вони складаються з номера роздягнула (арабськими цифрами) відділеного крапкою від назви. Крапку наприкінці заголовків не ставлять, заголовки не підкреслюють.

Заголовки підрозділів пишуть з абзаців, малими літерами, крім першої прописної. Номер підрозділу складається з номера розділу і підрозділу розділених крапкою і з крапкою наприкінці, наприклад: «2.3» (третій підрозділ другого розділу).

Номер пункту пишеться з абзацу і складається з номера роздягнула, підрозділу, пункту розділених крапками. Наприкінці ставиться крапка, наприклад: «1.3.2» (другий пункт третього підрозділу другого розділу). Пункт заголовка не має.

Оформлення таблиць виробляється в такий спосіб. Над правим верхнім кутом її пишеться слово таблиця і проставляється її номер, наприклад: «Таблиця 1.2» (друга таблиця першого розділу). Кожна таблиця повинна мати заголовок, що поміщають над таблицею посередині (нижче слова «Таблиця»). Якщо величини зазначені в графах таблиці мають одиниці виміру, то вони також повинні бути зазначені.

Малюнки повинні мати назву, розташовувана знизу і центроване щодо малюнка, і номер у межах роздягнула, розташовуваний по центрі під малюнком.

Основні формули, а також формули, на які повинні бути посилання нумерують арабськими цифрами в межах роздягнула. Номер формули повинний знаходитися з правої сторони листа на рівні формули в круглих дужках і містити номер розділу і порядковий номер формули розділені крапкою, наприклад: «(4.1)» (перша формула четвертого розділу). Пояснення значень символів і числових коефіцієнтів, що зустрічаються в КП уперше, варто приводити безпосередньо під формулою (кожен символ з нового рядка). Як що в даному КП часто зустрічається проведення двох-трьох розрахунків по одній формулі то можна тільки в одному випадку привести після формули повний чисельний розрахунок, а в інших - просто записати готовий результат.

Посилання на літературу виробляються в квадратних дужках відповідно до номера джерела в списку використовуваних документів, наприклад: «... згідно [4] одержуємо...».

Креслення виконуються з допомогою AutoCAD ( у залежності від вимог викладача) на форматі А1 або необхідного по масштабу. Кожне креслення повинне мати стандартну рамку і кутовий штамп або спрощену форму штампа.

Завдання 1.1
По таблиці істинності заданої булевої функції чотирьох змінних Fij(x1,x2,x3,x4) потрібно записати довершену диз’юнктивну нормальну форму (ДНФ) синтезувати цифровий пристрій по отриманому логічному виразу, провести моделювання схемотехніки в MicroCAP8, зміряти перехідні характеристики. Потім за допомогою карт Вейча-Карно отримати мінімальну (МДНФ), яку слід реалізувати у вказаному логічному базисі на вибраних Вами інтегральних мікросхемах (ІМС), провести моделювання в MicroCAP8, зміряти перехідні характеристики і порівняти з графіками початкового ЦУ. Для розробленої схеми розробити друкарську плату в РСAD 2001, визначити і порівняти собівартість синтезованих ЦУ.

Дані для побудови таблиць істинності логічної функції (ЛФ) Fij(x1,x2,x3,x4) вибираються з таблиці 1.1 по передостанній і останній цифрах номера Вашого студентського квитка: при цьому для компактного завдання ЛФ всі можливі двійкові комбінації (набори) вхідних змінних (x1,x2,x3,x4) занумеровані відповідними десятковими числами N (див. табл. 1.2), а в табл. 1.1 вказані тільки номери Ni і Nj одиничних наборів x1,x2,x3,x4 на яких ЛФ приймає одиничні значення.

Повний перелік одиничних наборів ЛФ виходить об'єднанням Ni і Nj .

Як приклад в таблиці 1.2 задана Fij(x1,x2,x3,x4) відповідна варіанту 37 завдань: виділені дані (Ni = 0,2,3,4 і Nj = 9,11,13,15), узяті з табл.1.1

Для схемної реалізації ЛФ при парному j слід вибрати логічний базис І-HІ та ІМС типу ТТЛ, при непарному j АБО-НІ та ІМС типу КМОП.
I.I. Методичні вказівки до виконання завдання 1.1
Булевими називаються двійкові (логічні) функції y= Fij(x1,x2,x3,x4) від двійкових змінних (аргументів) x1,x2,x3,x4, що приймають, тільки два значення 0 і 1 . ЛФ може бути задана таблицею істинності або аналітично. При табличному завданні ЛФ указуються всі можливі значення (набори) вхідних змінних і відповідні ним значення функції (див. табл. 1.2-1.4). При аналітичному завданні ЛФ визначається через елементарні (базові) функції одної і двох змінних.

Елементарними ЛФ однієї змінної являються:

константа 0 і 1, функції «повторення» у=x і "інверсія" або "логічне заперечення" y=; базовими булевими функціями (операціями) двох змінних являються y= Fij(x1,x2):

-кон'юнкція (логічне множення або функцією І) y=x1 & x2;

-диз'юнкція (логичес¬кое складання, АБО) y=x1 v x2;

-штрих Шеффера y=x1 / x2 = y= (І-НЕ);

-стрілка Пірса y=x1 x2 = (АБО-НЕ).
Таблиця 1.1 Вхідні дані проекту

Передостання цифра номера студ. квитка

i

Перша частина одиничних наборів ЛФ

Ni

Остання цифра номера студ. квитка

j

Друга частина одиничних наборів ЛФ

Nj

0

1,2,3

0

13,14,15

1

4,5,6

1

11,12,13

2

7,6,5

2

10,12,14

3

5,4,3

3

9,10,11

4

4,6,7

4

8,9,10

5

5,6,1

5

12,13,14

6

2,5,7

6

8,10,12

7

2,4,6

7

9,11,13

8

2,3,,5

8

8,9,10

9

1,3,5

9

9,11,13
  1   2   3   4

Схожі:

ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ
Міністерство транспорту та зв'язку України Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
: 004. 9 Дунаєвська Н. В. Використання інформаційно-комунікаційних...
Постановка проблеми. Характерним для майбутнього суспільства є широке використання інформаційних і комунікаційних технологій (ІКТ),...
ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Познайомитись, зрозуміти суть, навчитись використовувати та програмувати прості вимірювальні віртуальні прилади в комп’ютерному середовищі...
Міністерство освіти і науки України Державний університет інформаційно-комунікаційних...
РЕЗ різного функціонального призначення, що експлуатуються в умовах впливу дестабілізуючих факторів навколишнього середовища
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ ВЧИТЕЛЯ(ВИКЛАДАЧА) ІНФОРМАТИКИ Й ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Вчитель (викладач) і завідувач кабінету відповідають за організацію і проведення занять і ро­біт відповідно до вимог охорони праці...
ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Навчитись досліджувати електричні кола постійного струму з метою вивчення процесів та встановлення параметрів, що характеризують...
Н. В. Скалій Роль інформаційно-комунікаційних технологій  у навчально-виховному процесі школярів
Х компетентностей учнів, визначених як орієнтири для виявлення результативності освіти України. Серед ключових компетентностей визначаються:...
«Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті»
Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в освіті
«Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті»
Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в освіті
Андрющенко Микола Петрович Організація техніко-конструкторської діяльності...
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка