За програмою з української мови для шкіл з російською мовою навчання


Скачати 104.18 Kb.
НазваЗа програмою з української мови для шкіл з російською мовою навчання
Дата28.10.2013
Розмір104.18 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Історія > Документи
Українська мова 8 клас

(за програмою з української мови для шкіл з російською мовою навчання –

Чернівці: Букрек, 2005, автори – Н.В.Бондаренко, Біляєв та ін..) 2 год. на тиждень





Зміст уроку

дата

дата




1

1

Тема №1. Вступ. Мова – найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу.










2




РМ-1 Повторення вивченого про мовлення, спілкування, текст, стилі та типи мовлення. Переглядове читання.










3

1

Повторення та узагальнення вивченого (2 год)

Частини мови, їх значення та граматичні ознаки.










4

2

Частини мови, найскладніші орфограми.










5

1

Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення і речення (4 год)

Словосполучення. Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова.










6

2

Речення. Види речень за метою висловлювання; окличні речення

(повторення). Речення двоскладні й односкладні; прості й складні (повторення). Розділові знаки в кінці речень (повторення).










7




РМ-2 Особливості побудови опису місцевості.

МД Говоріння Контрольний переказ тексту-розповіді з елементами опису місцевості "Найвідоміше село в Україні"










8




РМ-3 МД Говоріння Контрольний переказ тексту-розповіді з елементами опису місцевості "Найвідоміше село в Україні"










9

3

Порядок слів у реченні. Логічний наголос.










10

4

Контрольна робота №1 (тестові завдання) за темою

" Словосполучення і речення"

МД Контрольне аудіювання










11



1

Тема №2. Просте речення. Двоскладні речення. Головні і другорядні члени речення (8 год)

Підмет і присудок як головні члени речення. Способи вираження підмета.










12

2

Простий і складений присудок (іменний і дієслівний).










13




РМ-4 МД Контрольний письмовий переказ тексту-розповіді з елементами опису місцевості










14

3

Правильне вживання форм присудка при підметі, вираженому словосполученням або складноскороченим словом.

Тире між підметом і присудком.










15

4

Означення.










16

5

Прикладка як різновид означення.










17




РМ-5 Переклад з російської мови тексту з елементами опису місцевості (письмово)










18

6

Додаток. Види обставин (за значенням)










19

7

Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами.










20

8

Контрольна робота №2 (тест)

МД Читання мовчки тексту художнього стилю ______________










21


1

Тема № 3 Односкладні речення ( 6 год)

Односкладні речення з головним членом присудком.










22

2

Означено-особові речення. Неозначено-особові










23

3

Безособові










24

4

Називні речення










25

5

Речення двоскладні й односкладні різних видів як синтаксичні синоніми.










26




РМ-6 Усне повідомлення в науковому стилі

"Односкладні прості речення"










27

1

Повні і неповні речення.










28




Контрольний диктант за І семестр











29

2

Тире в неповних реченнях.










30

6

Контрольна робота №3 (тест) за темою

"Односкладні речення"










31




РМ -7 МД Читання вголос










32



1

Тема № 4. Речення з однорідними членами речення (5 год)

Однорідні члени речення (із сполучниковим , безсполучниковим, змішаним зв’язком) як засіб деталізації і конкретизації.










33

2

Однорідні й неоднорідні означення.










34




РМ 8 МД Говоріння. Контрольний переказ розповідного тексту з елементами опису пам'яток історії та культури











35




РМ 9 МД Говоріння. Контрольний переказ розповідного тексту з елементами опису пам'яток історії та культури











36

3

Розділові знаки при однорідних членах речення.










37




РМ 10 МД Письмовий докладний переказ тексту-опису місцевості, пам'яток історії і культури











38

4

Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнюючих словах у реченнях з однорідними членами речення.










39

5

Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнюючих словах у реченнях з однорідними членами речення.










40




Контрольна робота № 4 (тест)

"Речення з однорідними членами речення"

МД Аудіювання тексту наукового стилю











41



1

Тема № 5. Речення із звертаннями, вставними словами

(словосполученнями, реченнями) (6 год)

Звертання непоширені і поширені. Розділові знаки при звертанні.










42




РМ 11 МД Говоріння. Контрольний твір-опис пам'яток історії та культури на основі власних спостережень.










43




РМ 12 МД Говоріння. Контрольний твір-опис пам'яток історії та культури на основі власних спостережень.










44

2

Звертання непоширені і поширені. Розділові знаки при звертанні.










45

3

Вставні слова ( словосполучення, речення), розділові знаки при них.










46

4

Вставні слова ( словосполучення, речення), розділові знаки при них.










47




РМ 13 МД Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему











48

5

Вставні слова ( словосполучення, речення), розділові знаки при них.










49

6

Вставні слова ( словосполучення, речення), розділові знаки при них.










50




Контрольна робота № 5 (тест) за темою

"Речення із звертаннями, вставними словами"











51

1

Тема № 6. Речення з відокремленими членами. ( 10 год)

Поняття про відокремлення.










52

2

Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях.










53

3

Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках.

РМ МД Читання вголос текстів - п'єс, віршів, байок, легенд.











54

4

Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках.

РМ МД Читання вголос текстів - п'єс, віршів, байок, легенд.










55




РМ 14 Ділові папери. План роботи.











56

5

Відокремлені обставини. Розділові знаки в реченнях з відокремленими обставинами.










57

6

Відокремлені уточнюючі члени речення.










58

7

Відокремлені уточнюючі члени речення.

РМ МД Контрольне читання мовчки _____________________










59

8

Узагальнення вивченого з теми.










60

9

Контрольна робота № 6 (тест) за темою

"Речення з відокремленими членами."










61


1

Тема № 7.Пряма і непряма мова. Діалог. ( 7 год)

Пряма і непряма мова як способи передачі чужого мовлення.

Розділові знаки при прямій мові.










62

2

Цитата як спосіб передачі чужого мовлення. Розділові знаки при цитаті.










63

3

Діалог і полілог. Розділові знаки при діалозі та полілозі (повторення).










64

4

Речення з непрямою мовою. Заміна прямої мови непрямою.










65




Контрольний диктант за ІІ семестр.










66

5

РМ 15 МД Складання діалогів відповідно до створеної ситуації спілкування, розігрування в різних стилях мовлення











67

6

Контрольна робота № 7 (тест)

"Пряма мова. Діалог"










68


7

РМ 16 МД Складання діалогів відповідно до створеної ситуації спілкування, розігрування в різних стилях мовлення
Узагальнення вивченого з теми "Пряма мова. Діалог"










69




Аналіз контрольного диктанту.










70




Повторення й узагальнення вивченого у 8-му класі.










РЗМ за рік 16 год

Схожі:

1. Орфоепічні норми української  та методика формування орфоепічних...
ПЛАНИ-ВІДПОВІДІ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ПОЧАТКОВА ШКОЛА) – для іспиту  «Педагогіка з частковими методиками»
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання
Програми з української (рідної) мови для шкіл з українською мовою навчання розроблено на основі Закону України "Про загальну середню...
ПОЧАТКОВИЙ ПЕРІОД НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Українську мову в школах з російською мовою навчання учні починають вивчати з першого класу
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання
Українська мова є державною мовою України, що перед­бачає її пріоритетне використання в усіх сферах суспільного життя. Знання цієї...
Рідна (українська) мова 5 КЛАС Київ 2004 Пояснювальна записка
Програми з української (рідної) мови для шкіл з українською мовою навчання розроблено на основі Закону України "Про загальну середню...
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Державний вищий навчальний заклад
Програму з української мови для шкіл з українською мовою навчання розроблено на основі Закону України “Про загальну середню освіту”...
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Державний вищий навчальний заклад
Програму з української мови для шкіл з українською мовою навчання розроблено на основі Закону України “Про загальну середню освіту”...
З української літератури для учнів 7-го класу
Даний збірник матеріалів дозволить доповнити підручник «Української мови та літератури» Слоньовської О., як для класів з українською...
Методичні рекомендації щодо викладання української мови в школі з...
Шляхи координації викладання української та російської мов у 5 класі в умовах білінгвізму
Урок українського читання в 4 класі з використанням технології критичного...
Тема: Обжинкові пісні. «Кругом, женчики, кругом», «Ой я жала, жала», «Пісенька житнього віночка»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка