Программа по русскому языку для классов филологического профиля, 10 класс Программа по русскому языку для классов филологического профиля, 11 класс


Скачати 99.87 Kb.
Назва Программа по русскому языку для классов филологического профиля, 10 класс Программа по русскому языку для классов филологического профиля, 11 класс
Дата 28.03.2013
Розмір 99.87 Kb.
Тип Программа
bibl.com.ua > Історія > Программа
КАТАЛОГ

програм МОН України для організації професійного навчання

Русский язык

Программа по русскому языку для классов филологического профиля, 10 класс

Программа по русскому языку для классов филологического профиля, 11 класс
Русская литература

Программа по русской литературе для классов филологического профиля,10 класс

Программа по русской литературе для классов филологического профиля,11 класс
Программа по русской литературе для классов универсального профиля, 10 класс

Программа по русской литературе для классов универсального профиля, 11 класс
Программа по русской литературе для классов негуманитарного профиля, 10 класс

Программа по русской литературе для классов негуманитарного профиля, 11 класс
Історія України. Всесвітня історія.

Програма для класів універсального та філологічного профілів загальноосвітніх навчальних закладів

Новітня історія України (1914-1939), 10 клас

Всесвітня історія. Новітній період (1914-1939), 10 клас

Новітня історія України (1939-2004), 11 клас

Всесвітня історія (1939-2004), 11 клас
Програма для класів суспільно-гуманітарного профілю загальноосвітніх навчальних закладів.

Історія України.

Новітня історія України (1914-1938), 10 клас

Новітня історія України (1939-2004), 11 клас
Всесвітня історія

Новітній період (1914-1939), 10 клас

Всесвітня історія (1939-2004), 11 клас
Історія України. Всесвітня історія.

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів фізико-математичного, природничого, технологічного та спортивного профілів загальноосвітніх навчальних закладів.

Новітня історія України (1914-1939), 10 клас

Всесвітня історія. Новітній період. (1914-1939), 10 клас

Новітня історія України (1939-2004), 11 клас

Всесвітня історія (1939-2004), 11 клас
Людина і суспільство

Програма інтегрованого курсу для класів універсального, фізико-математичного, природничого, технологічного та спортивного профілів загальноосвітніх навчальних закладів

Людина і світ, 10 клас

Особа і суспільство, 11 клас
Основи філософії

Програма інтегрованого курсу для класів суспільно-гуманітарного профілю загальноосвітніх навчальних закладів, 10 клас

Програма інтегрованого курсу для класів суспільно-гуманітарного профілю загальноосвітніх навчальних закладів, 11 клас
Зарубіжна література

Програма із зарубіжної літератури для профільних класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання «Зарубіжна література»,

8 клас

Програма із зарубіжної літератури для профільних класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання «Зарубіжна література»,

9 клас

Програма із зарубіжної літератури для профільних класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання «Зарубіжна література»,

10 клас

Програма із зарубіжної літератури для профільних класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання «Зарубіжна література»,

11 клас
Програма із зарубіжної літератури для класів філологічного профілю, 8 клас

Програма із зарубіжної літератури для класів філологічного профілю, 9 клас

Програма із зарубіжної літератури для класів філологічного профілю, 10 клас Програма із зарубіжної літератури для класів філологічного профілю, 11 клас
Програма із зарубіжної літератури для класів фізико-математичного, природничого, технологічного та спортивного профілів, 8 клас

Програма із зарубіжної літератури для класів фізико-математичного, природничого, технологічного та спортивного профілів, 9 клас

Програма із зарубіжної літератури для класів фізико-математичного, природничого, технологічного та спортивного профілів, 10 клас

Програма із зарубіжної літератури для класів фізико-математичного, природничого, технологічного та спортивного профілів, 11 клас
Програма із зарубіжної літератури загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання «Зарубіжна література», 10 клас.

Програма із зарубіжної літератури загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання «Зарубіжна література», 11 клас.
Програма із зарубіжної літератури для класів філологічного та художньо-естетичного профілів, 10 клас

Програма із зарубіжної літератури для класів філологічного та художньо-естетичного профілів, 11 клас
Програма із зарубіжної літератури для класів фізико-математичного, природничого, технологічного та спортивного профілів, 10 клас

Програма із зарубіжної літератури для класів фізико-математичного, природничого, технологічного та спортивного профілів, 11 клас
Рідна мова

Програма з рідної мови для шкіл (класів) з поглибленим вивченням української мови, ліцеїв та гімназій гуманітарного профілю “Рідна мова”, 8 клас

Програма з рідної мови для шкіл (класів) з поглибленим вивченням української мови, ліцеїв та гімназій гуманітарного профілю “Рідна мова”, 9 клас

Програма з рідної мови для шкіл (класів) з поглибленим вивченням української мови, ліцеїв та гімназій гуманітарного профілю “Рідна мова”, 10 клас

Програма з рідної мови для шкіл (класів) з поглибленим вивченням української мови, ліцеїв та гімназій гуманітарного профілю “Рідна мова”, 11 клас

Економіка

Програми для профільного навчання з економіки:

Економіка, 10 клас.


Географія світового господарства з основами економіки, 11 клас.

Комерційна географія, 11 клас.

Фінансова математика, 10-11 класи.

Економіка, 6-11 клас.

Біологія

Програми для профільного навчання з біології:

Біологія, 10-11 класи.


Програма для природничого (біолого-хімічного, екологічного тощо) профільного навчання, 10-11 класи.

Програма з біології для універсального та технологічного профільного навчання, 10-11 класи.

Програма з біології для фізико-математичного профільного навчання, 10-11 клас.

Програма з біології для спортивного профільного навчання, 10-11 класи.

Програма з біології для філологічного, суспільно-гуманітарного, художньо-

естетичного профільного навчання, 10-11 класи.

Хімія


Програми для профільного навчання з хімії:

Програма з хімії для природничого (хіміко-біологічного) профільного навчання, 10-11 класи.

Програма з хімії для фізико-математичного і технологічного профільного навчання, 10-11 класи.

Програма з хімії для філологічного, суспільно-гуманітарного, художньо-

естетичного профільного навчання, 10-11 класи.

Фізика


Програми для профільного навчання з фізики:

Програми для профільного навчання. Фізика 10-11 класи.

Програми з фізики для універсального і технологічного профільного навчання, 10-11 класи.

Програми з фізики для фізико-математичного профільного навчання, 10-11 класи.


Програми з фізики для філологічного, суспільно-гуманітарного, художньо-

естетичного профільного навчання, 10-11 класи.

Програми з фізики для природничого профілю навчання, 10-11 класи.

Програма з фізики для спортивного профільного навчання, 10-11 класи.
КАТАЛОГ

статей у періодичних виданнях з проблем профілізації освіти у навчальних закладах


  1. Артемова Л.К. Профильное обучение: опыт, проблемы, пути решения// Школьные технологии.-2003.-№4.-С.22-31.

  2. Артюхова И.С. Проблема выбора профиля обучения в старшей школе// Педагогика.-2004.-№2.-С.28-33.

  3. Байбородова Л.В., Серебренников Л.Н. Концепция профильного обучения сельских школьников// Школьные технологии.-2003.-№5.-С.47-62.

  4. Безденежных Т., Шмелев В. Профильное обучение: реальный опыт и сомнительные нововведения//Директор школи. Україна.-2003.-№1.-С.14-18.

  5. Бернацький І. Організація профільного навчання в ЗНЗ сільської місцевості//Сільська школа України.-2006.-№22-24.-С.18-20.

  6. Бессонов Р.В., Околелов О.П. Специфика обучения в профильной школе: содержание и процесс//Педагогика.-2006.-№7.-С.23-29.

  7. Бібік Н. Проблема профільного навчання в педагогічній теорії і практиці//Директор школи, ліцею, гімназїї.-2005.-№5-6.-С.20-26.

  8. Бібік Н. Профільне навчання в педагогічній теорії і практиці//Пед.газета.-2006.-№1.-С.6.

  9. Бібік Н. Проблема профільного навчання в педагогічній теорії і практиці// Математика в школі.-2006.-№1.-С.2-6.

  10. Бібік Н. Профільна школа як стратегія рівного доступу до якісної освіти// Директор школи.-2004.-№37-С.2-3.

  11. Біляк Б., Дуда О. Профільне навчання в загальноосвітніх закладах// Директор школи, ліцею, гімназії.-2003.-№4.-С.44-48.

  12. Болотов В. Перспективы перехода школы на профильное обучение//Воспитание школьников.-2004.-№1.-С.2-8.

  13. Боритко М. Людина? Ми її втрачаємо!:Чим загрожує профільне навчання//Завуч.-2006.-№7.-С.4-6.

  14. Бурда М. Особистісна орієнтація змісту профільного навчання//Педагогічна газета.-2005.-№11.-С.1-2.

  15. Бурцева И., Ермакова Д. Внедрение профильного обучения: опыт и проблемы//Народное образование.-2006.-№2.-С.129-135.

  16. Вдовиченко Р. Профільне навчання//Директор школи.-2004.-№24.-С.2-8.

  17. Вифлеемский А. Сетевые модели профильного обучения:Кооперация ресурсов//Народн.образ.-2004.-№10.-С.-84-89.

  18. Вифлеемский А.Б. Сетевые модели профильного обучения//Школьные технологии.-2004.-№4.-С.53-58.

  19. Воспитание и обучение в детском саду. Под ред. А.В.Запорожца и Т.Г.Марковой. М.Педагогика.-1976.-560 С.

  20. Гаргай В., Метелкин Д. Профильное обучение: варианты решения//Народное образование.-2004.-№9.-С.109-114.

  21. Глушак Г. Профільне навчання в гімназії:[Київська гімназія №323]//Шлях освіти.-1998.-№2.-С.29-30.

  22. Гусев В. Содержание образования и профильное обучение в старшей школе// Народное образование-2002.-№9.-С.113-122.

  23. Дерев’янкіна Н.В. Профільне навчання в однокомплектній школі//Управління школою.-2006.-жовтень (№28).-с22-26.

  24. Дерев’янкіна Н.В. Профільне навчання в однокомплектній школі//Директор школи.-2006.-верес (№33).-С.14-16.

  25. Егоров О. Профильное образование: проблемы и перспективы//Народное образование.-2006.-№5.-С.32-36.

  26. Ермаков Д. Профильное обучение: проблемы и перспективы//Народное образование.-2004.-№7.-С.101-107.

  27. Ермаков Д.С. Профилизация и модернизация образование// Школьные технологии.-2004.-№6.-С.3-10.

  28. Зайцева Е.А. Технология формирования профильных классов//Завуч.-2004.-№8.-С.59-66.

  29. Іванюк Г. Профільне навчання в старшій школі у сільській місцевості//Рідна школа.-2005.-№12.-С.46-48.

  30. Касьянова О.М. Педагогічна експертиза готовності школи до впровадження профільного навчання//Управління школою.-2004.-№19-21.-С.2-5.

  31. Кизенко В. Факультативні курси в структурі профільного навчання// Освіта і управління.-2006.-№3-4.-С.161-167.

  32. Кизенко В. Формування і реалізація профільного навчання у старшій школі//Освіта і управління.-2004.-№3-4.-С.138-148.

  33. Ковалева Т.М. Организация профильного обучения в старшей школе: основы тьюторского сопровождения//Завуч.-2006.-№8.-С.111-121.

  34. Концепція профільного навчання в старшій школі: Проект//Освіта України.-2003.-№42-43.-С.8-9.

  35. Концепція профільного навчання в старшій школі: Схвалено вченою радою ІП АПН України 05.06.03//Освіта України.-2003.-№88.-С.4-5.

  36. Концепция профильного обучения в учреждениях общего и среднего образования (Проект)//Школьные технологии.-2002.-№4.-С.79-91.

  37. Карюненко М. Профільність навчання в старшій школі – це соціальний захист молодої людини//Освіта України.-2003.-№11.-С.2, 6-7.

  38. Кропивянская С.О., Кузина О.В. Методика профильной ориентации старшеклассников//Школьные технологии.-2004.-№4.-С.103-115.

  39. Кузнєцов Ю. Яким має бути профільне навчання?//Методичні діалоги.-2006.-№9.-С.13-15.

  40. Лернер П.С. Инновационные технологии повышения интерактивности профильного обучения//Школьные технологии.-2004.-№6.-С.155-168.

  41. Лернер П.С. Профильное образование: взаимодействие противоположностей//Школьные техгологии.-2002.-№6.-С.45-81.

  42. Лернер П.С. Проблеми становлення профільного навчання//Завуч.-2005.-№2.-С.7-11.

43. Лернер П. Профільна освіта старшокласників: якою їй бути? // Завуч. – 2003. - № 14. – С. 6-7.

44. Липова Л. З досвіду роботи вчителів спеціалізованих класів: (Профільне навчання) // Рідна школа. – 1997. - №1. – С. 58-60.

45. Липова Л. і інші. Особливості навчальної діяльності в профільному класі // Шлях освіти. – 2006. - №1. – С. 35-41.

46. Липова Л. і інші. Практика управління профільним навчанням у школі (І етап) // Практика управління закладами освіти. – 2007. - №1. – С. 32-36.

47. Липова Л. і інші. Практика управління профільним навчанням у школі (другий етап) // Практика управління закладами освіти. – 2007. - №2. – С. 40-46.

48. Липова Л., Малишев В. Профільне навчання: до питання становлення // Освіта і управління. – 2006. - №1. – С. 111-116.

49. Липова Л., Замаскіна П. Спецкурси як важлива складова змісту профільного навчання // Рідна школа. – 2007. - №1. – С. 13-15.

50. Лікарчук І. Проблема профілізації навчання в старшій школі та шляхи її розвязання // Управління освітою. – 2003. - №13-14. – С. 2 - 3,9.

51. Лікарчук І. Проблема профілізації навчання в старшій школі та шляхи її розвязання // Директор школи . – 2003. - №20. – С. 9-10.

52. Лікарчук І. Щоб профілізація нестала профанацією // Рідна школа. – 2003. - №6. – С. 3-5.

53. Мозговий В.Л. Розвиток творчого потенціалу учнів як пріоритетний напрямок профільного навчання // Управління школою. – 2004. - №9. – С. 26-28.

54. Олійник О.Б. Профільне навчання у спеціалізованій школі // Управління школою. – 2006. - №32-33. – С. 10-22.

55. Остапенко А. Моделі профільного навчання в сільській школі // Завуч. – 2004. - №7. – С. 21.

56. Остапенко А., Скопин А. Пути реализации концепции профильного обучения в сельской школе // Сельская школа. – 2003. - №4. – С. 18-25.

57. Остапенко А., Скопин А. Пути реализации концепции профильного обучения в сельской школе // Школьные технологии. – 2003. - №4. – С. 39-49.

58. Остапенко А.А., Ткаченко Е.В. Профильное обучение: в поисках оптимальной модели // Школьные технологии. – 2004. - №4. – С. 90-92.

59. Пан С. Профильное обучение: модель управления // Директор школи. Україна. – 2004. - №5. – С. 19-24.

60. Пинский А. Решение «продиктовала» школьная практика: (Об утверждении концепции профильного обучения) // Народное образование. – 2002. - №9. –С. 31-41.

61. Пинский А. Подготовка перехода старшей школы на профильное обучение // Управление школой (рос.). – 2003. - №8. – С. 2-3.

62. Піщалковська М. Профільне навчання: основні етапи // Директор школи. Україна. – 2006. - №7. – С. 50-57.

63. Покиданов Г. Профільна освіта чи навчання? // Завуч. – 2005. - №4. –
С. 12-15.

64. Профілізація – вимога часу // Сільська школа України. – 2005. - №6. –
С. 1-…

65. Профільна освіта: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет – конференції “Профільна освіта в концепції особистісної переорієнтації навчання” // Управління школою. – 2005. - №14-15.

66. Профільне навчання: Концепція, обговорення, вітчизняний педагогічний досвід // Підручник для директора. – 2003. - №11-12.

67. Профільне навчання: Спецвипуск // Завуч. – 2005. - №17-18.

68. Рассадкин Ю. Профильная школа: в поисках базовой модели // Директор школы. – 2003. - №5. – С. 11-18.

69. Резапкина Г. Комплектование профильных классов // Школьный психолог. – 2007. - №2. – С. 9-16.

70. Резер Т. Профильное обучение и здоровье школьников // Народное образование. – 2006. – №8. – С. 148-152.

71. Ремех Т. Профільне навчання: треба було раніше // Директор школи. Україна. – 2006. - №3. – С. 6-13.

72. Реморенко И. Моя профильная школа // Директор школы. – 2003. - №18. – вкладка “Пан Україна”. С. 12.

73. Романовская М., Маркуцкая С. и др. Профильная школа: пути и проблемы становления (материалы одного исследования) // Директор школы. Украина. – 2003. - №7-8. – С. 19-27.

74. Слукина Т.Л. Профильное обучение. Тьютор или классный руководитель? // Завуч. – 2006. - №8. – С. 122-125.

75. Смирнова М.Є. Профілізація старшої школи – напрямок модернізації сучасної освіти // Управління школою. – 2004. - №10. – С. 28-31.

76. Софяну Е. Профільне навчання: підготовка кадрів // Педагогічна газета. – 2005. - №11. – С. 4.

77. Фролов И. Профильная сельская школа с уровневой дифференциацией // Сельская школа. – 2004. - №1. – С. 91-100.

78. Шевченко Н. Профильное обучение: что мешает воплощению конструктивной идеи // Народное образование. – 2006. - №1. – С. 8-12.

79. Шестернинов Е., Арцев М. Профильная школа – это индивидуализация обучения и свобода выбора // Директор школы. Украина. – 2003.- №2. –
С. 18-21.

80. Шиян Н. Модель профільного навчання: індивідуальний вибір школяра // Управління освітою. – 2006. - №3. – С. 4-5.

81. Ястребова В.Я. Дидактичне обгрунтування змісту профільної освіти // Управління школою. – 2004. - №6. – С. 10-13.





Схожі:

Рабочая программа по учебному предмету «Крымскотатарский язык и литература»...
Рабочая программа по крымскотатарскому языку разработана на основе Государственного Федерального компонента государственного стандартного...
СПРАВОЧНОЕ ПОСОБИЕ ПО РУССКОМУ ЯЗЫКУ 1 -2 классы (1 -4)
Правописание слов с парными согласными Написание слов с парными согласными на конце., 89
Кафедра іноземних мов та перекладу
М. Э. Бахчисарайцева „Пособие по английскому языку для старших курсов энергнтических вузов”, М., „В. Ш.”, 1983
"программа-мінімум виполнєна"
...
Е. А. Юрьева. Квалиметрическая модель результативности этнопедагогической...
КВАЛІМЕТРИЧНА МОДЕЛЬ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ЕТНОПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Карлащук В. И. Электронная лаборатория на IBM PC. Программа Electronics...
Карлащук В. И. Электронная лаборатория на IBM PC. Программа Electronics Workbench и ее применение. – М.: Солон – Р, 1999, 2004
РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАММА

ПРОГРАММА Навчальної дисципліни Контролінг

«ЗАТВЕРДЖУЮ»: проректор з науково-педагогічної роботи член-кореспондент АМН україни
Робоча программа курсу за вибором з клінічної наркології для вищих медичних закладів освіти України ПМУ рівнів акредитації складена...
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання
Работа должна быть направлена на развитие у учащихся коммуникативной компетенции; кроме того, программа очерчивает до­статочно широкий...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка