УРОК 65 Тема: Дробові числа. Дріб як частина цілого


Скачати 27.66 Kb.
НазваУРОК 65 Тема: Дробові числа. Дріб як частина цілого
Дата17.04.2013
Розмір27.66 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Історія > Урок

ІII. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 6. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ

УРОК 65

Тема: Дробові числа. Дріб як частина цілого.

Мета: Введеня поняття дробу, роз'яснення об'єктивної необхідності вивчення дробових чисел; розвиток логічного мислення учнів.

План уроку

  1. Аналіз контрольної роботи № 6

  2. Мотивація навчання

  3. Вивчення нового матеріалу

  4. Закріплення матеріалу

  5. Підсумок уроку

  6. Домашнє завдання

Хід уроку

І. Аналіз тематичної контрольної роботи №6

Оцінки за цю контрольну роботу вже відомі учням, і її результати були враховані вчителем при оцінюванні роботи учнів протягом І се­местру. Проте на цьому уроці слід додатково детальніше розглянути моменти, що викликали труднощі, підвести підсумки роботи за І се­местр, обов'язково відзначивши старання учнів і прогрес у навчанні.
II. Мотивація навчання

Слова учителя:

Багато хто з вас уже заглянув у підручник і продивився ма­теріал наступного розділу. Сподіваюсь, більшість пам'ятає, що таке звичайні дроби, які ми вивчали у минулому навчальному році. Але краще всім разом згадати цей матеріал за допомогою тексту підручника.

Учні читають: [1]: п. 22, с. 159—160 ([2]: п. 27, с. 152). Після того як учнями прочитано матеріал, учитель задає питання на його осмислення.
III. Вивчення нового матеріалу

Розв'язування усних вправ

Рисунки для наступних завдань (де вони необхідні) учитель готує заздалегідь (малює на дошці або використовує плакат чи кодоплівку). Учні відповідають з місць.

  1. Квадрати розрізали на рівні частини (див. рисунки). Яку час­
    тину цілого квадрата складає отримана у кожному випадку
    фігура?



  1. Яка частина круга на рисунку не замальована? Яка замальована?



  1. Скільки четвертих частин у фігурах на рисунках замальовано?



  1. Скільки сантиметрів міститься:

а) у половині метра; г) у трьох п'ятих метра;

б) у чверті метра; д) у трьох четвертих метра?

в) у п'ятій частині метра;

  1. Скільки грамів міститься:

а) у половині кілограма; в) в одній сотій кілограма;

б) у чверті кілограма; г) в одинадцяти сотих кілограма?

  1. Скільки хвилин міститься:

а) у половині години; в) у чверті години?

б) у третині години;

  1. Туристи проїхали до заповідника на автобусі 120 км, а потім двадцяту частину шляху, який проїхали, пройшли пішки, оглядаючи експозиції на території заповідника. Скільки кіло­метрів пройшли туристи?

  2. У Миколки сьогодні 6 бутербродів, а у Сашка на 2 менше, ніж у Миколки. У Павлика кількість бутербродів складає п'яту частину тих, що є у Миколки та Сашка разом. Хлопці вирі­шили поділитися обідом з Олегом, який забув свої бутерброди вдома, і віддали йому четверту частину всіх бутербродів, що мали. Скільки бутербродів з'їв кожен з хлопців, якщо бутер­броди, які залишилися після виділення вказаної частки Оле­гові, троє хлопців поділили між собою порівну?

  3. Оленка вирощує багато квітів. 20 гвоздик, які складають п'яту частину всіх квітів, зацвіли. Скільки квітів росте у Оленки?

  4. Половина всього класу брала участь у математичній олімпіаді, третина з цих учнів стали призерами. Скільки учнів у класі, якщо призерів було 6?


IV. Закріплення матеріалу

Розв'язування вправ

Учитель викликає до дошки одного за одним кількох учнів.

[1]: № 652; 653, 655, 657, 659.

[2]: № 677—681, 683, 685, 686.

Учитель проводить бесіду з учнями, роз'яснюючи їм важливість дробових чисел і необхідність розуміння історії виникнення цих чисел. Пропонується підготувати матеріал з історії дробових чисел для доповіді на наступному уроці.
VI. Домашнє завдання

[1]: № 654, 656, 658.

[2]: № 684, 687, 682.




Л.Г.Стадник. Математика 5 клас

Схожі:

УРОК 68 Тема: Правильні і неправильні дроби. Дробові числа
Мета: Введення понять правильного та неправильного дробу, дробового числа. Розвиток логічного мис­лення учнів
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа
Мета. Ввести поняття: протилежні числа, цілі числа, дробові числа, раціональні числа і показати, як пов'язані між собою множини вказаних...
Урок №28 Тема. Задачі на множення дробів
Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму знаходження значен­ня дробу від числа (відсотків від числа) як добутку даного числа на...
Зроби свій вибір
Закріпити обчислювальні навички учнів та вміння знаходити дріб від числа та числа за його дробом
Урок №65 Тема. Додатні і від'ємні числа. Число 0
Раціональні числа і дії над ними Тема Раціональні числа. Порівняння, додавання і віднімання раціональних чисел
УРОК 76. МІШАНІ ЧИСЛА Мета
Мета. Формувати поняття «мішане число», «ціла і дробова частина числа»; формува­ти алгоритм виділення цілої частини з неправильного...
IX Київський відкритий турнір математичних боїв ім. Лесі Рубльової Перший тур Умови задач
Знайдіть найменше число x, яке задовольняє нерівність. Тут — ціла частина числа x, тобто найбільше ціле число, яке не перевищує x,...
УРОК 2 Тема: Число. Натуральні числа. Натуральний ряд чисел і його властивості. Число нуль
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
УРОК №68 Тема. Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів
«правильний дріб», «неправильний дріб», встановити правила порівняння дробів з однаковими знаменниками; відпрацьовування вміння розрізняти...
УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання...
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка