Автор : Дика Олена В ’ ячеславівна Вчитель початкових класів Калинівська ЗОШ I III ступенів №2 Васильківського району Предмет


Скачати 65.08 Kb.
Назва Автор : Дика Олена В ’ ячеславівна Вчитель початкових класів Калинівська ЗОШ I III ступенів №2 Васильківського району Предмет
Дата 15.03.2013
Розмір 65.08 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Автор : Дика Олена Вячеславівна

Вчитель початкових класів

Калинівська ЗОШ I-III ступенів № 2

Васильківського району

Предмет. Я і Україна. Природознавство

Клас 3

Розділ Людина – живий організм

Навчальний проект з природознавства

Тема. Як відбувається живлення людини. Бережи органи травлення !

Мета: формувати елементарні поняття: травлення, органи травлення( їх розташування в організмі, значення ), уявлення про взаємозв’язок органів однієї системи, про гігієну харчування і догляд за зубами; учити правильно харчуватися та доглядати за зубами; узагальнювати й робити висновки, доводити власну думку; розвивати вміння висувати проблему, шукати шляхи її розв’язання; спостереження та обробляти одержані результати; вчити дітей працювати самостійно, в групах; виховувати бережливе ставлення до свого організму, прагнення берегти здоров’я.

Обладнання: підручник « Я і Україна », таблиця « Органи травлення », ПК та мультимедійна дошка, презентації.

Тип – за складом учасників: груповий

- за результатом діяльності: ознайомлювально – інформаційний

- за тривалістю: середньостроковий.

Вид проекту: творчо-пошуковий.

Провідна проблема: ознайомити як відбувається живлення людини, навчити берегти своє здоров’я.

Спосіб розвязання проблеми: збір інформації про органи травлення та засоби збереження здоров’я людини.

Форма захисту: інформаційно-пізнавальне навчальне заняття з презентацією творчих робіт учнів.

Кінцевий продукт: портфоліо учнів класу з теми: « Як відбувається живлення людини. Бережи органи травлення! ».

Керівник проекту: вчитель.

Учасники проекту: учні 3 класу.

План виконання проекту:

1. Обговорення ідеї проекту в класі.

2. Формування робочих груп.

3. Визначення шляхів виконання завдань, пошук інформації.

4. Розподіл обов’язків між членами груп.

5. Аналіз та обробка зібраних матеріалів у групах.

6. Оформлення результатів.

7. Захист проектів та колективний аналіз.

Підготовка до створення проекту ( стислий опис ).

Починаючи працювати над проектом « Як відбувається живлення людини. Бережи органи травлення! » учні об’єдналися в 3 групи і подорожують зупинками. У кожній групі було розподілено обов’язки, стосовно реалізації проекту:

- група « Науковці » презентує наукову інформацію, ознайомлює з новим матеріалом;

- група « Еврика » презентує свою додаткову цікаву інформацію;

- група « Перлина » презентує літературознавчо-етнографічну інформацію ( вірші, прислів’я, приказки, ігри, ребуси ).

Очікуванні результати:

- зацікавленість учнів проектною діяльністю;

- розвиток пізнавальних інтересів;

- набуття учнями навичок пошукової роботи;

- виховання самостійності та відповідальності;

- розвиток життєвих компетенцій дітей;

- формування навичок правильного харчування та здорового способу життя.

Презентація проекту.

Урок – подорож.

Хід уроку.

I. Організація класу.

1.Вітання з гостями.

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Він незвичайний і цікавий

Гостей багато завітало.

Повернемося обличчям до гостей

І лагідно промовимо:

« Добрий день! ».

Зараз сядуть лиш дівчатка,

А за ними і хлоп’ятка,

Сядьте зручно, усміхніться.

І на мене подивіться.

Зробимо в науку крок –

Починаємо урок.

2. Заохочення до плідної праці.

А зараз повторимо наш девіз:

« Думати швидко, виконувати чітко, точно працювати, щоб усе нам знати! ».

3. Спостереження за погодою.

Учень: Добрий день, квітень – друже!

За квіточки ми вдячні дуже.

Частіш надворі граємо

За погодою спостерігаємо.

Сьогодні _______ квітня, температура повітря _______ , стан неба _______ , інші явища _______ .

/ Позначили у щоденнику спостережень, с.___ /.

II. Перевірка домашнього завдання.

Гра « Так чи не так ». / Відповіді фішками /.

  1. Кістки рухаються за допомогою м ‘язів .

  2. У внутрішніх органах не має м’язів.

  3. Під час скорочення м’язи коротшають і тягнуть кості .

  4. Коли м’язи розслабляються, вони коротшають.

  5. Для роботи м’язів потрібно багато поживних речовин і кисню.

  6. Їх приносить кров по кровоносних судинах.

  7. Роботою м’язів керує серце.

  8. По нервах мозок надсилає сигнали до м’язів .

  9. М’язи не розвиваються, якщо їх постійно тренувати.

  10. Під час тренування м’язів не можна перевтомлюватися.

III. Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми і мети уроку.

  • Щоб жити, працювати, а дітям ще й зростати, необхідно їсти й пити. Хліб, різні овочі та фрукти, молочні, рибні й м’ясні страви, фруктові соки містять усі потрібні для організму речовини. Що відбувається з їжею в нашому організмі?

Про це ми дізнаємося подорожуючи по нашому організму в міні капсулі разом із їжею.

На уроці ви ознайомитеся з органами травлення. Дізнаєтеся, якими шляхами проходить їжа і як перетравлюється, а також поговоримо про те, як захистити органи травлення від захворювання, як і коли саме потрібно чистити зуби.

Сьогодні у нас не звичайний урок. Презентація проекту «Як відбувається живлення людини. Бережи органи травлення !»

Я думаю, ви гідно представите результати своїх досліджень.

«Очікувані результати»

  • Діти, чого ви чекаєте від проекту? Запишіть свої очікування. А в кінці уроку перевіримо чи здійснилися вони.

IV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Бесіда – презентація з використанням інтерактивної дошки.



  1. Слово надається групі «Науковці». Презентація учнівських проектів.

Зупинка «Інформаційно-наукова» . Прес-конференція.

  1. Слово надається групі «Еврика». Презентація додаткової інформації.

Зупинка «Цікава інформація».



  1. Зупинка «Спортивна».Фіз. хвилинка.

Раз - підняли руки в гору

Два – нагнулися до долу

Три – повернулися вправо, вліво

На чотири – раз присіли

Похитали головою

Ще й притупнули ногою

Пальчиками повертіли

І за парти тихо сіли.

  1. Зупинка «Книжкова».

  • Робота з підручником. Прочитати с. 162-163.

  • Обговорення прочитаного, почутого і побаченого.

  • Що називають травленням?

  • Назви органи, в яких відбувається травлення.

  • Чому треба берегти зуби?

  • Чому треба вживати різноманітну їжу?



  1. Зупинка «Народна мудрість». Презентація групи «Перлинка».Представлення літературознавчо-етнографічної інформації:

  • Читання віршів.

  • Відгадування загадок.

  • Вивчення прислів’їв.

  • Розгадування ребусів, кросвордів.

  • Ознайомлення з грою.

V . Узагальнення та систематизація знань.

  1. Зупинка «Практична».Робота у друкованих зошитах с.73.

  2. Запишіть домашнє завдання:



  • Прочитати матеріал у підручнику с.161-164.

  • Виконати завдання 6,7 на с.73 у друкованому зошиті.

  1. Релаксація.

  2. Рефлексія. «Павутинка»

  • Ось і підійшла до завершення презентація нашого проекту. Ми створили портфоліо учнів класу з теми «Як відбувається живлення людини. Бережи органи травлення !»

«Очікування результатів»


Цей проект

мене навчив
Візьміть свої картки і пригадайте чого ви очікували від проекту. Чи справдилися ваші сподівання?



  1. Гра « Вільний мікрофон».

  • Для чого ми працювали над цим проектом ?

  • Чи сподобався вам урок ?

  • Що на вашу думку було цікавим ?

  • Найголовнішим ?

  • Якими враженнями ви поділитеся сьогодні з батьками, однолітками ?

  • Яку б оцінку ви поставили собі за роботу на уроці ? Розкладіть “смайлики “ у відповідні конверти .

Маю уявлення про органи травлення.

1 рівень

Володію інформацією яка розміщена у підручнику .
2 рівень

Добре володію темою, можу поділитися інформацією.
3 рівень

Володію ще й додатковою інформацією, можу поділитися, буду застосовувати на практиці.
4 рівень



  • Дякую всім вам, діти, за таку плідну роботу. За вашу самостійність та відповідальність .

Дарунки за презентацію.



Схожі:

Боровинська Олена Вікторівна
Боровинська Олена Вікторівна, вчитель вищої категорії початкових класів, вчитель-методист Донецької спеціалізованої загальноосвітньої...
Боровинська Олена Вікторівна, вчитель вищої категорії початкових...

Вчитель трудового навчання Насташської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рокитнянського...
Укладач: Корженко Валентина Анатоліївна, вчитель трудового навчання Насташської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рокитнянського району
Автор: вчитель початкових класів Сидоренко Олена Олександрівна
Парні числа жили праворуч, а непарні – ліворуч. Посередині мешкав Нулик. Він був такий гарненький, кругленький, чепурненький і дуже...
Математичний ранок
Підготувала вчитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 м. Шостки Ярош Надія Петрівна
Формування навичок діалогічного мовлення у молодших школярів
Борисенко Валентина Григорівна, учитель початкових класів Бобровицької ЗОШ І- ІІІ ступенів №1 Чернігівської області
Активізація пізнавальних інтересів колективного навчання молодших школярів
Т. А. Луценко – вчитель – методист вищої категорії початкових класів, відмінник освіти України Старосинявської загальноосвітньої...
Адреси передового педагогічного досвіду
Чеканюк Лідія Григорівна, вчитель фізики Уманської загальноосвітньої школи I-III ступенів №8 Уманської міської ради, Щерба Алла Андріївна,...
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Саджавська, Росільнянська, Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Манявський НВК, Луквицька, Гринівська, Підгірська, Жураківська ЗОШ І-ІІ...
Підготувала вчителька початкових класів Михайлюцької ЗОШ І – ІІІ ступенів Прозар Г. І
Обладнання: каса букв, алфавіт, предметні малюнки, макет хмаринки з краплями – літерами, силуетний малюнок дзвіночка, демонстраційна...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка