ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР


Скачати 209.24 Kb.
Назва ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР
Дата 01.04.2013
Розмір 209.24 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Історія > Документи

УКРАЇНА


ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР

НАУКОВО – ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ

УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

29001, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 83 тел.(0382) 653127факс (0382) 651192

р/р 35418001001774, 35426004001774 в ГУ ДКУ у Хмельницькій області

E-mail [email protected]; hocnttym@ mail.ru

9 грудня 2009 року № 233

Відповідальним за роботу районних/міських філій Хмельницького територіального відділення МАН
Про зміни в порядку проведення

Всеукраїнського конкурсу-захисту

науково-дослідницьких робіт учнів-членів

Малої академії наук України
Шановні колеги!

Доводимо до Вашого відома зміни до вимог проведення Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.

1. На конкурс подаються роботи проблемного (пошукового) характеру, які відповідають віковим інтересам та пізнавальним можливостям учнів, свідчать про обізнаність учасника конкурсу щодо сучасного стану галузі дослідження, опанування ним методики експерименту.

Кожна робота повинна грунтуватись на певній науковій та експериментальній базі, містити власні дані дослідів, спостережень, пошукової роботи; їх обробки, аналізу та узагальнення; посилання на відповідні наукові джерела та відображати власну позицію дослідника.

У роботі мають бути чітко відображені наступні аспекти: визначення мети, об'єкту та предмету дослідження, постановка завдань, методика дослідження, відмінність та перевага запропонованих розв'язків, положень у порівнянні з відомими підходами. Зміст та результати досліджень викладаються стисло, логічно, аргументовано без загальних слів, міркувань, бездоказових тверджень, тавтології.

Тематика науково-дослідницьких робіт не обмежується.

2. Робота має бути побудована за певною структурою. Основними її елементами в порядку розташування є: титульний аркуш, тези, зміст, перелік умовних позначень (за необхідністю), вступ, основна частина, висновки, список використаних джерел, додатки.

2.1. Титульний аркуш.

Титульний аркуш є першою сторінкою роботи.

2.2. Тези.

У тезах (текст обсягом 1 сторінка) дається стисла характеристика змісту науково-дослідницької роботи з визначенням основної мети, актуальності та завдань наукового дослідження. Також у них зазначаються висновки та отримані результати проведеної роботи.

У заголовку тез наводяться такі дані: назва роботи; прізвище, ім'я, по батькові автора; назва територіального відділення МАН; назва базового позашкільного навчального закладу; навчальний заклад; клас; населений пункт; прізвище, ім'я, по батькові та посада наукового керівника.

2.3. Зміст.

Зміст подається на початку роботи. Він містить найменування та номери початкових сторінок усіх розділів, підрозділів та пунктів (якщо вони мають заголовок), зокрема вступу, висновків до розділів, загальних висновків, додатків, списку використаних джерел тощо. Зміст фактично має бути планом науково-дослідницької роботи і відображати суть поставленої проблеми, структуру та логіку дослідження.

2.4. Перелік умовних позначень, символів, скорочень і термінів (за необхідністю).

Якщо в роботі вжито специфічну термінологію, а також використано маловідомі скорочення, нові символи, позначення тощо, то їх перелік може бути поданий у вигляді окремого списку, який розміщують перед вступом.

2.5. Вступ.

У вступі коротко обгрунтовується актуальність та доцільність обраної теми, підкреслюється сутність проблеми; формулюється мета роботи і зміст поставлених завдань, об'єкт і предмет дослідження, подається перелік використаних методів дослідження; дається характеристика роботи (теоретична, прикладна); вказуються нові наукові положення, запропоновані учасником конкурсу особисто, ступінь новизни (вперше одержано, удосконалено, набуло подальшого розвитку); повідомляється про наукове використання результатів досліджень або рекомендації щодо їх використання, для прикладних робіт - прикладну цінність отриманих результатів.

У випадку використання у роботі ідей або розробок, що належать співавторам, слід відмітити цей факт і зазначити конкретний особистий внесок учасника. За наявністю також вказуються відомості про публікацію роботи та апробацію її результатів.

2.6. Основна частина.

В основній частині роботи наводиться характеристика джерел для написання роботи та короткий огляд літератури з даної тематики, окреслюються основні етапи наукової думки за визначеною проблемою, вказуються питання, які залишилися невирішеними; обґрунтовується вибір напряму досліджень, наводиться методика і техніка дослідження; подаються відомості про обсяг дослідження; викладаються, аналізуються та узагальнюються отримані результати, дається їх оцінка. Зміст основної частини має точно відповідати темі роботи та повністю її розкривати.

2.7. Висновки.

Висновки містять стислий виклад результатів розв'язку проблеми та поставлених завдань, зроблених у процесі аналізу обраного матеріалу оцінок та узагальнень. Має бути підкреслено їх самостійність, новизна, теоретичне і (або) прикладне значення, наголошено на кількісних та якісних показниках здобутих результатів, обгрунтовано достовірність результатів та наведено рекомендації щодо їх використання.

2.8. Список використаних джерел.

У тексті роботи повинні бути посилання на наукові джерела (номер посилання відповідає порядковому номеру джерела у списку).

Список використаних джерел слід розміщувати одним із таких способів: у порядку появи посилань у тексті (найбільш зручний у користуванні та рекомендований при написанні роботи), в алфавітному порядку прізвищ перших авторів або заголовків, у хронологічному порядку. Список використаних джерел складається відповідно до чинних стандартів з бібліотечної та видавничої справи (ДСТУ ГОСТ 7.1:2006).

2.9. Додатки.

У додатках містяться допоміжні або додаткові матеріали, необхідні для повноти сприйняття роботи, кращого розуміння отриманих результатів: проміжні математичні доведення, формули і розрахунки, додаткові таблиці, графіки, рисунки, ілюстрації та ін.

3. Робота повинна відповідати правилам оформлення дисертаційного дослідження - Державний стандарт України. ДСТУ 3008-95 ("Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення", бюлетень ВАК України, Спецвипуск, 2000).

Обсяг науково-дослідницької роботи складає 15-20 (для гуманітарних напрямів 20-25) друкованих сторінок.

Текст роботи повинен бути написаний грамотно, без орфографічних, пунктуаційних та стилістичних помилок з дотриманням Закону України "Про мови в Українській РСР".

Роботи з іноземної мови виконуються державною мовою; до роботи додаються тези доповіді іноземною мовою.

На наукову роботу обов'язково мають бути представлені відгуки, рецензії відповідних фахівців (досвідчених педагогів, науковців, спеціалістів із певної галузі).

Достовірність наведених у роботі результатів завіряється науковими керівниками.

Науково-дослідницька робота оформлюється у двох примірниках: один використовується журі під час оцінки роботи, на основі другого примірника учасник здійснює її захист.

4. До розгляду не приймаються роботи, тема і зміст яких не відповідають профілю секції; роботи, що були представлені у попередні роки і не мають суттєвого доопрацювання; роботи, які є плагіатом; компілятивні роботи без самостійного дослідження, опрацювання джерел та власних висновків з обраної тематики.

Автори зазначених робіт після етапу заочного оцінювання науково-дослідницьких робіт отримують відповідну рецензію і до участі в наступних етапах конкурсу не допускаються.

Також до розгляду не приймаються роботи без належним чином оформлених та відредагованих тез.

5. Технічне оформлення матеріалів, які подаються на конкурс.
Комп'ютерний набір: текстовий редактор Word, шрифт 14, Times New Roman, через 1.5 інтервали, з одного боку білого паперу формату А-4.

Поля: ліве, верхнє та нижнє - не менше 20 мм; праве - не менше 10 мм.

Всі сторінки, враховуючи тези та додатки, нумеруються. Першою сторінкою вважається титульна, на якій цифра 1 не ставиться.
6. Наукові відділення та секції


Назва відділення

Секції

Базова дисципліна

Історико-географічне

1. Історія України

Історія України

2. Археологія

Історія України

3. Історичне краєзнавство

Історія України

4. Етнологія

Історія України

5. Географія

Географія

6. Геологія

Географія

7. Правознавство

Історія України

8.Релігієзнавство та історія релігії

Історія України

ІІ. Технічних наук

1. Технологічні процеси та перспективні технології

Фізика, математика (за вибором)




2. Електроніка та приладобудування

Фізика, математика (за вибором)




3. Матеріалознавство

Фізика, математика (за вибором)




4.Машинобудування

Фізика, математика (за вибором)




5. Інформаційно-телекомунікаційні системи та технології

Фізика, математика (за вибором)




6. Екологічно безпечні технології та ресурсозбереження

Фізика, математика (за вибором)




7. Науково-технічна творчість та винахідництво

Фізика, математика (за вибором)

ІІІ. Комп’ютерних наук

1. Комп’ютерні системи та мережі

Математика




2. Безпека інформаційних та телекомунікаційних систем

Математика




3. Технології програмування

Математика




4. Інформаційні системи, бази даних та системи штучного інтелекту

Математика




5. Internet-технології та WEB дизайн

Математика




6. Мультимедійні системи, навчальні та ігрові програми

Математика

IV. Філології та мистецтвознавства

1. Українська література

Українська мова та література




2. Зарубіжна література

Українська мова та література, зарубіжна література (за вибором)




3. Фольклористика

Українська мова та література




4. Українська мова

Українська мова та література




5. Мистецтвознавство

Українська мова та література




6. Літературна творчість

Українська мова та література




7. Журналістика

Українська мова та література




8. Англійська мова







9. Німецька мова

Німецька мова




10. Французька мова

Французька мова

V. Математики

1. Математика

Математика




2. Прикладна математика

Математика




3. Математичне моделювання

Математика

VI. Фізики і астрономії

1. Теоретична фізика

Фізика




2. Експериментальна фізика

Фізика




3. Астрономія та астрофізика

Фізика




4. Аерофізика та космічні дослідження

Фізика

VII. Економіки

1. Економічна теорія та історія економічної думки

Математика

2. Мікроекономіка та макроекономіка

Математика

3. Фінанси, грошовий обіг і кредит

Математика

VІІІ. Хімії та біології

1. Хімія

Хімія

2. Біохімія та молекулярна біологія

Біологія, хімія (за вибором)

3. Загальна біологія та біологія людини

Біологія

4. Зоологія та мікробіологія

Біологія

5. Ботаніка та лісознавство

Біологія

6. Медицина та валеологія

Біологія, хімія (за вибором)

7. Психологія

Біологія

IХ. Екології та аграрних наук

1. Екологія

Біологія, хімія (за вибором)

2. Охорона довкілля та збалансоване природокористування

Біологія, хімія (за вибором)

3. Агрономія

Біологія, хімія (за вибором)

4. Зоотехніка та ветеринарія

Біологія, хімія (за вибором)

5. Селекція та генетика

Біологія, хімія (за вибором)



III етап конкурсу проводиться у таких секціях наукових відділень Малої академії наук України з урахуванням навчальних досягнень учнів з відповідних базових дисциплін:
7. Умови визначення результатів конкурсу

7.1. Максимальна сумарна оцінка за участь у всіх розділах програми конкурсу становить 350 балів.

7.2. Заочне оцінювання науково-дослідницьких робіт.

Заочне оцінювання - науково-дослідницьких робіт проводиться членами журі з 15 до 26 березня 2010 року.

Критерії оцінювання (крім секцій науково-технічної творчості та винахідництва і літературної творчості):

  1. актуальність теми дослідження - -10 балів;

  2. теоретичне і (або) практичне значення роботи -10 балів;

  3. наукова новизна одержаних результатів - 20 балів;

  4. системність і повнота у розкритті теми - 20 балів;

  5. дослідницький характер роботи; доцільність та - 20 балів;

коректність використаних методів дослідження

  1. аргументованість висновків, їх відповідність

отриманим результатам -10 балів;

  1. стиль, грамотність, логічність викладу; - 10 балів;

відповідність вимогам до змісту та оформлення

наукових робіт

Максимальна кількість балів -100.
Критерії оцінювання науково-дослідницьких робіт секції науково-технічної творчості та винахідництва:

  1. актуальність теми дослідження - 10 балів;

  2. практичне, прикладне значення роботи - 10 балів;

  3. науково-технічна новизна, евристичність роботи - 20 балів;

  4. системність і повнота у розкритті теми - 10 балів;

  5. дослідницький характер роботи; доцільність та - 10 балів;

коректність використаних методів дослідження

  1. аргументованість висновків, їх відповідність - 10 балів;

отриманим результатам

  1. основні характеристики експонату, технології - 10 балів;

  2. наявність патенту на винахід - 10 балів;

  3. стиль, грамотність, логічність викладу; - 10 балів;

відповідність вимогам до змісту та оформлення

наукових робіт

Максимальна сума балів -100.
Критерії оцінювання науково-дослідницьких робіт секції

літературної творчості:

  1. повнота розкриття теми та художніх образів - 40 балів;

  2. оригінальність образно-художнього мислення - 30 бали;

  3. власна творча неповторність - 20 балів;

  4. грамотність викладу та культура оформлення - 10 бали;

Максимальна кількість балів -100.
7.3. Оцінювання навчальних досягнень учасників в базових дисциплін.

Про форму та порядок оцінювання навчальних досягнень учасників з базових дисциплін буде повідомлено додатково.

Максимальна сума балів - 100.

7.4 .Захист науково-дослідницьких робіт.

Захист науково-дослідницьких робіт проходить окремо в кожній секції. Для захисту роботи автору надається до 10 хвилин, для відповіді на запитання - до 3 хвилин.

Під час захисту проводяться дебати (обговорення проблемних аспектів робіт) у групах за певною тематикою досліджень.

Порядок захисту, дебатів та склад груп визначається журі за підсумками заочного оцінювання науково-дослідницьких робіт.

Захист науково-дослідницьких робіт оцінюється за такими критеріями:

- аргументованість вибору теми дослідження та її

розкриття, вільне володіння матеріалом - 40 балів;

- ступінь самостійності автора у виконанні роботи

особистий внесок автора в роботу - 30 балів;

- чіткість, логічність, послідовність, лаконічність

викладення матеріалу - 30 балів;

  1. компетентність учасника, вичерпність відповідей - 30 балів;

  2. етикет та культура спілкування учасника - 10 балів;

- активна кваліфікована участь у веденні дискусії -10балів.
Максимальна кількість балів -150.

7.5. Результати заочного оцінювання науково-дослідницьких робіт оголошуються напередодні захисту науково-дослідницьких робіт. Автор кожної роботи отримує аргументовану рецензію з висновками та рекомендаціями журі.

Подання апеляцій у даному розділі програми конкурсу не передбачено. Учасникам надається можливість навести аргументи стосовно відстоювання позицій свого дослідження під час захисту роботи.

В інших розділах програми всі одержані оцінки вважаються остаточними, якщо протягом однієї години після оголошення результатів учасником конкурсу до оргкомітету не подано апеляції в довільній письмовій формі.

9. Спірні питання (апеляції) щодо підсумків оцінювання навчальних досягнень учасників з базових дисциплін розглядаються на засіданні предметної комісії, а захисту науково-дослідницьких робіт - на спільному підсумковому відкритому засіданні журі секції.

Тематика за напрямками наукових досліджень

Відділення технічних наук




Назва секції

Орієнтовні напрямки наукових досліджень

1.

Технологічні процеси та перспективні технології

1. Машини та обладнання різноманітного призначення для забезпечення функціонування технологічних процесів у різних галузях народного господарства: промисловості (енергетиці, металургії, хімічній, лісовій та деревообробній, будівельних матеріалів, легкій, харчовій, медичній, мікробіологічній, поліграфічній та ін.), сільському господарстві, будівництві, транспорті та інших.

2. Прилади контролю параметрів технологічних процесів.

3. Розробка нових та вдосконалення існуючих технологічних процесів та технологій у різних галузях народного господарства.

4. Технології, що базуються на останніх досягненнях фундаментальних наук (фізики, хімії, біології ) і дозволяють кардинально підвищити продуктивність, енерго та трудомісткість, безпечність суспільного виробництва:

• Лазерні і електронно-іонно-плазмові технології.

• Мембранні технології.

• Моніторинг навколишнього середовища.

• Прецизійні і нанометричні технології обробки, зборки, контролю.

• Синтез лікарських засобів і харчових добавок.

• Синтетичні надтверді матеріали.

• Технології на основі надпровідності.

• Екологічно чистий і високошвидкісний наземний транспорт.

• Космічні і авіаційні технології.

Технології живих систем.

2.

Матеріалознавство

Вивчення будови та властивостей матеріалів, розробка нових технологій виготовлення матеріалів; творення матеріалів з наперед заданими властивостями.

1. Наноматеріали та нанотехнології.

Нанофізика та нанохімія вуглецевих матеріалів, вуглецевих нанотрубок, наноалмазів, фуллеренів, нанобетонів, наномагнетиків, наноцементів; мультишаруватих покриттів та їх властивості, нові електричні машини, електромагнітні і надпровідні пристрої, біомедичні системи, нові каталізатори, нанороботи різного призначення. Загальні фундаментальні закономірності отримання, будова та властивості речовин в ультрадисперсному стані (мінералогія, мінеральна сировина і наноматеріали; хімічні особливості і аналіз речовин в ультрадисперсному стані; квантово-розмірні ефекти; електронна структура наноматеріалів; магнітні властивості наноматеріалів; нанофотоніка; фізичні властивості наноматеріалів; фізичні принципи сучасних методів аналізу речовин в нанодисперсному стані).

2. Вирощування кристалів. Монокристали алмазу, дорогоцінного каміння та тугоплавких металів, сплавів та сполук (ювелірне, інструментальне виробництво). Сучасна кристалографія, обробка і огранювання кристалів.

3. Біоматеріалознавство.

Біосумісні матеріали для зубного та ортопедичного протезування, ліки, медичний інструмент, матеріали для радіотерапії.

Нанотехнології живих систем (нанотехнології в медицині, рослинництві, тваринництві, векторна доставка ліків, контрастні реагенти, нанотоксікологія, молекулярні машини). Нанобезпека.

4. Розумні матеріали (з пам'ятттю форми, магнітні матеріали, надпружніі та інші).

5. Матеріали для альтернативної енергетики та екології (матеріали для сонячної енергетики, наноматеріали у водневій енергетиці, паливнокомірчані технології перетворення хімічної енергії в електричну та технологій використання відновлювальних джерел енергії (вітру, сонця, приливів, тепла земних надр, акумулятори водню, перетворювачі теплової енергії в електричну, хімічної в електричну тощо).

6. Нові надміцні конструкційні, інструментальні та триботехнічні композиційні матеріали для транспорту, атомобіле-, літако-, ракето-, тепловозо- , суднобудування, військової техніки, будівництва та архітектури.

7. Матеріали для прикладного образотворчого мистецтва (ювелірні вироби, скульптури).

3.

Електроніка та приладобудування

1. Технологічні процеси виготовлення приладів і технічного обладнання в галузях електротехніки, електроніки, радіотехніки, вимірювальної техніки, автоматики, кібернетики, мехатроніки, побутової техніки та ін.

2. Мікро- та наноелектроніка: мікроелектроніка та напівпровідникові прилади, фізична та біомедична електроніка

( молекулярна електроніка, квантові комп'ютери, створення базових елементів наноелектроніки, нанопристрої, обробка і зберігання інформації, логічні елементи).

3. Радіоелектронні прилади, пристрої, апарати, системи та комплекси.

4. Акустотехніка: медичні, акустичні та біоакустичні прилади і апарати; акустичні засоби та системи; відео-, аудіо- та кінотехніка.

5. Прилади точної механіки, наукові, аналітичні та екологічні прилади і системи, прилади і системи неруйнівного контролю.

6. Лазерна та оптоелектронна техніка.

4.

Машинобудування

Створення нових технологій виготовлення конструкцій для різних галузей народного господарства.

1. Транспортне машинобудування (залізничне, суднобудування, автомобілебудування);

2. Авіабудування, ракетобудування та космічна техніка;

3. Виробництво технологічного обладнання для різних галузей промисловості (енергетики, металургії, верстатобудування, інструментальної, хімічної, лісової та деревообробної, легкої, харчової,
поліграфічної промисловості та ін.);

4. Будівельне та комунальне, сільськогосподарське машинобудування;

5. Виробництво побутової техніки, робототехніки, мехатронних пристроїв та систем, приладів та обладнання для навчального процесу.

5.

Інформаційно-телекомунікаційні системи та технології

1.Прилади, обладнання та технології інформаційних систем. Інформаційні мережі зв'язку.

2. Засоби формування та перетворення інформації. Генерація та поширення радіохвиль.

3. Технології та засоби телекомунікацій. Телекомунікаційні системи та мережі. Новітні технології прискорення передачі та збільшення об’єму передачі інформації. Оптичний і надвисокочастотний зв'язок. Технології захисту сигналу. Системи N0 (new generation).

4. Сучасні комп’ютерні технології в системах зв’язку. Мультимедійні засоби видовищних заходів.

5. Системи дистанційного навчання. Засоби та методики дистанційного навчання. Лабораторії віддаленого доступу.

6.

Екологічно безпечні технології та ресурсозбереження

1. Екологічно безпечні технології, екологічно чисте виробництво.
Екологічні аспекти виробництва та споживання енергії.

2. Раціональне використання енергоресурсів та енергоносіїв.
Впровадження ресурсозберігаючої, енергоефективної техніки і технологій у промисловості, сільському господарстві, будівництві, транспорті інших галузях.

3. Енергозбереження в побуті та навчальному закладі. Екобудинок.

4. Поновлювані екологічно чисті джерела енергії і нові методи її перетворення і акумуляції. Альтернативна енергетика: вітроенергетика, геліоенергетика. геотермальна енергетика, альтернативна гідроенергетика (припливні та хвильові електростанції), біоенергетика та ін.

5. Технології вторинної переробки відходів. Переробка та утилізація техногенних (промислових) відходів.

7.

Науково-технічна творчість та винахідництво

1. Науково-технічна творчість та технічне моделювання (авто-, судно-, авіа-, ракето-космічне та ін.). Нові конструкції і технології, нові принципи в конструюванні приладів, розробка і застосування нових технологій і матеріалів.

2. Винахідництво, оригінальні ідеї у різних галузях техніки.


Відділення філології та мистецтвознавства




Назва секції

Орієнтовні напрямки наукових досліджень

1.

Журналістика

1. Процеси виникнення, становлення і розвитку ЗМІ, місце і роль журналістики у житті суспільства.

2. Основні функції і принципи, види і жанри журналістики. Природа журналістської творчості, форми і методи роботи журналіста.

3. Журналістський процес в цілому та його окремі явища, публіцистика як своєрідний вид літературної творчості.

4. Соціологія ЗМІ як наукова дисципліна, що покликана з'ясовувати суспільну природу, місце, роль інформації; яка доводиться до адресата за допомогою засобів масової комунікації. Вплив і значення ЗМІ в загальній системі суспільства.



Просимо довести до відома керівників наукових товариств учнів та наукових осередків районних/міських філій Хмельницького територіального відділення Малої академії наук.



Директор Г.М.Гончарук

Вик. Сливка О.І.

тел. 65-68-76

Схожі:

ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР
Відповідальним за роботу районних/міських філій Хмельницького територіального відділення МАН
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Хмельницький обласний інститут пiслядипломної педагогічної освiти оголошує обласну заочну олiмпiаду з зарубiжної лiтератури для учнiв...
УКРАЇНА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР НАУКОВО – ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Доводимо до Вашого відома, що Національний центр аерокосмічної освіти молоді ім. О. М. Макарова оголошує набір до заочної аерокосмічної...
Вих. №39 від 20. 02. 2012р. Директору школи
Хмельницький обласний Центр здоров’я надає інформаційний матеріал «Що потрібно знати про туберкульоз» (додатки на 5 аркушах)
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ
Хмельницький, вул. Шевченка, 46, телефон-факс. (03822) 79-53-54, тел. 76-43-63, 79-58-38, 76-59-96
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР
Для використання в роботі і організації участі направляємо вам лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20....
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР
Для використання в роботі і організації участі направляємо вам лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20....
І місце
Львівський обласний дитячий еколого-натуралістичний центр провів обласний етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Зоологічна...
ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ТУРИЗМУ, КРАЄЗНАВСТВА ТА ЕКСКУРСІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Миколаївський обласний Центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді 25 квітня 2012 року об 11. 00 проводить фінал обласного...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Львівський обласний дитячий еколого-натуралістичний центр проводить обласний етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Зоологічна...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка