НВК «ЗНЗ 1 ст. ДНЗ» м. Березівки, Одеської області ШАЙДЮК ТЕТЯНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ


Скачати 95.02 Kb.
Назва НВК «ЗНЗ 1 ст. ДНЗ» м. Березівки, Одеської області ШАЙДЮК ТЕТЯНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ
Дата 10.02.2014
Розмір 95.02 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Історія > Документи
Новорічно-музично-театральна вистава

«Зимова казка»

Арторський сценарій вчителя початкових класів

( вчитель вищої категорії, старший вчитель)

НВК « ЗНЗ 1 ст. – ДНЗ» м. Березівки,

Одеської області

ШАЙДЮК ТЕТЯНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ

( Починає виставу вчитель, виконуючи куплет пісні. За цей час до глядачів виходять учні і співають приспів разом / мелодія пісні «Волшебник-самоучка»/ та виконуючи музичне «дефіле» виходять)

Увага! Настав вже час,

Щоб свято почалось в нас:

«Зимова історія»,

Чарівна й казковая…

Все пада і пада сніг,

На свято ми просим всіх,

Веселе і радісне,

Що в казку нас поведе…

Приспів: Хтось тут сьогодні влюбиться,

В когось бажання збудуться,

В когось вони розтануть всі,

Як снігова вода…. ДА-ДА-ДА!!!...

Зимовую цю історію

Весело розіграєм ми,

А починається все тут

В нашому НВК.
Ведуча : Жили-були, тай зараз живуть…Не у якійсь особливій країні та не у якомусь особливому королівстві, а у навчально-виховному комплексі нашого невеличкого міста Березівки , у 4 класі, чарівні дівчатка і хлопчики, які найбільш за все полюбляють….що ж вони все ж таки полюблять найбільше?...

(лунає дзвінок)… О! так ось же і вони!

( Вибігають два учні)

1 учень. Віддай щоденник!!! А!!!....

2 учень. Я все мамі розповім за «двійку» із поведінки!...

1 учень. А!!! Ябіда ! Ябіда!..

3 учень. (підходить) Хлопці! Годі вам сваритися,

Зараз треба тільки веселитися

Уроків більше в цьому році не буде!

1 учень. Вау! Справді!..

2 учень. Це ж канікули!..

3 учень. Звичайно, канікули! І незабаром Новий рік. Он, скільки снігу скрізь…

1 учень. Як гарно!!! Сьогодні сніг із самого ранку йде. Бач, скільки його накидало?

2 учень. То чого ми чекаємо? Гайда всі на двір!!!

( Звучить пісня «Сніг, пада перший сніг…», а діти катаються в цей час на роликах, лижах, ковзанах, грають у сніжки…По закінченню музичної сценівки, перед глядачами залишається хлопчик (на роликах) та дівчинка ( яка сидить ,плачучи, у куточку, після того, як її натерли снігом…) Дівчинка підводиться, збирається додому, вдягає портфель. В цей час до неї під’їжджає хлопчик)

Хлопчик. Аміно, стій! Ти додому?

Дівчинка. Так. Додому.

Хлопчик. Давай допоможу і портфель понесу…

Дівчинка. .. Ще чого! Щоб із мене потім всі сміялися? Йди собі!..( виходить)

Хлопчик. От мені ці дівчата…

( Дістає мобільний телефон, одягає навушники, натискає кнопку…..починає грати музика «Одна снежинка- еще не снег…».. Хлопчик ( в цей час)скидає портфель, знімає ролики, одягає кросівки, збираючись додому знову бере портфель, вже йде…та.. останньої миті вирішує залишитись . Сідає на портфеля та починає гратися у мобільному телефоні. В цей час до нього підходить інша дівчинка. Хлопчик її примітив, витягнув навушники, музика зупинилася…)

Хлопчик. Знову ти! І плаття яке гарне вдягнула…

Дівчинка. Так, Сергійку, це я .

Хлопчик. Ну що ти, Сюзанно, весь час за мною ходиш? Куди я , туди і ти… Подобаюсь дуже? Може, любиш?

Дівчинка. Ще чого! Оце вигадав! Та кому ти потрібен? Он, крім свого мобільного телефона ти нікого не бачиш!

Хлопчик. А чим тобі не подобається мій мобільний телефон?

Дівчинка. А яка із нього користь? Ти ж ним тільки очі псуєш.

Хлопчик. Не кажи! Ти нічого не розумієш! Ось я вчора, на компі, програму одну винайшов, а потім її через блютуз на мобілку перегнав, хочеш покажу?

Дівчинка. Ти… і винайшов програму?! Знаєш, що із Інтернету все скачав, то в це повірю…

Хлопчик. Та не із Інтернету ! Там такого нема! Моя програма незвична, бо може перевернути шкереберть все старе й нове. Все змішається, змішається… і – буде чудо!

Дівчинка. Ха! Чудес не буває!

Хлопчик. Ах ти так, да так!... Йди сюди. Бігом! Тисни сюди!

( звучить звук сирени)

Діти. Ой! Що це?... Ой !!! Хто це?

( Танець «Синий иней» з синіми стрічками)

Хлопчик. Літають, кружляють, нічого не зрозумів…

(виходить Зима.)

Зима. Як гарно й красиво у зимовому лісі..

Хлопчик. Якісь дива!

Дівчинка. А чи не сама це чарівна Зима?

Хлопчик. Доброго дня вам, пані. Чи не підкажете, а куди це ми потрапили?

Зима. Доброго і вам дня, дітки. Ви потрапили до чарівної програми, яку винайшов один хлопчик-геній

Хлопчик. («тішиться» такими словами) А чому ж, чарівна Зима, ти в цій програмі сама?

Дівчинка. Справді. А чому сніжинок нема?

Хлопчик. Десь заблукали вони по дорозі?

Дівчинка. Чи, може , замерзли, як ми, на морозі?

Зима. (плескає у долоні) Цю справу я поправлю вмить. Сніжиноньки, до нас летіть!

( виконується танок сніжинок/ мінус «Снег кружиться»/. Зима в цей час співає, а діти пускають мильні кульки, зображуючи таким чином сніговій)

Таких гостей чудесных ( 2 раза)

Давно не помнят здешние места

А мне, Зиме, так надо (2раза)

Чтоб в праздник Новогодний свершались чудеса…

Снег кружиться, летает, летает

Скоро праздник -Новый год!

Каждый хочет и верит, и знает

То, что радость к нам придет.

( по закінченню пісні майже всі зникають. Перед глядачами залишаються тільки діти і сніжинка)

Сніжинка. Дітки, у нас весело й цікаво. А, головне, що зараз все наше королівство готується до Новорічного свята. Ви, я бачу, нетутешні?

Дівчинка. Ні. Ми потрапили сюди за допомогою сучасних технологій.

Сніжинка. Ви – друзі?

Хлопчик. Ні! Ні!

Дівчинка. Ми – просто однокласники.

Сніжинка. Це не страшно. Йдете зі мною. Помандрувавши нашим казковим королівством по казковому маршруту ви потоваришуєте. Ну? Йдемо?

Діти. Пішли!

(Звучить мелодія «Сказочный маршрут». Діти , танцюючи, виходять. Фанфари. Перед глядачами – король і королева.)

Король Життя у королівстві нудним стало,

Були часи : усі співали, танцювали,

Гостей запрошували на славетний пир.

Тепер усе змінилося… Я йду у монастир!

Королева. Величність, що за мова? Річ у чім?

Дивуєш мене настроєм своїм…

У королівстві тільки й мови,

Аби до свята буть напоготові.

Король. Яке ще свято? Вперше чую я!

Ой! Бідна, бідна голова моя!

Від мене, короля, є таємниці?

Наказую: усіх мерщій в темницю.

А я іду, хоч вір, а хоч не вір,

Через хвилину я іду у монастир!

Королева. Коханий, знову ти про монастир і про темницю…

Ніхто ж не робить з цього таємницю.

До королівства сніжного в цей час

Діти потрапили і йдуть вони до нас

Король. До нас йдуть діти? Справжні чудеса!

А ця ялинка - диво і краса!

Я хочу видати під Новий рік указ..

Мерщій же радника до нас!

Радник. Величність королівська Ваша,

Дозвольте скласти шану нашу.

Чим можу бути Вам корисним?

Королева. О, раднику, Чудова новина!

Я знаю, всіх порадує вона.

На Новорічний бал до нас сьогодні

Хлопчик маленький завіта,

А із ним дівчинка, чарівна і проста

Король. Тому записуй швидше мій указ.

Знай, виконати його треба вчас!

(диктує) « В Казковім королівстві радісно гостей стрічайте,

У всьому їм всі мешканці допомагайте,

Нудьгу і сум забороняю,

Указ свій я печаттю закріпляю» (ставить печатку)

Радник. Величність королівська Ваша,

У цю хвилину, в цей же час,

Всі знатимуть про Ваш указ. (Кланяється. Виходить)

Король. ( потирає руки) Тепер все добре!

Королева. Величність, чуєш,

Гості йдуть уже на бал?

Король. Ну тож збираймося і ми на Карнавал!

( Мелодія. Король із королевою , танцюючи, виходять. Звучить пісня « Где-то на белом свете». Граючись один із одним м’ячиками вибігають ведмеді. Виходять діти й ведмеді запрошують і їх до гри)

1 ведмідь. Привіт, хлопчику!

2 ведмідь. Привіт, дівчинко

Разом. Які ж ви гарні!

3 ведмідь. Ви ще не заблукали у нашому лісі?

Хлопчик. Нам тут дуже подобається. Так гарно скрізь!

Дівчинка. І ще не заблукали, бо завжди тримаємося разом…

4 ведмідь. Це ви молодці!

Разом. Разом набагато краще!!!

( Забігає зайчик. Плескає лапкою об лапку)

Зайчик. Холодно! Холодно! Бр-р-р!..

Від морозу дух захоплює.

Куди це я потрапив?

1 ведмідь. На самий крайній північ нашого королівства…

2 ведмідь. … у чарівний ліс…

3 ведмідь. …Тут завжди холодно. …

4 ведмідь. … Це – царство Зими!

Зайчик. (Здивовано) О! Діти!

А це про вас я чув королівський наказ?

Нам всім потрібно веселити вас.
Ведмеді (разом) Справді! Це ж і є наші гості!

1-й і 2-й ведмеді. Ой, який гарненький хлопчик!

3-й і 4-й ведмеді. Ой, яка чарівна дівчинка!

Зайчик. Гей! Лісова братва!

Скоріш спішіть сюда!

1 ведмідь. Будем разом танцювать

2 ведмідь. Наших гостей розважать

3 ведмідь. В хоровод хутчіш ставайте!

4 ведмідь Пісню всі розпочинайте!

( Виконують хоровод біля ялинки «В лесу родилась елочка» /на англійській мові/ Виходять. Звучить музика «Тик-так часики…» З'являється хатинка, стілець, стіл, скатертина, віник, … Господар та господиня пораються по господарству…)

Господар. Уже й вечір надходить,

А гостей ще нема… Невже не прийдуть?

(через деякий час) .. А як же королівський наказ,

Невже не завітають до нас?

Господиня. Ну що ти , Омеляне, прийдуть…

А чому б їм не прийти?

( заходять хлопчик і дівчинка)

Хлопчик. Добрий вечір в вашій хаті,

Уклін господині

Дівчинка. Чи веселі вечорниці

В казковій країні?

Господиня. Добрий вечір, хлопче,

Гарна в тебе молодиця

Господар. Ви чули, що в нас в хаті

Будуть вечорниці?

Дівчинка. Так. Лісові звірі дорогу вказали.

Хлопчик. Холодно на вулиці. Дме вітер…

Дівчинка. А у вашій хаті так тепло і затишно.

Хлопчик. Погріємося трохи… Дозволите?

Господиня. Сідайте, будьте ласкаві,

В нашій хаті на лаві.

Господар. Пригощайтеся…

Господиня. … Молоко, печиво, цукерки….

Діти. Дякуємо.

Господиня. Їжте, їжте… Щоб мандрувати

Нашим казковим королівством,

Треба сили мати. (діти їдять)

Господар. А от і щедрувальники.

Господиня . Чую, чую, вже йдуть!

(Заходить гурт дівчат і хлопців. Сіють, танцюють, щедрують…

Танець «Ой, мороз, мороз…»)

Король. Хоч, мила, вже година пізня,

Та я почув у цім будинку королівства щедру вальну пісню

Королева. Моя Величність, адже зараз-

Щедрування слушний час…

Всі в королівстві один одного вітають,

Достатку, радості і щастя

Кожному бажають.

Король. Справді! Адже саме сьогодні у Королівстві

Люди запалюють чарівні вогні,

Бажаючи всім щастя і добра…

Гей, Раднику, мерщій сюда!

Радник. Величність королівська Ваша,

Дозвольте скласти шану нашу

Чим можу бути Вам корисним?

Король. О, Раднику, чудова новина!

Вогням новорічно-різдвяним

Пора запалати прийшла.

Королева. Запаліть ялинку і новорічну свічу,

Щоб горіли…

Щоб ніякі вогнені блискавиці,

Щоб ніякі гучні громовиці…

Разом. Нашого Королівства не спалили.

(Радник запалює ялинку. Звучить пісня «Свічі різдвяні». Всі герой дійства з'являються на святі і , тримаючи у руках свічки, утворюють коло- у центрі ХЛОПЧИК і ДІВЧИНКА)

Хлопчик. Сюзанночко, як гарно! Як чарівно скрізь!

Дівчинка. Ну то що? Ті на мене більше не ображаєшся?

Хлопчик. Ні! Адже саме із тобою сьогодні я потрапив у чудо-королівство, яке нас подружило.

Дівчинка. То що? ( протягує руку) Друзі?

Хлопчик. Давай! (тиснуть руки, всміхаються)

( У цей час чується бій годинника)

Дівчинка. Чуєш? Королівський годинник звучить раз по раз…

Хлопчик. Це для чародійства настав час…

Дівчинка. Сергійко, глянь навколо….

Це ж все – наші друзі!!! Вони теж із нами були у казці!

Привіт, … Привіт, ….

Хлопчик і дівчинка по черзі вітаються із усіма, а у центрі півкола зустрічаються)

Разом. Це справжнє чудо! Наша зустріч подарувала нам казку!

( Танець « Зимова історія»)

До дітей виходить Дідусь Мороз.

Д.М. З Новим роком, діти милі!

Зичу вам удачі, сили..

Щоб пісні навкруг дзвеніли,

Щоб ніколи не хворіли!

Щоб лунав веселий сміх…

З Новим роком ВСІХ,ВСІХ,ВСІХ!!!

( Дідусь Мороз проводить 2 – 3 гри із дітьми)

Гарно у вас , дітки, весело, цікаво

Та мені вже час додому…

Нехай ялинка сяє вогнями,

Музика веселий танок виграва,

Хай свято новорічне буде з вами

І казки не кінчаються дива….

Учень. Завершилась наша казка – та буде нова…

Учень. Зимова історія, справді, - чарівна!..

Учень. А зараз всім вітання гарячі

Та побажання щастя й удачі!

Учень. У Новому році хай посмішки сяють,

І лише щасливими люди бувають…

Учень. Збуваються мрії всі ваші й бажання…

Учень. А ми посилаєм вам щирі вітання..

Всі. З НОВИМ РОКОМ!

( Дідусь Мороз дарує подарунки.)

Схожі:

УКРАЇНА ШИШАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ НАКАЗ
ЗНЗ та ДНЗ Шишацького району, з них: 1 майстер виробничого навчання, 1 шкільний бібліотекар, 1 керівник гуртків позашкільних закладів,...
Урок найважливіша організаціійна форма процесу пізнання світу учнями
ОДЕСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №66 І-ІІІ СТУПЕНІВ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПЛАНРОБОТ И
Зорянського, Великоомелянського НВК «школа-гімназія», Квасилівського, Новолюбомирського, Клеванського НВК «школа-ліцей», Оржівського...
Підготовлено 3 Інформаційні листи про позитивний досвід роботи: Луцького...
Виступ завідувача сектору реєстрації нормативно-правових актів, правоосвітньої діяльності та систематизації законодавства Яреми Тетяни...
Про забезпечення фахівцями та пріоритетні напрями діяльності психологічної...
Одеським обласним центром практичної психології і соціальної роботи ООІУВ було опрацьовано інформації про стан розвитку психологічної...
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Старунський НВК, Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, серед команд загальноосвітніх шкіл І-ІІ...
ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Всесвіт, як здається на перший погляд та про багато тем пов’язаних з космосом, розкриємо крізь подорож на Міжгалактичний мистецький...
ПРИМІРНА СТРУКТУРА розділу "Регіональний розвиток" проекту обласної...
Кіровоградської області. Він межує на сході з Голованіським, на заході з Гайворонським районами Кіровоградської області, на півдні...
Всі райони і міста області, зазначені в Комплексній програмі розширили...
Комплексної програми розвитку дошкільної освіти Чернівецької області на період до 2017 року
Перелік державних архівних установ і трудових архівів Одеської області станом на 01. 12. 2007 р

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка